Stuur een mailtje, misschien zijn ze tof genoeg om toch een zakje te sturen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Mandamo het volgende:
Pfffrt, ik zou een proefverpakking dexaprine en whey perfection krijgen bij mn bestelling. Nu heb ik twee proefverpakkingen whey gekregen met dezelfde smaak.Ik was wel benieuwd naar dat dexaprine.
Oke super, geen zin om weer misselijk te worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Protip, eet ook niet té veel. Omdat ik een keer misselijk werd omdat ik te weinig had gegeten ging ik vervolgens overcompenseren en at ik teveel. Werd ik weer misselijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
En nu even naar een spiegel met goede belichting en flexen die hap. FFFUAARK
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook al die poses aan het leren. De latspread vind ik wel lastig.
Volgens mij heeft nooit iemand gedacht dat het supererg was behalve wat bro's in de gym en op verschillende fora.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef CarbonC het volgende:
Over soja en oestrogeen: ik meen dat het nieuwste inzicht was dat het allemaal niet zo erg is als men in eerste instantie dacht.
Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind veel Aziaten er wel altijd erg vrouwelijk uitzien.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?
[ afbeelding ]
Haha, leuk getypt man. Goed bezig en keep it going!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
Hoe zwaar heb je gesquat? Had aan het begin juist nergens last van (Nu nog steeds niet) Heb denk ik in de 4 maanden dat ik nu lift nog geen 1x spierpijn gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef ssebass het volgende:
Even nog een kort vraagje. Ben weer serieus begonnen na lange tijd (gescheurde enkelbanden). Doe fullbody 3x p/w 5x5. Zondag mijn eerste training gedaan en naar mijn gevoel rustig aan gedaan (niet tot failure). Heb nu nog ontzettende spierpijn in mijn benen van squats (lopen doet pijn), vandaag staan deadlifts op het programma. Handig om door de spierpijn heen te trainen of is dat het recept voor overtraining?
Als je geen spierpijn hebt in je onderrug zou je kunnen overwegen rackpulls te doen ipv deadlifts. Persoonlijk zou ik wel gaan trainen maar weinig gewicht pakken en goed opwarmen. Na 2/3 weken ben je van deze beginners spierpijn af als je er doorheen traint. Dit is mijn ervaring althans.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef ssebass het volgende:
Even nog een kort vraagje. Ben weer serieus begonnen na lange tijd (gescheurde enkelbanden). Doe fullbody 3x p/w 5x5. Zondag mijn eerste training gedaan en naar mijn gevoel rustig aan gedaan (niet tot failure). Heb nu nog ontzettende spierpijn in mijn benen van squats (lopen doet pijn), vandaag staan deadlifts op het programma. Handig om door de spierpijn heen te trainen of is dat het recept voor overtraining?
Dan ben ik erg benieuwd naar je formquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe zwaar heb je gesquat? Had aan het begin juist nergens last van (Nu nog steeds niet) Heb denk ik in de 4 maanden dat ik nu lift nog geen 1x spierpijn gehad
Ben je eerder de uitzondering dan de regel, hoor. Van een goede workout zou je, al helemaal op t begin, flinke spierpijn moeten hebben. Maar goed, spierpijn =/= gains etc etc dus verder zal het niet zoveel uitmaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe zwaar heb je gesquat? Had aan het begin juist nergens last van (Nu nog steeds niet) Heb denk ik in de 4 maanden dat ik nu lift nog geen 1x spierpijn gehad
Mijn spieren voelen wel vermoeid maar niet dat ik de volgende dag moeilijk kan lopen. Van Voetbal kreeg ik altijd spierpijn maar liften echt totaal niet en zit nu toch al bij de 130 squat. Alleen direct na het setje voel ik het. Maar ik eet dan ook goed en neem best veel supps (Visolie,pre-work out, post work out, en whey shake)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ben je eerder de uitzondering dan de regel, hoor. Van een goede workout zou je, al helemaal op t begin, flinke spierpijn moeten hebben. Maar goed, spierpijn =/= gains etc etc dus verder zal het niet zoveel uitmaken.
ga je 10 centimeter omlaag ofwaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor. M'n trainingsmaat heeft ook nóóit spierpijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mijn spieren voelen wel vermoeid maar niet dat ik de volgende dag moeilijk kan lopen. Van Voetbal kreeg ik altijd spierpijn maar liften echt totaal niet en zit nu toch al bij de 130 squat. Alleen direct na het setje voel ik het. Maar ik eet dan ook goed en neem best veel supps (Visolie,pre-work out, post work out, en whey shake)
Het kan, maar de vraag over form blijft toch wel een beetje. Zelfs ik krijg spierpijn met m'n houten poot. En mijn form is echt niet de beste daardoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor. M'n trainingsmaat heeft ook nóóit spierpijn.
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
-knip-
Nee ik squat zo diep als ik kan, Met bankdrukken komt de bar helemaal bij mijn borst voordat ik het gewicht helemaal uitdruk, Shoulder press hetzelfde. Enige waar ik vaak commentaar op krijg is mijn deadlift techniekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ga je 10 centimeter omlaag ofwa
ik herinner me mijn stronglifts tijd nog, constant spierpijn in de benen, trots dat ik was
wel nice man, hoe lang heb je er over gedaan om 130 kilo te squatten? wil ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nee ik squat zo diep als ik kan, Met bankdrukken komt de bar helemaal bij mijn borst voordat ik het gewicht helemaal uitdruk, Shoulder press hetzelfde. Enige waar ik vaak commentaar op krijg is mijn deadlift techniek
Thanks, ben ik ook wel. Is dus van maar iets langer dan een half jaartje bulken. Heb dan ook wel álles uit die bulk gehaaldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha
Toch ben je nog behoorlijk in spiermassa toegenomen.
Echt licht gek genoeg, namelijk iets van 80kg 5 sets van 5. Dat is minder dan ik doe met bench press... Heb wel mijn vorm veranderd, nu heupgewricht tot onder de knieen (hitting parallel). Rug geen spierpijn, alleen bovenbenen zowel voor als achter. Zolang ik mij niet overtrain ga ik gewoon trainen anders schiet het nooit op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar ik doe de oefening voor mijn benen, niet voor mijn rug. Daar doe ik bijv barbell rows voor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Als je geen spierpijn hebt in je onderrug zou je kunnen overwegen rackpulls te doen ipv deadlifts. Persoonlijk zou ik wel gaan trainen maar weinig gewicht pakken en goed opwarmen. Na 2/3 weken ben je van deze beginners spierpijn af als je er doorheen traint. Dit is mijn ervaring althans.
Sommigen hebben geen wimpers. Dan denk je er klopt iets niet, maar je weet niet wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef esv7 het volgende:
Mijn manager is ook aziatisch, en die heeft ook helemaal geen haargroei op zijn armen. Vondt ik ook wel erg appart de eerste keer dat mij dit opviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |