abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118051009

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
pi_118051138
Nogal last van men schouder, stekende pijn af en toe.. vandaag bankdrukken en dips maar overslaan :(
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_118051164
En ja, FPA van Joop.
pi_118051192
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef SunTzu het volgende:
Nadat ik terug ben van vakantie in februari ga ik denk ik gewoon weer terug naar de gym bij mij in de straat, ze hebben na mijn gezeur al een squatrek gekocht en de muziek veranderd.

De dumbells gaan nu tot 34kg maar ik weet zeker dat als ik zeur ze ook nog wel zwaardere kopen, de openingstijden veranderen en goede programma's op de tv gaan uitzenden.

Ik ga die shit veranderen in een hardcore gym. :7
Bij ons dumbells maar tot 28... verplicht weer terug naar gewoon bankdrukken erbij dus. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118051995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen, ik ben de stang.
aware
Of toch du vader?
pi_118054796
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.

Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).

Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
pi_118056823
Ultimate Fitness?
pi_118057334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
http://www.fitness4me.nl/ (hier zit ik)

En ik wil komend jaar hier eens kijken:
http://www.basic-fit.nl/vestigingen/amsterdam-west
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118058145
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..

Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..
pi_118058542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..

Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..
USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.
pi_118059144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef duncannn het volgende:

[..]

USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.
Deed mijn gym maar aan studentenkorting ;(
pi_118059615
quote:
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.

Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).

Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.
Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.
pi_118059701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.
Train je ook bij CS?
pi_118060775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Train je ook bij CS?
Yup
pi_118061092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Yup
Personeel is daar zo slecht :')

Alleen die manager en die neger hebben verstand van zaken maar de rest :{
pi_118061118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.
Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.

Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..

Maar goed, het gras bij de buren ;)
pi_118061434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.

Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..

Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.

Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn O+
pi_118061570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn O+
Dan zijn die regelingen misschien net veranderd, want met piekuren mee was het 20 euro hedenavond.

Ik ga naar de sportschool om te trainen en niet voor de vrouwen ;)
pi_118063686
quote:

[..]

Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichten :') Heel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
pi_118064004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichten :') Heel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
Ik gebruik eigelijk alleen maar het squatrek en de bench. Vind voor de rest de vestiging in de binnenstad veel fijner. Vooral de sfeer is daar beter.

Dak bij vestiging CS is trouwens erg laag. Je ramt bijna het dak eruit met OHP
pi_118064335
Ik hoorde hier trouwens laatst iemand zeggen dat het aantal kcal dat je per week binennkrijgt belangrijker is dan dat je per dag binnen krijgt. Ik heb vandaag iets van 4.3k kcal binnengekregen (KFC :{ ) Zou ik dan morgen minder dan wat ik normaal eet moeten eten wil ik niet te veel aan vet aankomen voor die week?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:39:03 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118064404
Het gaat om je gemiddelde per periode. Of dat nou 0.5, 1, 7 of 237 dagen is. Bedenk dus dat je in principe overdag na de maaltijden 'in vet / glycogeen aankomt' en dat in de periode dat je slaapt of vast je 'vet / glycogeen verbrandt'.

Als je gemiddeld in 7 dagen per week minder uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, dan spaar je. Als je meer uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, moet je je spaarrekening aanspreken.

Je kan dus best een dag nieuw schoenen kopen en de andere 6 dagen van de week geen grote aankopen doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 16-10-2012 23:55:11 ]
Confidence through competence
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:41:08 #23
55709 Stereotomy
pi_118064494
Oh en het was idd Hotwings Tuesday :9

pi_118064563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]
Mandarijnen pellen?
pi_118064895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]
Ah nice, de KFC heeft ook een voedingswaarde calculator. Daar maar eens naartoe gaan binnenkort. :9~
If not now, then when.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:52:22 #26
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118065033
Zinger bij KFC *;
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:54:29 #27
55709 Stereotomy
pi_118065137
-gotver dubbel-
pi_118065502
Vrijdag Dirty Dutch! =D Wie nog meer? :)
pi_118065694
Ik heb denk ik trouwens nog een reden dat mijn snelle progress verklaart. Ik ga nooit uit en drink nooit alcohol
  FOK!fotograaf woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:05 #30
159915 -Menn0-
MNO
pi_118065831
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef MrGuma het volgende:
Ik moet er werken.
,,/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:27 #31
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118065846
-> UVT
Seto is zo ene baas he
pi_118066124
Ik pleit voor:

- een Bodybuilding kook-topic in CUL
- een Bodybuilding broeken-topic in LIF
- een Bodybuilding roid-topic in UVT
- een Bodybuilding klaag-sportschool-shit-topic in KLB
- een Bodybuilding whey-topic in R&P
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:21:12 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118066220
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik pleit voor:

- een Bodybuilding kook-topic in CUL
- een Bodybuilding broeken-topic in LIF
- een Bodybuilding roid-topic in UVT
- een Bodybuilding klaag-sportschool-shit-topic in KLB
- een Bodybuilding whey-topic in R&P
Die laatste. :') _O-
This isn't even my final form.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:23:45 #34
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118066309
Godver. Weer last van mijn borstbeen bij het benchen. Echt het gevoel alsof er veel spanning op staat; alsof er ieder moment een rib uit kan springen :') iemand ervaring hiermee?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118066491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Weer last van mijn borstbeen bij het benchen. Echt het gevoel alsof er veel spanning op staat; alsof er ieder moment een rib uit kan springen :') iemand ervaring hiermee?
Er was toch nog iemand hier die daar last van had, bij dat driehoekje of zo, of was jij dat? :D
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:54:12 #36
77130 star_gazer
pi_118067422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb denk ik trouwens nog een reden dat mijn snelle progress verklaart. Ik ga nooit uit en drink nooit alcohol
[ afbeelding ]
:')

Ik zweer bij het niet drinken op weekdagen. In het weekend probeer ik het bij 2 a 3 drankjes op een avond te houden. Nu ik geen moer meer weeg, ben ik dan toch al half van de kaart :')
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118068967
Altijd laag.

If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:11:04 #38
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_118070299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er was toch nog iemand hier die daar last van had, bij dat driehoekje of zo, of was jij dat? :D
Niet bij het benchen, wel bij het dippen last van gehad maar nu is het voorbij.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:32:50 #39
77130 star_gazer
pi_118070486
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:11 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Niet bij het benchen, wel bij het dippen last van gehad maar nu is het voorbij.
Ik had het eerst ook alleen bij dips, maar nu dus ook bij het benchen :(
-
pi_118070814
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Altijd laag.

[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe goed die schuine belasting voor je gewrichten is.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:13:13 #41
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118071194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dan zou ik bij fitness4me gaan zitten. Er zit er ook eentje op plein 40/45, geen idee hoe die heet/of ie nog bestaat.

http://www.susagym.nl/pics-clips.htm die dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118071420
quote:

:9~
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

:9~
SPOILER
Anyway: ik zag net dat je bij basic-fit niet eens kunt douchen :')
Als je een beetje normaal traint zweet je je toch te pletter?
En niet iedereen kan/gaat direct na het trainen naar huis om daar te douchen.

Kun je er eigenlijk wel naar de wc? Of is dat ook teveel gevraagd?
pi_118071621
Nu ik er zo over nadenk ik heb volgens mij nog nooit meisjes van 16 in de gym gezien...

Ik trainde vroeger altijd in een gym waar vnl studenten kwamen, was op zich wel gezellig. Toen in een kleine gym, echt een krachthok waar ook prof judoka's trainen. Nu train ik bij een luxere waar je ook kunt zwemmen. Daar wordt niet bijzonder veel kracht gedaan, maar ik vind het wel lekker want dan heb je veel ruimte en voel ik me ook niet zo bekeken. Dan kan ik mij beter richten op vorm ipv dat ik zoveel mogelijk gewicht erop moet hebben.

Herstel trouwens een stuk langzamer dan 5 jaar geleden. Word ik oud of ben ik gewoon uit vorm. Hoop toch echt het laatste. Volgens mij wordt het ook steeds lastiger om spiermassa aan te zetten als je ouder wordt dus ik moet nog snel een goede basis leggen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 09:31:34 #44
230491 Zith
pls tip
pi_118071640
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Als ik het zo zie en uit eigen ervaring denk ik niet. Maar die kerel doet het wel met 150+ kilo en ik neem aan dat hij dat elke dag meerdere keren traint... Misschien zit er een wenning aan, net zoals je botten sterker worden bij gewichtheffen word je kraakbeen/gewricht dat ook?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_118072027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef MrGuma het volgende:
Ik ook brah.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik moet er werken.
Gratis drankwater? :D
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  FOK!fotograaf woensdag 17 oktober 2012 @ 10:24:38 #46
159915 -Menn0-
MNO
pi_118072842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ik ook brah.

[..]

Gratis drankwater? :D
Zou graag ja willen zeggen maar alles is zo ingesteld met computers enzo dat er alleen drank kan worden uitgeschonken als ik het aansla. Te weinig muntjes kost je gewoon je bijbaan.
,,/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:52:13 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118073571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan zou ik bij fitness4me gaan zitten. Er zit er ook eentje op plein 40/45, geen idee hoe die heet/of ie nog bestaat.

http://www.susagym.nl/pics-clips.htm die dus.
Ziet er goed uit. Nog nooit van Panatta machines gehoord though.

Toen ik zo'n 28 jaar geleden bij een hekkenspecialist werkte (eerste baantje :P ) zat er aan de overkant een fabriekshalletje waar de deuren altijd dicht waren. Die waren stiekem allerlei amerikaanse BB machines aan het namaken daarbinnen. :D
pi_118073848
ecto's en dikke mensen die je voeding bekritiseren :')

Zo'n gast probeerde mij vandaag wijs te maken dat melk drinken en eieren eten slecht voor je is. Als je nou ripped als fuck bent dan zou ik misschien nog enige waarde aan hechten maar als je 60kg weegt en iets van 1.90 bent :')
pi_118073957
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Nog nooit van Panatta machines gehoord though.

Toen ik zo'n 28 jaar geleden bij een hekkenspecialist werkte (eerste baantje :P ) zat er aan de overkant een fabriekshalletje waar de deuren altijd dicht waren. Die waren stiekem allerlei amerikaanse BB machines aan het namaken daarbinnen. :D
:D
Panatta is goed, btw. En die Susa gym ziet er goed uit.
pi_118076009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:02 schreef Tito_Makani het volgende:
ecto's en dikke mensen die je voeding bekritiseren :')

Zo'n gast probeerde mij vandaag wijs te maken dat melk drinken en eieren eten slecht voor je is. Als je nou ripped als fuck bent dan zou ik misschien nog enige waarde aan hechten maar als je 60kg weegt en iets van 1.90 bent :')
Jij bent echt van de vooroordelen he?

Overigens Carbon, bij welke basicfit ben je geweest?
pi_118076432
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Jij bent echt van de vooroordelen he?

Overigens Carbon, bij welke basicfit ben je geweest?
Van de site:

quote:
Kan ik naar de sauna bij Basic-Fit?
Nee. Basic-Fit heeft geen sauna en u kunt er ook niet douchen. Het is gebleken dat de echte sauna-liefhebber thuis een sauna heeft en de meeste mensen gaan liever uitgebreid naar een luxe sauna met veel mogelijkheden dan dat ze naar een sauna bij een fitnesscentrum gaan. Zo is ook gebleken dat 80% van de fitnessbezoekers thuis doucht. Bij Basic-Fit hoeft u dus niets extra's te betalen voor zaken waar maar een klein gedeelte van de bezoekers gebruik van maakt.
Ik zeg: :')
pi_118076829
Oh, nja, bij ons heb je dat wel, maar aan de toko is weinig veranderd sinds overname van HC. Qua tijden en apparatuur weinig te klagen, maar de gemoedelijkheid, sauna'tje, keer stomen enz. mis ik wel af en toe.
pi_118076985
Ik snap ook niet waarom goede/complete gyms zoveel duurder moeten zijn.
Ik bedoel: als F4F / Basic Fit 15 of 16 euro kosten, dan zou een goede gym met een normale vloer (gietvloer o.i.d. i.p.v. Leenbakkertapijt), een saunaatje, net wat meer dumbbells en vrije gewichten toch niet meer dan 25-30 euro/maand hoeven kosten? Die paupers van HealthCity vragen nu 55 euro/maand.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:28:26 #54
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118076993
De BasicFit in West heeft 1 heeeel groot voordeel: incl. zwemmen, want ze zitten bij het Sloterparkbad. Awesome! Dus na je lifts even chillen in een zwembad (enige ding is wel dat dat zwembad stervenskoud is, maar he...).
pi_118077021
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:29:17 #56
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118077027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap ook niet waarom goede/complete gyms zoveel duurder moeten zijn.
Ik bedoel: als F4F / Basic Fit 15 of 16 euro kosten, dan zou een goede gym met een normale vloer (gietvloer o.i.d. i.p.v. Leenbakkertapijt), een saunaatje, net wat meer dumbbells en vrij gewichten toch niet meer dan 25-30 euro/maand hoeven kosten? Die paupers van HealthCity vragen nu 55 euro/maand.
Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.
pi_118077150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.
Dat bedoel ik. Waarom moeten die "luxe" gyms meteen 50-70 euro/maand kosten??
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:33:49 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118077193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Questular het volgende:
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel :)
Mmm, dat moet ik ook nog eens uitzoeken. Volgens mij kan ik mezelf via mijn bedrijf eea vergoeden. Leuk extra aftrekpostje.
pi_118077595
Vast een repost, maar toch:
Ziekste gym ooit.
pi_118077622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:
De BasicFit in West heeft 1 heeeel groot voordeel: incl. zwemmen, want ze zitten bij het Sloterparkbad. Awesome! Dus na je lifts even chillen in een zwembad (enige ding is wel dat dat zwembad stervenskoud is, maar he...).
Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:53:47 #61
55709 Stereotomy
pi_118077943
80 EUR per jaar voor de gym @ uni voor pas afgestudeerden. w/

Vanaf volgend jaar 160 EUR, alsnog goed te doen. Goed materiaal ook, inclusief zwembad, en zo goed als geen tokkies. :Y
pi_118078051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.
Bij F4F heeft men ook groepslessen, zelfs van Les Mills. Dus daar zit het geld ook niet in.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:00:09 #63
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118078164
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 16meter het volgende:
Vast een repost, maar toch:
Ziekste gym ooit.
Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken. _O_
This isn't even my final form.
pi_118078397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Levolution het volgende:

[..]

Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken. _O_
Dit. Volgens mij heb ik deze outdoor gym wel eens op tv gezien.
Wel jammer dat een debiel ergens een Mens Health logo op gespoten heeft. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 17-10-2012 13:46:48 ]
pi_118081618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
80 EUR per jaar voor de gym @ uni voor pas afgestudeerden. w/

Vanaf volgend jaar 160 EUR, alsnog goed te doen. Goed materiaal ook, inclusief zwembad, en zo goed als geen tokkies. :Y
In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?

Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainen vlak voor het slapen gaan? Hoef er morgen pas om 09:00 uur uit dus kan vanavond nog wel gaan trainen van 21:00 uur tot 22:00 uur en dan meteen mijn nest in. Hoop alleen niet dat ik dan nog klaarwakker ben.
pi_118081863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?

Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainen vlak voor het slapen gaan? Hoef er morgen pas om 09:00 uur uit dus kan vanavond nog wel gaan trainen van 21:00 uur tot 22:00 uur en dan meteen mijn nest in. Hoop alleen niet dat ik dan nog klaarwakker ben.
Ik weet in ieder geval dat ik in mn voetbal en zaalvoetbal tijd na bv trainen tot 21.30 uur erg moelijk in slaap kwam.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:41:20 #67
55709 Stereotomy
pi_118081877
Yep, fraaie accommocatie. Zélfs vrouwen dankzij HBO sociale studies die ook van de faciliteiten gebruik maken. Cursus paalfitness :9
pi_118081880
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Toen ik het plaatje zag kreeg ik al last van knieën. :P
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:14:52 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118083226
Olympische judokas, K1 vechters, Honkbal internationals etc in mijn gym, heel erg motiverend allemaal. Geen luxe maar gewoon trainen en klaar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_118084553
Net weer terug van de sportschool. De tweede keer ging een stuk beter, helemaal niet misselijk geworden.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_118085031
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef kidkash19 het volgende:
Olympische judokas, K1 vechters, Honkbal internationals etc in mijn gym, heel erg motiverend allemaal. Geen luxe maar gewoon trainen en klaar
Rotterdam Noord?
pi_118085279

_O-
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:14:18 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118085740
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef ssebass het volgende:

[..]

Rotterdam Noord?
Yes sir
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_118087373
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:46 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Je handen op je heupen naar beneden duwen en dan iets je armen naar voren.
Armen meer naar voren deed 't em. ^O^

Voor de mensen die ook poses willen leren, deze gozer doet ze allemaal:

http://www.youtube.com/user/MikesMuscleMovement/videos?view=0
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:14:04 #75
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_118088220
Hoii!

Beetje lurker hierzo en eindelijk maar beginnen met (af en toe) posten hier!
Eerst ff paar stats dan he, 18 jaar, 1.90 lang ongeveer en schat bf% van 22-25, echte endo dus.

Squats: 75kg
Deadlifts: 70kg
OHP: 40kg
Barbell Rows: 42.5kg
Bench: 65-70kg

Volg StrongLifts 5x5 waar jullie vast bekend mee zijn !

Nou komt het, begin erg te twijfelen aan mijn form en dan met name de SQ's (en beetje DL's), is het toegestaan om form check linkjes van youtube te posten hier? Maat van me filmt af en toe ns setje voor de form check.

Ook heb ik een redelijk plateau bereikt op me BP, vorige week nog 70kg BP waarbij ik vandaag moeite had met ~67KG.. merk dat vooral mijn rechterarm me in de steek laat, iemand tips ?

Zou ook tof zijn al hebben jullie wat geschreven tips voor me SQs want merk dat ik vooral mijn onderrug heel erg voel tussen mijn setjes door!

Alvast bedankt en sorry voor deze onsamenhangende post :P!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:32:43 #76
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118088922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:14 schreef Cataclyst het volgende:
Hoii!

Beetje lurker hierzo en eindelijk maar beginnen met (af en toe) posten hier!
Eerst ff paar stats dan he, 18 jaar, 1.90 lang ongeveer en schat bf% van 22-25, echte endo dus.

Squats: 75kg
Deadlifts: 70kg
OHP: 40kg
Barbell Rows: 42.5kg
Bench: 65-70kg

Volg StrongLifts 5x5 waar jullie vast bekend mee zijn !

Nou komt het, begin erg te twijfelen aan mijn form en dan met name de SQ's (en beetje DL's), is het toegestaan om form check linkjes van youtube te posten hier? Maat van me filmt af en toe ns setje voor de form check.

Ook heb ik een redelijk plateau bereikt op me BP, vorige week nog 70kg BP waarbij ik vandaag moeite had met ~67KG.. merk dat vooral mijn rechterarm me in de steek laat, iemand tips ?

Zou ook tof zijn al hebben jullie wat geschreven tips voor me SQs want merk dat ik vooral mijn onderrug heel erg voel tussen mijn setjes door!

Alvast bedankt en sorry voor deze onsamenhangende post :P!
Waarom is je DL zo laag?

Voor je rug bij squats is je vorm van belang, mogelijk iets terug in gewicht, goed letten op je form en dan weer omhoog. Ik doe good mornings specifiek om m'n squats/DL te helpen. Misschien die toevoegen aan je programma?

En voor je BP, losse dumbells proberen?
pi_118089177
Haha, zag hier net iemand deadliften met de EZ-bar...kan ook natuurlijk
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:41:11 #78
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_118089244
Bedankt voor de reactie !

Deadlifts zijn redelijk laag omdat ik met een lege barbell ben begonnen en ik in (volgens StrongLifts) per 2 weken 15kg omhoog ga.. ben met dit programma nog maar maaandje of 2 bezig dus vandaar :P

Ik zal eens kijken inderdaad naar een deload en good mornings en de losse BP, bedankt!
pi_118089731
En ja je mag gewoon form check filmpjes posten, is juist aangemoedigd. Ben benieuwd. :)
Of toch du vader?
pi_118089748
Ik heb een voedingsvraag.
Ik wil wat droger worden, en ik eet al anders dan ik eerst deed. Maar ik vraag me af of ik dat goed doe en of ik dingen anders moet doen. Ik weet zo niet zo goed waar ik dat anders moet vragen dan hier. Ik weet wel wat van voeding, maar waarschijnlijk weten jullie er meer van dan ik. Er was ook een voedingstopic zag ik maar die is dicht.. Dus kan ik dat hier vragen? (Aangezien dit een behoorlijk 'besloten' groep users is..)
pi_118089799
Droger gaan eten sowieso, dus geen soep enzo. En minder water drinken de hele dag door.

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 17:56:20 ]
pi_118089863
Vandaag 130 gesquat. Heb nog geen 1 training gehad waar ik vast kwam te lopen op squat :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:58:18 #83
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_118089978
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef Luchtkoker het volgende:
En ja je mag gewoon form check filmpjes posten, is juist aangemoedigd. Ben benieuwd. :)
Top! Vrijdag weer met een maat sporten dus ff kijken of ik wat kan regelen :)
pi_118090103
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk
T: appel/banaan
L: 2 boterhammen met hele kipfilet of 2 gekookte eieren, 60 gram noten, tomaten
T Stuk fruit of klein handje noten
D: Zilvervliesrijst (80 gram), 2 pangasius filets met groenten
T soms wat magere kwark 250 gram als ik nog trek heb 's avonds.

S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.
pi_118090317
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:
O: 2 gekookte eieren, ongeveer 60 gram gemengde noten (ongebrand/ongezouten), 1 gestoomde paprika, beker melk

S ik doe of krachttraining of cardio. Ik sport 3-4 keer per week. Na krachttraining eet ik of bakje tonijn of 500 gram kwark. Met cardio eet ik van te voren 4 boterhammen met mager beleg.
Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. 10.gif
Of toch du vader?
pi_118090338
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]
Goeie reactie man! Heb ik wat aan. :*
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:07:18 #87
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118090373
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Oke man, bedankt voor de informatie. Toppie. M'n dag is weer gemaakt. [ afbeelding ]
Heb je zijn vorige post wel gelezen? :P
Seto is zo ene baas he
pi_118090624
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
Ok, lijstje:

Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_118090803
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:

[..]

Als je droger wil worden zou ik het sowieso bij 60gr noten laten. Je zit nu al op 150 gram. Beetje veel. Qua vet maar zeker qua cal.
Ok, maar ik eet niet bijzonder veel kcal per dag volgens mij. Ik schat dat ik gemiddeld op zo tussen de 2000-2500 kcal zit. Mijn normale verbruik ligt rond de 3000kcal. Als ik brood at ipv noten zat ik op 50 % kh, 30% eiwit, 20% vet. Dus door noten eten verlaag ik KH% en gaat vet % omhoog. Dan moet normaal toch als je droger wil worden?
Ik at eerst veel volkoren brood ipv noten, maar daar kreeg ik alleen maar meer trek van leek het wel.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:23:57 #90
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118090909
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Kerol het volgende:

[..]

Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:25:21 #91
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118090965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Grappig, ik val juist over de hoeveelheid boterhammen, de noten vind ik wat dat betreft minder erg (misschien omdat ik zelf ook wel flink wat noten kan opeten).
Je valt over 2 boterhammen per dag?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:26:56 #92
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118091032
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je valt over 2 boterhammen per dag?
icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:29:48 #93
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118091135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

icm het fruit wat ie eet en z'n pre workout op cardio (6 boterhammen): ja. Kan je uitleggen waarom: ik ben van de boterhammen afgestapt (paleo-ish).
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?
pi_118091140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Moet toch wat koolhydraten hebben om te verbranden.. En die 4 boterhammen gaan er echt wel door als ik echt cardio.. Is meestal ruim uurtje op de mtb ~ 1000 kcal.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:40:57 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118091601
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik had dat laatste stukje over het brood gemist. Mja, ieder zijn ding. Als je zelf iets niet meer eet moet je er niet over vallen dat anderen dat wel doen, vind ik. Als hij met zijn overall voeding goed zit dan is het prima toch?
Zoals ik zeg, waar de een over de noten valt, val ik over de boterhammen.. (nouja, vallen, vallen).
pi_118094451
quote:

[..]

klopt
pi_118095229
spuit 11, nvm
pi_118095679
Die teksten op een pak melk tegenwoordig :')

Een grote ondeugende koe Ankie 69 noemen :')
pi_118095762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Die teksten op een pak melk tegenwoordig :')

[ afbeelding ]

Een grote ondeugende koe Ankie 69 noemen
Heeft ook veel met BB te maken dit ^O^
pi_118095837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft ook veel met BB te maken dit ^O^
Het is toch iets waar iedereen die serieus traint dagelijks mee geconfronteerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')