Ik vind jou vies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet in mijn slaapkamer, dat vind ik vies.
WOAH ik ga bij jou wonen dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet in mijn slaapkamer, dat vind ik vies.
Ik hoef geen dingen waar Crutch al aan heeft gezetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je lichamelijk niet van mij houden? Wat een onzin.
Ja, morgen en volgende week, dan geht's los!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
Tempo is er wel meteen weer uitOh nee wacht, werktijden natuurlijk, I forgot
Enjoy! Ga ik snel haasten en geen wijn drinken prolly maar wel rokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, morgen en volgende week, dan geht's los!
Ik ga zo douchen en daarna bier drinken en sigaretten roken in de stad.
mietje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durfde er niet over te beginnen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
HAHA MOHMI ALTIJD STOER MAAR NU ZON SLETJE AGTER DE GERANIUMS WAGTE OP JE VENT HELLEMAAL ONDER DE DUIM IN DE KEUKEN DIT DAT ALLES HAHAHHAA hoer.
Ik vond je post supergrappig, truths.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
Dat was wel ongeveer wat je wilde zeggen he.
ik ken jou door en door.
Ik geloof je niet en nu ben ik helemaal onzeker over mezelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond je post supergrappig, truths.
Dan had ik je colbertje ook niet hoeven op te halenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof je niet en nu ben ik helemaal onzeker over mezelf.
En deze broek ga ik terugbrengen naar de winkel want mijn billen lijken te dik.
Jawel die hangt over mijn billen heen en maakt mij seksie en onweerstaanbaar en woest aantrekkelijk en alle dames laten dan een slakkenspoor achter op mijn schoot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan had ik je colbertje ook niet hoeven op te halen
Je tieten worden er klein in hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel die hangt over mijn billen heen en maakt mij seksie en onweerstaanbaar en woest aantrekkelijk en alle dames laten dan een slakkenspoor achter op mijn schoot.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je tieten worden er klein in hoor.
Godverdomme heul niet mooi.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:38 schreef Mystikvm het volgende:
Bier drinken liep weer uit de hand, pas om half 4 in bed, nu al weer wakker en aan het werkZo werd mij vannacht nog door iemand meegedeeld: "In veel opzichten lijk je op een kwal. Door het ontbreken van ruggengraat bijvoorbeeld"
Het ziet eruit als de kaart van een goedkoop visrestaurant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
En hier gaan we eten bij de meet:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hell yeah!quote:
Wij zitten hier pas sinds gisteren. Dus je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef Skv het volgende:
Goffedomme, zaten jullie hier gewoon te klieren.
En ik die hele Foks maar uitgebannen uit mijn leven hebben onderwijl.
Cow 'n chicken burgerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Over roken gesproken. Ik ga ook even roken!
Het zijn vier meisjens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Ik ga niks doen behalve seksen, gamen, samen koken en heel veel slapenLuie weekenden
euh ja...lijkt...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof je niet en nu ben ik helemaal onzeker over mezelf.
En deze broek ga ik terugbrengen naar de winkel want mijn billen lijken te dik.
Pas op of ik zal zorgen dat jij lijkt.quote:
vuurtje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef Skv het volgende:
NU MOET IK DOOR DIT TOPIC TOVERDOMME WEL WEER GAAN ROKEN HE
WAS NET GESTOPT
JAMMER
dat lijkt nergens opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op of ik zal zorgen dat jij lijkt.
Lijken:
Ik lijk
Jij lijkt,
Kijk er ligt een lijk in de kelder.
Teehee! Oh stop it you!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
je anus lijkt gvd nergens op.
Maar die blijft toch mooier dan je hoofd.
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
En hoeveel ga je er daarvan scoren?
Of zijn het je zusjes
zeer goede burgers aldaar!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
haraquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
Pezzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzuzu
Hoekske komt nog van het vorige deel met SoL als TS.
ik heb sol niet eens op facebookquote:
Ja ik ga nergens heen hoor!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
TEZZZZZZZZZZZZZZZZZ JE BENT ER NOG
hoiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:07 schreef Tezz het volgende:
Hoeksje![]()
![]()
![]()
En... nog veel belangrijker: PEZU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man van mijn leven! Hoe is het!
Zal er binnenkort wel een maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
vuurtje?hoi skv!
blij je weer te zien! kom je ook naar de meet??
oh en ik heb nog geen foto van je gezien hier
Jaaa, Skv's foto-momenten!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Zal er binnenkort wel een maken.
Wanneer is die meet? En nog steeds zo ver weg?
xDquote:
Dat is het fijne van het weekend, dan kan dat en heb je nog steeds tijd overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik viel gister om 21 uur in slaap, werd wakker om 12. Wou nog wel de stad in, maar deed nog even m'n ogen dicht. Werd om half 3 weer wakker. Kon niet meer slapen tot 6.. toen tot 11 zitten pitten
Met mij alles oke. Niets veranderd, haha, alleen weer een jaartje ouder. Ietsiepietsie meer rimpels.quote:
Mijn mail?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jaaa, Skv's foto-momenten!![]()
En check je mail joh
Nee, verdomd ongezellig volk, dat blijkt wel weer. Misschien moeten we naar het vetkleppenhoekje, ik hoor dat die mensen wel gezellig zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met rokers kan je gewoon geen goed gesprek hebben. Blijkt maar weer..
Daarvoor zit ik hier, om de gezelligheid wat omhoog te schroeven. Maar het is soms verdomt lastigquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, verdomd ongezellig volk, dat blijkt wel weer. Misschien moeten we naar het vetkleppenhoekje, ik hoor dat die mensen wel gezellig zijn.
Ik heb ook nog niet gerookt vandaag, dat zal het zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier, om de gezelligheid wat omhoog te schroeven. Maar het is soms verdomt lastig
Dan zijn jullie helemaal grumpy. Zeker ook nog geen koffie gehad?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook nog niet gerookt vandaag, dat zal het zijn.
Jij weet toch dat ik geen koffie drink? Dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zijn jullie helemaal grumpy. Zeker ook nog geen koffie gehad?
Mij een beetje laten trekken aan een dood paard
1 van je andere ochtendrituelen die nog niet is uitgevoerd? Al wezen kakken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Jij weet toch dat ik geen koffie drink? Dus daar kan het niet aan liggen.
Godver, dat is het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van je andere ochtendrituelen die nog niet is uitgevoerd? Al wezen kakken?
Mensen die dode paarden trekken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Mij een beetje laten trekken aan een dood paard
Vrouwen die niet aan mij willen trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik noem je in ieder geval de schuldige
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen die niet aan mij willen trekken
Nee klopt!quote:
En? Zat het mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
als het een beetje meezit, sexy-time in het noorden des lands
De ellendequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
Nee klopt!Ik ben nog nooit getrokken door een dood paard bijvoorbeeld.
Natuurlijk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
De ellende![]()
Staat het nog wel op je wishlist?
Dat is waar. Het is lastig om steeds vernieuwend te blijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
Natuurlijk!Inter species erotica.
Na de anale seks met dooie dieren-fase moet je wat.
voor wat voor functie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een intake bij een callcenterIk weet daar niets van man.
Gezelli... wanneer is je gesprek? Ik werk op een KCC (klant contact centrum inbound) dus als je tips moet hebben.... roept u maar.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Als je snapt hoe je een telefoongesprek moet voeren weet je genoeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
"Met hara wat mot je. "quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je snapt hoe je een telefoongesprek moet voeren weet je genoeg.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je snapt hoe je een telefoongesprek moet voeren weet je genoeg.
Beter dan getrokken worden door een dood paard!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee klopt!Ik ben nog nooit getrokken door een dood paard bijvoorbeeld.
Mogguh!
[..]
En? Zat het mee?
Goededagdeel, dat heb ik lang niet gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:04 schreef Cue_ het volgende:
"Goededagdeel, u spreekt met voor- achternaam. Waarmee kan ik u helpen? "
Ik weet het, heb het drie jaar gedaan en twee jaar als trainer overal cursussen gegeven. En de essentie blijft het opnemen van een telefoontoestel en een vraag beantwoordenquote:
Hier ook een hoop bel-ervaring en heb het altijd leuker gevonden dan ik van tevoren had verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het, heb het drie jaar gedaan en twee jaar als trainer overal cursussen gegeven. En de essentie blijft het opnemen van een telefoontoestel en een vraag beantwoorden
Soms mis ik het ouwehoeren aan de telefoon met klanten, of de moeilijke gesprekken tóch weer rechtpraten. Maar er is gewoon geen droog brood mee te verdienen en de schoorsteen moet wel roken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook een hoop bel-ervaring en heb het altijd leuker gevonden dan ik van tevoren had verwachtNadeel is dat je je nog meer ergert aan falende callcenter medewerkers wanneer je daar zelf mee in aanraking komt
Makes me wanna trek them door de telefoon en smack 'em up.
Niet meer blij met je huidige werk/functie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms mis ik het ouwehoeren aan de telefoon met klanten, of de moeilijke gesprekken tóch weer rechtpraten. Maar er is gewoon geen droog brood mee te verdienen en de schoorsteen moet wel roken.
Misschien ga ik wel weer dat trainingencircuit in, maar dan wil ik wel een nieuwe methode ontwikkelen. Nu zijn het teveel flipovers en teveel gladde jongens met een Goois accent.
Het is allemaal wel leuk, dat leuren met een project en mensen opdrachten gevenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet meer blij met je huidige werk/functie?
Heeft je huidige werkgever geen mogelijkheden tot opleidingen, eventueel niet IT-gerelateerd? Op die manier ben ik bijv in het Tester-gebeuren terecht gekomen, vanaf eerder genoemd callcenterquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is allemaal wel leuk, dat leuren met een project en mensen opdrachten gevenMaar het is wel IT. En dat vind ik niets aan. Ik wil weer iets met taal of communicatie doen. Maar goed, ik heb geen opleiding, een iets te hoog salaris en veel vaste lasten, dus ik zal nog even moeten blijven zitten.
Hij is gaar hequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goededagdeel, dat heb ik lang niet gehoordEn als je het nog smeriger wilt doen; 'Waarmee mag ik u van dienst zijn?'
Ik ben ook vanaf callcenters in deze baan terecht gekomen, eigenlijk leuk werk maar blijkt niet mijn type inhoud te zijn. Ja, ik kan me wel laten omscholen maar gezien mijn privésituatie nu kan ik gedoe met opleidingen er nu even niet bij hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heeft je huidige werkgever geen mogelijkheden tot opleidingen, eventueel niet IT-gerelateerd? Op die manier ben ik bijv in het Tester-gebeuren terecht gekomen, vanaf eerder genoemd callcenter
Grappig, ik dacht vroegâh serieus de enige te zijn die niet van kleins af aan al voor ogen had wat ze wilde gaan doen. Tegenwoordig merk ik bijna alleen nog maar dat men (misschien vanwege alle mogelijkheden die er zijn..?) meer en meer om zich heen blijft kijken. Tof vind ik datquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook vanaf callcenters in deze baan terecht gekomen, eigenlijk leuk werk maar blijkt niet mijn type inhoud te zijn. Ja, ik kan me wel laten omscholen maar gezien mijn privésituatie nu kan ik gedoe met opleidingen er nu even niet bij hebben.
Ben je blij met wat je nu doet (wat doe je momenteel..?)?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik wist nooit wat ik wou. dat weet ik nu nog steeds niet
Ik vind het voor nu goed. Alleen geen idee hoe lang ik het nog blijf doen of wat ik daarna ga doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben je blij met wat je nu doet (wat doe je momenteel..?)?
En ik had nog nooit van de functie van Tester gehoordNu vind ik het écht heel erg leuk, ik denk mede doordat dit beroep relatief nieuw is en zich in een razend tempo ontwikkelt. Het is tof dat enigszins mee te maken
Vroeger wilde ik vuilnisman worden. Living the dream is daar niet echt van op toepassingquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht vroegâh serieus de enige te zijn die niet van kleins af aan al voor ogen had wat ze wilde gaan doen. Tegenwoordig merk ik bijna alleen nog maar dat men (misschien vanwege alle mogelijkheden die er zijn..?) meer en meer om zich heen blijft kijken. Tof vind ik dat![]()
En Hara; als het je leuk lijkt (en dat kan het ook echt zijn) dan veel succes met je intake!
Godzijdank wel ja, en de diverse gradaties schieten als paddestoelen uit de grond (Junior-/Senior Tester, Testcoördinator, Testmanager). Tevens gaat de TMap certificering de vierde ronde in inmiddels; genoeg te leren dus, en meer dan genoeg werkaanbodquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het voor nu goed. Alleen geen idee hoe lang ik het nog blijf doen of wat ik daarna ga doen.
(ben applicatiebeheerder/ontwikkelaar.. oftewel ik zorg dat m'n tester wat te testen heeft)
Leuk dat je iets gevonden hebt wat je bevalt! Het wordt steeds meer echt een functie ipv iets dat mensen erbij doen volgens mij.
Tja, ligt eraan waarom je het ambieerde. Achterop de wagen meerijden en een beetje stoer kijken kan nog steedsquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik vuilnisman worden. Living the dream is daar niet echt van op toepassing
Ik ben inderdaad niet bang om vieze handen te krijgen, en het verdient aardig. Geld stinkt immers niet. Maar een beetje achter op die wagen staan levert me denk ik wel wat vuile blikken op van voorbijgangers. Dat ik mijn talent zo bij het grof vuil zet wordt me denk ik niet in dank afgenomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan waarom je het ambieerde. Achterop de wagen meerijden en een beetje stoer kijken kan nog steedsPlus je gunt je omgeving een hoop woordgrapjes; daar zijn ze vast niet vies van. Of maken zij daar geen woorden aan vuil?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet bang om vieze handen te krijgen, en het verdient aardig. Geld stinkt immers niet. Maar een beetje achter op die wagen staan levert me denk ik wel wat vuile blikken op van voorbijgangers. Dat ik mijn talent zo bij het grof vuil zet wordt me denk ik niet in dank afgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]Baas
Je hebt er schoon genoeg van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan ik zeggen...Een kind kan de was doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen vuiltje aan de lucht, hoor, daar niet van, maar je wint gewoon
Nee, die gaat te ver!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen...Een kind kan de was doen
Tijd om schoon schip te maken, Myst.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver, en ik dacht dit varkentje wel even te wassen...
Hahaha! Of, wanneer je in de gaten hebt dat ze volgens een script bellen, de meest vreemde vragen bedenken die niet in het script voor komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook een hoop bel-ervaring en heb het altijd leuker gevonden dan ik van tevoren had verwachtNadeel is dat je je nog meer ergert aan falende callcenter medewerkers wanneer je daar zelf mee in aanraking komt
Makes me wanna trek them door de telefoon en smack 'em up.
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het, heb het drie jaar gedaan en twee jaar als trainer overal cursussen gegeven. En de essentie blijft het opnemen van een telefoontoestel en een vraag beantwoorden
Ik verdien behoorlijk veel geld anders. Maar het scheelt misschien dat het inbound is. En bij een dienstverlenende complexe organisatie waar we geacht worden 80% van alle vragen die binnen komen direct te beantwoorden. Dus ik ben zeer tevreden met mijn bel-salaris!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb een tijdje voor de kpn internethelpdesk gewerkt. De leuke gezellige momenten waren erg leuk en maakte het werk ook aangenaam. Maar die vervelende klanten kan ik missen als kiespijn. Ook de organisatie vond ik niets om voor te werken.
Gelukkig hoefde ik maar 20 uur in de week waarvan ik altijd 5 uur weggaf aan diegene die meer uren wou maken
UPC was een tijdje heel erg daarmee. "Ik heb aan het begin van het gesprek gezegd dat ik u zo goed mogelijk van dienst zou zijn. Heb ik volgens u daaraan voldaan?"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha! Of, wanneer je in de gaten hebt dat ze volgens een script bellen, de meest vreemde vragen bedenken die niet in het script voor komen.
Oh my....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
UPC was een tijdje heel erg daarmee. "Ik heb aan het begin van het gesprek gezegd dat ik u zo goed mogelijk van dienst zou zijn. Heb ik volgens u daaraan voldaan?"
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh my....Dat is wel heel erg.
Het enige wat wij 'moeten' doen waar ik het absoluut niet mee eens ben (en ook niet doe) is: als laatste ophangen. Wanneer je merkt dat klanten aan de lijn blijven, behoor ik te vragen: 'heeft u verder nog vragen?" . Ja doei.... dat heb ik toch al gevraagd in de afronding van mijn gesprek. Knal gewoon die hoorn neer.
(Overigens neem ik wel het risico dat ik neerleg terwijl de beller nog bezig is met zijn 'tot ziens').
Dat is leuk voor jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:39 schreef Tezz het volgende:
Ik verdien behoorlijk veel geld anders. Maar het scheelt misschien dat het inbound is. En bij een dienstverlenende complexe organisatie waar we geacht worden 80% van alle vragen die binnen komen direct te beantwoorden. Dus ik ben zeer tevreden met mijn bel-salaris!
Ja, ze zijn lekker bezig he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
Lekker kankeren op het nieuwe rijksbeleid. Tof.
Same herequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer, moet nog 6u
Outbound heb ik ook gedaan in het verleden. Vreselijk... nooit meer. En ik verdien meer als toen ik als directiesecretaresse werkte, dus ik ben tevreden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jeGeen idee of ik toen goed/slecht verdiende, het was een bijbaan die ik nodig had.
Ik was ook inbound.. outbound zou ik nooit doen
Opgenomen gesprekkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Minimaal 1, maximaal 3x de naam van de klant zeggen (achternaam dus) . Daar was ik het NIET mee eens. Als ik zelf iets irritant vind is het wel als men mijn naam gaat zeggen. Dus liet ik het ook altijd achterwege, behalve als ik werd opgenomen
Owja ook 1x een klant gezegd dat ze gewoon kabel moest nemen. Wel eerst heel goed om mij heen gekeken voordat ik dat zeiWant anders zou ze de komende 3 weken minimaal geen internet hebben..
Wij luisterden niet naar elkaars gesprekken, alleen naar je eigen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Tezz het volgende:
Opgenomen gesprekken. En dan in een werkoverleg afluisteren, zodat je 'van elkaar kan leren'.
En inderdaad, die naam herhalen.... Vreselijk. Ik weet na twee keer ook wel dat ik mevrouw Jansen ben.
Ik vind dat ik echt een superleuke baan heb en ben het voorlopig nog niet zat. Drie dagen in de week, netjes van 8.30 tot 17.00 uur. Prima geregeld! En naast het inkomende telefoonverkeer ook nog wat administratieve processen die we moeten doen, dus ik vermaak me uitstekend!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij luisterden niet naar elkaars gesprekken, alleen naar je eigen.
En al die cijfertjes van zoveel minuten mag je over een gesprek doen etc etc.. of nouja gemiddeld dan.
En toen moesten we ook nog 1x in de twee weken in het weekend werken, verplicht!. Toen werd ik het zat
Bij wat voor een soort bedrijf werk je nu dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind dat ik echt een superleuke baan heb en ben het voorlopig nog niet zat. Drie dagen in de week, netjes van 8.30 tot 17.00 uur. Prima geregeld! En naast het inkomende telefoonverkeer ook nog wat administratieve processen die we moeten doen, dus ik vermaak me uitstekend!
Bij een middelgrote gemeente op het klant contact centrum.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij wat voor een soort bedrijf werk je nu dan?
Ons clubje wordt een beetje een nomadenstam op deze manier. We zijn zeg maar de Joden van Fok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
Wat is deze:
Het Rokershoekje-SC#1 Nieuw forum, nieuwe start!
Hey Jude, mach' keinen Fehlerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ons clubje wordt een beetje een nomadenstam op deze manier. We zijn zeg maar de Joden van Fok.
Dan zou ik wel wat meer geld in mijn zak hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ons clubje wordt een beetje een nomadenstam op deze manier. We zijn zeg maar de Joden van Fok.
Een lege zak is ook best fijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wat meer geld in mijn zak hebben.
Scherp!quote:
Ik krijg morgen echt een onwijs goede dagquote:
E!! Meiske!! Hoe is het !!!quote:
Zijn jullie zo oud ja?quote:Op donderdag 1 november 2012 06:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
E!! Meiske!! Hoe is het !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon emotioneel van al die oude vriendjes hier....![]()
Goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 06:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
E!! Meiske!! Hoe is het !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon emotioneel van al die oude vriendjes hier....![]()
echtquote:
Hoii Pezu! Zit je hier nog steeds!? hoe gaat het? inmiddels alweer verhuist of staan de dozen nog achter je.quote:
ik ben toevallig hier weer eensquote:Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoii Pezu! Zit je hier nog steeds!? hoe gaat het? inmiddels alweer verhuist of staan de dozen nog achter je.
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben toevallig hier weer eens![]()
Al lang verhuisd en netjes opgeruimd ook![]()
Maar vanwaar deze revival en hoest?
Ik ben nog wel op Fok! zo nu en dan. Gister zag ik dit topic weer bovenaan staanquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben toevallig hier weer eens![]()
Al lang verhuisd en netjes opgeruimd ook![]()
Maar vanwaar deze revival en hoest?
Ik hoest niet gelukkig, ik ben alleenheerser in dit huis. Het kan oprottenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.
wat een originelen garpquote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.
ik ook.als ik.me verveel in de trein ofzo voor de rest heb.ik een leven gekregenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op Fok! zo nu en dan. Gister zag ik dit topic weer bovenaan staan
Echt??? Huisje boompje beestje? Ik zie je face niet op het gezichtenboek.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook.als ik.me verveel in de trein ofzo voor de rest heb.ik een leven gekregen
jups, huisje en veel beestjes vooralquote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Echt??? Huisje boompje beestje? Ik zie je face niet op het gezichtenboek.
Was geen grap. Klote hoest.quote:
dan zit j goed in het rokerhoeksjequote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen grap. Klote hoest.
Ook niet zo'n hoest die los komt maar zo'n hoest die blijft hangen tot het einde der tijden. Tot mijn longen zijn uitgeput en mijn keel is vergraft.
oh hohquote:
Laat de whiskey maar staan brrrrquote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nu nog een fles whiskey per dag en ik heb eindelijk de stem die ik wil.
ik herinner me 3 dagen terug amper wst er 17 aprilquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
17 april beloofde je meer info! Ben je er al aan toe?
hahaa misschien heb ik gewoon de verkeerde pezu op facebookquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik herinner me 3 dagen terug amper wst er 17 april
Kan je Tom Waits niet waarderen?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Laat de whiskey maar staan brrrr
eerst was ik pe zu maar dst mocht niet vsn fessboek toen werd ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa misschien heb ik gewoon de verkeerde pezu op facebook
jaa i know ik heb de goeie dat zie ik aan de neusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerst was ik pe zu maar dst mocht niet vsn fessboek toen werd ik pedro zu(en dan nog iets)
gezocht op pedro en je woonplaats.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jaa i know ik heb de goeie dat zie ik aan de neus
super speurneusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
gezocht op pedro en je woonplaats.
wat is er met mijn neusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jaa i know ik heb de goeie dat zie ik aan de neus
ja die grote smauzengok van me pastteer niet opquote:
Hoiii Hork! Ik ken je niet! Of is je naam veranderd?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Het gezelligste hoekje van ONZ dit
Hoiquote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoiii Hork! Ik ken je niet! Of is je naam veranderd?
stinkt alleen welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Het gezelligste hoekje van ONZ dit
Ik ben ook altijd aan het lurken! 2001 was ik net 10 ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi
Nee, dit is mijn originele nick, maar ik was vroeger al een lurkertvanaf 2001 ofzo
En ik ben hiervoor ook nog mod geweest van ROO
MIjn woonkamer stinkt naar de hond zegt mijn zusjequote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ruikt een beetje als m'n woonkamer
hmm lekker als je net wakker wordt zo'n bedompte rooklucht, begint je dag goedquote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee, ruikt een beetje als m'n woonkamer
daarom roeleren kattenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MIjn woonkamer stinkt naar de hond zegt mijn zusje
2001 was ik 17, dus dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd aan het lurken! 2001 was ik net 10 ofzo
Oeh, dat ruik ik ook altijd meteen, die van ons ruikt eerder naar kat dan naar hond geloof ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MIjn woonkamer stinkt naar de hond zegt mijn zusje
Krantje, peukje en een kop koffie, meer heb ik niet nodigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm lekker als je net wakker wordt zo'n bedompte rooklucht, begint je dag goed
Ik had er 2, nu de ene dood is weet de andere de kattenbak eindelijk ook te vindenquote:
"ze" zeggen dan ook dat je twee kattenbakken per kat moet hebben. Misschien was dat het, maar oh well, opgelost op deze manier. (en wij hebben twee poezen, maar ook maar twee kattenbakken, en die doen het daar gewoon lekker in, dus het kan ook een bullshittheorie zijn).quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik had er 2, nu de ene dood is weet de andere de kattenbak eindelijk ook te vinden
ja ik was eigenwijs en wilde ze gewoon op 1 bak laten, scheelt een hoop gedweil nuquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"ze" zeggen dan ook dat je twee kattenbakken per kat moet hebben. Misschien was dat het, maar oh well, opgelost op deze manier. (en wij hebben twee poezen, maar ook maar twee kattenbakken, en die doen het daar gewoon lekker in, dus het kan ook een bullshittheorie zijn).[/mengt zich helemaal niet in een gesprek]
Ahquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja ik was eigenwijs en wilde ze gewoon op 1 bak laten, scheelt een hoop gedweil nu
Je bent zelf gekquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Ondertussen zijn we al heel wat ouder *even spieken* 2 jaar!?! s het nog maar 2 jaar geleden? Ik ken de echte namen van Pezu en Tezzz nog steeds das gek! Die van Hara ben ik vergeten dat was ook wel een gekke naam geloof ik haha en LudoIk heb geen idee hoe hij heet
Hara heeft een heul normale naamquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Ondertussen zijn we al heel wat ouder *even spieken* 2 jaar!?! s het nog maar 2 jaar geleden? Ik ken de echte namen van Pezu en Tezzz nog steeds das gek! Die van Hara ben ik vergeten dat was ook wel een gekke naam geloof ik haha en LudoIk heb geen idee hoe hij heet
Wanneer je maar wil.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
Ja man, settled and all.
Wanneer gaan we bier doen mur?
Niiice!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Mooguuuhh.
Gisteren reünie gehad met twee meisjes die ik heb leren kennen in Zuid-Afrika. Nu ben ik brak.
Maaaarrr
Zometeen door naar de HMH voor het Coen und Sander bierfest. WEEEKEEEND
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:44 schreef Neo-- het volgende:
Ach, hier benne al die rokers! Wist niet eens dat er een hoekie voor ons was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |