abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:47:45 #276
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118121859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Ey men El Ripstertoe zegt bij elke overhead oefeninging traps maximum engagen. Zie ook wel deze geschreven door Rippie en Kilgore, Ph.D.-Superstar

http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf

Anyway, wat bij mij heel veel helpt tegen schoudergewrichtspijn zijn shoulder dislocations. Vaak doe ik die een tijd niet, dan merk ik dat er pijn komt in mn shouders (bijv als ik mijn ellebogen zijwaarts naar buiten duw), dan doe ik een paar keer dislocations en het is echt binnen een paar dagen weg.

Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.
Zie "blesures" in de openingspost. ;)

Niet iedereen heeft daar even veel en even makkelijk last van natuurlijk.

Shoulder dislocators _O_
Perfecte warming up.
Alleen zo snel als die gast het doet niet 8)7 :X
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2012 @ 12:49:22 #277
230491 Zith
pls tip
pi_118121915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die rippetowert snapt het niet dan, want als je je schouders optrekt, verklein je de ruimte in het gewricht. Dat is het recept voor een impingement.
Zie "blesures" in de openingspost. ;)
kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_118121971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

see my subscript. (of hoe het ook heten mag)
Ik heb het met bankdrukken vaak, met de chest-fly en met losse dumbbell oefeningen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118121990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm
Al eens gedaan? AL heb ik al een vermoeden wat hier bij jouw uit gaat komen! :P
Your score is 1.83.

Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:52:59 #280
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118122033
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Zith het volgende:

[..]

kijk die plaatje 3d en 3e dan. hoe verder die die schoudergewricht naar beneden laat zakken (mbv je schouderblad), hoe minder ruimte voor je armen om naar boven te draaien. "$
wanneer je je schouders oprtrekt komt die kop meer in de "kom" terrecht. Daar lopen veel zenuwen/pezen die je dan op zekers een keer op gaan spelen.
Die fotos zijn genomen met helemaal gestrekte armen, en schouders naar achter gedraaid.
pi_118122348
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?

In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen. -O-
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:08:04 #282
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118122517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben... Gewoon wassen helpt dan blijkbaar niet voldoende.. Nu geef ik al genoeg uit aan shakes, maar kan ik blijkbaar ook maandelijks nieuwe sportshirts bestellen... Als ik ergens een hekel aan heb is stinken naar zweet. Iemand hetzelfde probleem en een oplossing daarvoor?

In een tanktop heb ik geen zin aangezien ik niet echt bij een hardcore gym zit en hier dus alleen de josjes ermee lopen. -O-
Ik zweet ook veel en was dus ook veel. Heb 2 sets sportkleding + handdoeken; na het trainen ben ik in de regel drijfnat en gooi ik mijn kleding direct in de wasmachine. Iedere twee dagen draai ik dan een klein wasje met eventueel wat andere kleding erbij. Werkt prima.

Overigens, gewoon die tanktop aandoen man.

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 13:18:36 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:08:47 #283
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118122533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij veel groter was. Weet niet waarom. :')

Maar goed bezig!
Ja maar het is wel met 0% bf hè? :s
This isn't even my final form.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:09:30 #284
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_118122552
Score 1.75
meso dus, niks verbazingwekkends aan :D
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:14:35 #285
77130 star_gazer
pi_118122736
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:

[ afbeelding ]

is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.

Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
Check dat shirt dan lekker strak staan :D Goed bezig man.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:15:56 #286
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118122778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

buiten laten drogen, of in een droger. Niet dat het heeeel lang binnen hangt te drogen, want dan krijg je weer een bacteriebloei omdat het zolang vochtig is.

En een klein beetje een zweet/train luchtje als je aan het trainen bent hebben we allemaal wel.
D'r is niemand die verwacht dat je naar roosjes ruikt.
Ik erger me meer aan de mensen die een halve deobus leegspuiten in de kleedkamer.

Had je nog geen gevoeligelongblaasjes/migraine, dan krijg je het daar wel. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:19:58 #287
77130 star_gazer
pi_118122931
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef RaymondK het volgende:

Ik erger me meer aan de mensen die een halve deobus leegspuiten in de kleedkamer.

Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is dat. Kom net uit de douche open en heb gelijk van die axe troep in m;n ogen. :{ Protip: als je deo spuit, spuit dan altijd met je rug naar de muur / locker, danku.
-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:21:07 #288
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118122973
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, pas nog zo'n handige harry. Ik loop achter hem langs en HUP die deo midden in m'n smoel. Lekker is dat :{ Protip: als je deo spuit, spuit dan altijd met je rug naar de muur / locker, danku.
Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan. :') :r

en spuit deo met je shirt aan. :Y
pi_118122983
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja maar het is wel met 0% bf hè? :s
_O_

ik wil ook naar 08% volgend jaar.

maar volg jij een opleiding die raakvlakken heeft met voeding/fysiologie/whatever dat je zo veel weet?
pi_118122993
quote:

Was je op 60 graden?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:22:53 #291
77130 star_gazer
pi_118123038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja alsof ze zich onder de douch staan in te zepen zo spuiten ze dan. :') :r

en spuit deo met je shirt aan. :Y
Eckte protip: gebruik een roller.
-
pi_118123082
quote:
Ander praktisch probleempje... aangezien ik elke training standaard afsluit met 15 min crosstrainer en daardoor drijfnat eindig. Gaan me sportshirtjes al na enkele weken stinken als ik nog niet halverwege de training ben...
heter wassen man

minstens 60 graden
pi_118123085
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Was je op 60 graden?
Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euro :') Train meestal 5 x in de week en ga geen 5 shirts van 50 euro halen. Maargoed eerst maar eens bovengenoemde "tips" uitporberen.
..
..
pi_118123125
Deel 2 boys: Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]

Ik hoop op goede inbreng van jullie om wat meer enthousiasme los te wrikken bij de dames :).
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:25:34 #295
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118123130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Jep... Heb overigens een zon adidas climate shirt... Daar heb ik er geen last van, mjah das een shirt van 50 euro :') Train meestal 5 x in de week en ga geen 5 shirts van 50 euro halen. Maargoed eerst maar eens bovengenoemde "tips" uitporberen.
En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet. c_/
En geen chineese gefrituurde uitjes eten :@
pi_118123162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:

[..]

heter wassen man

minstens 60 graden
Als kan wel, ligt eraan met welke was ik nog meer draai. Soms heb ik het gevoel dat ik voor het sporten al heel iets ruik, maar kan zijn dat ik me dat verbeeld.
..
..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:26:35 #297
77130 star_gazer
pi_118123164
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Was je op 60 graden?
Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.
-
pi_118123251
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Op 30 graden worden ze heus wel schoon. Je moet ze gewoon na iedere training wassen. Koop gewoon twee a drie sets en gooi je spul in de wasmachine na de training. Laatste setje gebruikt? Pleur er wat andere kleding bij en zet de wasmachine aan.
Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:32 #299
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118123287
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
Wat armen betreft. Ik vind als ik in de spiegel kijk dat ik kleine armen heb. Als ik er echter een foto van maak dan denk ik, zoo, das flink. Dit:

[ afbeelding ]

is bijvoorbeeld niet wat ik in de spiegel 'zie' normaal gesproken. Dat ziet er in mijn ogen een stuk kleiner uit om een of andere reden.

Ik bedoel te zeggen dat je jezelf vaak onderschat.
Heb ik ook.
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:30:13 #300
77130 star_gazer
pi_118123301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:

[..]

Uh.. vanaf 60 graden gaan er veel meer bacterien dood die de vieze geur veroorzaken..

O. Ik gebruik daar een beetje wasverzachter voor :') Ruik lekker naar lentebloemetjes als ik die gym instap jeweetz :7
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')