Van de site:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Jij bent echt van de vooroordelen he?
Overigens Carbon, bij welke basicfit ben je geweest?
Ik zeg:quote:Kan ik naar de sauna bij Basic-Fit?
Nee. Basic-Fit heeft geen sauna en u kunt er ook niet douchen. Het is gebleken dat de echte sauna-liefhebber thuis een sauna heeft en de meeste mensen gaan liever uitgebreid naar een luxe sauna met veel mogelijkheden dan dat ze naar een sauna bij een fitnesscentrum gaan. Zo is ook gebleken dat 80% van de fitnessbezoekers thuis doucht. Bij Basic-Fit hoeft u dus niets extra's te betalen voor zaken waar maar een klein gedeelte van de bezoekers gebruik van maakt.
Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef CarbonC het volgende:
Ik snap ook niet waarom goede/complete gyms zoveel duurder moeten zijn.
Ik bedoel: als F4F / Basic Fit 15 of 16 euro kosten, dan zou een goede gym met een normale vloer (gietvloer o.i.d. i.p.v. Leenbakkertapijt), een saunaatje, net wat meer dumbbells en vrij gewichten toch niet meer dan 25-30 euro/maand hoeven kosten? Die paupers van HealthCity vragen nu 55 euro/maand.
Dat bedoel ik. Waarom moeten die "luxe" gyms meteen 50-70 euro/maand kosten??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gietvloer is ni duur hoor. Heb ik ook thuis liggen.
Mmm, dat moet ik ook nog eens uitzoeken. Volgens mij kan ik mezelf via mijn bedrijf eea vergoeden. Leuk extra aftrekpostje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:29 schreef Questular het volgende:
ik sport bij il fiore healthcenters daar zit echt alles op en aan, sauna, stoombad, infrarood cabines etc etc en de nieuwste apparaten met een hoop keuze. Enige "nadeel" is de 66 euro die ik per maand moet betalen. Gelukkig vergoed het werk een groot deel
Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef slacker_nl het volgende:
De BasicFit in West heeft 1 heeeel groot voordeel: incl. zwemmen, want ze zitten bij het Sloterparkbad. Awesome! Dus na je lifts even chillen in een zwembad (enige ding is wel dat dat zwembad stervenskoud is, maar he...).
Bij F4F heeft men ook groepslessen, zelfs van Les Mills. Dus daar zit het geld ook niet in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zit nu ook bij een met zwembad, dat is wel lekker. Ga vaak na het trainen even een paar baantjes trekken en dan douchen en naar huis. Prive parkeerplaats is ook chill. Het is wel duur, maar zal ook komen door al die klasjes die ze aanbieden. Zonde want daar zal ik nooit gebruik van maken, net als sauna en zonnebank enzo.
Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef 16meter het volgende:
Vast een repost, maar toch:
Ziekste gym ooit.
Dit. Volgens mij heb ik deze outdoor gym wel eens op tv gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man, alleen al door daar langs te lopen zou je de gains van je leven maken.
In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
80 EUR per jaar voor de gym @ uni voor pas afgestudeerden.![]()
Vanaf volgend jaar 160 EUR, alsnog goed te doen. Goed materiaal ook, inclusief zwembad, en zo goed als geen tokkies.
Ik weet in ieder geval dat ik in mn voetbal en zaalvoetbal tijd na bv trainen tot 21.30 uur erg moelijk in slaap kwam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In Eindhoven toch? Traint maat van me ook, hoor ook een hoop positieve verhalen van hem. Ook geopend op zondag van 09:00 uur tot 17:00 uur of niet?
Heeft hier trouwens iemand ervaring met trainen vlak voor het slapen gaan? Hoef er morgen pas om 09:00 uur uit dus kan vanavond nog wel gaan trainen van 21:00 uur tot 22:00 uur en dan meteen mijn nest in. Hoop alleen niet dat ik dan nog klaarwakker ben.
Toen ik het plaatje zag kreeg ik al last van knieën.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed die schuine belasting voor je gewrichten is.
Rotterdam Noord?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef kidkash19 het volgende:
Olympische judokas, K1 vechters, Honkbal internationals etc in mijn gym, heel erg motiverend allemaal. Geen luxe maar gewoon trainen en klaar
Armen meer naar voren deed 't em.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:46 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je handen op je heupen naar beneden duwen en dan iets je armen naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |