Bedoel je met wegdrukken afvallen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeveel Kcals zijn dit? Ik heb ook een tijdje keto gedaan, maar zou hier op niet een 5 kilo kunnen wegdrukken, denk ik.
Al gedaan, inclusief foto'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef CarbonC het volgende:
Het topic in KLB loopt goed; mocht je nog niet iets als "terechte klacht" gepost hebben dan kan dat alsnog hier: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:55 schreef Zith het volgende:
[..]
1. Je eet niet genoeg.
2. Meer op je vorm letten, nu. Lees het boek.
In je eerste maand je knieen en je schouders verneuken is niet normaal.
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Mithras82 het volgende:
Core is inderdaad afzien, maar armen? Die groeien bij mij door naar de db's te kijken
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Progressiepost.
Begon op 68kg dit jaar, weeg nu 75-76kg. Gaat op het goede tempo nu (ook al vertik ik het wel eens om kcal te tellenach, gewoon veel vreten, kcal tellen doe ik wel in de cut). Als het goed is moet ik eind december, zoals gepland, 80kg wegen. Afhankelijk van hoe ik er dan uitzie, zal ik door bulken of de cut inzetten.
Dat hielp bij mij wel i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
Ik train mijn armen ook wel 2x in de week. Maar niet meer dan 1 oefening biceps/triceps. Forearms pak ik al voldoende vind ik zelf (deadlift/rackpull ed..). Mischien dat ik meer oefeningen ga doen als ik ooit weer switch naar fullbody split ipv upper/lower.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar
omdat hij altijd zo biggie doet jwzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!
Heb ik ook, mijn biceps groeien niet echt mee lijkt het wel. Doe nu full body 5x5, maar moet misschien toch even wat isolatie erbij gaan doen voor mijn armen. Ik stoor mij hier gewoon echt enorm aan. Zal misschien als ik thuis ben een keer een foto plaatsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij is dat omgekeerd. Triceps gaan wel redelijk hard, maar biceps niet. Ben serieus van plan om mijn armen gewoon twee keer in de week te gaan isoleren. Schouders, borst, rug etc. groeit allemaal lekker. Benen ook. Maar goed mijn ecto-armen zitten me soms wel redelijk in de weg.
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij altijd zo biggie doet jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 11:54:45 ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht altijd dat jij een turk was, weet niet waarom :Squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een neger was, weet niet waarom.
Dat komt omdat je er van boven af op kijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$
lekker bulken jonges:En beste rug meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:
[ afbeelding ]
is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.
Is toch prima in orde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw
Nee, absoluut niet. Maar ik bedoel te zeggen dat ik, als ik in de spiegel kijk, mijn armen niet groot genoeg vind. Misschien omdat ik een flinke borstomvang heb waardoor ze klein lijken. Maar ik bedoel dat iedereen dat wel zal hebben en zichzelf dus onderschat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Snakey man dat zijn toch geen kleine armen
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gast je bent echt geen ecto hoor. ras ecto met een dikke rug heb ik nog niet gezien i.i.g.
Neh, jij kan jezelf geen ecto noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw
Ok, dan weet ik niet. Misschien kun je de PT-ers vragen waarom je al na 4 weken geen progressie meer boekt en nu al knie- en schouderblessures hebt terwijl je vorm perfect is..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.
Vorm is gewoon goed, wij hebben hier inloop olylift wedstrijden en die PT-ers hier hebben 3 maanden geleden mn vorm verbeterd.
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.
Lange apen armen en benen idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.
Ik dacht ook altijd dat ik ecties was daarom, en ben al meerdere keren als Meso versleten hier
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Snakey het volgende:
Ow, en mijn armen zijn nu ~42cm. Ik wil eigenlijk naar de ~50cm dus ik ben er nog lang niet.
nee ik nu ook niet meer. Maar in het begin was ik net een slingeraap met 0 spiermassa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lange apen armen en benen idd.
Misschien niet per definitie ecto ,maar wel merkbaar moeilijker om massa op te krijgen.
Zou jou zeker niet als ecto inschatten, trouwens.
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Yamcha het volgende:
37cm spaghetti slierten hier.
feelsbadman.jpg.
Nee koud. Geen idee wat het warm is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Is dat na een pump?
Ik had vorige week vrijdag na een pomp 44cm, maar normaal iets van 41 a 42cm.
Oh was er maar een manier om die pomp vast te houden he.
1.90, 83kg @16%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk he
en je bf% ook.
hee ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag weer borst en triceps op programma...! Minst afzien dus.
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Ik had nog nooit van de term Endo/Ecto gehoord. Ik leer elke dag wat nieuws hierOok boeiend om te lezen dat mensen echt flink moeten aankomen voordat ze kunnen beginnen met spiermassa te kweken, ik zat op 96kg (1.85 groot) voordat ik uberhaupt begon met sporten dus bulken is niet nodig in mijn geval
Zit nu rond de 100/102 kg met uiteraard een iets hoger vet% dan de mensen hier
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Zijn hele grote spiergroepen wat dus ervoor zorgt dat je sneller spiermassa erbij krijgt (en dus lager bf%) dan bij andere spiergroepen. Verder zorgt het ook voor meer testosteron en hoger onderhoudsniveau (voor nog lager bf%). Het is geen of-of, gewoon samen doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Zit nu rond de 100/102 kg met uiteraard een iets hoger vet% dan de mensen hier
...
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo.
Men doet hier veelal aan Squatten en soortgelijke oefeninningen.quote:Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Vind je? Ik vind bankdrukken gewoon niet leuk meer i.v.m. het afzien.
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.
haha punten 2.17 Meso hier. lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm
Al eens gedaan? AL heb ik al een vermoeden wat hier bij jouw uit gaat komen!
ja precies. Eerst heavy compounds.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!![]()
Begin overigens altijd met bankdrukken, dat is dan wel direct het zwaarst idd...
Totdat de bar knapt met 200kg in je nekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is niet jouw zorg als die zooi van hun niet berekend is op een beetje gewicht.
Squat, Romanian Deadlift, Lunges.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Het is geen of-of, gewoon samen doen!
Ik zie het minst op tegen isolatie en het meest tegen compounds met een grote rom. Squats / deads / bench maken mij kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Vind je? Ik vind bankdrukken gewoon niet leuk meer i.v.m. het afzien.
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squatsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies. Eerst heavy compounds.
idd. squatten kan ook echt draining zijn. Dat je eigenlijk gelijk klaar ben na je squats kwa energie/feel good level..
metaal buigt, knapt niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Totdat de bar knapt met 200kg in je nek
nee dat werkt niet even goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squats
Neem aan dat ongeveer even goed werkt...(?)
Als je niet kunt benchen, ga je toch ook geen chest press doen ter vervanging.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squats
Het werkt maar je traint je balans niet/minderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb express het woord 'perfect' niet gebruikt. Knie blessure komt vanwege voetbal en het feit dat mn benen niet even lang zijn, zooltjes die ik droeg waren niet van beste kwaliteit. Volgende week afspraak met een podoloog voor nieuwe zooltjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik niet. Misschien kun je de PT-ers vragen waarom je al na 4 weken geen progressie meer boekt en nu al knie- en schouderblessures hebt terwijl je vorm perfect is..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als je niet kunt benchen, ga je toch ook geen chest press doen ter vervanging.
Gewoon leren. SS boek lezen, filmpjes kijken, vorm laten checken door instructeur/medesporters.
Nee, oke maar doe op mijn "beendag" dus dat, lunges met dumbells, seated leg curls en de omgekeerde versie ervan, kan zo ff niet op naam komen... Voor kuiten calves. Heb nog altijd gezonde spierpijn op de 2 dagen daarna!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat werkt niet even goed.
Het werkt wel goed, maar niet even goed.
Ik zou gaan squattenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Nee, oke maar doe op mijn "beendag" dus dat, lunges met dumbells, seated leg curls en de omgekeerde versie ervan, kan zo ff niet op naam komen... Voor kuiten calves. Heb nog altijd gezonde spierpijn op de 2 dagen daarna!
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.
I know... eerst paar keer goede begeleiding bij hebben dan... Squat reckk is ook zo slim geplaatst dat je je eigen rug niet kunt zien bij mijn gym... Had tot een jaar terug altijd rugklachten en ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Maargoed, squats zijn natuurlijk sowieso het beste voor bovenbenen.quote:
Your score is 1.92. Your body is closest to a Mesomorph.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Your score is 1.92.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Your score is 1.92. Your body is closest to a Mesomorph.
Volgens mij vond ik dat van mezelf ook zo.
Zolang je niet op je tenen gaat staan squatten, en je abs en rug "recht/aangespannen" houdt, kun je al weinig meer "echt" fout doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
I know... eerst paar keer goede begeleiding bij hebben dan... Squat reckk is ook zo slim geplaatst dat je je eigen rug niet kunt zien bij mijn gym... Had tot een jaar terug altijd rugklachten en ben zo blij dat ik daar vanaf ben. Maargoed, squats zijn natuurlijk sowieso het beste voor bovenbenen.
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn post workout meal zit er ook weer in
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?![]()
Nee man, dat zijn in olijfolie gebakken hash browns (rosti dingen). Fokking lekker en weinig mis mee op een workout dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is dat gefrituurde TUC TUC dat gele?![]()
Zal zaterdag eens een poging wagen en jullie zondag laten weten of ik heb kunnen slapen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zolang je niet op je tenen gaat staan squatten, en je abs en rug "recht/aangespannen" houdt, kun je al weinig meer "echt" fout doen.
idd. gewoon ff youtuben, daaruit halen wat belangrijk is, licht beginnen en gewoon doen.
Je krijgt heus niet zomaar een openruggetje van het squatten omdat je hem niet goed doet.
Jammiee!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn post workout meal zit er ook weer in
[ afbeelding ]
hehe, eindelijk eens een goeie instelling voor w.b.t. ecties en wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Mithras82 het volgende:
Ik ben een ecto.. volgens de test.
Maar een ecto kan uiteindelijk ook heel erg breed worden, body types zijn alleen ongetraint vast te stellen. Als een ecto maar voldoende eet ziet hij er vanzelf uit als een endo
Hier één die er tussenin zit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Mithras82 het volgende:
Ik ben een ecto.. volgens de test.
Maar een ecto kan uiteindelijk ook heel erg breed worden, body types zijn alleen ongetraint vast te stellen. Als een ecto maar voldoende eet ziet hij er vanzelf uit als een endo
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier één die er tussenin zit...
maar dat had ik ook niet anders verwacht
Zijn er meer mensen die wanneer zij zwaarder gaan trainen, last krijgen van de gewrichten? Ik heb dat heel snel met mijn schouders
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier één die er tussenin zit...
maar dat had ik ook niet anders verwacht
Zijn er meer mensen die wanneer zij zwaarder gaan trainen, last krijgen van de gewrichten? Ik heb dat heel snel met mijn schouders
Heb het ook alleen bij me schouders, maar niet dusdanig dat ik er een oefening niet om ga doen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
see my subscript. (of hoe het ook heten mag)
Volgesn mij proberen ze daar uit te vissen of je lange botten hebt of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Over die body type test, wat bedoelen ze precies met Bone Structure? Geen idee welke ik moet kiezen.
Ey men El Ripstertoe zegt bij elke overhead oefeninging traps maximum engagen. Zie ook wel deze geschreven door Rippie en Kilgore, Ph.D.-Superstarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Ey men El Ripstertoe zegt bij elke overhead oefeninging traps maximum engagen. Zie ook wel deze geschreven door Rippie en Kilgore, Ph.D.-Superstar
http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf
Anyway, wat bij mij heel veel helpt tegen schoudergewrichtspijn zijn shoulder dislocations. Vaak doe ik die een tijd niet, dan merk ik dat er pijn komt in mn shouders (bijv als ik mijn ellebogen zijwaarts naar buiten duw), dan doe ik een paar keer dislocations en het is echt binnen een paar dagen weg.
kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.
Zie "blesures" in de openingspost.
Ik heb het met bankdrukken vaak, met de chest-fly en met losse dumbbell oefeningenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Your score is 1.83.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
wanneer je je schouders oprtrekt komt die kop meer in de "kom" terrecht. Daar lopen veel zenuwen/pezen die je dan op zekers een keer op gaan spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Zith het volgende:
[..]
kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$
Ik zweet ook veel en was dus ook veel. Heb 2 sets sportkleding + handdoeken; na het trainen ben ik in de regel drijfnat en gooi ik mijn kleding direct in de wasmachine. Iedere twee dagen draai ik dan een klein wasje met eventueel wat andere kleding erbij. Werkt prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?
In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen.
Ja maar het is wel met 0% bf hè? :squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom.
Maar goed bezig!
Check dat shirt dan lekker strak staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
buiten laten drogen, of in een droger. Niet dat het heeeel lang binnen hangt te drogen, want dan krijg je weer een bacteriebloei omdat het zolang vochtig is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?
In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen.
Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is dat. Kom net uit de douche open en heb gelijk van die axe troep in m;n ogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef RaymondK het volgende:
Ik erger me meer aan de mensen die een halve deobus leegspuiten in de kleedkamer.
Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is datProtip: als je deo spuit, spuit dan altijd met je rug naar de muur / locker, danku.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar het is wel met 0% bf hè? :s
Was je op 60 graden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eckte protip: gebruik een roller.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan.![]()
en spuit deo met je shirt aan.![]()
heter wassen manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben...
Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euroquote:
En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euroTrain meestal 5 x in de week en ga geen 5 shirts van 50 euro halen. Maargoed eerst maar eens bovengenoemde "tips" uitporberen.
Als kan wel, ligt eraan met welke was ik nog meer draai. Soms heb ik het gevoel dat ik voor het sporten al heel iets ruik, maar kan zijn dat ik me dat verbeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
heter wassen man
minstens 60 graden
Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.quote:
Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
O. Ik gebruik daar een beetje wasverzachter voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |