abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118122281
link naar het vorige deel: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie (Origineel geopend door CarbonC, thanks bro).

Waarom staan vrouwen toch altijd uren op die crosstrainers te kutten terwijl krachttraining veel effectiever is? Kan iemand dat eens uitleggen?

Bonusmateriaal:
1. extra info:
Slank en Sterk
Ladies and Lifting: How Serious Strength Can Build a Sexy Physique
Utimate Female Fitness Motivation
Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
2. enig bewijsmateriaal m.b.t. het goede resultaat:

Motivatiefoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee, kun je me een samenvatting geven?

En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).

Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).

Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.

Ik hoop dat je het doet

[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:02:41 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_118122328
gespierde vrouwen :r Gadverdamme
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_118122408
Kunnen ze de tv schermen beter in de gaten houden.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_118122429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef wise het volgende:
gespierde vrouwen :r Gadverdamme
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexy :9~
pi_118122497
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Sabinee op 18-10-2012 13:14:13 ]
pi_118122581
OT,wat een fijne bips heeft die dame O+ :9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_118122627
dat ass :9~
pi_118122772
Linkjes naar andere fora zijn toch verboden?
'Als' is einde discussie.
pi_118122773
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
pi_118122818
die reet _O_
pi_118122989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+
[ afbeelding ]
Dames, aanschouw :).
pi_118123061
het is opzich best jammer dat vrouwen denken dat ze gelijk super gespierd worden van kracht training. als elke vrouw in nederland die nu cardio doet, gaat beginnen met krachttraing dan komen er echt heel wat mooie vrouwen bij de komende jaren :D

blijft een super topic dit
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118123252
Ja als vrouw moet je 4x zo hard trainen om hetzelfde effect te bewerkstelligen als mannen en als man moet je al echt keihard trainen om goed gespierd te zijn. Oftewel de kans dat je te gespierd wordt als vrouw is eigenlijk non existent als je er niet obsessief mee bezig bent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:45 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118123368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Deathlift or Die.
pi_118123503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooi :D.
pi_118123524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Als aanvulling is het wel uitstekend, ja. :Y

Beetje beulen op de compounds en dan met weinig gewicht hard bodypompen als cardio.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:47 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123583
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
This isn't even my final form.
pi_118123610
Dames;

IK ZEG DOEN!
pi_118123751
Squat zou ik afraden!

Is heel slecht voor je knieën.
Cindy De Vuyst
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:41:50 #20
253447 Ethanolic
pi_118123807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Really? :') En jij deed Farmacie? :')
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:43:55 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_118123890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:25 #22
253447 Ethanolic
pi_118123942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
Ah miste de daarvan, excuus Levo. :D Ik hoop wel dat meer dan 1% van de mensen die beginnen met trainen iets bereiken trouwens. :@
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:42 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118124029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

1% van 10% is?

edit: nm :P
pi_118124040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!

:') Ga buitenspelen, kleuter.. http://exrx.net/Kinesiology/Squats.html
pi_118124045
quote:
Squat zou ik afraden!

:')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:50:21 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118124122
quote:
Squat zou ik afraden!

Ik weet dat een persoonlijke anekdote geen argument is, maar toch:
Ik heb vaak last van mijn knieën, vooral als ik lange tijd stil zit. Gaan ze kraken en pijn doen. Laatst was ik te lang gehurkt gebleven, kreeg ik erge last van mijn knie.
Ging ik squatten, voelde ik niks meer. :D
pi_118124192
Veel mensen weten overigens niet hoe ze moeten squatten. Ze laten het dan lijken op good-mornings of op back extentions. Een goede squat is absoluut niet slecht voor de knieën, een squat is namelijk een natuurlijke beweging voor ieder persoon. Wat je ook vaak ziet zijn mensen die maar half squatten (niet dieper dan knielevel gaan), ze zeggen dat dit beter voor de knieën is, maar het tegendeel bewijst zich maar weer, want als je niet zo diep mogelijk squat dan zorg je er voor dat het gewicht juist wel op je knieën komt, tevens verlies je zo ook veel momentum van de beweging.

Dus als je squat, squat zo diep mogelijk, hou je rug recht, kijk in een rechte lijn naar voren en duw met je heupen omhoog, perfectly save.
pi_118124202
quote:
Squat zou ik afraden!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_118124288
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."

Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
pi_118124322
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
pi_118124419
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
pi_118124428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken

Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe :')
pi_118124434
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
pi_118124446
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."

Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
Luister jongen. Misschien slaat jouw verhaal op een aantal mensen. Maar het gros sport om fit te zijn en zelfvertrouwen is een product wat je van fitheid krijgt. Zoals je zelf waarschijnlijk ook mee eens zal zijn is dat een mens maar 1 keer leeft. Waarom zou je dan niet wat tijd investeren om je lichaam in orde te krijgen, de fysiek te bereiken waar jij je het meest content over voelt? Waarom zou je er eigenlijk gemiddeld uit willen zien?

Over dat stoer doen met hoeveel je squat of bench-presst is misschien wel terecht. Maar je hebt genoeg mannen die de hele tijd over voetbal praten, welke chick ze afgelopen weekend 'geplowt' hebben en sowieso macho gedrag zal je overal in elke hoek van de maatschappij houden, thats life.

Je bent gezond en goed bezig als je krachttraining doet en je komt dichterbij je mannelijkheid te staan.
pi_118124465
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
pi_118124482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.

Doorzichtig man.
pi_118124488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je genetische maximum zit
pi_118124534
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.

Doorzichtig man.
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
pi_118124541
quote:

[..]

Doorzichtig man.
ja inderdaad, ik wil op een meisje af kunnen stappen en er zeker van zijn dat ik niet afgekeurd word op mijn uiterlijk. ook voel ik me lekker als ik uit de sportschool kom, je krijgt er een tevreden gevoel van.
je word fitter sterker en sneller.
pi_118124578
quote:

[..]

Doorzichtig man.
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:25 #41
351780 Piye
King of Kush
pi_118124612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Alborz het volgende:

[..]

Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
pi_118124623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
pi_118124656
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.

Maar ga vooral je gang.
pi_118124665
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames man
pi_118124678
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.

Maar ga vooral je gang.
We gaan onze gang, want ik wil graag weer ontopic :). Vrouwen + fitness please.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:54 #46
351780 Piye
King of Kush
pi_118124738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Je traint toch sowieso niet voor de dames?
pi_118124742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe :')
Heb je toevallig iemand in de buurt of in je vriendenkring die met je mee kan? Kunnen jullie samen trainen en elkaar van tijd tot tijd blijven motiveren, dit werkt goed voor beginners :).
pi_118124766
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar ga vooral je gang.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
pi_118124784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Je traint toch sowieso niet voor de dames?
volgens hem wel, ik train misschien 5% om het beeld wat andere van mij hebben te verbeteren. maar de andere 95% doe ik voor mezelf. hij denkt volgens mij dat iedere bodybuilder het doet uit zware onzekerheid
pi_118124833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_118124855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
klopt man, voeding slaap trainingschema. het is een 24/7 levensstijl
pi_118124882
quote:

[..]

Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.

Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:08:26 #53
351780 Piye
King of Kush
pi_118124905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

[..]

niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
Dan is het goed. Ik denk trouwens dat hij wel een punt heeft, maar dat hij iedereen die naar de sportschool gaat over 1 kam scheert. Echter in het vorige deel werd iedereen die niet naar de sportschool gaat net zo goed over 1 kam geschoren.
pi_118124931
Kunnen we alstjeblieft stoppen met die discussie jongens? Het is namelijk gewoon simpel, of je nou wel of niet voor de dames traint. Als je er als man met een dikke pens en slechte kapsel bij loopt ben je veel minder aantrekkelijk dan als je er als adonis bijloopt, ik heb het nu over de 1e indruk die men schept bij een ander.

Een mens blijft uiteindelijk een mens, we hebben genoeg ratio maar we hebben ook een dierlijke kant. Aantrekkingskracht werkt onbewust en is in veel gevallen instinctief. Een vrouw houdt van brede schouders, grote onderarmen en een goede set billen bij een man, dit is een feit en we hoeven dit niet te gaan toornen om onze ego te strelen in dit topic. Graag ontopic en klaar hiermee.

Sporten doe je voor jezelf, je gezondheid, je uitstraling, zelfvertrouwen. Dit geldt voor mannen en vrouwen. Dat je er beter uit gaat zien is een +
pi_118124936
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.

Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
:') x 5
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_118125020
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
BEASTMODE
pi_118125034
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:11:13 #58
253447 Ethanolic
pi_118125037
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.

#nohomo
Deathlift or Die.
pi_118125039
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
hahaha _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:11:23 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125049
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent. :')
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn. :')
pi_118125052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren :)
train ze man
pi_118125066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent. :')
^O^
pi_118125152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:19:54 #64
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125413
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
pi_118125470
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

jij doet net of iedere bodybuilder een of andere doorgeslagen anabolen slikkende aggresieve onzekere mongool is. waarom man?
pi_118125550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.

But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:24:24 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125612
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.

But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
Het laatste is niet waar. Zelfs als we een keer zouden cyclen, lopen we er nog niet gelijk bij als Ronnie Coleman.
pi_118125724
waar zijn alle dames gebleven btw ???
pi_118125749
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:21 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
hihi das nie so slim want als je skwat creer je alleen maar meer agtergrond ;p
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:46 #71
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn alle dames gebleven btw ???
Squatten hoop ik.
pi_118125877
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Squatten hoop ik.
haha hoop het ook :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:31:37 #73
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118125889
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.
pi_118125898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
nee man, die van mij is zo groot dat ik een heel sterk en groot lichaam nodig heb omdat ik anders bijna omval man.....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:38:18 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118126120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef tarantism het volgende:
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.

:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')