E!! Meiske!! Hoe is het !!!quote:
Zijn jullie zo oud ja?quote:Op donderdag 1 november 2012 06:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
E!! Meiske!! Hoe is het !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon emotioneel van al die oude vriendjes hier....![]()
Goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 06:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
E!! Meiske!! Hoe is het !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon emotioneel van al die oude vriendjes hier....![]()
echtquote:
Hoii Pezu! Zit je hier nog steeds!? hoe gaat het? inmiddels alweer verhuist of staan de dozen nog achter je.quote:
ik ben toevallig hier weer eensquote:Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoii Pezu! Zit je hier nog steeds!? hoe gaat het? inmiddels alweer verhuist of staan de dozen nog achter je.
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben toevallig hier weer eens![]()
Al lang verhuisd en netjes opgeruimd ook![]()
Maar vanwaar deze revival en hoest?
Ik ben nog wel op Fok! zo nu en dan. Gister zag ik dit topic weer bovenaan staanquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben toevallig hier weer eens![]()
Al lang verhuisd en netjes opgeruimd ook![]()
Maar vanwaar deze revival en hoest?
Ik hoest niet gelukkig, ik ben alleenheerser in dit huis. Het kan oprottenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.
wat een originelen garpquote:Op donderdag 1 november 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
De hoest is waarschijnlijk een verkoudheid. Het heerst.
ik ook.als ik.me verveel in de trein ofzo voor de rest heb.ik een leven gekregenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op Fok! zo nu en dan. Gister zag ik dit topic weer bovenaan staan
Echt??? Huisje boompje beestje? Ik zie je face niet op het gezichtenboek.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook.als ik.me verveel in de trein ofzo voor de rest heb.ik een leven gekregen
jups, huisje en veel beestjes vooralquote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Echt??? Huisje boompje beestje? Ik zie je face niet op het gezichtenboek.
Was geen grap. Klote hoest.quote:
dan zit j goed in het rokerhoeksjequote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen grap. Klote hoest.
Ook niet zo'n hoest die los komt maar zo'n hoest die blijft hangen tot het einde der tijden. Tot mijn longen zijn uitgeput en mijn keel is vergraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |