SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Nogal last van men schouder, stekende pijn af en toe.. vandaag bankdrukken en dips maar overslaan
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Bij ons dumbells maar tot 28... verplicht weer terug naar gewoon bankdrukken erbij dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef SunTzu het volgende:
Nadat ik terug ben van vakantie in februari ga ik denk ik gewoon weer terug naar de gym bij mij in de straat, ze hebben na mijn gezeur al een squatrek gekocht en de muziek veranderd.
De dumbells gaan nu tot 34kg maar ik weet zeker dat als ik zeur ze ook nog wel zwaardere kopen, de openingstijden veranderen en goede programma's op de tv gaan uitzenden.
Ik ga die shit veranderen in een hardcore gym.![]()
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
awarequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ik ben de stang.Of toch du vader?![]()
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.
Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).
Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...![]()
http://www.fitness4me.nl/ (hier zit ik)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
En ik wil komend jaar hier eens kijken:
http://www.basic-fit.nl/vestigingen/amsterdam-westIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..
Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..![]()
USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..
Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..![]()
Deed mijn gym maar aan studentenkortingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef duncannn het volgende:
[..]
USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.![]()
![]()
Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.
Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).
Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.![]()
Train je ook bij CS?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.![]()
Personeel is daar zo slechtquote:![]()
Alleen die manager en die neger hebben verstand van zaken maar de rest![]()
![]()
Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.
Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.
Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..
Maar goed, het gras bij de buren![]()
![]()
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.
Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..
Maar goed, het gras bij de buren
Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn![]()
![]()
Dan zijn die regelingen misschien net veranderd, want met piekuren mee was het 20 euro hedenavond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.
Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn
Ik ga naar de sportschool om te trainen en niet voor de vrouwen![]()
![]()
Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.
Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichtenHeel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
![]()
Ik gebruik eigelijk alleen maar het squatrek en de bench. Vind voor de rest de vestiging in de binnenstad veel fijner. Vooral de sfeer is daar beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichtenHeel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
Dak bij vestiging CS is trouwens erg laag. Je ramt bijna het dak eruit met OHP![]()
Ik hoorde hier trouwens laatst iemand zeggen dat het aantal kcal dat je per week binennkrijgt belangrijker is dan dat je per dag binnen krijgt. Ik heb vandaag iets van 4.3k kcal binnengekregen (KFC) Zou ik dan morgen minder dan wat ik normaal eet moeten eten wil ik niet te veel aan vet aankomen voor die week?
![]()
Het gaat om je gemiddelde per periode. Of dat nou 0.5, 1, 7 of 237 dagen is. Bedenk dus dat je in principe overdag na de maaltijden 'in vet / glycogeen aankomt' en dat in de periode dat je slaapt of vast je 'vet / glycogeen verbrandt'.
Als je gemiddeld in 7 dagen per week minder uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, dan spaar je. Als je meer uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, moet je je spaarrekening aanspreken.
Je kan dus best een dag nieuw schoenen kopen en de andere 6 dagen van de week geen grote aankopen doen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 16-10-2012 23:55:11 ]Confidence through competence![]()
Mandarijnen pellen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en het was idd Hotwings Tuesday
[ afbeelding ]![]()
Ah nice, de KFC heeft ook een voedingswaarde calculator. Daar maar eens naartoe gaan binnenkort.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en het was idd Hotwings Tuesday
[ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
Ik heb denk ik trouwens nog een reden dat mijn snelle progress verklaart. Ik ga nooit uit en drink nooit alcohol![]()
![]()
Ik pleit voor:
- een Bodybuilding kook-topic in CUL
- een Bodybuilding broeken-topic in LIF
- een Bodybuilding roid-topic in UVT
- een Bodybuilding klaag-sportschool-shit-topic in KLB
- een Bodybuilding whey-topic in R&PIf not now, then when.![]()
Die laatste.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik pleit voor:
- een Bodybuilding kook-topic in CUL
- een Bodybuilding broeken-topic in LIF
- een Bodybuilding roid-topic in UVT
- een Bodybuilding klaag-sportschool-shit-topic in KLB
- een Bodybuilding whey-topic in R&P![]()
This isn't even my final form.![]()
Godver. Weer last van mijn borstbeen bij het benchen. Echt het gevoel alsof er veel spanning op staat; alsof er ieder moment een rib uit kan springeniemand ervaring hiermee?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Er was toch nog iemand hier die daar last van had, bij dat driehoekje of zo, of was jij dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Weer last van mijn borstbeen bij het benchen. Echt het gevoel alsof er veel spanning op staat; alsof er ieder moment een rib uit kan springeniemand ervaring hiermee?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb denk ik trouwens nog een reden dat mijn snelle progress verklaart. Ik ga nooit uit en drink nooit alcohol
[ afbeelding ]
Ik zweer bij het niet drinken op weekdagen. In het weekend probeer ik het bij 2 a 3 drankjes op een avond te houden. Nu ik geen moer meer weeg, ben ik dan toch al half van de kaart
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Niet bij het benchen, wel bij het dippen last van gehad maar nu is het voorbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er was toch nog iemand hier die daar last van had, bij dat driehoekje of zo, of was jij dat?![]()
Ik had het eerst ook alleen bij dips, maar nu dus ook bij het benchenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Niet bij het benchen, wel bij het dippen last van gehad maar nu is het voorbij.
-
Dan zou ik bij fitness4me gaan zitten. Er zit er ook eentje op plein 40/45, geen idee hoe die heet/of ie nog bestaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://www.susagym.nl/pics-clips.htm die dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.
Maar goed, het gras bij de buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway: ik zag net dat je bij basic-fit niet eens kunt douchen![]()
Als je een beetje normaal traint zweet je je toch te pletter?
En niet iedereen kan/gaat direct na het trainen naar huis om daar te douchen.
Kun je er eigenlijk wel naar de wc? Of is dat ook teveel gevraagd?![]()
Nu ik er zo over nadenk ik heb volgens mij nog nooit meisjes van 16 in de gym gezien...
Ik trainde vroeger altijd in een gym waar vnl studenten kwamen, was op zich wel gezellig. Toen in een kleine gym, echt een krachthok waar ook prof judoka's trainen. Nu train ik bij een luxere waar je ook kunt zwemmen. Daar wordt niet bijzonder veel kracht gedaan, maar ik vind het wel lekker want dan heb je veel ruimte en voel ik me ook niet zo bekeken. Dan kan ik mij beter richten op vorm ipv dat ik zoveel mogelijk gewicht erop moet hebben.
Herstel trouwens een stuk langzamer dan 5 jaar geleden. Word ik oud of ben ik gewoon uit vorm. Hoop toch echt het laatste. Volgens mij wordt het ook steeds lastiger om spiermassa aan te zetten als je ouder wordt dus ik moet nog snel een goede basis leggen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Als ik het zo zie en uit eigen ervaring denk ik niet. Maar die kerel doet het wel met 150+ kilo en ik neem aan dat hij dat elke dag meerdere keren traint... Misschien zit er een wenning aan, net zoals je botten sterker worden bij gewichtheffen word je kraakbeen/gewricht dat ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed die schuine belasting voor je gewrichten is.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Zou graag ja willen zeggen maar alles is zo ingesteld met computers enzo dat er alleen drank kan worden uitgeschonken als ik het aansla. Te weinig muntjes kost je gewoon je bijbaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ook brah.
[..]
Gratis drankwater?,,/![]()
Ziet er goed uit. Nog nooit van Panatta machines gehoord though.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan zou ik bij fitness4me gaan zitten. Er zit er ook eentje op plein 40/45, geen idee hoe die heet/of ie nog bestaat.
http://www.susagym.nl/pics-clips.htm die dus.
Toen ik zo'n 28 jaar geleden bij een hekkenspecialist werkte (eerste baantje) zat er aan de overkant een fabriekshalletje waar de deuren altijd dicht waren. Die waren stiekem allerlei amerikaanse BB machines aan het namaken daarbinnen.
![]()
![]()
ecto's en dikke mensen die je voeding bekritiseren![]()
Zo'n gast probeerde mij vandaag wijs te maken dat melk drinken en eieren eten slecht voor je is. Als je nou ripped als fuck bent dan zou ik misschien nog enige waarde aan hechten maar als je 60kg weegt en iets van 1.90 bent![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Nog nooit van Panatta machines gehoord though.
Toen ik zo'n 28 jaar geleden bij een hekkenspecialist werkte (eerste baantje) zat er aan de overkant een fabriekshalletje waar de deuren altijd dicht waren. Die waren stiekem allerlei amerikaanse BB machines aan het namaken daarbinnen.
![]()
Panatta is goed, btw. En die Susa gym ziet er goed uit.![]()
Jij bent echt van de vooroordelen he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Tito_Makani het volgende:
ecto's en dikke mensen die je voeding bekritiseren![]()
Zo'n gast probeerde mij vandaag wijs te maken dat melk drinken en eieren eten slecht voor je is. Als je nou ripped als fuck bent dan zou ik misschien nog enige waarde aan hechten maar als je 60kg weegt en iets van 1.90 bent
Overigens Carbon, bij welke basicfit ben je geweest?![]()
Van de site:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Jij bent echt van de vooroordelen he?
Overigens Carbon, bij welke basicfit ben je geweest?Ik zeg:quote:Kan ik naar de sauna bij Basic-Fit?
Nee. Basic-Fit heeft geen sauna en u kunt er ook niet douchen. Het is gebleken dat de echte sauna-liefhebber thuis een sauna heeft en de meeste mensen gaan liever uitgebreid naar een luxe sauna met veel mogelijkheden dan dat ze naar een sauna bij een fitnesscentrum gaan. Zo is ook gebleken dat 80% van de fitnessbezoekers thuis doucht. Bij Basic-Fit hoeft u dus niets extra's te betalen voor zaken waar maar een klein gedeelte van de bezoekers gebruik van maakt.![]()
![]()
Oh, nja, bij ons heb je dat wel, maar aan de toko is weinig veranderd sinds overname van HC. Qua tijden en apparatuur weinig te klagen, maar de gemoedelijkheid, sauna'tje, keer stomen enz. mis ik wel af en toe.![]()
Ik snap ook niet waarom goede/complete gyms zoveel duurder moeten zijn.
Ik bedoel: als F4F / Basic Fit 15 of 16 euro kosten, dan zou een goede gym met een normale vloer (gietvloer o.i.d. i.p.v. Leenbakkertapijt), een saunaatje, net wat meer dumbbells en vrije gewichten toch niet meer dan 25-30 euro/maand hoeven kosten? Die paupers van HealthCity vragen nu 55 euro/maand.![]()
De BasicFit in West heeft 1 heeeel groot voordeel: incl. zwemmen, want ze zitten bij het Sloterparkbad. Awesome! Dus na je lifts even chillen in een zwembad (enige ding is wel dat dat zwembad stervenskoud is, maar he...).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel![]()
![]()
Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap ook niet waarom goede/complete gyms zoveel duurder moeten zijn.
Ik bedoel: als F4F / Basic Fit 15 of 16 euro kosten, dan zou een goede gym met een normale vloer (gietvloer o.i.d. i.p.v. Leenbakkertapijt), een saunaatje, net wat meer dumbbells en vrij gewichten toch niet meer dan 25-30 euro/maand hoeven kosten? Die paupers van HealthCity vragen nu 55 euro/maand.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat bedoel ik. Waarom moeten die "luxe" gyms meteen 50-70 euro/maand kosten??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.![]()
Mmm, dat moet ik ook nog eens uitzoeken. Volgens mij kan ik mezelf via mijn bedrijf eea vergoeden. Leuk extra aftrekpostje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Questular het volgende:
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel![]()
Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:
De BasicFit in West heeft 1 heeeel groot voordeel: incl. zwemmen, want ze zitten bij het Sloterparkbad. Awesome! Dus na je lifts even chillen in een zwembad (enige ding is wel dat dat zwembad stervenskoud is, maar he...)."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
80 EUR per jaar voor de gym @ uni voor pas afgestudeerden.![]()
Vanaf volgend jaar 160 EUR, alsnog goed te doen. Goed materiaal ook, inclusief zwembad, en zo goed als geen tokkies.
Confidence through competence![]()
Bij F4F heeft men ook groepslessen, zelfs van Les Mills. Dus daar zit het geld ook niet in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.![]()
Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 16meter het volgende:
Vast een repost, maar toch:
Ziekste gym ooit.
Dit. Volgens mij heb ik deze outdoor gym wel eens op tv gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken.
Wel jammer dat een debiel ergens een Mens Health logo op gespoten heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 17-10-2012 13:46:48 ]![]()
In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
80 EUR per jaar voor de gym @ uni voor pas afgestudeerden.![]()
Vanaf volgend jaar 160 EUR, alsnog goed te doen. Goed materiaal ook, inclusief zwembad, en zo goed als geen tokkies.
Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainen vlak voor het slapen gaan? Hoef er morgen pas om 09:00 uur uit dus kan vanavond nog wel gaan trainen van 21:00 uur tot 22:00 uur en dan meteen mijn nest in. Hoop alleen niet dat ik dan nog klaarwakker ben.![]()
Ik weet in ieder geval dat ik in mn voetbal en zaalvoetbal tijd na bv trainen tot 21.30 uur erg moelijk in slaap kwam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?
Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainen vlak voor het slapen gaan? Hoef er morgen pas om 09:00 uur uit dus kan vanavond nog wel gaan trainen van 21:00 uur tot 22:00 uur en dan meteen mijn nest in. Hoop alleen niet dat ik dan nog klaarwakker ben.![]()
Yep, fraaie accommocatie. Zélfs vrouwen dankzij HBO sociale studies die ook van de faciliteiten gebruik maken. Cursus paalfitness
Toen ik het plaatje zag kreeg ik al last van knieën.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed die schuine belasting voor je gewrichten is.
Olympische judokas, K1 vechters, Honkbal internationals etc in mijn gym, heel erg motiverend allemaal. Geen luxe maar gewoon trainen en klaarIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Net weer terug van de sportschool. De tweede keer ging een stuk beter, helemaal niet misselijk geworden.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Rotterdam Noord?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef kidkash19 het volgende:
Olympische judokas, K1 vechters, Honkbal internationals etc in mijn gym, heel erg motiverend allemaal. Geen luxe maar gewoon trainen en klaar"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Armen meer naar voren deed 't em.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:46 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je handen op je heupen naar beneden duwen en dan iets je armen naar voren.![]()
Voor de mensen die ook poses willen leren, deze gozer doet ze allemaal:
http://www.youtube.com/user/MikesMuscleMovement/videos?view=0If not now, then when.![]()
Hoii!
Beetje lurker hierzo en eindelijk maar beginnen met (af en toe) posten hier!
Eerst ff paar stats dan he, 18 jaar, 1.90 lang ongeveer en schat bf% van 22-25, echte endo dus.
Squats: 75kg
Deadlifts: 70kg
OHP: 40kg
Barbell Rows: 42.5kg
Bench: 65-70kg
Volg StrongLifts 5x5 waar jullie vast bekend mee zijn !
Nou komt het, begin erg te twijfelen aan mijn form en dan met name de SQ's (en beetje DL's), is het toegestaan om form check linkjes van youtube te posten hier? Maat van me filmt af en toe ns setje voor de form check.
Ook heb ik een redelijk plateau bereikt op me BP, vorige week nog 70kg BP waarbij ik vandaag moeite had met ~67KG.. merk dat vooral mijn rechterarm me in de steek laat, iemand tips ?
Zou ook tof zijn al hebben jullie wat geschreven tips voor me SQs want merk dat ik vooral mijn onderrug heel erg voel tussen mijn setjes door!
Alvast bedankt en sorry voor deze onsamenhangende post!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Waarom is je DL zo laag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:14 schreef Cataclyst het volgende:
Hoii!
Beetje lurker hierzo en eindelijk maar beginnen met (af en toe) posten hier!
Eerst ff paar stats dan he, 18 jaar, 1.90 lang ongeveer en schat bf% van 22-25, echte endo dus.
Squats: 75kg
Deadlifts: 70kg
OHP: 40kg
Barbell Rows: 42.5kg
Bench: 65-70kg
Volg StrongLifts 5x5 waar jullie vast bekend mee zijn !
Nou komt het, begin erg te twijfelen aan mijn form en dan met name de SQ's (en beetje DL's), is het toegestaan om form check linkjes van youtube te posten hier? Maat van me filmt af en toe ns setje voor de form check.
Ook heb ik een redelijk plateau bereikt op me BP, vorige week nog 70kg BP waarbij ik vandaag moeite had met ~67KG.. merk dat vooral mijn rechterarm me in de steek laat, iemand tips ?
Zou ook tof zijn al hebben jullie wat geschreven tips voor me SQs want merk dat ik vooral mijn onderrug heel erg voel tussen mijn setjes door!
Alvast bedankt en sorry voor deze onsamenhangende post!
Voor je rug bij squats is je vorm van belang, mogelijk iets terug in gewicht, goed letten op je form en dan weer omhoog. Ik doe good mornings specifiek om m'n squats/DL te helpen. Misschien die toevoegen aan je programma?
En voor je BP, losse dumbells proberen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bedankt voor de reactie !
Deadlifts zijn redelijk laag omdat ik met een lege barbell ben begonnen en ik in (volgens StrongLifts) per 2 weken 15kg omhoog ga.. ben met dit programma nog maar maaandje of 2 bezig dus vandaar
Ik zal eens kijken inderdaad naar een deload en good mornings en de losse BP, bedankt!..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
En ja je mag gewoon form check filmpjes posten, is juist aangemoedigd. Ben benieuwd.
Of toch du vader?![]()
Ik heb een voedingsvraag.
Ik wil wat droger worden, en ik eet al anders dan ik eerst deed. Maar ik vraag me af of ik dat goed doe en of ik dingen anders moet doen. Ik weet zo niet zo goed waar ik dat anders moet vragen dan hier. Ik weet wel wat van voeding, maar waarschijnlijk weten jullie er meer van dan ik. Er was ook een voedingstopic zag ik maar die is dicht.. Dus kan ik dat hier vragen? (Aangezien dit een behoorlijk 'besloten' groep users is..)![]()
Droger gaan eten sowieso, dus geen soep enzo. En minder water drinken de hele dag door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 17:56:20 ]![]()
Top! Vrijdag weer met een maat sporten dus ff kijken of ik wat kan regelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef Luchtkoker het volgende:
En ja je mag gewoon form check filmpjes posten, is juist aangemoedigd. Ben benieuwd.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk
T: appel/banaan
L: 2 boterhammen met hele kipfilet of 2 gekookte eieren, 60 gram noten, tomaten
T Stuk fruit of klein handje noten
D: Zilvervliesrijst (80 gram), 2 pangasius filets met groenten
T soms wat magere kwark 250 gram als ik nog trek heb 's avonds.
S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.![]()
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk
S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.
Of toch du vader?![]()
Goeie reactie man! Heb ik wat aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]![]()
![]()
Heb je zijn vorige post wel gelezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]![]()
![]()
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:
S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ok, maar ik eet niet bijzonder veel kcal per dag volgens mij. Ik schat dat ik gemiddeld op zo tussen de 2000-2500 kcal zit. Mijn normale verbruik ligt rond de 3000kcal. Als ik brood at ipv noten zat ik op 50 % kh, 30% eiwit, 20% vet. Dus door noten eten verlaag ik KH% en gaat vet % omhoog. Dan moet normaal toch als je droger wil worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.
Ik at eerst veel volkoren brood ipv noten, maar daar kreeg ik alleen maar meer trek van leek het wel.![]()
Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je valt over 2 boterhammen per dag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).![]()
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je valt over 2 boterhammen per dag?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).![]()
Moet toch wat koolhydraten hebben om te verbranden.. En die 4 boterhammen gaan er echt wel door als ik echt cardio.. Is meestal ruim uurtje op de mtb ~ 1000 kcal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).![]()
Zoals ik zeg, waar de een over de noten valt, val ik over de boterhammen.. (nouja, vallen, vallen).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.![]()
Heeft ook veel met BB te maken ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Die teksten op een pak melk tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Een grote ondeugende koe Ankie 69 noemen![]()
![]()
Het is toch iets waar iedereen die serieus traint dagelijks mee geconfronteerd wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft ook veel met BB te maken dit![]()
1000 kCal verbranden met een uur cardio? Is dit ook wat anderen hier verbranden per uur cardio? Ik schatte mijn kcal verbranding altijd veel lager in(~600 kcal/h). Misschien moet ik harder gaan rennen dan ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Moet toch wat koolhydraten hebben om te verbranden.. En die 4 boterhammen gaan er echt wel door als ik echt cardio.. Is meestal ruim uurtje op de mtb ~ 1000 kcal.![]()
![]()
Tranen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Die teksten op een pak melk tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Een grote ondeugende koe Ankie 69 noemen
150 kcal in 10 minutenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef tarantism het volgende:
[..]
1000 kCal verbranden met een uur cardio? Is dit ook wat anderen hier verbranden per uur cardio? Ik schatte mijn kcal verbranding altijd veel lager in(~600 kcal/h). Misschien moet ik harder gaan rennen dan ofzo
600 kcal per uur is niet zo veel idd![]()
http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/energieverbruik/quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef tarantism het volgende:
[..]
1000 kCal verbranden met een uur cardio? Is dit ook wat anderen hier verbranden per uur cardio? Ik schatte mijn kcal verbranding altijd veel lager in(~600 kcal/h). Misschien moet ik harder gaan rennen dan ofzoIf not now, then when.![]()
Het kan, al moet ik zeggen dat ik dan al gauw boven het uur hardlopen zit en meer dan 10km overbrug anders is het ~700kcal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef tarantism het volgende:
[..]
1000 kCal verbranden met een uur cardio? Is dit ook wat anderen hier verbranden per uur cardio? Ik schatte mijn kcal verbranding altijd veel lager in(~600 kcal/h). Misschien moet ik harder gaan rennen dan ofzo
Ik weet niet precies hoeveel kcal/min een MTB sessie kost.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goeie reactie man! Heb ik wat aan....oeps.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef seto het volgende:
[..]
Heb je zijn vorige post wel gelezen?Sorry brah, had je vorige post inderdaad niet gelezen, en dacht dat je gewoon willekeurig je schema hier neerplempte en insinueerde dat wij er maar commentaar op moesten geven.
Kusjes.
Of toch du vader?![]()
Tx. Handig. Let alleen op bij de 2e en 3e kolom: die zijn gebaseerd op ecto's van resp. 75kg en 65kg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/energieverbruik/![]()
Nah, voor de prijs van 1 pak campima melk koop ik 2 pakken budgetmerk melk, dus 2x zoveel eiwit voor hetzelfde geldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is toch iets waar iedereen die serieus traint dagelijks mee geconfronteerd wordt.![]()
Ben wel nog eens vaak on the go en bij AH to go en hier op school verkopen ze alleen van die overpriced Campina melk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nah, voor de prijs van 1 pak campima melk koop ik 2 pakken budgetmerk melk, dus 2x zoveel eiwit voor hetzelfde geld
Verschil proef je echt niet![]()
Ik ga dan ook wel behoorlijk los op de fiets. Gemiddeld fiets ik tegen de 30 km/u op de mountainbike. Racefietsers pesten op de mountainbike.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef tarantism het volgende:
[..]
1000 kCal verbranden met een uur cardio? Is dit ook wat anderen hier verbranden per uur cardio? Ik schatte mijn kcal verbranding altijd veel lager in(~600 kcal/h). Misschien moet ik harder gaan rennen dan ofzo![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Moet toch wat koolhydraten hebben om te verbranden.. En die 4 boterhammen gaan er echt wel door als ik echt cardio.![]()
Ik stallde echt overal op na 4 weken SS (nu 6e week) terwijl ik wel ruim 0,5kg per week aankwam. Volgens mij gewoon goed en genoeg gegeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Vandaag 130 gesquat. Heb nog geen 1 training gehad waar ik vast kwam te lopen op squat
Squats na 3 weken moeten kappen vanwege blessure. Vandaag weer even geprobeerd maar is nog niet helemaal top.
Vorige week maandag schoot mn schouder uit, alsof er een spiertje vast kwam te zitten maar die meteen weer terug klikte. En sinds dien voelt mn BP heeeeeel raar/onstabiel aan.
Denk dat ik maar een weekje nada ga doen en vanaf volgende week alles met ~10% ga verminder.![]()
Hmm. Macro's van vandaag zijn 0.36 eiwitten, 0.16 vetten en 0.45 carbs. (op een totaal van 1897 kcal)
Wat zijn een beetje acceptabele ranges tijdens het afvallen?![]()
Zo net mijn laatste kom rijst met gekookte ei en gestoofd varkensvlees op, ik ga morgen pas om half 12 weer eten ofja ik ga het proberen. Ik sta om 5 uur op en eet dan om 5.15 zo'n 4 boterhammen normaal.
Ik ga het zo proberen vol te houden tot volgende week kijken wat er gebeurd.
edit: Iemand hier die Leangains doet en even zijn eetschema wil posten?![]()
Vind het nog steeds een raar gezicht hoe de bar buigt bij zwaar liften, ben toch een beetje bang dat hij doorbuigt (Je weet maar nooit bij F4F)![]()
Is niet jouw zorg als die zooi van hun niet berekend is op een beetje gewicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind het nog steeds een raar gezicht hoe de bar buigt bij zwaar liften, ben toch een beetje bang dat hij doorbuigt (Je weet maar nooit bij F4F)
Maar het zal wel meevallen, de meeste stangen gaan wel wat buigen vanaf 120kg ofzo.Waar zou je rijst anders voor eten, de eiwitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef MrGuma het volgende:
Hmpf; rijst heeft nog best veel carbs eigenlijk.
[ Bericht 26% gewijzigd door 16meter op 17-10-2012 21:45:51 ]![]()
Ik heb ook na 4 weken dat ik vaak niet omhoog kan in gewicht maar een paar trainingen met hetzelfde gewicht moet voordat ik verder kan. De squat vandaag zelfs 10 kg naar beneden om één of andere reden. Ook 6 weken bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde echt overal op na 4 weken SS (nu 6e week) terwijl ik wel ruim 0,5kg per week aankwam. Volgens mij gewoon goed en genoeg gegeten.
Squats na 3 weken moeten kappen vanwege blessure. Vandaag weer even geprobeerd maar is nog niet helemaal top.
Vorige week maandag schoot mn schouder uit, alsof er een spiertje vast kwam te zitten maar die meteen weer terug klikte. En sinds dien voelt mn BP heeeeeel raar/onstabiel aan.
Denk dat ik maar een weekje nada ga doen en vanaf volgende week alles met ~10% ga verminder.![]()
Vreemd, voeg je 2.5kg toe aan de squat of 5kg? Het laatste moet je zeker niet doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik heb ook na 4 weken dat ik vaak niet omhoog kan in gewicht maar een paar trainingen met hetzelfde gewicht moet voordat ik verder kan. De squat vandaag zelfs 10 kg naar beneden om één of andere reden. Ook 6 weken bezig.
Ik doe SS nu 3 maanden en stall nog steeds niet op de squat. Na 4 weken is de enige oefening waar je op zou kunnen stallen de OHP![]()
Ik denk dat je inderdaad het beste net zo lang rust kan houden totdat je nergens meer last van hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde echt overal op na 4 weken SS (nu 6e week) terwijl ik wel ruim 0,5kg per week aankwam. Volgens mij gewoon goed en genoeg gegeten.
Denk dat ik maar een weekje nada ga doen en vanaf volgende week alles met ~10% ga verminder.
Hoe zwaar ben je begonnen? Ik ben expres laag begonnen zodat er zelfs met slechte techniek weinig kan gebeuren.![]()
Vandaag lag er bij F4F eentje met een stang op zn nek bij het bankdrukken. Stond vlakbij maar zag het niet eens tot dat iemand zij moet ik je ff helpen![]()
![]()
Je moet ook niet in de avond gaan, dan zie je de raarste dingen bij F4F.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef Bombshell het volgende:
Vandaag lag er bij F4F eentje met een stang op zn nek bij het bankdrukken. Stond vlakbij maar zag het niet eens tot dat iemand zij moet ik je ff helpen
Ik ga altijd in de ochtend, dan is het squatrek altijd vrij en bench ook![]()
Mensen die niet naar F4F gaan vanwege de mooiboys/'tuig'/homo's/lesbi's/shemale's. What the fck boeit het wie er komen en of ze naar je staren, doe gewoon je work out en klaar. De prijs is lekker goedkoop, je kan in alle (en dat zijn er best wat) vestigingen trainen en je hebt betere apparaten dan een David Lloyd bijvoorbeeld of een ander 'high class' sportschool die miljoenen cardio apparaten hebben en slechts enkele degelijke apparaten (machine chest fly, seated row etc.) en losse gewichten. Bij een David Lloyd zitten de gewichten van de EZ-curl VAST, welke debiel heeft dat ooit verzonnen
. Je kan beter 3 losse stangen hebben, dan slechts 10 stangen met een bepaald gewicht (wat niet optimaal werkt uiteraard)
En het is alleen maar beter dat je extra's zoals sloten, drankjes, zumba etc. niet standaard in je abonnement zitten, dan wordt het immers alleen maar goedkoper. Je kan zelf ook drank meenemen en een slot bij Blokker kopen ofzo.Failure is success if we learn from it.![]()
eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mensen die niet naar F4F gaan vanwege de mooiboys/'tuig'/homo's/lesbi's/shemale's. What the fck boeit het wie er komen en of ze naar je staren, doe gewoon je work out en klaar. De prijs is lekker goedkoop, je kan in alle (en dat zijn er best wat) vestigingen trainen en je hebt betere apparaten dan een David Lloyd bijvoorbeeld of een ander 'high class' sportschool die miljoenen cardio apparaten hebben en slechts enkele degelijke apparaten (machine chest fly, seated row etc.)
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mensen die niet naar F4F gaan vanwege de mooiboys/'tuig'/homo's/lesbi's/shemale's. What the fck boeit het wie er komen en of ze naar je staren, doe gewoon je work out en klaar. De prijs is lekker goedkoop, je kan in alle (en dat zijn er best wat) vestigingen trainen en je hebt betere apparaten dan een David Lloyd bijvoorbeeld of een ander 'high class' sportschool die miljoenen cardio apparaten hebben en slechts enkele degelijke apparaten (machine chest fly, seated row etc.) en losse gewichten. Bij een David Lloyd zitten de gewichten van de EZ-curl VAST, welke debiel heeft dat ooit verzonnen
. Je kan beter 3 losse stangen hebben, dan slechts 10 stangen met een bepaald gewicht (wat niet optimaal werkt uiteraard)
En het is alleen maar beter dat je extra's zoals sloten, drankjes, zumba etc. niet standaard in je abonnement zitten, dan wordt het immers alleen maar goedkoper. Je kan zelf ook drank meenemen en een slot bij Blokker kopen ofzo.![]()
![]()
What the fuck!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef VeniVidiViciV het volgende:
En het is alleen maar beter dat je extra's zoals sloten, drankjes, zumba etc. niet standaard in je abonnement zitten, dan wordt het immers alleen maar goedkoper. Je kan zelf ook drank meenemen en een slot bij Blokker kopen ofzo.
Vragen ze jullie trouwens vaak of je wil spotten? Net een kerel die even 130 kg ging benchen. Waren nog zeker vier andere gasten aan het trainen maar ik kreeg de vraag of ik hem even wilde helpen. Geen probleem natuurlijk, maar toch vind ik het lastig soms. Hij zei van tevoren niet hoeveel reps hij ong. van plan was te maken, en daardoor wou ik bij zijn laatste rep hem eigenlijk al weer terug in het rack leggen maar hij wilde nog één herhaling. Dan schaam ik me toch een beetje, maar goed, hij ging zo moeizaam...ik dacht ik knal m maar terug, veiligheid voor alles..![]()
En als je 'diehards' om je heen nodig hebt om extra gemotiveerd te worden, dan zegt dat wat over je 'motivatie'.Failure is success if we learn from it.![]()
Meestal hebben ze bij ons een vast spotmaatje. Er zijn zat mensen die 4 keer per week komen op dezelfde tijdstippen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
What the fuck!
Vragen ze jullie trouwens vaak of je wil spotten? Net een kerel die even 130 kg ging benchen. Waren nog zeker vier andere gasten aan het trainen maar ik kreeg de vraag of ik hem even wilde helpen. Geen probleem natuurlijk, maar toch vind ik het lastig soms. Hij zei van tevoren niet hoeveel reps hij ong. van plan was te maken, en daardoor wou ik bij zijn laatste rep hem eigenlijk al weer terug in het rack leggen maar hij wilde nog één herhaling. Dan schaam ik me toch een beetje, maar goed, hij ging zo moeizaam...ik dacht ik knal m maar terug, veiligheid voor alles..
Wat ik wel vaak heb is dat anderen (een enkeling) mijn routine na-apen (wat me overigens totaal niet boeit). Ik kom binnen en ik kom zo'n gast altijd bij m'n vorige oefeningen tegen en ik zie hem altijd kijken. Wel lachen wanneer ik terug kijk en hij naar de grond gaat staren.
Failure is success if we learn from it.![]()
Schouders maken de man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
Full homo op deze man http://forum.dutchbodybui(...)6-naar-92-kg-320911/Failure is success if we learn from it.![]()
Welk eten met weinig cal vult nou echt goed? Kan elk half uur opzich wel eten
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik begrijp je punt. David Lloyd ken ik niet dus daar heb ik geen mening over F4F ben ik wel eens geweest. Dat, plus de verhalen die je erover hoort (niet alleen hier in het BB-topic) maakt dat ik er geen hoge verwachtingen van heb: teveel mensen die de 3 basisregels van een gym (respect voor elkaar en het materiaal, help elkaar en houd het schoon) niet kunnen hanteren. En ik zit niet te wachten op rondvliegende schijven en omzwiepende stangen (squat rack). Misschien is het anders als je 18 - 20 bent en geen cent hebt om je kont mee te krabben, maar ik ben 40+ en verdien goed: ik ga echt niet naar de Blokker voor een slotje omdat mijn gym dat gewoon niet heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef VeniVidiViciV het volgende:
En het is alleen maar beter dat je extra's zoals sloten, drankjes, zumba etc. niet standaard in je abonnement zitten, dan wordt het immers alleen maar goedkoper. Je kan zelf ook drank meenemen en een slot bij Blokker kopen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag altijd eerst hoeveel reps hij/zij wil maken. En helpen doe ik zo minimaal mogelijk; eerst een paar vingers voor de stabiliteit en als het echt niet meer gaat help ik een beetje met trekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
What the fuck!
Vragen ze jullie trouwens vaak of je wil spotten? Net een kerel die even 130 kg ging benchen. Waren nog zeker vier andere gasten aan het trainen maar ik kreeg de vraag of ik hem even wilde helpen. Geen probleem natuurlijk, maar toch vind ik het lastig soms. Hij zei van tevoren niet hoeveel reps hij ong. van plan was te maken, en daardoor wou ik bij zijn laatste rep hem eigenlijk al weer terug in het rack leggen maar hij wilde nog één herhaling. Dan schaam ik me toch een beetje, maar goed, hij ging zo moeizaam...ik dacht ik knal m maar terug, veiligheid voor alles..![]()
Nou ben ik niet met je eens, ik heb mijn sportschool gekozen puur omdat dit voor mij het beste werkt gezien ik niet bodybuild. Maar het helpt verdomde veel als er een Edith Bosch naast je staat te trainen of zoals vanavond een Gokhan Saki met 1 of ander vaag masker op die hoogtetraining simuleert en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef VeniVidiViciV het volgende:
En als je 'diehards' om je heen nodig hebt om extra gemotiveerd te worden, dan zegt dat wat over je 'motivatie'.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja (slechts 4 ofzo per kleedkamer), Mwah niet echt (het glimt niet maar er zijn ook amper mensen die er douchen) , Ja (vooral in de middaguren en bij de cardio apparaten, daarnaast zitten die zumba lessen vol met lekkere wijven)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef CarbonC het volgende:
Kun je eigenlijk wel douchen bij F4F? En is het daar ranzig? En trainen daar ook vrouwen?Failure is success if we learn from it.![]()
Dit is hoe ik spot en ook gespot wil worden:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
What the fuck!
Vragen ze jullie trouwens vaak of je wil spotten? Net een kerel die even 130 kg ging benchen. Waren nog zeker vier andere gasten aan het trainen maar ik kreeg de vraag of ik hem even wilde helpen. Geen probleem natuurlijk, maar toch vind ik het lastig soms. Hij zei van tevoren niet hoeveel reps hij ong. van plan was te maken, en daardoor wou ik bij zijn laatste rep hem eigenlijk al weer terug in het rack leggen maar hij wilde nog één herhaling. Dan schaam ik me toch een beetje, maar goed, hij ging zo moeizaam...ik dacht ik knal m maar terug, veiligheid voor alles..
met je tengels van de bar afblijven tot het echt nodig is, wel eronder houden voor noodgevallen.
Ik haat het als iemand mijn set als het ware overneemt. Daarvoor spot je niet, als ik het niet zelf kan moet ik gewoon minder gewicht pakken.
Vandaag ging iemand trouwens met 50kg dumbells bp'en (!) en vroeg zo'n ecto om hem te spotten (en vooral om te helpen met de dumbells omhoog krijgen). Zag er wel grappig uit, die ecto helemaal paniekerig en aanvankelijk was hij met zijn lichaam over de bank gestapt zodat die gast niet kon liggen. Moest hij eerst aangeven dat hij naar achteren moest.
50 kg DB, waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is hoe ik spot en ook gespot wil worden:
met je tengels van de bar afblijven tot het echt nodig is, wel eronder houden voor noodgevallen.
Ik haat het als iemand mijn set als het ware overneemt. Daarvoor spot je niet, als ik het niet zelf kan moet ik gewoon minder gewicht pakken.
Vandaag ging iemand trouwens met 50kg dumbells bp'en (!) en vroeg zo'n ecto om hem te spotten (en vooral om te helpen met de dumbells omhoog krijgen). Zag er wel grappig uit, die ecto helemaal paniekerig en aanvankelijk was hij met zijn lichaam over de bank gestapt zodat die gast niet kon liggen. Moest hij eerst aangeven dat hij naar achteren moest.
Failure is success if we learn from it.![]()
Dit dus. Zag van de week nog een gast BORren in de Smith. Oh ja: er lag ook nog een gast onder iets met z'n armen te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is hoe ik spot en ook gespot wil worden:
Ik haat het als iemand mijn set als het ware overneemt. Daarvoor spot je niet, als ik het niet zelf kan moet ik gewoon minder gewicht pakken.![]()
![]()
Da's in Maastricht, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Questular het volgende:
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel
Nog even en ik ben een wandelende gym-encyclopedie.![]()
![]()
Tuurlijk zie ik ook liever een Mike Tyson trainen dan een Jan die 24/7 zit te pingen, maar ik heb liever een betere sportschool (zonder diehards) ipv een mindere sportschool (met diehards) .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet met je eens, ik heb mijn sportschool gekozen puur omdat dit voor mij het beste werkt gezien ik niet bodybuild. Maar het helpt verdomde veel als er een Edith Bosch naast je staat te trainen of zoals vanavond een Gokhan Saki met 1 of ander vaag masker op die hoogtetraining simuleert en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.Failure is success if we learn from it.![]()
Die douches zijn zeker niet gemengd? Dat lijkt me nou wel weer een zinvolle vorm van kostenbesparingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ja (slechts 4 ofzo per kleedkamer), Mwah niet echt (het glimt niet maar er zijn ook amper mensen die er douchen) , Ja (vooral in de middaguren en bij de cardio apparaten, daarnaast zitten die zumba lessen vol met lekkere wijven)![]()
![]()
Ja, normaal vraag ik dat ook. Maar net vergat ik het, of ja, hij deed zijn oortjes al in en toen dacht ik er pas aan. Ik doe ook alleen met vingers. Maar ik vond het gewoon klote dat ik de bar terug wilde leggen terwijl die gast nog een rep wilde doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst hoeveel reps hij/zij wil maken. En helpen doe ik zo minimaal mogelijk; eerst een paar vingers voor de stabiliteit en als het echt niet meer gaat help ik een beetje met trekken.
Maar het is idd beter om een vaste spotter te hebben. Ik train altijd alleen dus heb geen vaste spotter en ik heb ook nog vrijwel niemand meerdere keren gespot. Wel een hoop verschillende mensen die erom vroegen.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Harimau![]()
Ik begreep dat in Bedum de dumbbells tot 66kg gaan.![]()
Ik zal eens kijken tot hoever ze hier gaan eigenlijk. Vanaf 40 negeer ik ze, ik ga maar tot 34.![]()
Wel erg chille gym. Komen grote en sterke mannen. 's Avonds wel erg druk soms, maar overdag nagenoeg leeg. Ze hebben alles. Schijven in overvloed. Zelfs 0,25 en 0,50 en 0,75 en 1 kg schijfjes, een paar van elk. Je kan dus elk gewicht maken.This isn't even my final form.![]()
Kost 50 cent om bij F4F 3 minuten te douchen
F4F heeft vrouwen die je nooit bij een andere gym zal zien.
Meeste zul je echter nooit bij gewichten zien maar alleen bij crosstrainer/groepslessen.
Zag wel een keer een hele mooie blonde vrouw die er gewoon uitzag als een model en ze squatte ook nog. Misschien was het een droom want ik heb haar daarna nooit meer gezien.![]()
![]()
Heerlijk, die wijven die squatten. Echt, WAAROM, WAAROM, zie ik dat zo weinig? Daar krijgen ze mooiere benen/billen van dan van die (kut-)loopband hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Kost 50 cent om bij F4F 3 minuten te douchen
F4F heeft vrouwen die je nooit bij een andere gym zal zien.
Meeste zul je echter nooit bij gewichten zien maar alleen bij crosstrainer/groepslessen.
Zag wel een keer een hele mooie blonde vrouw die er gewoon uitzag als een model en ze squatte ook nog. Misschien was het een droom want ik heb haar daarna nooit meer gezien.![]()
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
---
November 2008. Ik weet het nog als de dag van gister. Net gestopt met honkbal, en IT'er zijnde, was er enige vorm van beweging in mijn leven benodigd. Mijn beste vriend destijds, fanatiek fitnesser en tevens part-time mooiboy, overtuigde me om op Fitness te gaan. Yep, dit zou het worden.
[ afbeelding ]
Luchtkoker (rood) met anonieme vriend (groen) - zomer 2009.
Ik was 70kg, out of shape, en zou er iets aan doen. Alas, de dagen werden weken en de weken werden maanden, en de progressie bleef ver te zoeken. Kennelijk werkte twee-wekelijkse 45-minuut fitness sessies op de machines zonder enige structuur niet voor mij, en was de motivatie er ook niet om er iets aan te doen.
Ik ging steeds minder en minder vaak, tot ik maandelijks een keer langs wipte om drie kwartier aan te kloten en weer te vertrekken.
Fast forward, mei 2011. Reeds universitair student en bevriend geraakt met Diabox, zijn we een keer samengekomen (no homo) om nogmaals deze prachtige sport te beoefenen. De pijn, oh God, de pijn. Een moeizame halve week later, inmiddels weer in staat om mijn armen te gebruiken, was het besloten: ik ging er nu toch echt voor. En dit keer góed.
Maar zoals jullie kinderen allen weten, zijn er maar enkele universele waarheden: dreamers gonna dream, en bulkers gonna bulk. De sky was de limit wat betreft bulken, en de vakantie was inmiddels ook weer aangevangen, dus 4 dagen in de week McDonalds, waarom niet? Lekker je eiwitjes pakken toch.
[ afbeelding ]
15 Oktober 2011 - 81kg
Successful bulk is successful. Gewicht zit er in ieder geval aan.
Ik at, ik liftte, maar de oh-so-desired esthetiek bleef uit. Niet wonderbaarlijk, het lichaamsvet was inmiddels opgelopen tot in de 20%. Om de ene reden of de ander waren mijn ogen echter nog niet geopend, en de bulk bleef doorgaan. Spiermassa moest en zou gekweekt worden. Ik zal jullie, lieve lezers, de foto's besparen.
Maart 2012. 85kg, bodyfat unknown, inmiddels ruim in de 20. Tijd om te cutten om shredded te worden voor de zomer. Het mocht echter niet zo zijn: een blessure was de oorzaak, uitstel van verlies van vet het gevolg. Toen de bloemetjes en de bijtjes druk in de weer waren, wat zoals jullie allen weten in april gebeurt, kon het dan toch echt gebeuren.
Een half jaar later en 15kg (incl watergewicht) lichter zat ik weer op de 70kg. Gevoelsmatig terug bij af. Echter ditmaal toch iets meer spier en wat minder vet.
[ afbeelding ]
do I even lift? (tevens onsuccesvolle lat spread)
[ afbeelding ]
everyone be mirin' definition
[ afbeelding ]
Ik train zelfs benen.
Met als sluitstuk nog een complimentair vakantie foto'tje:
[ afbeelding ]
Tijd om weer massa te kweken. Ik was jong, ik was dom, en ondanks al mijn kennis op het gebied van voeding wat ik destijds al tot mijn beschikking had, liet ik me gaan. Ik heb gelachen, ik heb gehuild, en voornamelijk: ik heb geleerd. Ondanks mijn theoretische kennis was het voor mij nodig om een keer flink op m'n spreekwoordelijke bek te gaan, om in te zien dat het ook in de bulk niet verstandig is enkele duizenden caloriën boven je onderhoud te eten.
Op naar een mooie droge bulk, en een grand 2013.
Ik hoop dat ik jullie heb mogen vermaken met deze post.
--
@diegene die vroeg waar dat vandaan kwam dat Arnold inbrak in de gym om te kunnen trainen: dat staat in zijn nieuwe boek wat hij nu aan het promoten is (Total Recall).![]()
Hij kiest denk ik bewust voor het woord 'fitnesser' en niet 'bodybuilder' om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.
Hey Grunnbrah, hoe is het verder daar bij Harimau qua squatracks/powercages dan? Ben wel benieuwd, prijzen vallen me ook mee.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Eén squatrack maar, dat is wel jammer. Geen powercages. Lobbyen voor meer squatracks/powercages gaat hem niet worden, gezien het er niet heel groot is en alles al propvol zit. Of ze moeten de smith machine weggooien ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hey Grunnbrah, hoe is het verder daar bij Harimau qua squatracks/powercages dan? Ben wel benieuwd, prijzen vallen me ook mee.
Maar overdag zul je die squatrack bijna altijd leeg aantreffen. 's Avonds moet je wel eens wachten, maar zelf ga ik toch het liefst in de middag. Het valt me op hoe weinig de grootste gasten squatten/deadliften eigenlijk. Het zijn allemaal jonge gasten die dat doen. Er is wel iemand die 180kg squat.
Ik zou zeggen, vraag een keer of je binnen mag kijken, dan doen ze wel.This isn't even my final form.![]()
Even een topic in KLB aangemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk, die wijven die squatten. Echt, WAAROM, WAAROM, zie ik dat zo weinig? Daar krijgen ze mooiere benen/billen van dan van die (kut-)loopband hoor..![]()
DBs tot 60 KG, Trap Bar, Power Cage, Squatrek, Plyo boxes, Sledgehammers, Sandbags, Foamrollers, TRX equipment, Kettlebellsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik ook liever een Mike Tyson trainen dan een Jan die 24/7 zit te pingen, maar ik heb liever een betere sportschool (zonder diehards) ipv een mindere sportschool (met diehards) .
Best of both worlds dus
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Same here!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Behalve het laatste stukje, dat zie ik tegen die tijd wel weer
Dan is het laatste stukje toch ook hetzelfde, als je dan pas gaat besluiten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Same here!Behalve het laatste stukje, dat zie ik tegen die tijd wel weer
Hoe lang ben je? 1,78m hier.This isn't even my final form.![]()
1.85, ik kan wel pics postenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het laatste stukje toch ook hetzelfde, als je dan pas gaat besluiten?
Hoe lang ben je? 1,78m hier.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Kost 50 cent om bij F4F 3 minuten te douchen_!
-
Precies, na 3 minuten draai je nog net je shampoofles open en dan gaat-ie al uit.quote:This isn't even my final form.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaagKan zeker nog wel wat bulk bij, je abs zijn nog zichtbaar.
Die kluisjes ken ik. En mirin serratus.
Zo lean blijven gaat bij mij alleen niet, heb een goede vetlaag over m'n abs.
Maarja, als ik 3000kcal per dag eet, kom ik niet aan. Heb dat een maand gedaan en ben nagenoeg op hetzelfde gewicht gebleven. Sinds een paar weken dus 3200 op rustdagen, 3500 op trainingsdagen. Dan komt er maar wat vet bij...![]()
Ben ik ook blij meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Heb er wel fotos van geprobeerd te maken, maar kom al snel in rare houdingen ;p
Sup boys.
Morgen:
Wide grip behind the neck pulldowns
T-bar rows
Seated wide-grip rows
Deadlifts
hyperextentions
Incline shrugs
Dumbell shrugs![]()
Hey, daar is die gast van die foto's van squatbillenquote:![]()
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Zo lean blijven gaat bij mij alleen niet, heb een goede vetlaag over m'n abs.
Maarja, als ik 3000kcal per dag eet, kom ik niet aan. Heb dat een maand gedaan en ben nagenoeg op hetzelfde gewicht gebleven. Sinds een paar weken dus 3200 op rustdagen, 3500 op trainingsdagen. Dan komt er maar wat vet bij...
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig. Ik sluit me bij levo aan, lekker door bulken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag
BEASTMODE![]()
Kut ecto's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.BEASTMODE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede progress. Wel meer squats en deadlifts zetten. Ook meer in en decline voor op je chest. Sterke onderarmen. Goede abs genetics. Goede traps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag
Ohja, en veel meer eten, je bent zo skinny![]()
![]()
Ben sinds 2 weken pas fatsoenlijk begonnen met deadlifts opbouwen, was altijd onzeker over m'n form en durfde niet zwaarder te gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede progress. Wel meer squats en deadlifts zetten. Ook meer in en decline voor op je chest. Sterke onderarmen. Goede abs genetics."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ja, sorry dat ik het zeg. Maar omdat ik zelf veel squat en DL zie ik dat jij ze niet doet (of nauwelijks). Maakt voor de rest niet uit, gewoon door blijven gaan broheim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben sinds 2 weken pas fatsoenlijk begonnen met deadlifts opbouwen, was altijd onzeker over m'n form en durfde niet zwaarder te gaan.![]()
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.quote:
Ja heb ik ook, zolang het geen dreamer bulk wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.
Beetje vet is niet erg, lekker warm in de winter.
![]()
Op naar de 85kg hier, slinger rond op 84kg met 14-15%bf, 1.78. Meer milk & oats.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.![]()
Niet excuseren haha, heb je juist goed gezien !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik het zeg. Maar omdat ik zelf veel squat en DL zie ik dat jij ze niet doet (of nauwelijks). Maakt voor de rest niet uit, gewoon door blijven gaan broheim.
Dat sowieso. Dacht dat het weer de zoveelste 'ik bulk gewoon dirty door tot de 25bf% en een week voor dat ik op vakantie ga hanteer ik weer m'n 'natuurlijke' ecto-dieetje'-post wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.![]()
BEASTMODE![]()
Was dat maar waar. Wat dat betreft hebben ecto's wel geluk. Ze groeien misschien wel moeilijk, maar de boel blijft vaak strak en hard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dacht dat het weer de zoveelste 'ik bulk gewoon dirty door tot de 25bf% en een week voor dat ik op vakantie ga hanteer ik weer m'n 'natuurlijke' ecto-dieetje'-post was![]()
Mijn buik daarentegen wordt gewoon zacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes. Ik ben zo jaloers op gasten met een dikke biceps aderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaagTraps, armen en abs zijn dik in orde, maar er mag wel wat bij op je borst en (vooral) rug.
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent nu aan het bulken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag,,/![]()
Yup, er komt al wat meer vet te zitten wat ik vast kan pakkenquote:
Bedankt voor jullie reacties. Vooral niet twijfelen on kritiek te geven, ben ik blij mee
Thanks. Die vriend is trouwens niet de fanatieke vriend in kwestie, hoewel die ongeveer even groot isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.. Ik heb nog overwogen om dat te vermelden, maar als niet zo relevant detail zijnde heb ik dat nagelaten.
Maar ik gebruikte inderdaad bewust het woord fitnesser. Voor 16-jarige standaarden had 'ie een leuk fysiek (een echte beach boy, beetje abs, pecs, biceps, geen lats/triceps/benen), maar ik zou 'm nu als ecto bestempelen.Of toch du vader?![]()
Met pomp heb ik er drie op m´n linkerbiceps *trollface*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben zo jaloers op gasten met een dikke biceps ader
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Met pomp heb ik er drie op m´n linkerbiceps *trollface*Nouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
-
Jazekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Da's in Maastricht, toch?
Nog even en ik ben een wandelende gym-encyclopedie.![]()
![]()
![]()
Je mag wel eentje van mij hebben, drie is lelijk man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsNouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Gewoon doorgroeien, want ook die ader groeit mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsNouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
Athans dat is mijn ervaring.
Ik heb enorme aders over m'n handen lopen bijv. en had nooit wat op m'n bicep.
Nu wel. MOmenteel alleen pumped trouwens, maar dat komt door de bulek![]()
![]()
Ben wakker vanaf 5 vasten tot 12 gaat wel ok, nog geen honger maar wel trillende handen. Lunch gaat lekker smaken straks![]()
![]()
Ik begin het nu wel moeilijk te krijgen qua honger. Merk dat nu ik lean ben, ik sneller en meer honger heb dan voorheen. Ook merk ik dat ik wat minder energie heb. Misschien toch maar eens een flinke carb refeed inplannen van het weekend. Heb eigenlijk wel zin in een paar borden spaghettiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:12 schreef SunTzu het volgende:
Vasten tot 12 gaat wel ok, nog geen honger maar wel trillende handen. Lunch gaat lekker smaken straks
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 08:21:21 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
1. Je eet niet genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef duncannn het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een weekje nada ga doen en vanaf volgende week alles met ~10% ga verminder.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
15:00, omelet van 4 eieren, bacon en groentes (en eventueel kaas)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef SunTzu het volgende:
edit: Iemand hier die Leangains doet en even zijn eetschema wil posten?
19:00 350gr vlees of kip, groentes
Op trainingsdagen 30gr dextrose en whey voor het trainen (ook om 16:00).
De ketose-machien is hard aan!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik voegde eerst 5 kilo toe, maar sinds 2 weken toch maar overgegaan op 2.5. Misschien dat ik dan beter door kan zetten. Ik maak zeker een stijgende lijn qua gewicht, maar er is veel variatie van training op training van wat ik kan tillen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vreemd, voeg je 2.5kg toe aan de squat of 5kg? Het laatste moet je zeker niet doen.
Ik doe SS nu 3 maanden en stall nog steeds niet op de squat. Na 4 weken is de enige oefening waar je op zou kunnen stallen de OHP![]()
Variatie in progressie (als in, op training 2 kan je minder dan op training 1) vindt de oorzaak in:
1. niet genoeg eten
2. geen consequent tijdstip van trainen of eten voor het trainen
3. slechte/instabiele vormI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:59 schreef Zith het volgende:
[..]
15:00, omelet van 4 eieren, bacon en groentes (en eventueel kaas)
19:00 350gr vlees of kip, groentes
Op trainingsdagen 30gr dextrose en whey voor het trainen (ook om 16:00).
De ketose-machien is hard aan!![]()
Ik denk dat het nummer twee is. Ik probeer vaak `s morgens te trainen maar heb het de laatste tijd zo druk dat het ook weleens `s avonds is. Ik eet wel voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:11 schreef Zith het volgende:
Variatie in progressie (als in, op training 2 kan je minder dan op training 1) vindt de oorzaak in:
1. niet genoeg eten
2. geen consequent tijdstip van trainen of eten voor het trainen
3. slechte/instabiele vorm![]()
Bedoel je met wegdrukken afvallen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.
Zit momenteel op 5 kilo in 10 dagen, ongetwijfeld 2 kilo vocht en 3 kilo spier, maar toch. mijn cal intake laatste paar dagen; 2015*, 1729, 1584, 1980*. *=traindag. Mijn onderhoud is ongeveer 2300-2400 kcals
Ben als tiener (~2004-5) een keer van obese 97kg naar 78kg gegaan in zes maanden met pure keto. Jaren op goed gewicht gebleven tot ik ging samenwonen![]()
Toen zag ik ook dit soort vooruitgang in de eerste paar weken.
---
Bedoel je met wegdrukken gewichtheffen?
Klopt, zit ook geen vooruitgang meer in, gebrek aan carbs is ook duidelijk merkbaar al helpt de dextrose wel wat. SQ 105 DL 135 BP 70 ( :-( ), overhead press noem ik niet, power clean 75 (pas een paar maanden mee bezig, begon op 50kg). Zie het best gebeuren dat mn stats omlaag gaan, maar dat accepteer ik dan maar even.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
@ Zith
Hij bedoelt dat i niet kan functioneren op zo weinig laat staan kan trainen![]()
Iedereen heeft andere kcal behoefte![]()
![]()
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie![]()
Al gedaan, inclusief foto'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef CarbonC het volgende:
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie
..
..![]()
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef Zith het volgende:
[..]
1. Je eet niet genoeg.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.
Vorm is gewoon goed, wij hebben hier inloop olylift wedstrijden en die PT-ers hier hebben 3 maanden geleden mn vorm verbeterd.![]()
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Mithras82 het volgende:
Core is inderdaad afzien, maar armen? Die groeien bij mij door naar de db's te kijken![]()
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Maar goed bezig!![]()
Dat hielp bij mij wel i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar, en 21-tigen op z'n tijd.![]()
Ik train mijn armen ook wel 2x in de week. Maar niet meer dan 1 oefening biceps/triceps. Forearms pak ik al voldoende vind ik zelf (deadlift/rackpull ed..). Mischien dat ik meer oefeningen ga doen als ik ooit weer switch naar fullbody split ipv upper/lower.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar![]()
omdat hij altijd zo biggie doet jwzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!![]()
Heb ik ook, mijn biceps groeien niet echt mee lijkt het wel. Doe nu full body 5x5, maar moet misschien toch even wat isolatie erbij gaan doen voor mijn armen. Ik stoor mij hier gewoon echt enorm aan. Zal misschien als ik thuis ben een keer een foto plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Nog iets, met deadlifts hangt de stang onderin mijn vingers bij de laatste paar herhalingen. Hoe houden jullie het vast. Ik moet dus stoppen omdat de barbell anders uit mijn hand glijdt na ong 4-5 reps.
[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 18-10-2012 11:35:41 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij altijd zo biggie doet jwz
lekker bulken jonges:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 11:54:45 ]![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.![]()
ben k oowkdacht altijd dat jij een turk was, weet niet waarom :Squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.![]()
Dat komt omdat je er van boven af op kijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
Daarom denken heel veel mannen ook dat hun tampeloeris te klein is.
Beste arm
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:En beste rug meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch prima in orde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw![]()
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
ecto genetics ftw![]()
Nee, absoluut niet. Maar ik bedoel te zeggen dat ik, als ik in de spiegel kijk, mijn armen niet groot genoeg vind. Misschien omdat ik een flinke borstomvang heb waardoor ze klein lijken. Maar ik bedoel dat iedereen dat wel zal hebben en zichzelf dus onderschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armen![]()
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.![]()
Neh, jij kan jezelf geen ecto noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
ecto genetics ftw![]()
Ok, dan weet ik niet. Misschien kun je de PT-ers vragen waarom je al na 4 weken geen progressie meer boekt en nu al knie- en schouderblessures hebt terwijl je vorm perfect is..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.
Vorm is gewoon goed, wij hebben hier inloop olylift wedstrijden en die PT-ers hier hebben 3 maanden geleden mn vorm verbeterd.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.
Ik dacht ook altijd dat ik ecties was daarom, en ben al meerdere keren als Meso versleten hier![]()
![]()
Lange apen armen en benen idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.
Ik dacht ook altijd dat ik ecties was daarom, en ben al meerdere keren als Meso versleten hier
Misschien niet per definitie ecto ,maar wel merkbaar moeilijker om massa op te krijgen.
Zou jou zeker niet als ecto inschatten, trouwens.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Snakey het volgende:
Ow, en mijn armen zijn nu ~42cm. Ik wil eigenlijk naar de ~50cm dus ik ben er nog lang niet.![]()
Is dat na een pump?
Ik had vorige week vrijdag na een pomp 44cm, maar normaal iets van 41 a 42cm.
Oh was er maar een manier om die pomp vast te houden he.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 18-10-2012 11:55:16 ]![]()
nee ik nu ook niet meer. Maar in het begin was ik net een slingeraap met 0 spiermassa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lange apen armen en benen idd.
Misschien niet per definitie ecto ,maar wel merkbaar moeilijker om massa op te krijgen.
Zou jou zeker niet als ecto inschatten, trouwens.
Een soort Sheldon Cooper zeg maar (uit de eerste serrie dan)![]()
![]()
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Yamcha het volgende:
37cm spaghetti slierten hier.
feelsbadman.jpg.
en je bf% ook.![]()
Nee koud. Geen idee wat het warm is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Is dat na een pump?
Ik had vorige week vrijdag na een pomp 44cm, maar normaal iets van 41 a 42cm.
Oh was er maar een manier om die pomp vast te houden he.![]()
Ik had nog nooit van de term Endo/Ecto gehoord. Ik leer elke dag wat nieuws hierOok boeiend om te lezen dat mensen echt flink moeten aankomen voordat ze kunnen beginnen met spiermassa te kweken, ik zat op 96kg (1.85 groot) voordat ik uberhaupt begon met sporten dus bulken is niet nodig in mijn geval
Zit nu rond de 100/102 kg met uiteraard een iets hoger vet% dan de mensen hier
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
![]()
1.90, 83kg @16%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk he
en je bf% ook.Soukidan op je oogbal.![]()
Vandaag weer borst en triceps op programma...! Minst afzien dus.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
hee ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag weer borst en triceps op programma...! Minst afzien dus.
Vind je? Ik vind bankdrukken gewoon niet leuk meer i.v.m. het afzien.
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.![]()
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Ik had nog nooit van de term Endo/Ecto gehoord. Ik leer elke dag wat nieuws hierOok boeiend om te lezen dat mensen echt flink moeten aankomen voordat ze kunnen beginnen met spiermassa te kweken, ik zat op 96kg (1.85 groot) voordat ik uberhaupt begon met sporten dus bulken is niet nodig in mijn geval
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
Al eens gedaan? AL heb ik al een vermoeden wat hier bij jouw uit gaat komen!
..
..![]()
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Zijn hele grote spiergroepen wat dus ervoor zorgt dat je sneller spiermassa erbij krijgt (en dus lager bf%) dan bij andere spiergroepen. Verder zorgt het ook voor meer testosteron en hoger onderhoudsniveau (voor nog lager bf%). Het is geen of-of, gewoon samen doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
...
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo.Men doet hier veelal aan Squatten en soortgelijke oefeninningen.quote:Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.![]()
Begin overigens altijd met bankdrukken, dat is dan wel direct het zwaarst idd...You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
haha punten 2.17 Meso hier. lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm
leuke test, maar wel nattevinger werk.
Vooral die vinger test zegt weinig.
Mensen zeggen dat je geen dikkere polsen kan krijgen, maar opzekers van wel.
Voorheen lag mijn duim over m'n middelvinger heen zo, en nu zit er dik 2cm tussen. En dat is geen vet...
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 18-10-2012 12:09:27 ]![]()
ja precies. Eerst heavy compounds.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!![]()
Begin overigens altijd met bankdrukken, dat is dan wel direct het zwaarst idd...
idd. squatten kan ook echt draining zijn. Dat je eigenlijk gelijk klaar ben na je squats kwa energie/feel good level..![]()
Totdat de bar knapt met 200kg in je nekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is niet jouw zorg als die zooi van hun niet berekend is op een beetje gewicht.
-
Ik denk dat ik zaterdag weer eens een arm dagje ga doen. Dat is alweer maanden geleden. Ik train mijn armen, buiten de obvious oefeningen waar je je armen sowieso mee trained uiteraard, bijna nooit apart.
Ik heb vast nog wel ergens een Arnold arm workout waardoor ik een week niet meer kan rukken.![]()
![]()
Oja, ik kwam deze nog tegen, voor de Frank Zane fans: http://www.simplyshredded(...)mpia-frank-zane.html![]()
Squat, Romanian Deadlift, Lunges.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
+ dit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Het is geen of-of, gewoon samen doen!![]()
Ik zie het minst op tegen isolatie en het meest tegen compounds met een grote rom. Squats / deads / bench maken mij kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.En een max setje rackpulls (ben ik toch maar gaan doen) ga ik erg van zweten.
![]()
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squatsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies. Eerst heavy compounds.
idd. squatten kan ook echt draining zijn. Dat je eigenlijk gelijk klaar ben na je squats kwa energie/feel good level..
Neem aan dat ongeveer even goed werkt...(?)You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
metaal buigt, knapt niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Totdat de bar knapt met 200kg in je nek
Maar die gaat echt niet doorbuigen bij 200kg hoor.
Ja als je hem op een randje van 1cm breed laat vallen vanaf hoogte.![]()
nee dat werkt niet even goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squats
Neem aan dat ongeveer even goed werkt...(?)
Het werkt wel goed, maar niet even goed.![]()
Als je niet kunt benchen, ga je toch ook geen chest press doen ter vervanging.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squats
Neem aan dat ongeveer even goed werkt...(?)
Gewoon leren. SS boek lezen, filmpjes kijken, vorm laten checken door instructeur/medesporters.![]()
Het werkt maar je traint je balans niet/minderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Neem aan dat ongeveer even goed werkt...(?)![]()
Ik heb express het woord 'perfect' niet gebruikt. Knie blessure komt vanwege voetbal en het feit dat mn benen niet even lang zijn, zooltjes die ik droeg waren niet van beste kwaliteit. Volgende week afspraak met een podoloog voor nieuwe zooltjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik niet. Misschien kun je de PT-ers vragen waarom je al na 4 weken geen progressie meer boekt en nu al knie- en schouderblessures hebt terwijl je vorm perfect is..
Heb nooit gezegd dat ik een schouderblessure had, alleen dat het wat instabiel/onzeker aanvoelt.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je niet kunt benchen, ga je toch ook geen chest press doen ter vervanging.
Gewoon leren. SS boek lezen, filmpjes kijken, vorm laten checken door instructeur/medesporters.Nee, oke maar doe op mijn "beendag" dus dat, lunges met dumbells, seated leg curls en de omgekeerde versie ervan, kan zo ff niet op naam komen... Voor kuiten calves. Heb nog altijd gezonde spierpijn op de 2 dagen daarna!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat werkt niet even goed.
Het werkt wel goed, maar niet even goed.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ik zou gaan squattenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Nee, oke maar doe op mijn "beendag" dus dat, lunges met dumbells, seated leg curls en de omgekeerde versie ervan, kan zo ff niet op naam komen... Voor kuiten calves. Heb nog altijd gezonde spierpijn op de 2 dagen daarna!![]()
![]()
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.
Ik snap ook niet waar ik die ecto-armen van heb. Mijn vader is gewoon een meso/endo, gewoon breed en grote armen van zichzelf. En ook van moeders kant kan ik het haast niet hebben, daar zijn de mannen ook allemaal vrij groot van zichzelf. Dus om nou te zeggen dat ik slechte genen heb![]()
![]()
I know... eerst paar keer goede begeleiding bij hebben dan... Squat reckk is ook zo slim geplaatst dat je je eigen rug niet kunt zien bij mijn gym... Had tot een jaar terug altijd rugklachten en ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Maargoed, squats zijn natuurlijk sowieso het beste voor bovenbenen.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Your score is 1.92. Your body is closest to a Mesomorph.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dat van mezelf ook zo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Your score is 1.92.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Your score is 1.92. Your body is closest to a Mesomorph.
Volgens mij vond ik dat van mezelf ook zo.![]()
Zolang je niet op je tenen gaat staan squatten, en je abs en rug "recht/aangespannen" houdt, kun je al weinig meer "echt" fout doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
I know... eerst paar keer goede begeleiding bij hebben dan... Squat reckk is ook zo slim geplaatst dat je je eigen rug niet kunt zien bij mijn gym... Had tot een jaar terug altijd rugklachten en ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Maargoed, squats zijn natuurlijk sowieso het beste voor bovenbenen.
idd. gewoon ff youtuben, daaruit halen wat belangrijk is, licht beginnen en gewoon doen.
Je krijgt heus niet zomaar een openruggetje van het squatten omdat je hem niet goed doet.![]()
Zo, mijn post workout meal zit er ook weer in
Enige nadeel, is dat ik bij spinazie iedere keer denk ik dat het wel genoeg is, maar er na het koken geen reet van over blijftVolgende keer gaat dus gewoon het hele blok de pan in
[ Bericht 25% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 12:38:22 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee man, dat zijn in olijfolie gebakken hash browns (rosti dingen). Fokking lekker en weinig mis mee op een workout dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?
-
Zal zaterdag eens een poging wagen en jullie zondag laten weten of ik heb kunnen slapen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zolang je niet op je tenen gaat staan squatten, en je abs en rug "recht/aangespannen" houdt, kun je al weinig meer "echt" fout doen.
idd. gewoon ff youtuben, daaruit halen wat belangrijk is, licht beginnen en gewoon doen.
Je krijgt heus niet zomaar een openruggetje van het squatten omdat je hem niet goed doet.
Jammiee!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
..
..![]()
Ik ben een ecto.. volgens de test.
Maar een ecto kan uiteindelijk ook heel erg breed worden, body types zijn alleen ongetraint vast te stellen. Als een ecto maar voldoende eet ziet hij er vanzelf uit als een endo![]()
![]()
hehe, eindelijk eens een goeie instelling voor w.b.t. ecties en wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Mithras82 het volgende:
Maar een ecto kan uiteindelijk ook heel erg breed worden, body types zijn alleen ongetraint vast te stellen. Als een ecto maar voldoende eet ziet hij er vanzelf uit als een endo
Dat lees je namelijk niet vaak.
Het is gewoon zo als je het zegt.![]()
Hier één die er tussenin zit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Mithras82 het volgende:
Maar een ecto kan uiteindelijk ook heel erg breed worden, body types zijn alleen ongetraint vast te stellen. Als een ecto maar voldoende eet ziet hij er vanzelf uit als een endo
maar dat had ik ook niet anders verwacht
Zijn er meer mensen die wanneer zij zwaarder gaan trainen, last krijgen van de gewrichten? Ik heb dat heel snel met mijn schoudersYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier één die er tussenin zit...
Zijn er meer mensen die wanneer zij zwaarder gaan trainen, last krijgen van de gewrichten? Ik heb dat heel snel met mijn schouders![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier één die er tussenin zit...
Zijn er meer mensen die wanneer zij zwaarder gaan trainen, last krijgen van de gewrichten? Ik heb dat heel snel met mijn schoudersHeb het ook alleen bij me schouders, maar niet dusdanig dat ik er een oefening niet om ga doen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Over die body type test, wat bedoelen ze precies met Bone Structure? Geen idee welke ik moet kiezen.![]()
Volgesn mij proberen ze daar uit te vissen of je lange botten hebt of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Over die body type test, wat bedoelen ze precies met Bone Structure? Geen idee welke ik moet kiezen.![]()
Ey men El Ripstertoe zegt bij elke overhead oefeninging traps maximum engagen. Zie ook wel deze geschreven door Rippie en Kilgore, Ph.D.-Superstarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)
http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf
(bij de bench press is hij het wel met je eens; schouders zo ver mogeljik naar beneden en naar achteren)
Anyway, wat bij mij heel veel helpt tegen schoudergewrichtspijn zijn shoulder dislocations. Vaak doe ik die een tijd niet, dan merk ik dat er pijn komt in mn shouders (bijv als ik mijn ellebogen zijwaarts naar buiten duw), dan doe ik een paar keer dislocations en het is echt binnen een paar dagen weg.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Ey men El Ripstertoe zegt bij elke overhead oefeninging traps maximum engagen. Zie ook wel deze geschreven door Rippie en Kilgore, Ph.D.-Superstar
http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf
Anyway, wat bij mij heel veel helpt tegen schoudergewrichtspijn zijn shoulder dislocations. Vaak doe ik die een tijd niet, dan merk ik dat er pijn komt in mn shouders (bijv als ik mijn ellebogen zijwaarts naar buiten duw), dan doe ik een paar keer dislocations en het is echt binnen een paar dagen weg.
Zie "blesures" in de openingspost.
Niet iedereen heeft daar even veel en even makkelijk last van natuurlijk.
Shoulder dislocators![]()
Perfecte warming up.
Alleen zo snel als die gast het doet niet![]()
![]()
![]()
kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.
Zie "blesures" in de openingspost.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb het met bankdrukken vaak, met de chest-fly en met losse dumbbell oefeningenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)YouTube
Your score is 1.83.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.![]()
wanneer je je schouders oprtrekt komt die kop meer in de "kom" terrecht. Daar lopen veel zenuwen/pezen die je dan op zekers een keer op gaan spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Zith het volgende:
[..]
kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$
Die fotos zijn genomen met helemaal gestrekte armen, en schouders naar achter gedraaid.![]()
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?
In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen.
..
..![]()
Ik zweet ook veel en was dus ook veel. Heb 2 sets sportkleding + handdoeken; na het trainen ben ik in de regel drijfnat en gooi ik mijn kleding direct in de wasmachine. Iedere twee dagen draai ik dan een klein wasje met eventueel wat andere kleding erbij. Werkt prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?
In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen.
Overigens, gewoon die tanktop aandoen man.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 13:18:36 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja maar het is wel met 0% bf hč? :squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!This isn't even my final form.![]()
Score 1.75
meso dus, niks verbazingwekkends aan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Check dat shirt dan lekker strak staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.Goed bezig man.
-
buiten laten drogen, of in een droger. Niet dat het heeeel lang binnen hangt te drogen, want dan krijg je weer een bacteriebloei omdat het zolang vochtig is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
En een klein beetje een zweet/train luchtje als je aan het trainen bent hebben we allemaal wel.
D'r is niemand die verwacht dat je naar roosjes ruikt.
Ik erger me meer aan de mensen die een halve deobus leegspuiten in de kleedkamer.
Had je nog geen gevoeligelongblaasjes/migraine, dan krijg je het daar wel.![]()
![]()
Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is dat. Kom net uit de douche open en heb gelijk van die axe troep in m;n ogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef RaymondK het volgende:
Ik erger me meer aan de mensen die een halve deobus leegspuiten in de kleedkamer.Protip: als je deo spuit, spuit dan altijd met je rug naar de muur / locker, danku.
-
Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is datProtip: als je deo spuit, spuit dan altijd met je rug naar de muur / locker, danku.
![]()
en spuit deo met je shirt aan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar het is wel met 0% bf hč? :s
ik wil ook naar 08% volgend jaar.
maar volg jij een opleiding die raakvlakken heeft met voeding/fysiologie/whatever dat je zo veel weet?![]()
Was je op 60 graden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen.![]()
Eckte protip: gebruik een roller.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan.![]()
en spuit deo met je shirt aan.
-
heter wassen manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben...
minstens 60 graden![]()
Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euroquote:Train meestal 5 x in de week en ga geen 5 shirts van 50 euro halen. Maargoed eerst maar eens bovengenoemde "tips" uitporberen.
..
..![]()
Deel 2 boys: Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]
Ik hoop op goede inbreng van jullie om wat meer enthousiasme los te wrikken bij de dames.
![]()
En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euroTrain meestal 5 x in de week en ga geen 5 shirts van 50 euro halen. Maargoed eerst maar eens bovengenoemde "tips" uitporberen.
![]()
En geen chineese gefrituurde uitjes eten![]()
![]()
Als kan wel, ligt eraan met welke was ik nog meer draai. Soms heb ik het gevoel dat ik voor het sporten al heel iets ruik, maar kan zijn dat ik me dat verbeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
heter wassen man
minstens 60 gradenYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.![]()
Heb ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.Deathlift or Die.![]()
O. Ik gebruik daar een beetje wasverzachter voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..Ruik lekker naar lentebloemetjes als ik die gym instap jeweetz
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: