Bedoel je met wegdrukken afvallen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.
Al gedaan, inclusief foto'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef CarbonC het volgende:
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef Zith het volgende:
[..]
1. Je eet niet genoeg.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Mithras82 het volgende:
Core is inderdaad afzien, maar armen? Die groeien bij mij door naar de db's te kijken
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Dat hielp bij mij wel i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Ik train mijn armen ook wel 2x in de week. Maar niet meer dan 1 oefening biceps/triceps. Forearms pak ik al voldoende vind ik zelf (deadlift/rackpull ed..). Mischien dat ik meer oefeningen ga doen als ik ooit weer switch naar fullbody split ipv upper/lower.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar
omdat hij altijd zo biggie doet jwzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!
Heb ik ook, mijn biceps groeien niet echt mee lijkt het wel. Doe nu full body 5x5, maar moet misschien toch even wat isolatie erbij gaan doen voor mijn armen. Ik stoor mij hier gewoon echt enorm aan. Zal misschien als ik thuis ben een keer een foto plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij altijd zo biggie doet jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 11:54:45 ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht altijd dat jij een turk was, weet niet waarom :Squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.
Dat komt omdat je er van boven af op kijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:En beste rug meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Is toch prima in orde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw
Nee, absoluut niet. Maar ik bedoel te zeggen dat ik, als ik in de spiegel kijk, mijn armen niet groot genoeg vind. Misschien omdat ik een flinke borstomvang heb waardoor ze klein lijken. Maar ik bedoel dat iedereen dat wel zal hebben en zichzelf dus onderschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armen
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |