SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, kun je me een samenvatting geven?
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).
Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.
Ik hoop dat je het doet
[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexyquote:
Dames, aanschouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart![]()
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook nietmaar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijkDoe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken!
En ik heb zichtbare biceps!
En ik ben gek op squatten
![]()
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt
[edit]
Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven:![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Als aanvulling is het wel uitstekend, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Really?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.
Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.
Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Ah miste de daarvan, excuus Levo.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Is heel slecht voor je knieën.
Squat zou ik afraden!
Ik weet dat een persoonlijke anekdote geen argument is, maar toch:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!
Squat zou ik afraden!
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etcquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.
Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.
Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Luister jongen. Misschien slaat jouw verhaal op een aantal mensen. Maar het gros sport om fit te zijn en zelfvertrouwen is een product wat je van fitheid krijgt. Zoals je zelf waarschijnlijk ook mee eens zal zijn is dat een mens maar 1 keer leeft. Waarom zou je dan niet wat tijd investeren om je lichaam in orde te krijgen, de fysiek te bereiken waar jij je het meest content over voelt? Waarom zou je er eigenlijk gemiddeld uit willen zien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."
Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je genetische maximum zit
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.
Doorzichtig man.
ja inderdaad, ik wil op een meisje af kunnen stappen en er zeker van zijn dat ik niet afgekeurd word op mijn uiterlijk. ook voel ik me lekker als ik uit de sportschool kom, je krijgt er een tevreden gevoel van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.
Doorzichtig man.
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doorzichtig man.
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Alborz het volgende:
[..]
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
We gaan onze gang, want ik wil graag weer ontopicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.
Maar ga vooral je gang.
Je traint toch sowieso niet voor de dames?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames man
Heb je toevallig iemand in de buurt of in je vriendenkring die met je mee kan? Kunnen jullie samen trainen en elkaar van tijd tot tijd blijven motiveren, dit werkt goed voor beginnersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.
Maar ga vooral je gang.
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
volgens hem wel, ik train misschien 5% om het beeld wat andere van mij hebben te verbeteren. maar de andere 95% doe ik voor mezelf. hij denkt volgens mij dat iedere bodybuilder het doet uit zware onzekerheidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Je traint toch sowieso niet voor de dames?
Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt man, voeding slaap trainingschema. het is een 24/7 levensstijlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik denk trouwens dat hij wel een punt heeft, maar dat hij iedereen die naar de sportschool gaat over 1 kam scheert. Echter in het vorige deel werd iedereen die niet naar de sportschool gaat net zo goed over 1 kam geschoren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.
Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
hahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
train ze manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
jij doet net of iedere bodybuilder een of andere doorgeslagen anabolen slikkende aggresieve onzekere mongool is. waarom man?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
Het laatste is niet waar. Zelfs als we een keer zouden cyclen, lopen we er nog niet gelijk bij als Ronnie Coleman.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.
Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.
But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
hihi das nie so slim want als je skwat creer je alleen maar meer agtergrond ;pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
Squatten hoop ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn alle dames gebleven btw ???
nee man, die van mij is zo groot dat ik een heel sterk en groot lichaam nodig heb omdat ik anders bijna omval man.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef tarantism het volgende:
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.
dam die kerel heb grote tricepsquote:
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dam die kerel heb grote triceps
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.
#nohomo
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://allisonnyc.blogspot.nl/
die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
dam die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
Dat stond er helaas niet bij...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe lang deed zij daar over? Die bovenste? Die kont
Toch knap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat stond er helaas niet bij...
Ja, respect. Er gaat aardig wat tijd overheen en al die keren dat ze in de spiegel heeft gekeken zonder verschil te zien hebben haar in ieder geval niet tegen gehoudenquote:
Que?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!quote:
Die armen vind ik wel een beetje (heel erg) te hoor. Verder ziet ze er goed uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!
Je UI, wat het is.quote:
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Genoeg beeldmateriaal ter ondersteuning hier: squatten moet verplicht worden vanaf een bepaalde leeftijd
Je hebt m'n stem!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Na 6 maanden krachttraining.
deze is nog beter O_O wat een enorme vooruitgangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje
http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_myth
En dit moeten de vrouwen ook maar eens lezen.
Ik stem Frank.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
Would husband/10quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Na 6 maanden krachttraining.
Ga eens in SPT kijken, daar heb je een BB topic en een fitness topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
Nja, ik wil er gewoon een openen met de kennis en passie die ik heb. Ik hoop daarmee andere mensen te passioneren en te helpen met hun fysiek. Veel vrouwen willen volgens mij wel, maar weten niet hoe en kijken enorm tegen de sportschool aan. Ik denk dat vrouwen behoorlijk gestimuleerd kunnen worden met goede schema's, persoonlijke ervaringen en motivatie. Dit met zo min mogelijk bro science en harde feiten. Zit er al een lange tijd aan te denken en ik vind het leuk om te doen, misschien ga ik nog een dealtje met bodyenfitshop.nl regelen voor (lichte) sponsoring.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.
Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Krijg je echt zo'n bil van squatten? DamnWil ik ook! Werkt dat echt alleen maar bij squatten met gewichten? Ik zit niet bij een sportschool, ik doe marshall arts...
Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Alborz het volgende:
[..]
Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.
Wauwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...
Mijn vriendin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
M'n ping is 127.0.0.1
Goed veel deadliften en BOR's doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Alborz het volgende:
[..]
Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.
Respect voor die vrouw.quote:
I know, maar alsnog. Ik DL en BOR best veel maar ik denk niet dat ik een man op kan tillen aan zijn dijbeen, hoe sterk mijn grip ook is, of hij moet heel flabby zijn daar..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed veel deadliften en BOR's doen.
[ afbeelding ]
Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
Even tussendoor, ik denk dat vrouwen veel meer into het crossfit gebeuren zullen zijn. Aangezien dat niet echt de focus heeft op massa/kracht, maar op allround fitness. Dat zal vrouwen m.i. veel meer aanspreken dan puur krachttraining. Me thinks. Als je ziet hoeveel vrouwen hier te vinden zijn:
https://www.facebook.com/crossfit/photos_stream
En het is een gateway drug, AllisonNYC bijvoorbeeld is van CF overgestapt naar olympisch gewichtheffen.
Dude, die zitten OVERAL. Culemborg, Monnikendam, in Amsterdam zitten er een stuk of 8 volgens mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:37 schreef Alborz het volgende:
[..]
Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.
Die results zijn echt ziek trouwens, die midsectionOok wel goede genetics hoor.
mond ligt op mijn schoot O_Oquote:
Look past that, even kijken naar de gains en wat de uitwerking van KT is. Niet dat jij het niet zou weten, maar dit vind ik eigenlijk best wel een mooi voorbeeld van wat het bij vrouwen doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jammer van die tatouage en die boobjob.
Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stel
ze maar aan alborz, ik leer ook een hoop van hem
Top! Geef duidelijk aan wat je doel is, dan moet het goedkomen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.
Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stel
ze maar aan alborz, ik leer ook een hoop van hem
bereken je calorie behoefte, en beslis of je af wil vallen of aankomen. bij aankomen 250 kcal boven je onderhoud eten en afvallen 250 eronder. probeer ongeveer 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht tot je te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
probeer ongeveer voor iedere kilo lichaamsgewicht een gram vet in te nemen en haal deze uit gezonde producten.
dat zijn een beetje de basics er zijn miljoenen topics over goede voeding war kt betreft over het internet verspreid, dus gewoon goed zoeken
klopt, mag wel wat bij dan. voeding is in het begin ff experimenteren en kijken wat goed voor jou werkt. de eerste 5-6 kilo gaat er aan vliegen ( bij mij 4.5 kilo massa in 5 weken) daarna zal het tempo wat afnemen. als je behoefte hebt aan snacken neem dan vezelrijke producten tot je, deze verzadigen je zodat je niet snel honger krijgt. havermout brinta of musli doen het goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.
Ik moet in elk geval aankomen. Ik ben nu ergens tussen de 53 en 55 kilo met ongeveer 1,75 dus daar mag echt nog wel 10 kilo bij.
zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Alborz het volgende:
[..]
Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouw
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje man![]()
Gezonde aspiratiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zou TS mn persoonlijke trainer laten zijn
sowieso niet zo'n lekker idee als beginner lijkt mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier
zijn triceps op die 2e pic lijken echt enormquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef Alborz het volgende:
Wie wil mij personal trainen zodat ik op Frank Zane/Mike Mentzer ga lijken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een god, 100% adonis
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuningquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.
Fappen doe je maar op iemand anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef Alborz het volgende:
Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuning
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.
op de foto's uit deel 1 van dit topic hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fappen doe je maar op iemand anders.
Er van uitgaan dat ik 'fap'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fappen doe je maar op iemand anders.
jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
Ik denk dat de combinatie van een goede voeding, toegenomen spiermassa en iets lagere vetpercentage wel voor een drastische vermindering kan zorgen. Maar kan hier helaas niet al te detailleerd in meegaan, heb er niet zo veel verstand van. Misschien weet Slacker het beter dan ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.quote:
Wauw, wat ben jij een pittige tante zeg!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.
Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.
het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
Liever niet, nee. Straks krijg ik nog baardgroei en een zware stemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier
Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;Dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.
heb vaker dingen gelezen dat plaatselijke vet verbanding bijna tot niet mogelijk is
ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Liever niet, nee. Straks krijg ik nog baardgroei en een zware stem![]()
Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
Er komen inderdaad verscheidene factoren kijken bij vetopslag inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nek
kin etc van nature al veel minder vet is opgeslagen. je grootste vetreserve word bij vetverbranding pas als laatst aangesproken ( je buik dus)
Vrouwenborsten krijg je ervanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.
Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
tja, het is mij nog steeds te omslachtig. ik vind dat als je mooi wilt zijn je er hard voor moet knokken en niet door een ofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef Alborz het volgende:
[..]
Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;D
Ik weet niet of dit een troll is of niet, maar als je als man een extreem hoge oestrogeenspiegel hebt dan kan je inderdaad vrouwelijke attributen gaan ontwikkelen. Juckquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vrouwenborsten krijg je ervan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:
[..]
Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
ik zou proberen omquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Liever niet, nee. Straks krijg ik nog baardgroei en een zware stem![]()
Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
Goed van je. Vergeet niet dat gestoomde broccoli het gunstigst is. Rauwe en gekookte broccoli laat zijn kostbare mineralen niet zo goed los en als je het kookt dan raken de meeste zoek, stomen dus. En voor de rest wat dhr. Pannenkoek zegt: probeer een gevarieëerde voedingsschema te maken, je mag heus wel eens een dagje valsspelen (fastfood oid). Maar begin je maar eerst te richten op de oefeningen die je binnenkort gaat doen. Zoek artikelen op, video's, verdiep je. Dat laatste zorgt er ook voor dat je gemotiveerd blijft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]Dat eet ik sowieso al vaak. Maar wel met kaassaus, of door andere gerechten heen. Spinazie moet ik wel vaker eten eigenlijk, of het mixen met een banaan en peer als groene smoothie. Bijna alle smoothies met banaan zijn lekker.
Kan je een omschrijving van je lichaam geven? Lengte, vetpercentage, spierhoeveelheid, sporten die je doet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Alborz, ik ben niet al te vreemd met sporten, maar om de een of andere reden ben ik nooit van mijn laag buikvet af kunnen komen. Laat staan dat bijkomen zeer moeilijk voor mij is.
Deel je wijsheid aub
alborz en ik hadden al gezegd dat buikvet de grootste vetopslagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Alborz, ik ben niet al te vreemd met sporten, maar om de een of andere reden ben ik nooit van mijn laag buikvet af kunnen komen. Laat staan dat bijkomen zeer moeilijk voor mij is.
Deel je wijsheid aub
1m80cm, vetpercentage geen flauw idee (Leptozoom), vroeger veel duurloop gedaan -> gratenpakhuis geworden (61 kilo) toen gaan fitnessen om spierweefsel bij te krijgen, goed eten (kip, rijst, eiwitpoeder, fruit etc), goed schema, om de dag krachttraining met 15 mins cardio bij aanvang van een trainingsavond, bijgekomen tot 71 kilo. En toen hield het op, geen kilo meer aangekomen sinds die grens van 71 (doel was 75 kilo maar helaas).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:22 schreef Alborz het volgende:
[..]
Kan je een omschrijving van je lichaam geven? Lengte, vetpercentage, spierhoeveelheid, sporten die je doet?
Sport je nu nog steeds? Anders heb ik namelijk slecht nieuws voor jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
1m80cm, vetpercentage geen flauw idee (Leptozoom), vroeger veel duurloop gedaan -> gratenpakhuis geworden (61 kilo) toen gaan fitnessen om spierweefsel bij te krijgen, goed eten (kip, rijst, eiwitpoeder, fruit etc), goed schema, om de dag krachttraining met 15 mins cardio bij aanvang van een trainingsavond, bijgekomen tot 71 kilo. En toen hield het op, geen kilo meer aangekomen sinds die grens van 71 (doel was 75 kilo maar helaas).
Buikvet nooit kwijt kunnen raken en dat stoort
Ben 5 weken naar Japan gegaan, dag discipline.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef Alborz het volgende:
[..]
Sport je nu nog steeds? Anders heb ik namelijk slecht nieuws voor je.
Aangezien je al gevorderd bent in het trainen ga ik er van uit dat je weet hoe je een voedingsschema moet fixen en je er vervolgens aan moet houden. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk weer beginnen met krachttraining en je doel van 75kg halen, al vind ik dat zelf wat magertjes. Ben zelf 1.78 en weeg bijna 85kg. Maargoed, je gaat dus tot de 75kg bulken, heb je dat bereikt dan ga je van een 40/40/20% voedingsschema naar een 60/25/15 voedingsschema. 60 procent van je voeding uit eiwitten, 25 procent koolhydraten en 15 procent vet, dat laatste is helaas essentieel anders ga je enorm snel spiermassa verliezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ben 5 weken naar Japan gegaan, dag discipline.
Nu ben ik aan het wachten tot een nieuwe fitness zaak bij mij om de hoek opengaat (scheelt 25 minuten reistijd naar mijn vorige).
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
Aangezien je al gevorderd bent in het trainen ga ik er van uit dat je weet hoe je een voedingsschema moet fixen en je er vervolgens aan moet houden. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk weer beginnen met krachttraining en je doel van 75kg halen, al vind ik dat zelf wat magertjes. Ben zelf 1.78 en weeg bijna 85kg. Maargoed, je gaat dus tot de 75kg bulken, heb je dat bereikt dan ga je van een 40/40/20% voedingsschema naar een 60/25/15 voedingsschema. 60 procent van je voeding uit eiwitten, 25 procent koolhydraten en 15 procent vet, dat laatste is helaas essentieel anders ga je enorm snel spiermassa verliezen.
Eiwitten zijn naast hun veelzijdige spierherstellende functie ook enorm moeilijk te verteren en om te zetten in voeddingsstoffen, je lichaam gebruikt dus enorm veel energie voor eiwitsynthese. Daarom word er een verhoogde eiwitdieëet aanbevolen voor mensen die gaan cutten, tevens behoud je daardoor je spiermassa ook beter. Probeer tijdens de cut ook 100-200kcal onder je verbruik te eten en HIIT cardio te doen (high intensity interval training, zoek maar op!). Probeer geen snelle suikers te consumeren: Suikerhoudende dranken, snoep, suiker in het algemeen. Geen fastfood (vanzelfsprekend). Goede vetten toevoegen aan je dieëet.
Focus je ook op het verspreiden van je maaltijden over de hele dag. Eet inplaats van 2-3x een stuk of 6-7 keer op een dag. Verdiep je in snelle en langzame eiwitten. Langzaam: Eieren, kwark, eiwitten in haver/tarwe/rijst/aardappelen. Snelle: Vlees, vis, gevogelte, whey, nootjes, pindakaas et cetera.
En discipline. Na verloop van tijd zal je lichaamsvetpercentage genoeg dalen zodat je een mooie midsectie krijgt.
Veel succes jongen.
Vergeet niet dat er op Fok! een toegewezen bodybuilders topic is: [Bodybuilding] (#273) If the bar ain't bending, you're just pretendingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mijn dank is groot![]()
Copy pasta in een tekstdocument voor wanneer die fitness zaak open is
Boefjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
TS, pics van je body als bewijs dat je weet waar je het over hebt aub.
Dat zit wel goed, ik heb in elk geval al 2 vrouwen in mijn omgeving die ook veel sporten en krachttraining doen. Eentje zit ook bij de sportschool waar ik ga kijken. In elk geval bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goed van je. Vergeet niet dat gestoomde broccoli het gunstigst is. Rauwe en gekookte broccoli laat zijn kostbare mineralen niet zo goed los en als je het kookt dan raken de meeste zoek, stomen dus. En voor de rest wat dhr. Pannenkoek zegt: probeer een gevarieëerde voedingsschema te maken, je mag heus wel eens een dagje valsspelen (fastfood oid). Maar begin je maar eerst te richten op de oefeningen die je binnenkort gaat doen. Zoek artikelen op, video's, verdiep je. Dat laatste zorgt er ook voor dat je gemotiveerd blijft.
Veel mensen vinden het namelijk niet zo moeilijk om te beginnen met sporten. Wat ze wel moeilijk vinden is om over plateaus heen te komen of na een geringe tijd door te gaan met sporten als ze niet meer zo veel resultaat zien. Motivatie is dus heel belangrijk, zoek soortgenoten op, blijf gedisciplineerd.
Vandaar dat ik ook een aparte topic wil. Tijd zal het brengen.
Coolquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, ik heb in elk geval al 2 vrouwen in mijn omgeving die ook veel sporten en krachttraining doen. Eentje zit ook bij de sportschool waar ik ga kijken. In elk geval bedankt voor de tips!
Die gaat me dan weer net te ver.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
Topic niet gelezen, I'm here for the pics.
[ afbeelding ]
Motivatiefoto's:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewonder het enorm, maar het windt me niet op helaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Motivatiefoto's:Dat had ik dan weer wel (half) gezien, maar dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die gaat me dan weer net te ver.Die zag ik al aankomen ja. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik bewonder het enorm, maar het windt me niet op helaas.
full stops and exclamation marks
Heb er geen probleem mee als je der knap vindt. Smaken verschillen, ga ervoor zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer wel (half) gezien, maar dank.
[..]
[..]
Die zag ik al aankomen ja. Smaken verschillen.
Waarom zouden vrouwen niet in het BB topic terecht kunnen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er op Fok! een toegewezen bodybuilders topic is: [Bodybuilding] (#273) If the bar ain't bending, you're just pretending
Mannen met vragen kunnen daar prima terecht. Kom je er echt niet uit, stuur mij een PM, help je graag verder.
Iedereen is welkom, zolang ze squatenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen niet in het BB topic terecht kunnen?
Dat is een beetje té. Vooral die armen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, zolang ze squaten![]()
In het kader van pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
En geniet verder op deze ochtend:
https://www.facebook.com/FitnessBikini/photos_stream
Niks mis met die armen... als ze ze gewoon langs dr lichaam heeft zijn het hele normale armen. (nu ook overigens)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een beetje té. Vooral die armen.
Ik vind ze wat te gespierd voor mijn smaak, die armen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niks mis met die armen... als ze ze gewoon langs dr lichaam heeft zijn het hele normale armen. (nu ook overigens)
Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind ze wat te gespierd voor mijn smaak, die armen.
Zij is veel te gespierd, vind ik.quote:
Ga je schamen. En diep ook!quote:
Zou kunnen inderdaad. Sowieso vind ik het bij een vrouw al snel niet meer aantrekkelijk worden als je echt spieren gaat zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.
SQUATquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef Ladyy het volgende:
Hallo, ik ben dan dus een vrouw die inderdaad ook graag dikke mooie billen wil hebben. alleen rust de vloek op mij dat ik erg dun ben en dus nogal plat ben van achter. Aankomen lukt niet, dus wilde ik ze wat voller proberen te krijgen door middel van krachttraining.. iemand misschien advies?
hommoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef MarMar het volgende:
Ik vind die dikke kont in de OP nu niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te maken.
Nee geen crossfit.quote:
Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nee geen crossfit.![]()
Hoor die crossfit 'coaches'
Ik zeg het niet vaak maar dat is nekschot waardig.
Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.
Nee, een filmpje waarbij je vrouwen ziet trainen en wat gewichtheffen met je lichaam als een vrouw doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.
Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
Waar kun je dat überhaupt gaan doen? Niet in een standaard sportschool lijkt me?
Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef Cazzette het volgende:
[..]
Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.
Vind zelf wel chill om als afwisseling te doen af en toe.
godverdomme, sorry argo, zegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Aapmensch het volgende:
Kijk deze prachtige crossfit 'pullups' waar de coach bij staat.
[ afbeelding ]
Ze durven elke keer omhoog ook nog te tellen als een pullup.
Echt, wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nee geen crossfit.![]()
Hoor die crossfit 'coaches'
Ik zeg het niet vaak maar dat is nekschot waardig.
Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik loop erbij alsof ik een wilde nacht heb gehad. Split schema gekregen en gister onderlichaam, vandaag bovenlichaam gedaan. Werkt voor mij denk ik beter dan zo'n crossfit gebeuren.
Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doet
quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
een dikke kont noemenHeeerlijk rond!
Je kunt ook geboren worden met welgevormde billenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken
Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.
Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook geboren worden met welgevormde billen
Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.
Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zo
Dat is echt onzin. Squats dragen ongetwijfeld bij aan de omvang van je billen maar het is niet de enige manier om aan een mooie bilpartij te komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.
[ afbeelding ]
Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mijVeels te duur voor iets wat je ook zelf kunt doen
Kan ja, maar die kans is vrij klein en als je je billen niet onderhoudt gaan ze uiteindelijk vanzelf alsnog lelijk worden. Dus je bent altijd beter af door gewoon te gaan squatten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijkJe tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken.
Het is wel makkelijker dan het maken van je eigen schema. 90% van zijn 'klanten' is vrouw. Daarnaast zie ik hen, op een enkeling na, geen andere oefeningen doen. Het kan mij werkelijk niets schelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.
[..]
Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doen
Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijkJe tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken.
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen.Achja, het hoort er eenmaal bij denk ik dan
Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
wat vreemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dikquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.
Wacht, waarom help ik hiermee
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.
Goorlap.quote:
Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dik
Je kunt het ook als een compliment zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat negeren mag ik mijzelf aanleren dan..
[..]
Goorlap.
Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.
Gewoon jezelf zo lelijk mogelijk maken
Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten ja![]()
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.
Wacht, waarom help ik hiermee
dan maar lijdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.
doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktDus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks
Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.
alhoewel...
als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.
Adres?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.
Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktDus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks
kom maar naar het gooi dan stuur ik je de goeie kant opquote:
Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waardquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie?
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waard![]()
En bij jou? Hoe lang ben jij nu bezig?
Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).
Het duurt helaas lang maar het is het inderdaad wel waard.
Is ook moeilijk om te zien bij jezelf hequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).
Het duurt helaas lang maar het is het inderdaad wel waard.
Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling.
Al gaat het volgens mij bij mannen wel wat sneller.
Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.
Klopt, maar m'n billen zagen er wat beter uit in de jeans. Ik moet sowieso eens foto's gaan maken ter vergelijking. Vetpercentage wil ik alleen meten via sport medisch centrum omdat die van de sportschool shit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Is ook moeilijk om te zien bij jezelf heMet afvallen is het wel makkelijk meetbaar, maar als je spieren opbouwt zul je niet heel veel in gewicht afvallen denk ik, wel in vetpercentage.
Hard werken wordt beloond! Ben benieuwd hoe het er in de zomer voor staat
Dus toch? Nou, dan ga ik mijn schema een klein beetje aanpassen danquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.
Ja, die weegschaatjes zijn meer een soort ongeveer dingen. Kan net zo goed vocht zijn wat 'ie voor vet aan zag...quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt, maar m'n billen zagen er wat beter uit in de jeans. Ik moet sowieso eens foto's gaan maken ter vergelijking. Vetpercentage wil ik alleen meten via sport medisch centrum omdat die van de sportschool shit isLaatst zogenaamd van 24% naar 26,6% gegaan terwijl mijn gewicht niet omhoog is gegaan.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker doen als je kont je voornaamste reden is dat je daar staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus toch? Nou, dan ga ik mijn schema een klein beetje aanpassen dan
waar haal je al dat zelfdiscipline vandaan? ... Als ik 5 minuten beweegd hebt dan heb ik al het gevoel dat ik genoeg heb gedaan voor de hele week/maand.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus toch? Nou, dan ga ik mijn schema een klein beetje aanpassen dan
quote:
Ik vind het echt lelijk... Wat is er mis met mooie ronde lichaampjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap die hele obsessie van mensen met lichamen en nummertjes en percentages niet.
Sinds wanneer is dat opeens zo?
Een lichaam is een lichaam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk... Wat is er mis met mooie ronde lichaampjes?
En dan die mensen die mensen die niet zo trainen als minderwaardig zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een lichaam is een lichaam.
No fat chicks though
Ik snap gewoon die cijfer en nummertjes en percentage obsessie niet.
En die stats en zo
Vroeger had je dat nog heul niet
Die zijn zelf minderwaardig, als je zo gefocussed bent op je uiterlijk heb je ook verder niks te biedenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan die mensen die mensen die niet zo trainen als minderwaardig zien
dit idd maar sowieso.. Als je als vrouw te fysiek sport val je sowieso als eerste af op plaatsen waar je uberhaupt niet af wil vallen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap die hele obsessie van mensen met lichamen en nummertjes en percentages niet.
Sinds wanneer is dat opeens zo?
Jupsquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dit idd maar sowieso.. Als je als vrouw te fysiek sport val je sowieso als eerste af op plaatsen waar je uberhaupt niet af wil vallen.
Borstenquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dit idd maar sowieso.. Als je als vrouw te fysiek sport val je sowieso als eerste af op plaatsen waar je uberhaupt niet af wil vallen.
iddquote:
Lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iddbeter een eetpartijtje houden dan je tieten eraf sporten... En jaaa al die vrouwen die zo fysiek sporten en geen tiet meer hebben pakken vaker ook een boobjob , hebben ze strak lichaam, kont en tieten dat terwijl uber platte buik!!
zou best iets aan me laten doen hoor,( denk ik) maar die beschrijving die ik net gaf vind ik meer voor pornosterren in de maak niet voor dagelijke meisjesquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou best iets aan me laten doen hoor,( denk ik) maar die beschrijving die ik net gaf vind ik meer voor pornosterren in de maak niet voor dagelijke meisjes
Ik denk dat als vrouwen eenmaal beginnen met die correcties ze alles willen laten doen en maar door blijven gaan tot ze helemaal custom zijn en eruit zien als een popquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou best iets aan me laten doen hoor,( denk ik) maar die beschrijving die ik net gaf vind ik meer voor pornosterren in de maak niet voor dagelijke meisjes
mijn lichaam is wel oke met hakken enz. Maar als ik die uit heb voel ik me ook een klein kind van 1,60mquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]ik dacht dat jij de combinatie was van een dagelijks meisje met stiekum het lichaam van een pornoster in de dop
Inderdaad, als je eenmaal die stap hebt gezet is het ook veel makkelijker om te denken "o eigenlijk vind ik dit ook niet helemaal perfect, dat kan ik ook wel laten aanpassen".quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk dat als vrouwen eenmaal beginnen met die correcties ze alles willen laten doen en maar door blijven gaan tot ze helemaal custom zijn en eruit zien als een pop
Precies, en dan is het einde zoek voor onze lievun meloewatjuhquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, als je eenmaal die stap hebt gezet is het ook veel makkelijker om te denken "o eigenlijk vind ik dit ook niet helemaal perfect, dat kan ik ook wel laten aanpassen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |