Ik had er 2, nu de ene dood is weet de andere de kattenbak eindelijk ook te vindenquote:
"ze" zeggen dan ook dat je twee kattenbakken per kat moet hebben. Misschien was dat het, maar oh well, opgelost op deze manier. (en wij hebben twee poezen, maar ook maar twee kattenbakken, en die doen het daar gewoon lekker in, dus het kan ook een bullshittheorie zijn).quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik had er 2, nu de ene dood is weet de andere de kattenbak eindelijk ook te vinden
ja ik was eigenwijs en wilde ze gewoon op 1 bak laten, scheelt een hoop gedweil nuquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"ze" zeggen dan ook dat je twee kattenbakken per kat moet hebben. Misschien was dat het, maar oh well, opgelost op deze manier. (en wij hebben twee poezen, maar ook maar twee kattenbakken, en die doen het daar gewoon lekker in, dus het kan ook een bullshittheorie zijn).[/mengt zich helemaal niet in een gesprek]
Ahquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja ik was eigenwijs en wilde ze gewoon op 1 bak laten, scheelt een hoop gedweil nu
Je bent zelf gekquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Ondertussen zijn we al heel wat ouder *even spieken* 2 jaar!?! s het nog maar 2 jaar geleden? Ik ken de echte namen van Pezu en Tezzz nog steeds das gek! Die van Hara ben ik vergeten dat was ook wel een gekke naam geloof ik haha en LudoIk heb geen idee hoe hij heet
Hara heeft een heul normale naamquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Ondertussen zijn we al heel wat ouder *even spieken* 2 jaar!?! s het nog maar 2 jaar geleden? Ik ken de echte namen van Pezu en Tezzz nog steeds das gek! Die van Hara ben ik vergeten dat was ook wel een gekke naam geloof ik haha en LudoIk heb geen idee hoe hij heet
Wanneer je maar wil.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
Ja man, settled and all.
Wanneer gaan we bier doen mur?
Niiice!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:40 schreef Skv het volgende:
Mooguuuhh.
Gisteren reünie gehad met twee meisjes die ik heb leren kennen in Zuid-Afrika. Nu ben ik brak.
Maaaarrr
Zometeen door naar de HMH voor het Coen und Sander bierfest. WEEEKEEEND
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:44 schreef Neo-- het volgende:
Ach, hier benne al die rokers! Wist niet eens dat er een hoekie voor ons was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |