Waarom is je DL zo laag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:14 schreef Cataclyst het volgende:
Hoii!
Beetje lurker hierzo en eindelijk maar beginnen met (af en toe) posten hier!
Eerst ff paar stats dan he, 18 jaar, 1.90 lang ongeveer en schat bf% van 22-25, echte endo dus.
Squats: 75kg
Deadlifts: 70kg
OHP: 40kg
Barbell Rows: 42.5kg
Bench: 65-70kg
Volg StrongLifts 5x5 waar jullie vast bekend mee zijn !
Nou komt het, begin erg te twijfelen aan mijn form en dan met name de SQ's (en beetje DL's), is het toegestaan om form check linkjes van youtube te posten hier? Maat van me filmt af en toe ns setje voor de form check.
Ook heb ik een redelijk plateau bereikt op me BP, vorige week nog 70kg BP waarbij ik vandaag moeite had met ~67KG.. merk dat vooral mijn rechterarm me in de steek laat, iemand tips ?
Zou ook tof zijn al hebben jullie wat geschreven tips voor me SQs want merk dat ik vooral mijn onderrug heel erg voel tussen mijn setjes door!
Alvast bedankt en sorry voor deze onsamenhangende post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 17:56:20 ]
Top! Vrijdag weer met een maat sporten dus ff kijken of ik wat kan regelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef Luchtkoker het volgende:
En ja je mag gewoon form check filmpjes posten, is juist aangemoedigd. Ben benieuwd.
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk
T: appel/banaan
L: 2 boterhammen met hele kipfilet of 2 gekookte eieren, 60 gram noten, tomaten
T Stuk fruit of klein handje noten
D: Zilvervliesrijst (80 gram), 2 pangasius filets met groenten
T soms wat magere kwark 250 gram als ik nog trek heb 's avonds.
S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.
Goeie reactie man! Heb ik wat aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]
Heb je zijn vorige post wel gelezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk
T: appel/banaan
L: 2 boterhammen met hele kipfilet of 2 gekookte eieren, 60 gram noten, tomaten
T Stuk fruit of klein handje noten
D: Zilvervliesrijst (80 gram), 2 pangasius filets met groenten
T soms wat magere kwark 250 gram als ik nog trek heb 's avonds.
S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.
Ok, maar ik eet niet bijzonder veel kcal per dag volgens mij. Ik schat dat ik gemiddeld op zo tussen de 2000-2500 kcal zit. Mijn normale verbruik ligt rond de 3000kcal. Als ik brood at ipv noten zat ik op 50 % kh, 30% eiwit, 20% vet. Dus door noten eten verlaag ik KH% en gaat vet % omhoog. Dan moet normaal toch als je droger wil worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.
Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.
Je valt over 2 boterhammen per dag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je valt over 2 boterhammen per dag?
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).
Moet toch wat koolhydraten hebben om te verbranden.. En die 4 boterhammen gaan er echt wel door als ik echt cardio.. Is meestal ruim uurtje op de mtb ~ 1000 kcal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).
Zoals ik zeg, waar de een over de noten valt, val ik over de boterhammen.. (nouja, vallen, vallen).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?
kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.
Heeft ook veel met BB te maken ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Die teksten op een pak melk tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Een grote ondeugende koe Ankie 69 noemen
Het is toch iets waar iedereen die serieus traint dagelijks mee geconfronteerd wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft ook veel met BB te maken dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |