SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, kun je me een samenvatting geven?
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).
Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.
Ik hoop dat je het doet
[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexyquote:
Dames, aanschouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart![]()
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook nietmaar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijkDoe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken!
En ik heb zichtbare biceps!
En ik ben gek op squatten
![]()
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt
[edit]
Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven:![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Als aanvulling is het wel uitstekend, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Really?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.
Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.
Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Ah miste de daarvan, excuus Levo.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Is heel slecht voor je knieën.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Is heel slecht voor je knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |