Nee, verdomd ongezellig volk, dat blijkt wel weer. Misschien moeten we naar het vetkleppenhoekje, ik hoor dat die mensen wel gezellig zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met rokers kan je gewoon geen goed gesprek hebben. Blijkt maar weer..
Daarvoor zit ik hier, om de gezelligheid wat omhoog te schroeven. Maar het is soms verdomt lastigquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, verdomd ongezellig volk, dat blijkt wel weer. Misschien moeten we naar het vetkleppenhoekje, ik hoor dat die mensen wel gezellig zijn.
Ik heb ook nog niet gerookt vandaag, dat zal het zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier, om de gezelligheid wat omhoog te schroeven. Maar het is soms verdomt lastig
Dan zijn jullie helemaal grumpy. Zeker ook nog geen koffie gehad?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook nog niet gerookt vandaag, dat zal het zijn.
Jij weet toch dat ik geen koffie drink? Dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zijn jullie helemaal grumpy. Zeker ook nog geen koffie gehad?
Mij een beetje laten trekken aan een dood paard
1 van je andere ochtendrituelen die nog niet is uitgevoerd? Al wezen kakken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Jij weet toch dat ik geen koffie drink? Dus daar kan het niet aan liggen.
Godver, dat is het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van je andere ochtendrituelen die nog niet is uitgevoerd? Al wezen kakken?
Mensen die dode paarden trekken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Mij een beetje laten trekken aan een dood paard
Vrouwen die niet aan mij willen trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik noem je in ieder geval de schuldige
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen die niet aan mij willen trekken
Nee klopt!quote:
En? Zat het mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
als het een beetje meezit, sexy-time in het noorden des lands
De ellendequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
Nee klopt!Ik ben nog nooit getrokken door een dood paard bijvoorbeeld.
Natuurlijk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
De ellende![]()
Staat het nog wel op je wishlist?
Dat is waar. Het is lastig om steeds vernieuwend te blijvenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
Natuurlijk!Inter species erotica.
Na de anale seks met dooie dieren-fase moet je wat.
voor wat voor functie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een intake bij een callcenterIk weet daar niets van man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |