SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, kun je me een samenvatting geven?
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).
Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.
Ik hoop dat je het doet
[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexyquote:
Dames, aanschouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart![]()
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook nietmaar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijkDoe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken!
En ik heb zichtbare biceps!
En ik ben gek op squatten
![]()
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt
[edit]
Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven:![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Als aanvulling is het wel uitstekend, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Really?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.
Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.
Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Ah miste de daarvan, excuus Levo.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Is heel slecht voor je knieën.
Squat zou ik afraden!
Ik weet dat een persoonlijke anekdote geen argument is, maar toch:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Squat zou ik afraden!
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etcquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.
Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.
Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Luister jongen. Misschien slaat jouw verhaal op een aantal mensen. Maar het gros sport om fit te zijn en zelfvertrouwen is een product wat je van fitheid krijgt. Zoals je zelf waarschijnlijk ook mee eens zal zijn is dat een mens maar 1 keer leeft. Waarom zou je dan niet wat tijd investeren om je lichaam in orde te krijgen, de fysiek te bereiken waar jij je het meest content over voelt? Waarom zou je er eigenlijk gemiddeld uit willen zien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."
Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je genetische maximum zit
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.
Doorzichtig man.
ja inderdaad, ik wil op een meisje af kunnen stappen en er zeker van zijn dat ik niet afgekeurd word op mijn uiterlijk. ook voel ik me lekker als ik uit de sportschool kom, je krijgt er een tevreden gevoel van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.
Doorzichtig man.
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doorzichtig man.
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Alborz het volgende:
[..]
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
We gaan onze gang, want ik wil graag weer ontopicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.
Maar ga vooral je gang.
Je traint toch sowieso niet voor de dames?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames man
Heb je toevallig iemand in de buurt of in je vriendenkring die met je mee kan? Kunnen jullie samen trainen en elkaar van tijd tot tijd blijven motiveren, dit werkt goed voor beginnersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.
Maar ga vooral je gang.
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
volgens hem wel, ik train misschien 5% om het beeld wat andere van mij hebben te verbeteren. maar de andere 95% doe ik voor mezelf. hij denkt volgens mij dat iedere bodybuilder het doet uit zware onzekerheidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Je traint toch sowieso niet voor de dames?
Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt man, voeding slaap trainingschema. het is een 24/7 levensstijlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik denk trouwens dat hij wel een punt heeft, maar dat hij iedereen die naar de sportschool gaat over 1 kam scheert. Echter in het vorige deel werd iedereen die niet naar de sportschool gaat net zo goed over 1 kam geschoren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.
Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
hahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
train ze manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
jij doet net of iedere bodybuilder een of andere doorgeslagen anabolen slikkende aggresieve onzekere mongool is. waarom man?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
Het laatste is niet waar. Zelfs als we een keer zouden cyclen, lopen we er nog niet gelijk bij als Ronnie Coleman.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.
Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.
But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
hihi das nie so slim want als je skwat creer je alleen maar meer agtergrond ;pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
Squatten hoop ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn alle dames gebleven btw ???
nee man, die van mij is zo groot dat ik een heel sterk en groot lichaam nodig heb omdat ik anders bijna omval man.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef tarantism het volgende:
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |