Neh, jij kan jezelf geen ecto noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is toch prima in orde.
Mijn armen zijn in de spiegel net zo klein als op een foto.
ecto genetics ftw
Ok, dan weet ik niet. Misschien kun je de PT-ers vragen waarom je al na 4 weken geen progressie meer boekt en nu al knie- en schouderblessures hebt terwijl je vorm perfect is..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik eet meer dan genoeg. Boek heb ik gelezen.
Vorm is gewoon goed, wij hebben hier inloop olylift wedstrijden en die PT-ers hier hebben 3 maanden geleden mn vorm verbeterd.
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Torso vertoont meer meso kenmerken, ledematen neigen helaas naar ecto.
Lange apen armen en benen idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook te hebben. maar relatief lange ledematen zijn niet perdefenitie ecto heur.
Ik dacht ook altijd dat ik ecties was daarom, en ben al meerdere keren als Meso versleten hier
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:48 schreef Snakey het volgende:
Ow, en mijn armen zijn nu ~42cm. Ik wil eigenlijk naar de ~50cm dus ik ben er nog lang niet.
nee ik nu ook niet meer. Maar in het begin was ik net een slingeraap met 0 spiermassa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lange apen armen en benen idd.
Misschien niet per definitie ecto ,maar wel merkbaar moeilijker om massa op te krijgen.
Zou jou zeker niet als ecto inschatten, trouwens.
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Yamcha het volgende:
37cm spaghetti slierten hier.
feelsbadman.jpg.
Nee koud. Geen idee wat het warm is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Is dat na een pump?
Ik had vorige week vrijdag na een pomp 44cm, maar normaal iets van 41 a 42cm.
Oh was er maar een manier om die pomp vast te houden he.
1.90, 83kg @16%quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet je lengte niet, maar daar is het natuurlijk ook een beetje van afhankelijk he
en je bf% ook.
hee ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vandaag weer borst en triceps op programma...! Minst afzien dus.
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Ik had nog nooit van de term Endo/Ecto gehoord. Ik leer elke dag wat nieuws hierOok boeiend om te lezen dat mensen echt flink moeten aankomen voordat ze kunnen beginnen met spiermassa te kweken, ik zat op 96kg (1.85 groot) voordat ik uberhaupt begon met sporten dus bulken is niet nodig in mijn geval
Zit nu rond de 100/102 kg met uiteraard een iets hoger vet% dan de mensen hier
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Zijn hele grote spiergroepen wat dus ervoor zorgt dat je sneller spiermassa erbij krijgt (en dus lager bf%) dan bij andere spiergroepen. Verder zorgt het ook voor meer testosteron en hoger onderhoudsniveau (voor nog lager bf%). Het is geen of-of, gewoon samen doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Zit nu rond de 100/102 kg met uiteraard een iets hoger vet% dan de mensen hier
...
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo.
Men doet hier veelal aan Squatten en soortgelijke oefeninningen.quote:Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Vind je? Ik vind bankdrukken gewoon niet leuk meer i.v.m. het afzien.
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.
haha punten 2.17 Meso hier. lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm
Al eens gedaan? AL heb ik al een vermoeden wat hier bij jouw uit gaat komen!
ja precies. Eerst heavy compounds.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Rug en benen kan ik altijd meest tegen opzien... Ben altijd meer een drukker dan een trekker geweest!![]()
Begin overigens altijd met bankdrukken, dat is dan wel direct het zwaarst idd...
Totdat de bar knapt met 200kg in je nekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is niet jouw zorg als die zooi van hun niet berekend is op een beetje gewicht.
Squat, Romanian Deadlift, Lunges.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Questular het volgende:
Komende tijd alleen mn bovenlichaam trainen want mn benen zijn prima zo. Vraag me af of jullie beenspieren trainen op apparaten want de apparaten hier gaan tot een bepaald gewicht en dat is mijn inziens veel te laag.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee man, ga gewoon keihard benen trainen. Het is geen of-of, gewoon samen doen!
Ik zie het minst op tegen isolatie en het meest tegen compounds met een grote rom. Squats / deads / bench maken mij kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hee ik ook
Vind je? Ik vind bankdrukken gewoon niet leuk meer i.v.m. het afzien.
Elke keer denk ik weer dat ze de zwaartekracht lokaal met 10% verhoogt hebben als ik die bar d'r weer af pak.
Jah gewoon squatten doe ik niet, omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed uitvoer en mijn hele onderrug afbreek. Doe altijd Machine Hack Squatsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies. Eerst heavy compounds.
idd. squatten kan ook echt draining zijn. Dat je eigenlijk gelijk klaar ben na je squats kwa energie/feel good level..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |