Bulken man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Op naar een mooie droge bulk, en een grand 2013.
Ik hoop dat ik jullie heb mogen vermaken met deze post.
Yep. Ben ermee bezig. In de 2 weken dat ik nu weer bulk merk ik al dat ik weer in gewichten omhoog spring etc, dus het komt eraan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bulken man!
Zal ook een kleine update posten straks.
Ja maar de meeste mensen doen maar wat. Bijna iedereen die hier traint is nauwelijks vooruit gegaan sinds ik train. Mijn fysiek is ook veel sneller gegroeid dan verwacht. Dus supps werken gewoon goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef Mithras82 het volgende:
OHP van 60kg is wel bruut. Kost veel mensen toch minimaa 1-2 jaar om dat te kunnen doen.
Jij met je suppsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen doen maar wat. Bijna iedereen die hier traint is nauwelijks vooruit gegaan sinds ik train. Mijn fysiek is ook veel sneller gegroeid dan verwacht. Dus supps werken gewoon goed
Pendlay rows zien er bij de andere gewichten ook te licht uit. Beetje rare verhoudingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef seto het volgende:
Die verhouding BP met OHP is wel raar, meeste gasten die ik ken die 60kg OHP doen benchen iets van 100. Weet je zeker dat je niet push press doet? Anders is het wel knap.
Zijn dit 1RM's?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur aan mijn discipline ligt. Heb in die 3 maanden tijd misschien 1-2 trainingen overgeslagen. Voor de rest heb gewoon een goed voedingsschema en neem al vanaf het begin supps.
[..]
Squat 130kg
BP 70kg (zat lang te kloten met grip)
DL 140kg
OHP (57,5 kg, denk dat ik morgen hier gelijk doorheen ben en zaterdag 60kg kan doen)
Pendlay Rows 65kg
Power Cleans ben ik mee gestopt maar daar zat ik op de 70kg. Maar ik had gewoon trainingen dat de hele oefening niet wou lukken
Squat is de enige oefening waar ik nog niet op ben vastgelopen
Zit nog altijd op de 57,5quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef seto het volgende:
Die verhouding BP met OHP is wel raar, meeste gasten die ik ken die 60kg OHP doen benchen iets van 100. Weet je zeker dat je niet push press doet? Anders is het wel knap.
Ben pas sinds kort gestopt met power cleans en die vervangen met rows. Ben eigelijk nog steeds bezig met techniek onder de knie te krijgen van rows dus daarom ben ik licht begonnen. Eigelijk ter voorbereiding van mijn volgende training: Madcow.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pendlay rows zien er bij de andere gewichten ook te licht uit. Beetje rare verhoudingen.
Het is geen verbazing, je wijkt af van de norm, zeg maar. Dat valt op. Ik zeg niet dat er dingen niet mogelijk zijn, maar het valt gewoon meteen op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik snap jullie verbazing ook niet helemaal, ik dacht dat het normaal was dat je in de eerste 3 maanden van SS niet stallt en als je dat niet doet en het programma voor de rest helemaal volgt dan kom je op mijn stats uit
ik doe al jaren cardioquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
edit: vergeet niet dat hoe leaner je wordt, hoe moeilijker het vet weggaat. Martin raadt dan ook aan om cardio te doen (ik weet niet of je dat doet?).
meer eten. Je hart en longen moet je gewoon trainen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben bang als ik straks cardio in de cut ga doen dat ik dan te snel af val.
Ben benieuwd, altijd leuk om te lezen/zien dat soort posts (en ben vast niet de enige die er zo over denkt)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bulken man!
Zal ook een kleine update posten straks.
Inderdaad, ik brak ook een PR in de afgelopen cut met BP..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef DjMark het volgende:
Tijdens de cut kan je zelfs nog krachtgains maken.(zeker als beginner)
Alleen zal het minder snel(of niet) gaan t.o.v. bulk/ onderhoud
Ik wist niet of je dat deed, vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik doe al jaren cardioAlleen niet fasted; ik kan 's ochtends echt helemaal niks. Waar ik wel mee bezig ben, is af en toe een carb refeed om de leptin aan te vullen. Heb begrepen dat je als je lean bent, je erg gevoelig bent voor leptin spikes.
Ben ik zeker mee eens omdat mijn conditie nu best slecht is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
meer eten. Je hart en longen moet je gewoon trainen.
Je handen op je heupen naar beneden duwen en dan iets je armen naar voren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook al die poses aan het leren. De latspread vind ik wel lastig.
Ach joh, mijn fysiek stelt toch ook niks voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben benieuwd, altijd leuk om te lezen/zien dat soort posts (en ben vast niet de enige die er zo over denkt)
Zelf vind ik mijn fysiek nog net iets te triest om op het internet te gooien
Vind je het gek met die detectives hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ach joh, mijn fysiek stelt toch ook niks voorIk vind dat soort posts ook altijd leuk om te lezen (ik mis je Panzer, semi-homo) maar niemand hier post meer pics
Dus ik dacht, daar moet dan maar verandering in komen.
Als je vind dat je lichaamsvet te ver oploopt zou ik het wel doen. Lager bf% -> betere insulinegevoeligheid. Te hoog bf% -> meer oestrogeen. Kan dus nadelig zijn voor de gains om dikker te zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Heeft het trouwens zin om te cutten als je daarna gelijk weer wil bulken? Ik wil op zich wel cutten maar het is nog lang geen zomer
Het was ook alleen maar toeval hoor, dat ik jou detectivede.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Vind je het gek met die detectives hierMaar ziet er goed uit hoor knul, nu doorknallen naar die 85kg 10% jwz
Haha I know. Bij deze dan:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Het was ook alleen maar toeval hoor, dat ik jou detectivede.
Ja, als je bf hoger is geworden is dat beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Heeft het trouwens zin om te cutten als je daarna gelijk weer wil bulken? Ik wil op zich wel cutten maar het is nog lang geen zomer
Duidelijk, bedankt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je vind dat je lichaamsvet te ver oploopt zou ik het wel doen. Lager bf% -> betere insulinegevoeligheid. Te hoog bf% -> meer oestrogeen. Kan dus nadelig zijn voor de gains om dikker te zijn.
Anderzijds, als je een beetje een buikje begint te krijgen en het is puur esthetiek, zou ik gewoon doorbulken. Er is wel wat voor te spreken om aan een stuk door te bulken (qua hormoonhuishouding) t.o.v. tussentijds meerdere malen in een deficit te gaan zitten.
Week ongeveer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef Bombshell het volgende:
Hoe lang kan je al gekookte rijst nog bewaren in de koelskast en later weer opbakken?
Collega van me zij dat dit maar een dag goed blijft.
Haha maar nee, ik had al gesquat want was al eerder in de gym na zijn faal heb ik er nog 3 setjes achteraan gedaan met de intentie dat hij ook keek en er misschien wat van kon leren daarna is die gozer zelf weggegaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef Diabox het volgende:
In reality was je 80 kg aan het squatten en zakte je 2 cm, en toen je klaar was haalde je de schijven er aan een kant af en werd de stang gelanceerd, en was de hele sportschool verdrietig.
Vervolgens dacht je, laat ik dit op Fok posten, maar dan over iemand anders.
Grappig dat je dat zegt want Gisteren was er zo'n dude aan het "squatten", 120kg totaal maar hij zakte maar 3cm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Gisteren was er zo'n dude aan het "squatten", 120kg totaal maar hij zakte maar 3cm.
Toen hij klaar was haalde hij alle schijven aan 1 kant eraf wat resulteerde in een stang die werd gelanceerd.![]()
Slechte form maakt me verdrietig
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha I know. Bij deze dan:
[ afbeelding ]
F4F DB?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want Gisteren was er zo'n dude aan het "squatten", 120kg totaal maar hij zakte maar 3cm.
Toen hij klaar was haalde hij alle schijven aan 1 kant eraf wat resulteerde in een stang die werd gelanceerd.
Ik kan dit bevestigen, ik ben de stang.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want Gisteren was er zo'n dude aan het "squatten", 120kg totaal maar hij zakte maar 3cm.
Toen hij klaar was haalde hij alle schijven aan 1 kant eraf wat resulteerde in een stang die werd gelanceerd.
Ik ben de handdoek die over de 4kg dumbells heen lag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:23 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ik ben de stang.
SPOILER: Don't forget to bring a towelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Spanje in de Gym hebben ze, naast normale bars, ook nog een stel 30mm bars liggen. Altijd lachen als iemand daar 20 kilo van 1 kant afhaalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef CarbonC het volgende:
[zeikmodus]
Collega's: het is vorm, niet form.
[/zeikmodus]
In oude gym stond ook een keer een gast in een wielrenoutfit met een barbell in zijn nek. Geen idee wat hij aan het doen was, maar hij liep rond. Had de schijven uiteraard niet vastgezet en een van de schijven gleed van de stang vlak langs het hoofd van iemand die lag te bankdrukken. Daarna keek hij naar de kant waar het af was gevallen en gleed de andere kant eraf. Wat een debiel. Werd niet gewaardeerd op zijn zachts gezegd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef SunTzu het volgende:
Gisteren was er zo'n dude aan het "squatten", 120kg totaal maar hij zakte maar 3cm.
Toen hij klaar was haalde hij alle schijven aan 1 kant eraf wat resulteerde in een stang die werd gelanceerd.![]()
Vorige week kreeg ik ook al bijna een 20kg schijf op mijn voet, ofja hij kwam wel op mijn schoen maar echt precies op het topje van mijn neus waar mijn teen zich niet bevondquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
In oude gym stond ook een keer een gast in een wielrenoutfit met een barbell in zijn nek. Geen idee wat hij aan het doen was, maar hij liep rond. Had de schijven uiteraard niet vastgezet en een van de schijven gleed van de stang vlak langs het hoofd van iemand die lag te bankdrukken. Daarna keek hij naar de kant waar het af was gevallen en gleed de andere kant eraf. Wat een debiel. Werd niet gewaardeerd op zijn zachts gezegd.
Hmm, jammer dat het zo ver weg is, anders ging ik daarheen. Hier soms Eurosport maar ook vaak Nederland 1 of zo. Kijk er vrijwel nooit naar eigenlijk. Altijd oortjes in en gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vorige week kreeg ik ook al bijna een 20kg schijf op mijn voet, ofja hij kwam wel op mijn schoen maar echt precies op het topje van mijn neus waar mijn teen zich niet bevond![]()
Het gebeurde toen ik net een schijf wilde pakken terwijl iemand anders een schijf terug wilde leggen.
Hij zei nog sorry met z'n rode gezicht maar ik vond het wel goed![]()
Wat voor beelden zien jullie op de tv's in jullie gym? Hier zenden ze MTV etc uit maar toen ik in Vietnam trainde had je mr. Olympia ofzo aanstaan etc gewoon dvd's die op repeat stonden.
Eigenlijk zouden ze gewoon Mark Rippetoe video's constant op repeat moeten zetten en afwisselen met de Hodgetwins etc.
[Xzibit modus]Yo dawg, fucking je brein trainen terwijl je je lichaam traint[/xzibit modus]
Bij FPA hebben ze ook altijd DVDs aan met de IFBB pro's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef SunTzu het volgende:
Wat voor beelden zien jullie op de tv's in jullie gym? Hier zenden ze MTV etc uit maar toen ik in Vietnam trainde had je mr. Olympia ofzo aanstaan etc gewoon dvd's die op repeat stonden.
Eigenlijk zouden ze gewoon Mark Rippetoe video's constant op repeat moeten zetten en afwisselen met de Hodgetwins etc.
Hier staat er soms teletubies op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef SunTzu het volgende:
Hier ook TLC, Eurosport en Discovery Channel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bij FPA hebben ze ook altijd DVDs aan met de IFBB pro's.
Op m'n vakantie (Dominicaanse Repbliek) ook vids met alleen maar juiced up BB'ers.
In m'n eigen sportschool staat TLC meestal aan. [ afbeelding ]
Film 1 standaard, bij grote evenementen zoals wk en de tour staat dat er natuurlijk op. Staat sowieso meer aan voor de cardio mensen neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier ook TLC, Eurosport en Discovery Channel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |