Dan moet je in het centrale beachboy topic zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil gwn zo'n lichaam man lekker toned
ik wil niet zo ziek opgepompte gorilla worden begrijp jewat ik bedoel
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef 16meter het volgende:
zoals brett pit in fight club ja is me doel
ik dacht altijd 2pac is beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem dik gespierd. Tegenwoordig lijdt ik aan muscle dysmorphia.
Da's ook een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik dacht altijd 2pac is beest
[ afbeelding ]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien had ze het over je bulge?
Ik zie niks opvallends, behalve dan dat het een foto in boxershort is en mensen daar misschien niet aan zijn gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie niks.. Valt jou iets op? ;p
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Do you even lift?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
Wajoo waarom sta ik niet in de OP dan
Nadruk lag ook vooral op mn schouders. Lopen zo erg achterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je maakt altijd van die kut foto's waar je geen moer kunt zien.
Linkje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Pastapipos het volgende:
Ik postte net weer een progress pic op instagram. Krijg ik als reactie, ik citeer:
"Wat is er met je gebeurd tim..."
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xDquote:
Maandag borstdag!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja vrijdag gewoon hard schouders doen. Mijn favoriete dag, schouderdag.
Vandaag ook eens frontsquats gedaan, wel ff wennen maar wel nice.
Ik doe die ook niet meer sinds een paar weken. Nu altijd 4 setjes stricte OHP en daarna 5x5 push press.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook gedaan. Ben benieuwd hoe DB press Enzo vrijdag gaan. Lang niet gedaan
5 resp of 5 setjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden 14 kg per arm voor 5-8 reps. Gisteren: 20 kg 2x5
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoek pastapipos op instagram, zit nu op mobiel. Maar grote kans dat t door de onderbroek oid komt, ze heeft alleen nog niet gereageerd xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Halogeen spots voor een spiegelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
wtb kleedkamer lighting thuis. Alle foto's die ik thuis maak hebben poverty belichting dat je geen kut ziet en het gewoon 1 overbelicht ding is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
Vrijdag in de gym maar doen en stiekem cheaten met schouder pumpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Halogeen spots voor een spiegel
Ziet er erg goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef Weissman het volgende:
Gisteren hier wezen kijken; http://www.body-improvement.nl/index.html
Potentially my next gym.![]()
Rondleiding gehad van de eigenaar; gast zat aan de havermout toen ik binnenkwam![]()
http://www.body-improvement.nl/images/foto/atleten/mile.htm
Dit. Een keer goed op je puddingbuks zetten idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou lotte wel een keer te grazen nemen als ik jou was
keephustlincuzzquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
Foto's van sterke drankquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos lagge man beetje op instagram connecten, nog meer hier met insta?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Was mn verjaardag mate dan mag het
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
haha een datem die niet bestaat man die ban is voor eeuwig gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrainedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
Nu weet ik wie je bent op de misc, cheeky kunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Team Punishment...
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie danquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef Bendoe het volgende:
Ik moet elke avond kokhalzen van die pindakaas
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Doe je de pindakaas voor je bulk kcals? Pak gewoon olijfolie dan
Niet huilen maat, die shit is vloeibaar doe gewoon door je shake.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik makkelijker naar binnen krijgen
Ze zijn vies!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja sowieso. Veel chicks daar.
Oh en over chicks gesproken, spiegels zijn eindelijk terug in de gym.
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vocht, geen nolvadex gebruikt, overtrained
Ja als je cut ga je sowieso geen PR's zetten. Zakt iets of blijft gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef rumiii het volgende:
[..]
Duidelijk. Het viel mij op dat sinds ik probeer dagelijks 500kcal onder onderhoud te zitten, waar ik voorheen niet lette op calorieen, ik op oefeningen achteruit ga. Vandaar
Stress ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef rumiii het volgende:
wat kunnen redenen zijn voor krachtverlies naast tekort aan slaap/voeding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Ik hoop niet dat je er voor betaald hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
vandaag ff die broek van B&F binnengekregen, zit toch verdomd lekker :p
Aye, blijkbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat van z'n gay 4 pay video's?
oke thanks roemi maar ik lust geen kwark heb je andre tipsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef rumiii het volgende:
peter zonder kwark en kip gaat die shit je echtniet lukken man
!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke thanks roemi maar ik lust geen kwark heb je andre tips
ja maar pas op dat je niet te breed wordt tog is lelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
bdankt, dat ga ik doen. dan word ik wel breed tog jongons?
ja man kzat al te denke wil wel sixpack weetje voor op de biech en dikkere armen is ook wel mooi rest boeit me niequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
ja maar pas op dat je niet te breed wordt tog is lelijk
ik loop altyd naar de sportschool is al 300m als ik dat ga renne is t ook goed tog?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Poppiholla het volgende:
Jazkr, met etuh zit jij wel snorro! Kzou er miskien nog wat voor je bene erbij doen. Is ook blangrijk, wants dan groeid hele lichaam in totaal sterk van. Duz zekr nog 3x in de week voetballuh.
http://m.imdb.com/title/tt1702443/quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ripped-ass broeders, wat is een goede film om de motivatie weer eens een beetje aan te slingeren? Ik ben nu Never Back Down weer aan het downloaden, omdat die wel motiverend was. Iemand nog meer tips?
Hij loopt, hij loopt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://m.imdb.com/title/tt1702443/
Kijk deze elke keer voor m'n workout. Adrenalineboost tot de max.
ik kijk als een xtc gebruiker op thunderdomequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Pastapipos het volgende:
Krijg altijd commentaar op het hoofd dat ik trek tijdens workouts![]()
Paar keer te horen gekregen van trainingsmaatje dat het leek alsof ik aan de pillen zat ;p
Houden jullie wel een (relatieve) pokerface tijdens t trainen?
echt strak schema man, zoizo veel gains daar. ik sou egter adviezeren om nog een banaan met olyfoli te nemen vor gains en beefsquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Rodawa het volgende:
boys ik wil gespierd worde beetje breeder weetjewel dus vandaag heb ik het volgende op:
Ont bijd:
3 sneetjes wit brood met hagelslag
1 halve banaan (was al beetje bedroven dus moest de helft weggooie helaas)
1 glas melk
toen ben ik keihard gaan pompe 3x 5 pushups toen 3x 10 situps weetje wel en toen heb ik genomen:
1 sneetje wit brood met halvarine boter en kaas
1 glas melk
helaas werd ik hierna een beetje miselijk dus toen heb ik niks meer op tot het avondeten toen nam ik:
1,5 gehaktbal (halve gestolen van me zusje)
3 scheppen spinazi
8 aardappols
2 grote scheppen jus voor de gains
en als toetje ongeveer 20 eetlepels aardbeienyoghurt
ik neem straks als ik nog trek heb een schaaltje melk met 2 handjes cornflakes en een schepje suiker
boyz mijn vraag is als ik breed wil worde (niet dik) is mijn dieet dan goed? en waar is mijn eetstijl et beste voor voor cutten of aankomen of wat? volgens mij heb ik kcal surplus want ik heb rond de 1500 kcal op denk ik dat is wel oke tog?
tips zijn altijd welkom
bdankt groetjes peter
ok thx mar ik hou niet van banan. kan ik ook ander fruit neme zoals aardappels?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
echt strak schema man, zoizo veel gains daar. ik sou egter adviezeren om nog een banaan met olyfoli te nemen vor gains en beefs
ja wert ook geod, spreuten kan ook he g, is veel vaitamine Equote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ok thx mar ik hou niet van banan. kan ik ook ander fruit neme zoals aardappels?
ok thx broquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ja wert ook geod, spreuten kan ook he g, is veel vaitamine E
get ripped or die tryingquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ripped-ass broeders, wat is een goede film om de motivatie weer eens een beetje aan te slingeren? Ik ben nu Never Back Down weer aan het downloaden, omdat die wel motiverend was. Iemand nog meer tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |