abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118122281
link naar het vorige deel: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie (Origineel geopend door CarbonC, thanks bro).

Waarom staan vrouwen toch altijd uren op die crosstrainers te kutten terwijl krachttraining veel effectiever is? Kan iemand dat eens uitleggen?

Bonusmateriaal:
1. extra info:
Slank en Sterk
Ladies and Lifting: How Serious Strength Can Build a Sexy Physique
Utimate Female Fitness Motivation
Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
2. enig bewijsmateriaal m.b.t. het goede resultaat:

Motivatiefoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee, kun je me een samenvatting geven?

En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).

Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).

Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.

Ik hoop dat je het doet

[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:02:41 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_118122328
gespierde vrouwen :r Gadverdamme
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_118122408
Kunnen ze de tv schermen beter in de gaten houden.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_118122429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef wise het volgende:
gespierde vrouwen :r Gadverdamme
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexy :9~
pi_118122497
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Sabinee op 18-10-2012 13:14:13 ]
pi_118122581
OT,wat een fijne bips heeft die dame O+ :9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_118122627
dat ass :9~
pi_118122772
Linkjes naar andere fora zijn toch verboden?
'Als' is einde discussie.
pi_118122773
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
pi_118122818
die reet _O_
pi_118122989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+
[ afbeelding ]
Dames, aanschouw :).
pi_118123061
het is opzich best jammer dat vrouwen denken dat ze gelijk super gespierd worden van kracht training. als elke vrouw in nederland die nu cardio doet, gaat beginnen met krachttraing dan komen er echt heel wat mooie vrouwen bij de komende jaren :D

blijft een super topic dit
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118123252
Ja als vrouw moet je 4x zo hard trainen om hetzelfde effect te bewerkstelligen als mannen en als man moet je al echt keihard trainen om goed gespierd te zijn. Oftewel de kans dat je te gespierd wordt als vrouw is eigenlijk non existent als je er niet obsessief mee bezig bent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:45 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118123368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Deathlift or Die.
pi_118123503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooi :D.
pi_118123524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Als aanvulling is het wel uitstekend, ja. :Y

Beetje beulen op de compounds en dan met weinig gewicht hard bodypompen als cardio.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:47 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123583
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
This isn't even my final form.
pi_118123610
Dames;

IK ZEG DOEN!
pi_118123751
Squat zou ik afraden!

Is heel slecht voor je knieën.
Cindy De Vuyst
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:41:50 #20
253447 Ethanolic
pi_118123807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Really? :') En jij deed Farmacie? :')
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:43:55 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_118123890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:25 #22
253447 Ethanolic
pi_118123942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
Ah miste de daarvan, excuus Levo. :D Ik hoop wel dat meer dan 1% van de mensen die beginnen met trainen iets bereiken trouwens. :@
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:42 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118124029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

1% van 10% is?

edit: nm :P
This isn't even my final form.