Heerlijk, die wijven die squatten. Echt, WAAROM, WAAROM, zie ik dat zo weinig? Daar krijgen ze mooiere benen/billen van dan van die (kut-)loopband hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Kost 50 cent om bij F4F 3 minuten te douchen
F4F heeft vrouwen die je nooit bij een andere gym zal zien.
Meeste zul je echter nooit bij gewichten zien maar alleen bij crosstrainer/groepslessen.
Zag wel een keer een hele mooie blonde vrouw die er gewoon uitzag als een model en ze squatte ook nog. Misschien was het een droom want ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
---
November 2008. Ik weet het nog als de dag van gister. Net gestopt met honkbal, en IT'er zijnde, was er enige vorm van beweging in mijn leven benodigd. Mijn beste vriend destijds, fanatiek fitnesser en tevens part-time mooiboy, overtuigde me om op Fitness te gaan. Yep, dit zou het worden.
[ afbeelding ]
Luchtkoker (rood) met anonieme vriend (groen) - zomer 2009.
Ik was 70kg, out of shape, en zou er iets aan doen. Alas, de dagen werden weken en de weken werden maanden, en de progressie bleef ver te zoeken. Kennelijk werkte twee-wekelijkse 45-minuut fitness sessies op de machines zonder enige structuur niet voor mij, en was de motivatie er ook niet om er iets aan te doen.
Ik ging steeds minder en minder vaak, tot ik maandelijks een keer langs wipte om drie kwartier aan te kloten en weer te vertrekken.
Fast forward, mei 2011. Reeds universitair student en bevriend geraakt met Diabox, zijn we een keer samengekomen (no homo) om nogmaals deze prachtige sport te beoefenen. De pijn, oh God, de pijn. Een moeizame halve week later, inmiddels weer in staat om mijn armen te gebruiken, was het besloten: ik ging er nu toch echt voor. En dit keer góed.
Maar zoals jullie kinderen allen weten, zijn er maar enkele universele waarheden: dreamers gonna dream, en bulkers gonna bulk. De sky was de limit wat betreft bulken, en de vakantie was inmiddels ook weer aangevangen, dus 4 dagen in de week McDonalds, waarom niet? Lekker je eiwitjes pakken toch.
[ afbeelding ]
15 Oktober 2011 - 81kg
Successful bulk is successful. Gewicht zit er in ieder geval aan.
Ik at, ik liftte, maar de oh-so-desired esthetiek bleef uit. Niet wonderbaarlijk, het lichaamsvet was inmiddels opgelopen tot in de 20%. Om de ene reden of de ander waren mijn ogen echter nog niet geopend, en de bulk bleef doorgaan. Spiermassa moest en zou gekweekt worden. Ik zal jullie, lieve lezers, de foto's besparen.
Maart 2012. 85kg, bodyfat unknown, inmiddels ruim in de 20. Tijd om te cutten om shredded te worden voor de zomer. Het mocht echter niet zo zijn: een blessure was de oorzaak, uitstel van verlies van vet het gevolg. Toen de bloemetjes en de bijtjes druk in de weer waren, wat zoals jullie allen weten in april gebeurt, kon het dan toch echt gebeuren.
Een half jaar later en 15kg (incl watergewicht) lichter zat ik weer op de 70kg. Gevoelsmatig terug bij af. Echter ditmaal toch iets meer spier en wat minder vet.
[ afbeelding ]
do I even lift? (tevens onsuccesvolle lat spread)
[ afbeelding ]
everyone be mirin' definition
[ afbeelding ]
Ik train zelfs benen.
Met als sluitstuk nog een complimentair vakantie foto'tje:
[ afbeelding ]
Tijd om weer massa te kweken. Ik was jong, ik was dom, en ondanks al mijn kennis op het gebied van voeding wat ik destijds al tot mijn beschikking had, liet ik me gaan. Ik heb gelachen, ik heb gehuild, en voornamelijk: ik heb geleerd. Ondanks mijn theoretische kennis was het voor mij nodig om een keer flink op m'n spreekwoordelijke bek te gaan, om in te zien dat het ook in de bulk niet verstandig is enkele duizenden caloriën boven je onderhoud te eten.
Op naar een mooie droge bulk, en een grand 2013.
Ik hoop dat ik jullie heb mogen vermaken met deze post.
Hij kiest denk ik bewust voor het woord 'fitnesser' en niet 'bodybuilder' om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.
Hey Grunnbrah, hoe is het verder daar bij Harimau qua squatracks/powercages dan? Ben wel benieuwd, prijzen vallen me ook mee.quote:
Eén squatrack maar, dat is wel jammer. Geen powercages. Lobbyen voor meer squatracks/powercages gaat hem niet worden, gezien het er niet heel groot is en alles al propvol zit. Of ze moeten de smith machine weggooien ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hey Grunnbrah, hoe is het verder daar bij Harimau qua squatracks/powercages dan? Ben wel benieuwd, prijzen vallen me ook mee.
Even een topic in KLB aangemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk, die wijven die squatten. Echt, WAAROM, WAAROM, zie ik dat zo weinig? Daar krijgen ze mooiere benen/billen van dan van die (kut-)loopband hoor..
DBs tot 60 KG, Trap Bar, Power Cage, Squatrek, Plyo boxes, Sledgehammers, Sandbags, Foamrollers, TRX equipment, Kettlebellsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik ook liever een Mike Tyson trainen dan een Jan die 24/7 zit te pingen, maar ik heb liever een betere sportschool (zonder diehards) ipv een mindere sportschool (met diehards) .
Same here!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Dan is het laatste stukje toch ook hetzelfde, als je dan pas gaat besluiten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Same here!Behalve het laatste stukje, dat zie ik tegen die tijd wel weer
1.85, ik kan wel pics postenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het laatste stukje toch ook hetzelfde, als je dan pas gaat besluiten?
Hoe lang ben je? 1,78m hier.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Kost 50 cent om bij F4F 3 minuten te douchen
Precies, na 3 minuten draai je nog net je shampoofles open en dan gaat-ie al uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaagKan zeker nog wel wat bulk bij, je abs zijn nog zichtbaar.
This isn't even my final form.![]()
Die kluisjes ken ik. En mirin serratus.
Zo lean blijven gaat bij mij alleen niet, heb een goede vetlaag over m'n abs.
Maarja, als ik 3000kcal per dag eet, kom ik niet aan. Heb dat een maand gedaan en ben nagenoeg op hetzelfde gewicht gebleven. Sinds een paar weken dus 3200 op rustdagen, 3500 op trainingsdagen. Dan komt er maar wat vet bij...![]()
Ben ik ook blij meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Heb er wel fotos van geprobeerd te maken, maar kom al snel in rare houdingen ;p
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Sup boys.
Morgen:
Wide grip behind the neck pulldowns
T-bar rows
Seated wide-grip rows
Deadlifts
hyperextentions
Incline shrugs
Dumbell shrugs![]()
Hey, daar is die gast van die foto's van squatbillenquote:![]()
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Zo lean blijven gaat bij mij alleen niet, heb een goede vetlaag over m'n abs.
Maarja, als ik 3000kcal per dag eet, kom ik niet aan. Heb dat een maand gedaan en ben nagenoeg op hetzelfde gewicht gebleven. Sinds een paar weken dus 3200 op rustdagen, 3500 op trainingsdagen. Dan komt er maar wat vet bij...
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig. Ik sluit me bij levo aan, lekker door bulken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag
BEASTMODE![]()
Kut ecto's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.BEASTMODE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede progress. Wel meer squats en deadlifts zetten. Ook meer in en decline voor op je chest. Sterke onderarmen. Goede abs genetics. Goede traps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag
Ohja, en veel meer eten, je bent zo skinny![]()
![]()
Ben sinds 2 weken pas fatsoenlijk begonnen met deadlifts opbouwen, was altijd onzeker over m'n form en durfde niet zwaarder te gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goede progress. Wel meer squats en deadlifts zetten. Ook meer in en decline voor op je chest. Sterke onderarmen. Goede abs genetics."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ja, sorry dat ik het zeg. Maar omdat ik zelf veel squat en DL zie ik dat jij ze niet doet (of nauwelijks). Maakt voor de rest niet uit, gewoon door blijven gaan broheim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben sinds 2 weken pas fatsoenlijk begonnen met deadlifts opbouwen, was altijd onzeker over m'n form en durfde niet zwaarder te gaan.![]()
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.quote:
Ja heb ik ook, zolang het geen dreamer bulk wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, zolang je niet vies dik wordt.
Ik zet ook snel buikvet aan, heb er allang vrede mee omdat ik weet dat het er weer af kan wanneer ik dat wil. Als je sterker wordt en groeit is je dag toch weer goed.
Beetje vet is niet erg, lekker warm in de winter.
![]()
Op naar de 85kg hier, slinger rond op 84kg met 14-15%bf, 1.78. Meer milk & oats.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.![]()
Niet excuseren haha, heb je juist goed gezien !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik het zeg. Maar omdat ik zelf veel squat en DL zie ik dat jij ze niet doet (of nauwelijks). Maakt voor de rest niet uit, gewoon door blijven gaan broheim.
Dat sowieso. Dacht dat het weer de zoveelste 'ik bulk gewoon dirty door tot de 25bf% en een week voor dat ik op vakantie ga hanteer ik weer m'n 'natuurlijke' ecto-dieetje'-post wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks ecto, mijn buik is nooit echt lean geweest (alleen dit jaar toen ik afviel naar 68 zag ik enigszins abs). Maar ik bedoelde dat ik weet dat ik er discipline voor heb. We hebben alles zelf in de hand enzo.![]()
BEASTMODE![]()
Was dat maar waar. Wat dat betreft hebben ecto's wel geluk. Ze groeien misschien wel moeilijk, maar de boel blijft vaak strak en hard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dacht dat het weer de zoveelste 'ik bulk gewoon dirty door tot de 25bf% en een week voor dat ik op vakantie ga hanteer ik weer m'n 'natuurlijke' ecto-dieetje'-post was![]()
Mijn buik daarentegen wordt gewoon zacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes. Ik ben zo jaloers op gasten met een dikke biceps aderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaagTraps, armen en abs zijn dik in orde, maar er mag wel wat bij op je borst en (vooral) rug.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent nu aan het bulken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is wat eerder genomen, rest vandaag,,/![]()
Yup, er komt al wat meer vet te zitten wat ik vast kan pakkenquote:
Bedankt voor jullie reacties. Vooral niet twijfelen on kritiek te geven, ben ik blij mee
Thanks. Die vriend is trouwens niet de fanatieke vriend in kwestie, hoewel die ongeveer even groot isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk; goede vooruitgang. Er klopt alleen iets niet met die uitspraak van je vriend en zijn bijbehorende foto.. Ik heb nog overwogen om dat te vermelden, maar als niet zo relevant detail zijnde heb ik dat nagelaten.
Maar ik gebruikte inderdaad bewust het woord fitnesser. Voor 16-jarige standaarden had 'ie een leuk fysiek (een echte beach boy, beetje abs, pecs, biceps, geen lats/triceps/benen), maar ik zou 'm nu als ecto bestempelen.Of toch du vader?![]()
Met pomp heb ik er drie op m´n linkerbiceps *trollface*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben zo jaloers op gasten met een dikke biceps ader
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Met pomp heb ik er drie op m´n linkerbiceps *trollface*Nouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Jazekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Da's in Maastricht, toch?
Nog even en ik ben een wandelende gym-encyclopedie.![]()
![]()
![]()
Je mag wel eentje van mij hebben, drie is lelijk man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsNouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Gewoon doorgroeien, want ook die ader groeit mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met pump maar 1 zwakke ader dwars over de bicepsNouja, misschien dat er wat gaat gebeuren nu ik de 10% nader (~12% nu).
Athans dat is mijn ervaring.
Ik heb enorme aders over m'n handen lopen bijv. en had nooit wat op m'n bicep.
Nu wel. MOmenteel alleen pumped trouwens, maar dat komt door de bulek![]()
![]()
Ben wakker vanaf 5 vasten tot 12 gaat wel ok, nog geen honger maar wel trillende handen. Lunch gaat lekker smaken straks![]()
![]()
Ik begin het nu wel moeilijk te krijgen qua honger. Merk dat nu ik lean ben, ik sneller en meer honger heb dan voorheen. Ook merk ik dat ik wat minder energie heb. Misschien toch maar eens een flinke carb refeed inplannen van het weekend. Heb eigenlijk wel zin in een paar borden spaghettiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:12 schreef SunTzu het volgende:
Vasten tot 12 gaat wel ok, nog geen honger maar wel trillende handen. Lunch gaat lekker smaken straks
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 08:21:21 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
1. Je eet niet genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik stallde echt overal op na 4 weken SS (nu 6e week) terwijl ik wel ruim 0,5kg per week aankwam. Volgens mij gewoon goed en genoeg gegeten.
Squats na 3 weken moeten kappen vanwege blessure. Vandaag weer even geprobeerd maar is nog niet helemaal top.
Vorige week maandag schoot mn schouder uit, alsof er een spiertje vast kwam te zitten maar die meteen weer terug klikte. En sinds dien voelt mn BP heeeeeel raar/onstabiel aan.
Denk dat ik maar een weekje nada ga doen en vanaf volgende week alles met ~10% ga verminder.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
15:00, omelet van 4 eieren, bacon en groentes (en eventueel kaas)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef SunTzu het volgende:
edit: Iemand hier die Leangains doet en even zijn eetschema wil posten?
19:00 350gr vlees of kip, groentes
Op trainingsdagen 30gr dextrose en whey voor het trainen (ook om 16:00).
De ketose-machien is hard aan!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik voegde eerst 5 kilo toe, maar sinds 2 weken toch maar overgegaan op 2.5. Misschien dat ik dan beter door kan zetten. Ik maak zeker een stijgende lijn qua gewicht, maar er is veel variatie van training op training van wat ik kan tillen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vreemd, voeg je 2.5kg toe aan de squat of 5kg? Het laatste moet je zeker niet doen.
Ik doe SS nu 3 maanden en stall nog steeds niet op de squat. Na 4 weken is de enige oefening waar je op zou kunnen stallen de OHP![]()
Variatie in progressie (als in, op training 2 kan je minder dan op training 1) vindt de oorzaak in:
1. niet genoeg eten
2. geen consequent tijdstip van trainen of eten voor het trainen
3. slechte/instabiele vormI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:59 schreef Zith het volgende:
[..]
15:00, omelet van 4 eieren, bacon en groentes (en eventueel kaas)
19:00 350gr vlees of kip, groentes
Op trainingsdagen 30gr dextrose en whey voor het trainen (ook om 16:00).
De ketose-machien is hard aan!![]()
Ik denk dat het nummer twee is. Ik probeer vaak `s morgens te trainen maar heb het de laatste tijd zo druk dat het ook weleens `s avonds is. Ik eet wel voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:11 schreef Zith het volgende:
Variatie in progressie (als in, op training 2 kan je minder dan op training 1) vindt de oorzaak in:
1. niet genoeg eten
2. geen consequent tijdstip van trainen of eten voor het trainen
3. slechte/instabiele vorm![]()
Bedoel je met wegdrukken afvallen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.
Zit momenteel op 5 kilo in 10 dagen, ongetwijfeld 2 kilo vocht en 3 kilo spier, maar toch. mijn cal intake laatste paar dagen; 2015*, 1729, 1584, 1980*. *=traindag. Mijn onderhoud is ongeveer 2300-2400 kcals
Ben als tiener (~2004-5) een keer van obese 97kg naar 78kg gegaan in zes maanden met pure keto. Jaren op goed gewicht gebleven tot ik ging samenwonen![]()
Toen zag ik ook dit soort vooruitgang in de eerste paar weken.
---
Bedoel je met wegdrukken gewichtheffen?
Klopt, zit ook geen vooruitgang meer in, gebrek aan carbs is ook duidelijk merkbaar al helpt de dextrose wel wat. SQ 105 DL 135 BP 70 ( :-( ), overhead press noem ik niet, power clean 75 (pas een paar maanden mee bezig, begon op 50kg). Zie het best gebeuren dat mn stats omlaag gaan, maar dat accepteer ik dan maar even.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
@ Zith
Hij bedoelt dat i niet kan functioneren op zo weinig laat staan kan trainen![]()
Iedereen heeft andere kcal behoefte![]()
![]()
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie![]()
Al gedaan, inclusief foto'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef CarbonC het volgende:
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef Zith het volgende:
[..]
1. Je eet niet genoeg.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.
Vorm is gewoon goed, wij hebben hier inloop olylift wedstrijden en die PT-ers hier hebben 3 maanden geleden mn vorm verbeterd.![]()
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Mithras82 het volgende:
Core is inderdaad afzien, maar armen? Die groeien bij mij door naar de db's te kijken![]()
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Maar goed bezig!![]()
Dat hielp bij mij wel i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar, en 21-tigen op z'n tijd.![]()
Ik train mijn armen ook wel 2x in de week. Maar niet meer dan 1 oefening biceps/triceps. Forearms pak ik al voldoende vind ik zelf (deadlift/rackpull ed..). Mischien dat ik meer oefeningen ga doen als ik ooit weer switch naar fullbody split ipv upper/lower.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar![]()
omdat hij altijd zo biggie doet jwzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!![]()
Heb ik ook, mijn biceps groeien niet echt mee lijkt het wel. Doe nu full body 5x5, maar moet misschien toch even wat isolatie erbij gaan doen voor mijn armen. Ik stoor mij hier gewoon echt enorm aan. Zal misschien als ik thuis ben een keer een foto plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Nog iets, met deadlifts hangt de stang onderin mijn vingers bij de laatste paar herhalingen. Hoe houden jullie het vast. Ik moet dus stoppen omdat de barbell anders uit mijn hand glijdt na ong 4-5 reps.
[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 18-10-2012 11:35:41 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij altijd zo biggie doet jwz
lekker bulken jonges:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 11:54:45 ]![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.![]()
ben k oowkdacht altijd dat jij een turk was, weet niet waarom :Squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.![]()
Dat komt omdat je er van boven af op kijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
Daarom denken heel veel mannen ook dat hun tampeloeris te klein is.
Beste arm
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:En beste rug meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Confidence through competence![]()
Is toch prima in orde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw![]()
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw![]()
Nee, absoluut niet. Maar ik bedoel te zeggen dat ik, als ik in de spiegel kijk, mijn armen niet groot genoeg vind. Misschien omdat ik een flinke borstomvang heb waardoor ze klein lijken. Maar ik bedoel dat iedereen dat wel zal hebben en zichzelf dus onderschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armen![]()
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: