Ik vind jou vies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet in mijn slaapkamer, dat vind ik vies.
WOAH ik ga bij jou wonen dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet in mijn slaapkamer, dat vind ik vies.
Ik hoef geen dingen waar Crutch al aan heeft gezetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je lichamelijk niet van mij houden? Wat een onzin.
Ja, morgen en volgende week, dan geht's los!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
Tempo is er wel meteen weer uitOh nee wacht, werktijden natuurlijk, I forgot
Enjoy! Ga ik snel haasten en geen wijn drinken prolly maar wel rokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, morgen en volgende week, dan geht's los!
Ik ga zo douchen en daarna bier drinken en sigaretten roken in de stad.
mietje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durfde er niet over te beginnen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
HAHA MOHMI ALTIJD STOER MAAR NU ZON SLETJE AGTER DE GERANIUMS WAGTE OP JE VENT HELLEMAAL ONDER DE DUIM IN DE KEUKEN DIT DAT ALLES HAHAHHAA hoer.
Ik vond je post supergrappig, truths.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
Dat was wel ongeveer wat je wilde zeggen he.
ik ken jou door en door.
Ik geloof je niet en nu ben ik helemaal onzeker over mezelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond je post supergrappig, truths.
Dan had ik je colbertje ook niet hoeven op te halenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof je niet en nu ben ik helemaal onzeker over mezelf.
En deze broek ga ik terugbrengen naar de winkel want mijn billen lijken te dik.
Jawel die hangt over mijn billen heen en maakt mij seksie en onweerstaanbaar en woest aantrekkelijk en alle dames laten dan een slakkenspoor achter op mijn schoot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan had ik je colbertje ook niet hoeven op te halen
Je tieten worden er klein in hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel die hangt over mijn billen heen en maakt mij seksie en onweerstaanbaar en woest aantrekkelijk en alle dames laten dan een slakkenspoor achter op mijn schoot.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je tieten worden er klein in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |