abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118051009

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
pi_118051138
Nogal last van men schouder, stekende pijn af en toe.. vandaag bankdrukken en dips maar overslaan :(
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_118051164
En ja, FPA van Joop.
pi_118051192
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef SunTzu het volgende:
Nadat ik terug ben van vakantie in februari ga ik denk ik gewoon weer terug naar de gym bij mij in de straat, ze hebben na mijn gezeur al een squatrek gekocht en de muziek veranderd.

De dumbells gaan nu tot 34kg maar ik weet zeker dat als ik zeur ze ook nog wel zwaardere kopen, de openingstijden veranderen en goede programma's op de tv gaan uitzenden.

Ik ga die shit veranderen in een hardcore gym. :7
Bij ons dumbells maar tot 28... verplicht weer terug naar gewoon bankdrukken erbij dus. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118051995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen, ik ben de stang.
aware
Of toch du vader?
pi_118054796
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.

Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).

Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
pi_118056823
Ultimate Fitness?
pi_118057334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Weet d'r iemand nog een geschikte sportschool in omgeving Amsterdam - De Baarsjes met degelijke apparatuur en een gemoedelijke sfeer? Bij FFF zien ze me echt nooit meer terug...
http://www.fitness4me.nl/ (hier zit ik)

En ik wil komend jaar hier eens kijken:
http://www.basic-fit.nl/vestigingen/amsterdam-west
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118058145
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..

Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..
pi_118058542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar een wat minder 'massale' sportschool waar wat minder geparadeerd wordt en wat meer gezweten. Bij FFF heb je dat enorm en om heel eerlijk te zijn ziet bv. Basic Fit er ook een beetje zo uit. Ultimate Fitness zit aan de andere kant van de stad..

Heb net even gebeld met die tent (waar je ook kan zwemmen) naast de KFC bij de Jan van Galenstraat maar daar betaal je bijna 600 euro voor een jaar en dat is me toch iets aan de hoge kant..
USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.
pi_118059144
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef duncannn het volgende:

[..]

USC science park. ~13 euro de maand voor studenten.
Deed mijn gym maar aan studentenkorting ;(
pi_118059615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik fitness al 5 jaar in Amstelveen maar omdat mijn abonnement was afgelopen, ben ik eens een andere sportschool in Amsterdam gaan proberen, omdat ik daar woon. Vond het toch best duur om X keer per week de auto te pakken naar Amstelveen, wilde het liever op de fiets af kunnen. Ben bij Fit4Free geweest en omdat het prijsvechters zijn had ik me er al op voorbereid dat het qua kwaliteit minder zou zijn dan mijn oude vertrouwde sportschool, maar dit is écht niets voor mij.

Je wordt volledig genaaid qua kosten, voor kluisje moet je een slot kopen, op drankjes kan je een speciaal abonnement nemen, om 's avonds te kunnen fitnessen (zo'n beetje iedereen behalve Koos werkeloos) moet je nog een aanvullend abonnement nemen en het volk dat er loopt bestaat voor 25% uit meisjes van 16, 25% type loverboy en 50% homo's (no offence, maar echt..).

Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.
Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.
pi_118059701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Zit zelf bij FFF in Rotterdam maar ik vind het wel ok. Veel gekleurd publiek maar ik irriteer me er niet aan let er gewoon niet op. Vaak wel redelijk druk maar vanaf woensdag is het meestal wat rustiger.
Train je ook bij CS?
pi_118060775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Train je ook bij CS?
Yup
pi_118061092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Yup
Personeel is daar zo slecht :')

Alleen die manager en die neger hebben verstand van zaken maar de rest :{
pi_118061118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Slotje voor een kluisje moet je bijna overal zelf meenemen en die koop je in de winkel voor 5 euro ofzo. Die drankjes waar je het over hebt hoef je verder niet te nemen en je kan voor 15 euro per maand onbeperkt trainen (ook savonds) dat ga nergens anders goedkoper krijgen.
Hoezo denk je dat 50 % homo is daar? Zal best kunnen aangezien adam gaykapital is natuurlijk.
Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.

Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..

Maar goed, het gras bij de buren ;)
pi_118061434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Met gekleurd publiek en homo's is niks mis, anders had ik niet in Amsterdam gewoond. Maar even om heel gecharcheerd het publiek van die tent te omschrijven; en het is er ook ieder voor zich. En dozijnen blonde grietjes met hun Blackberry en flesje water. Bij m'n oude sportschool kwamen veel expats en internationale studenten, en ook wel semi-professionals die altijd met goede tips aankwamen. Vooral die laatste zul je echt niet bij FFF tegenkomen ben ik bang.

Kluisjes gingen bij m'n oude sportschool gewoon met een Albert Heijn muntje, en die 15 euro per maand bij FFF hier is alleen voor daluren en dus niet 's avonds..

Maar goed, het gras bij de buren ;)
Volgens mij is het landelijk 15 euro inclusief avond.

Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn O+
pi_118061570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Voor de rest is F4F best compleet qua apparatuur, belangrijkste is dat ze een squatrek hebben. Bij F4F komen juist vrouwen die je nooit bij een andere sportschool zal zijn O+
Dan zijn die regelingen misschien net veranderd, want met piekuren mee was het 20 euro hedenavond.

Ik ga naar de sportschool om te trainen en niet voor de vrouwen ;)
pi_118063686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichten :') Heel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
pi_118064004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ze hadden wel naar me geluisterd na dat ze een enquete hadden gehouden.
Had aangegeven dat ze is die plaatjes met het aantal kilos op de dumbels moesten vervangen aangezien die er vaak niet meer opzaten. Twee weken later nieuwe gewichten en ook nieuwe plaatjes met gewichten :') Heel groot boven dat rek: Bent u ook zo blij met de nieuwe dumbells!
Ik gebruik eigelijk alleen maar het squatrek en de bench. Vind voor de rest de vestiging in de binnenstad veel fijner. Vooral de sfeer is daar beter.

Dak bij vestiging CS is trouwens erg laag. Je ramt bijna het dak eruit met OHP
pi_118064335
Ik hoorde hier trouwens laatst iemand zeggen dat het aantal kcal dat je per week binennkrijgt belangrijker is dan dat je per dag binnen krijgt. Ik heb vandaag iets van 4.3k kcal binnengekregen (KFC :{ ) Zou ik dan morgen minder dan wat ik normaal eet moeten eten wil ik niet te veel aan vet aankomen voor die week?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:39:03 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118064404
Het gaat om je gemiddelde per periode. Of dat nou 0.5, 1, 7 of 237 dagen is. Bedenk dus dat je in principe overdag na de maaltijden 'in vet / glycogeen aankomt' en dat in de periode dat je slaapt of vast je 'vet / glycogeen verbrandt'.

Als je gemiddeld in 7 dagen per week minder uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, dan spaar je. Als je meer uitgeeft dan dat je aan inkomen krijgt, moet je je spaarrekening aanspreken.

Je kan dus best een dag nieuw schoenen kopen en de andere 6 dagen van de week geen grote aankopen doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 16-10-2012 23:55:11 ]
Confidence through competence
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:41:08 #23
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118064494
Oh en het was idd Hotwings Tuesday :9

Confidence through competence
pi_118064563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]
Mandarijnen pellen?
pi_118064895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]
Ah nice, de KFC heeft ook een voedingswaarde calculator. Daar maar eens naartoe gaan binnenkort. :9~
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')