abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:27:10 #201
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118033116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
:P

Maar wat ZuidGrens zegt is waar: we hebben allemaal wel wat.

Waar ik me zelf het meest aan stoor, zijn mijn softe areolae (NSFW :') )die er 'puffy' uitsteken. Ze zien er pas 'normaal' uit als ik het koud heb en ze samentrekken.

Echter geen schijf eronder gevoeld, bij doc ook gecheckt op gyno, maar die vond ook totaal niks. Heeft er denk ik mee te maken dat ik vroeger chubby was en lang met man boobs heb rondgelopen, dus misschien wat overtollig huid daar. Oh well. :)

Tja. Ik ben volgens mij een behoorlijke body dismorph :P Nooit tevreden. Ik krijg om me heen genoeg positieve opmerkingen en vragen (dat laatste vooral van sukkels die me eerder uitlachten om mijn eetschema), maar als ik in de spiegel kijk zie ik echt alleen maar dat laatste laagje buikvet en die gladde definitieloze homo-benen :')

Wellicht mijn verwachtingspatroon eens bijstellen :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:29:13 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118033183
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tja. Ik ben volgens mij een behoorlijke body dismorph :P Nooit tevreden. Ik krijg om me heen genoeg opmerkingen ("you're getting ripped!", "looking good!") en vragen ("how do you train?", "what do you eat?" enz.), maar als ik in de spiegel kijk zie ik echt alleen maar dat laatste laagje buikvet en die gladde definitieloze homo-benen :')

Wellicht mijn verwachtingspatroon eens bijstellen :')
Dat is omdat je te vaak in de spiegel kijkt. Iemand met anorexia denkt dat ze te dik is. :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:32:51 #203
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118033290
quote:

Waar ik me zelf het meest aan stoor, zijn mijn softe areolae (NSFW :') )die er 'puffy' uitsteken. Ze zien er pas 'normaal' uit als ik het koud heb en ze samentrekken.

Echter geen schijf eronder gevoeld, bij doc ook gecheckt op gyno, maar die vond ook totaal niks. Heeft er denk ik mee te maken dat ik vroeger chubby was en lang met man boobs heb rondgelopen, dus misschien wat overtollig huid daar. Oh well. :)

heb ik soms ook een beetje.
Heeft toch wel met je huidige bf% te maken denk ik.
Als ik wat zwaarder ben worden ze ook makkelijk puffy.
Nippeltwist doet wonderen trouwens. :Y
c_/
pi_118033556
Lol @ bmi index ik heb overgewicht maar ik zie er uit als een gratenpakhuis :P Hebben ze die index ontwikkeld voor biafra ofzo?
pi_118033576

[ Bericht 100% gewijzigd door Mithras82 op 16-10-2012 12:41:46 ]
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:45:03 #206
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_118033710
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is omdat je te vaak in de spiegel kijkt. Iemand met anorexia denkt dat ze te dik is. :P
Inderdaad. Hier ook van die gasten die iedere dag op de weegschaal gaan staan in de gym. Man, train gewoon, zorg dat je een goed eetschema hebt en maak iedere maand een foto of zo. Het is een proces, niet iets wat van de ene op de andere dag gebeurt is. Ripped worden vergt nou eenmaal tijd (en bloed, zweet en tranen)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:46:27 #207
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118033760
quote:

Heb ik ook last van als ik een dikkertje ben. Merk echt dat het afneemt zodra je vp lager wordt.
Deathlift or Die.
pi_118035944
s_g probeer gewoon zo te denken: als ik mijn lichaam goed voed, m'n lichaam moe maak en m'n lichaam rust geef, dan geeft het lichaam mij ook wat terug. Ik weet niet of jij veel met je mindset bezig bent, maar het is echt een krachtige tool. Zeg gewoon tegen jezelf dat jij dat beenvet KAPOT gaat maken, vernietigen. :P Je hoeft je verwachtingen niet per se bij te stellen, maar je moet gewoon ervoor zorgen dat je gemotiveerd blijft om die verwachting waar te maken.

Klinkt een beetje vaag allemaal, maar ik geloof sterk in de LoA (Law of Attraction) en ben er dan ook veel mee bezig.

Oja, en als je het t-gebeuren wilt laten rusten, ga gewoon even prikken.

edit: vergeet niet dat hoe leaner je wordt, hoe moeilijker het vet weggaat. Martin raadt dan ook aan om cardio te doen (ik weet niet of je dat doet?).

[ Bericht 6% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-10-2012 14:02:28 ]
If not now, then when.
pi_118036339
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ligt aan de pic.

Frank Zane tegenwoordig:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 respect. Echt een baas, nog steeds.
pi_118036383
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
Doe mij die moderne bodybuilders maar:
[ afbeelding ]

(CF, fuck yeah!).
Die is ook op een andere manier dan met een wheyshake van eiwitten te voorzien...
pi_118037156
Net terug van sportschool, ik was erg misselijk geworden. Ik had dan ook niet gegeten i.v.m. Het verbouwen. Dat was dus echt dom. Maarja morgen weer en dan eerst goed eten.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_118037401
Protip, eet ook niet té veel. Omdat ik een keer misselijk werd omdat ik te weinig had gegeten ging ik vervolgens overcompenseren en at ik teveel. Werd ik weer misselijk. :')
Of toch du vader?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:15:56 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118037477
s_g moet sowieso beseffen dat zijn lichaam tot de top zoveel % behoort van deze maatschappij. Je hebt esthetisch gezien een bovengemiddeld lichaam. Koester dat. Misschien nog ver van wat jij als perfectie beschouwt, maar laat je niet misleiden door het mediabeeld. Zolang je er geen AAS in zet, moet je ook niet zeuren dat je nog geen perfect lichaam hebt terwijl je nog niet x decennia bezig bent.

Sure, als ik in de spiegel kijk zie ik ook 'fouten' en ben ik nog lang niet tevreden. Intussen krijg ik wel complimenten van buitenaf. Er is niks mis met zelfkritiek, we hebben immers allemaal een doel voor ogen waar hard voor gewerkt moet worden. Maar je moet je niet laten demotiveren door je zelfkritiek, je moet je er juist door laten motiveren.

En nu even naar een spiegel met goede belichting en flexen die hap. FFFUAARK
This isn't even my final form.
pi_118037550
Pfffrt, ik zou een proefverpakking dexaprine en whey perfection krijgen bij mn bestelling. Nu heb ik twee proefverpakkingen whey gekregen met dezelfde smaak. :') Ik was wel benieuwd naar dat dexaprine.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:18:20 #215
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118037580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Mandamo het volgende:
Pfffrt, ik zou een proefverpakking dexaprine en whey perfection krijgen bij mn bestelling. Nu heb ik twee proefverpakkingen whey gekregen met dezelfde smaak. :') Ik was wel benieuwd naar dat dexaprine.
Stuur een mailtje, misschien zijn ze tof genoeg om toch een zakje te sturen.
pi_118037670
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Protip, eet ook niet té veel. Omdat ik een keer misselijk werd omdat ik te weinig had gegeten ging ik vervolgens overcompenseren en at ik teveel. Werd ik weer misselijk. :')
Oke super, geen zin om weer misselijk te worden.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_118038163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
En nu even naar een spiegel met goede belichting en flexen die hap. FFFUAARK
:D

Ik ben ook al die poses aan het leren. De latspread vind ik wel lastig.
If not now, then when.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:37:32 #218
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118038418
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:D

Ik ben ook al die poses aan het leren. De latspread vind ik wel lastig.
_O_

Lat spread is sowieso wel sick. Als een kraaghagedis maak je je zo groot mogelijk om de vijand angst in te boezemen.
pi_118039144
Over soja en oestrogeen: ik meen dat het nieuwste inzicht was dat het allemaal niet zo erg is als men in eerste instantie dacht.

Over whey/casseine: zoals eerder gemeld: ik neem geen aparte whey of casseine shakes, maar shakes met meerdere eiwitten/aminozuurprofielen.

M.b.t. die houdbare melk tip: tx. BTW: wel cool dat je een eigen klusje hebt op je gym.

M.b.t. trainingsprogressie:
- gisteren dumbbell press 10x36, 10x40, 8x44kg Heb nu wel mijn vingers wat geblesseerd (ws. overstrekt of zo).
- ik doe pas sinds kort MP :@ , gisteren 10x30kg, 10x40kg, 7x50kg. Ik liet de barbell trouwens maar zakken tot kinhoogte, maar ik zie op exrx.net dat de barbell gewoon terug naar de borst mag. Dat zal ik de volgende keer maar eens proberen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:58:28 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_118039208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef CarbonC het volgende:
Over soja en oestrogeen: ik meen dat het nieuwste inzicht was dat het allemaal niet zo erg is als men in eerste instantie dacht.
Volgens mij heeft nooit iemand gedacht dat het supererg was behalve wat bro's in de gym en op verschillende fora. :)

Soja wil je niet elke dag eten (dat doen en deden ze in Azië zelfs niet) maar af en toe als je het tegenkomt kan geen kwaad.
Confidence through competence
pi_118039263
Ik vind veel Aziaten er wel altijd erg vrouwelijk uitzien. :+
If not now, then when.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:21:29 #222
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118040016
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind veel Aziaten er wel altijd erg vrouwelijk uitzien. :+
Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?

pi_118040093
Luchtkoker progressie post voor je topic.

---

November 2008. Ik weet het nog als de dag van gister. Net gestopt met honkbal, en IT'er zijnde, was er enige vorm van beweging in mijn leven benodigd. Mijn beste vriend destijds, fanatiek fitnesser en tevens part-time mooiboy, overtuigde me om op Fitness te gaan. Yep, dit zou het worden.

Luchtkoker (rood) met anonieme vriend (groen) - zomer 2009.

Ik was 70kg, out of shape, en zou er iets aan doen. Alas, de dagen werden weken en de weken werden maanden, en de progressie bleef ver te zoeken. Kennelijk werkte twee-wekelijkse 45-minuut fitness sessies op de machines zonder enige structuur niet voor mij, en was de motivatie er ook niet om er iets aan te doen.

Ik ging steeds minder en minder vaak, tot ik maandelijks een keer langs wipte om drie kwartier aan te kloten en weer te vertrekken.

Fast forward, mei 2011. Reeds universitair student en bevriend geraakt met Diabox, zijn we een keer samengekomen (no homo) om nogmaals deze prachtige sport te beoefenen. De pijn, oh God, de pijn. Een moeizame halve week later, inmiddels weer in staat om mijn armen te gebruiken, was het besloten: ik ging er nu toch echt voor. En dit keer góed.

Maar zoals jullie kinderen allen weten, zijn er maar enkele universele waarheden: dreamers gonna dream, en bulkers gonna bulk. De sky was de limit wat betreft bulken, en de vakantie was inmiddels ook weer aangevangen, dus 4 dagen in de week McDonalds, waarom niet? Lekker je eiwitjes pakken toch.

15 Oktober 2011 - 81kg
Successful bulk is successful. Gewicht zit er in ieder geval aan.

Ik at, ik liftte, maar de oh-so-desired esthetiek bleef uit. Niet wonderbaarlijk, het lichaamsvet was inmiddels opgelopen tot in de 20%. Om de ene reden of de ander waren mijn ogen echter nog niet geopend, en de bulk bleef doorgaan. Spiermassa moest en zou gekweekt worden. Ik zal jullie, lieve lezers, de foto's besparen.

Maart 2012. 85kg, bodyfat unknown, inmiddels ruim in de 20. Tijd om te cutten om shredded te worden voor de zomer. Het mocht echter niet zo zijn: een blessure was de oorzaak, uitstel van verlies van vet het gevolg. Toen de bloemetjes en de bijtjes druk in de weer waren, wat zoals jullie allen weten in april gebeurt, kon het dan toch echt gebeuren.

Een half jaar later en 15kg (incl watergewicht) lichter zat ik weer op de 70kg. Gevoelsmatig terug bij af. Echter ditmaal toch iets meer spier en wat minder vet.

do I even lift? (tevens onsuccesvolle lat spread)

everyone be mirin' definition

Ik train zelfs benen.

Met als sluitstuk nog een complimentair vakantie foto'tje:

Tijd om weer massa te kweken. Ik was jong, ik was dom, en ondanks al mijn kennis op het gebied van voeding wat ik destijds al tot mijn beschikking had, liet ik me gaan. Ik heb gelachen, ik heb gehuild, en voornamelijk: ik heb geleerd. Ondanks mijn theoretische kennis was het voor mij nodig om een keer flink op m'n spreekwoordelijke bek te gaan, om in te zien dat het ook in de bulk niet verstandig is enkele duizenden caloriën boven je onderhoud te eten.

Op naar een mooie droge bulk, en een grand 2013.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen vermaken met deze post. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtkoker op 16-10-2012 15:40:00 ]
Of toch du vader?
pi_118040204
Even nog een kort vraagje. Ben weer serieus begonnen na lange tijd (gescheurde enkelbanden). Doe fullbody 3x p/w 5x5. Zondag mijn eerste training gedaan en naar mijn gevoel rustig aan gedaan (niet tot failure). Heb nu nog ontzettende spierpijn in mijn benen van squats (lopen doet pijn), vandaag staan deadlifts op het programma. Handig om door de spierpijn heen te trainen of is dat het recept voor overtraining?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118040331
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?

[ afbeelding ]
_O- _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
Haha, leuk getypt man. Goed bezig en keep it going!

Broek laag, alles deze mang.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')