abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118122281
link naar het vorige deel: Vrouwen die niet weten wat ze moeten doen om er goed uit te (gaan) zie (Origineel geopend door CarbonC, thanks bro).

Waarom staan vrouwen toch altijd uren op die crosstrainers te kutten terwijl krachttraining veel effectiever is? Kan iemand dat eens uitleggen?

Bonusmateriaal:
1. extra info:
Slank en Sterk
Ladies and Lifting: How Serious Strength Can Build a Sexy Physique
Utimate Female Fitness Motivation
Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is
2. enig bewijsmateriaal m.b.t. het goede resultaat:

Motivatiefoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan de vrouwen en heren die mooie posts hebben gesubmit in het vorige deel. Hier weer verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee, kun je me een samenvatting geven?

En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).

Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouw . Plat doet het hem echt niet bij mij (en veel andere mannen met een beetje oog voor fitte lichamen).

Nogmaals; je kan als vrouw echt niet een spierbundel worden na een paar weken, maanden of jaren trainen. Als je wel eens plaatjes ziet van 'gespierde' vrouwen dan kan je er 100% uitgaan dat ze een testosteron supplement gebruiken om tot op de hoogte te komen van die van een man. Elk andere vrouw moet enorm hard werken, dit voor jaren om ook maar een beetje 'vorm' te krijgen.

Ik hoop dat je het doet

[ Bericht 5% gewijzigd door Alborz op 18-10-2012 13:32:48 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:02:41 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_118122328
gespierde vrouwen :r Gadverdamme
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_118122408
Kunnen ze de tv schermen beter in de gaten houden.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_118122429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef wise het volgende:
Er zit een verschil tussen gespierd lichaam en afgetraind lichaam. Dat laatste maakt vrouwen uber sexy :9~
pi_118122497
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Sabinee op 18-10-2012 13:14:13 ]
pi_118122581
OT,wat een fijne bips heeft die dame O+ :9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_118122627
dat ass :9~
pi_118122772
Linkjes naar andere fora zijn toch verboden?
'Als' is einde discussie.
pi_118122773
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
pi_118122818
die reet _O_
pi_118122989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
Een topic naar mijn hart _O_
Nu moet ik zeggen, die bolle billen overkill van het vorige topic hoeft voor mij ook niet :@ maar ik ben groot voorstander van krachttraining voor vrouwen.
Ik vind cardio dan weer saai en krachttraining heerlijk :') Doe nu 2x in de week bodypump (jajaaa geen echte krachttraining, blabla) en verder een stuk of 4x in de week paardrijden. Dit ga ik uitbreiden door met een goede vriend van mij die commando is, een écht krachttrainingsprogramma voor mij op te stellen. Ik ben niet zo fanatiek met eetschema's en dergelijke en zo prachtig gespierd als sommige dames uit het andere topic zal ik ook nooit worden, maar ik word sterker, strakker en mooier. Ik kan nu opdrukken! :D En ik heb zichtbare biceps! :D En ik ben gek op squatten O+
Oh en nee, geen pics, geen slanke slappe zak maar wel iemand die ondertussen 5kg is afgevallen en zich elke week beter voelt omdat de spieren groeien en het vet afneemt :Y)

[edit]

Ik ben trouwens wél jaloers op een aantal van de geposte plaatjes. Zulke rug/schouders/armen zijn voor mij wel een streven: O+
[ afbeelding ]
Dames, aanschouw :).
pi_118123061
het is opzich best jammer dat vrouwen denken dat ze gelijk super gespierd worden van kracht training. als elke vrouw in nederland die nu cardio doet, gaat beginnen met krachttraing dan komen er echt heel wat mooie vrouwen bij de komende jaren :D

blijft een super topic dit
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118123252
Ja als vrouw moet je 4x zo hard trainen om hetzelfde effect te bewerkstelligen als mannen en als man moet je al echt keihard trainen om goed gespierd te zijn. Oftewel de kans dat je te gespierd wordt als vrouw is eigenlijk non existent als je er niet obsessief mee bezig bent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:45 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118123368
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:15 schreef CarbonC het volgende:
Van Bodypump kun je ook aardig strak en gedefinieerd worden
Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Deathlift or Die.
pi_118123503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik denk dat Bodypump voor dames een prachtig concept is, aangevuld met KT obviously.
Hier ga ik mee in. Soms zie ik die vrouwen uit dat zaaltje lopen met hun vriendinnen, helemaal zelfverzekerd en content met de workout die ze zojuist hebben afgerond. Is meestal een proces van 5-10 seconden voordat ze weer weg zijn, maar ik moet zeggen dat dat een van hoogtepunten van mijn dag is, die vrouwen zijn bloedmooi :D.
pi_118123524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Als aanvulling is het wel uitstekend, ja. :Y

Beetje beulen op de compounds en dan met weinig gewicht hard bodypompen als cardio.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:47 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123583
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
This isn't even my final form.
pi_118123610
Dames;

IK ZEG DOEN!
pi_118123751
Squat zou ik afraden!

Is heel slecht voor je knieën.
Cindy De Vuyst
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:41:50 #20
253447 Ethanolic
pi_118123807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Really? :') En jij deed Farmacie? :')
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:43:55 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_118123890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:25 #22
253447 Ethanolic
pi_118123942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Lees het nog eens. ;)
Ah miste de daarvan, excuus Levo. :D Ik hoop wel dat meer dan 1% van de mensen die beginnen met trainen iets bereiken trouwens. :@
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:47:42 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118124029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

1% van 10% is?

edit: nm :P
pi_118124040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef einzeinz het volgende:
Squat zou ik afraden!

:') Ga buitenspelen, kleuter.. http://exrx.net/Kinesiology/Squats.html
pi_118124045
quote:
Squat zou ik afraden!

:')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:50:21 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118124122
quote:
Squat zou ik afraden!

Ik weet dat een persoonlijke anekdote geen argument is, maar toch:
Ik heb vaak last van mijn knieën, vooral als ik lange tijd stil zit. Gaan ze kraken en pijn doen. Laatst was ik te lang gehurkt gebleven, kreeg ik erge last van mijn knie.
Ging ik squatten, voelde ik niks meer. :D
pi_118124192
Veel mensen weten overigens niet hoe ze moeten squatten. Ze laten het dan lijken op good-mornings of op back extentions. Een goede squat is absoluut niet slecht voor de knieën, een squat is namelijk een natuurlijke beweging voor ieder persoon. Wat je ook vaak ziet zijn mensen die maar half squatten (niet dieper dan knielevel gaan), ze zeggen dat dit beter voor de knieën is, maar het tegendeel bewijst zich maar weer, want als je niet zo diep mogelijk squat dan zorg je er voor dat het gewicht juist wel op je knieën komt, tevens verlies je zo ook veel momentum van de beweging.

Dus als je squat, squat zo diep mogelijk, hou je rug recht, kijk in een rechte lijn naar voren en duw met je heupen omhoog, perfectly save.
pi_118124202
quote:
Squat zou ik afraden!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_118124288
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."

Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
pi_118124322
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
pi_118124419
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
pi_118124428
quote:
Statistieken

Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe :')
pi_118124434
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
pi_118124446
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Fanatiek met je uiterlijk bezig zijn komt voort uit onzekerheid. Dat volk draait alles om. In plaats van op een natuurlijke manier zelfverzekerd te zijn, halen die mensen hun zekerheid mbt zichzelf uit het aantal squats/whatever wat ze in de sportschool afleveren. Zovan, "ja eigenlijk ben ik een onzekere kleuter, maar ik kan 200 x squatten, dus ik ben stoer."

Ik vind sneu. Van die oppervlakkige human sculpture shit. Gelukkig voor hun zijn het alleen hersenloze oppervlakkige wijven die dat aantrekkelijk vinden, dus dan heb je passende achterlijke deksels bij onzekere potjes.
Luister jongen. Misschien slaat jouw verhaal op een aantal mensen. Maar het gros sport om fit te zijn en zelfvertrouwen is een product wat je van fitheid krijgt. Zoals je zelf waarschijnlijk ook mee eens zal zijn is dat een mens maar 1 keer leeft. Waarom zou je dan niet wat tijd investeren om je lichaam in orde te krijgen, de fysiek te bereiken waar jij je het meest content over voelt? Waarom zou je er eigenlijk gemiddeld uit willen zien?

Over dat stoer doen met hoeveel je squat of bench-presst is misschien wel terecht. Maar je hebt genoeg mannen die de hele tijd over voetbal praten, welke chick ze afgelopen weekend 'geplowt' hebben en sowieso macho gedrag zal je overal in elke hoek van de maatschappij houden, thats life.

Je bent gezond en goed bezig als je krachttraining doet en je komt dichterbij je mannelijkheid te staan.
pi_118124465
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
...En dan heb je ook nog die "kuurtjes" idiots. LOL. Kijken hoe leuk je 500 cystes in je lever vindt als je 40 bent, domme kneus.
een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
pi_118124482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik ga bij eens meisje in de eerste instantie van haar uiterlijk uit. als ik haar niet ken moet ik haar beoordelen op hoe ze eruit ziet. als ze er uitziet als een van de plaatjes van de afgelopen topic is de kans 100% groter dat ik interesse in haar heb dan wanneer je ze chubby of extreem skinny is etc etc
..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.

Doorzichtig man.
pi_118124488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je genetische maximum zit
pi_118124534
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

..Dus eigenlijk werk je aan je uiterlijk omdat je onzeker bent over wat de eerste indruk van chicks over je is.

Doorzichtig man.
Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
pi_118124541
quote:

[..]

Doorzichtig man.
ja inderdaad, ik wil op een meisje af kunnen stappen en er zeker van zijn dat ik niet afgekeurd word op mijn uiterlijk. ook voel ik me lekker als ik uit de sportschool kom, je krijgt er een tevreden gevoel van.
je word fitter sterker en sneller.
pi_118124578
quote:

[..]

Doorzichtig man.
wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:25 #41
351780 Piye
King of Kush
pi_118124612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Alborz het volgende:

[..]

Elke keuze die je in het leven maakt heeft te maken met onzekerheid, anders bestond keuze niet en liep je door het leven zonder enige weerstand of recluse. Doe niet zo belachelijk jongen.
Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
pi_118124623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

een kuur heb je nodig als fanatieke bodybuilder wanneer je aan je maximale genetische maximum zit
Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
pi_118124656
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

wat heb jij trouwens een defensieve houding voor iemand die het allemaal niks uitmaakt.
als je werkelijk niks om uiterlijk zou geven dan kun je beter uit dit topic gaan, want dit is de plek voor mensen die het wel wat interesseert
Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.

Maar ga vooral je gang.
pi_118124665
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Achja. Je genetische maximum. Het is alleen maar je door Moeder Natuur-gegeven top van fysieke efficientie.
Een beetje human sculpture maakt het niet uit als hij niet meer fatsoenlijk kan bewegen, als z'n spieren maar in het oog springen van de dames. LoL.
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames man
pi_118124678
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik geen record-aantal squats nodig om te weten dat ik een sexy beest ben.

Maar ga vooral je gang.
We gaan onze gang, want ik wil graag weer ontopic :). Vrouwen + fitness please.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:54 #46
351780 Piye
King of Kush
pi_118124738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Je traint toch sowieso niet voor de dames?
pi_118124742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Wil het weleens proberen krachttraining, heb nog een abo lopen bij de sportschool waar ik niks mee doe :')
Heb je toevallig iemand in de buurt of in je vriendenkring die met je mee kan? Kunnen jullie samen trainen en elkaar van tijd tot tijd blijven motiveren, dit werkt goed voor beginners :).
pi_118124766
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar ga vooral je gang.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Eehm nee. Maar verder niks mis met trainen.
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
pi_118124784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Piye het volgende:

[..]

Je traint toch sowieso niet voor de dames?
volgens hem wel, ik train misschien 5% om het beeld wat andere van mij hebben te verbeteren. maar de andere 95% doe ik voor mezelf. hij denkt volgens mij dat iedere bodybuilder het doet uit zware onzekerheid
pi_118124833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_118124855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
klopt man, voeding slaap trainingschema. het is een 24/7 levensstijl
pi_118124882
quote:

[..]

Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.

Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:08:26 #53
351780 Piye
King of Kush
pi_118124905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

[..]

niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
Dan is het goed. Ik denk trouwens dat hij wel een punt heeft, maar dat hij iedereen die naar de sportschool gaat over 1 kam scheert. Echter in het vorige deel werd iedereen die niet naar de sportschool gaat net zo goed over 1 kam geschoren.
pi_118124931
Kunnen we alstjeblieft stoppen met die discussie jongens? Het is namelijk gewoon simpel, of je nou wel of niet voor de dames traint. Als je er als man met een dikke pens en slechte kapsel bij loopt ben je veel minder aantrekkelijk dan als je er als adonis bijloopt, ik heb het nu over de 1e indruk die men schept bij een ander.

Een mens blijft uiteindelijk een mens, we hebben genoeg ratio maar we hebben ook een dierlijke kant. Aantrekkingskracht werkt onbewust en is in veel gevallen instinctief. Een vrouw houdt van brede schouders, grote onderarmen en een goede set billen bij een man, dit is een feit en we hoeven dit niet te gaan toornen om onze ego te strelen in dit topic. Graag ontopic en klaar hiermee.

Sporten doe je voor jezelf, je gezondheid, je uitstraling, zelfvertrouwen. Dit geldt voor mannen en vrouwen. Dat je er beter uit gaat zien is een +
pi_118124936
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.

Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
:') x 5
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_118125020
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
BEASTMODE
pi_118125034
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:11:13 #58
253447 Ethanolic
pi_118125037
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.

#nohomo
Deathlift or Die.
pi_118125039
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
hahaha _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:11:23 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125049
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent. :')
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn. :')
pi_118125052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren :)
train ze man
pi_118125066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent. :')
^O^
pi_118125152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:19:54 #64
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125413
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
pi_118125470
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

jij doet net of iedere bodybuilder een of andere doorgeslagen anabolen slikkende aggresieve onzekere mongool is. waarom man?
pi_118125550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.

But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:24:24 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125612
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.

But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
Het laatste is niet waar. Zelfs als we een keer zouden cyclen, lopen we er nog niet gelijk bij als Ronnie Coleman.
pi_118125724
waar zijn alle dames gebleven btw ???
pi_118125749
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:21 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
hihi das nie so slim want als je skwat creer je alleen maar meer agtergrond ;p
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:46 #71
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn alle dames gebleven btw ???
Squatten hoop ik.
pi_118125877
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Squatten hoop ik.
haha hoop het ook :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:31:37 #73
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118125889
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.
pi_118125898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
nee man, die van mij is zo groot dat ik een heel sterk en groot lichaam nodig heb omdat ik anders bijna omval man.....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:38:18 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118126120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef tarantism het volgende:
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.

:9~
pi_118126175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dam die kerel heb grote triceps
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:40:59 #77
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118126211
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dam die kerel heb grote triceps
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".
pi_118126255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".
_O-
pi_118126298
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:

http://allisonnyc.blogspot.nl/
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118126334
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.

#nohomo
+1
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:44:23 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_118126345
Licht gespierd is mooi en zo'n kont, damn...

Zolang de vrouwelijke vormen maar aanwezig zijn :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_118126369
quote:
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?
pi_118126382

Transformatie van slank naar fit ;)
Nog een:

Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_118126446
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

die bovenste

fuaark
pi_118126471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dam die bovenste
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:47:41 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_118126494
Hoe lang deed zij daar over? Die bovenste? Die kont O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_118126589
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe lang deed zij daar over? Die bovenste? Die kont O+
Dat stond er helaas niet bij...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:50:25 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_118126610
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat stond er helaas niet bij...
Toch knap.
pi_118126676
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Toch knap.
Ja, respect. Er gaat aardig wat tijd overheen en al die keren dat ze in de spiegel heeft gekeken zonder verschil te zien hebben haar in ieder geval niet tegen gehouden ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:51:59 #90
351780 Piye
King of Kush
pi_118126695
quote:
Damn die armen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:52:34 #91
253447 Ethanolic
pi_118126715
Deathlift or Die.
pi_118127954
Genoeg beeldmateriaal ter ondersteuning hier: squatten moet verplicht worden vanaf een bepaalde leeftijd
pi_118128234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?
Que?
pi_118128272
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Piye het volgende:

[..]

Damn die armen.
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN! _O_
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:29:55 #95
351780 Piye
King of Kush
pi_118128315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN! _O_
Die armen vind ik wel een beetje (heel erg) te hoor. Verder ziet ze er goed uit.
pi_118129480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Que?
Je UI, wat het is.

En die pic, omigad.

Tevens uiteraard uiterst terechte klacht.

Waarschijnlijk is deze al voorbij gekomen, maar:
Of toch du vader?
pi_118130787
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Je UI, wat het is.
Pussy.
pi_118130804

Na 6 maanden krachttraining.
pi_118130907

En nog eentje :D

http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_myth

En dit moeten de vrouwen ook maar eens lezen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:31:31 #100
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118130972
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Genoeg beeldmateriaal ter ondersteuning hier: squatten moet verplicht worden vanaf een bepaalde leeftijd
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118130998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
Je hebt m'n stem!
pi_118131317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ respect voor dit
pi_118131379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]

En nog eentje :D

http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_myth

En dit moeten de vrouwen ook maar eens lezen.
deze is nog beter O_O wat een enorme vooruitgang
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:01:51 #104
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118132335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik stem Frank.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:03:59 #105
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118132438
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:05:14 #106
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118132498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

strong bi's are strong
pi_118132712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]

Would husband/10 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_118132858
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:23:40 #109
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118133356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
Ga eens in SPT kijken, daar heb je een BB topic en een fitness topic :)
pi_118133869
quote:
Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.
pi_118133988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.
Nja, ik wil er gewoon een openen met de kennis en passie die ik heb. Ik hoop daarmee andere mensen te passioneren en te helpen met hun fysiek. Veel vrouwen willen volgens mij wel, maar weten niet hoe en kijken enorm tegen de sportschool aan. Ik denk dat vrouwen behoorlijk gestimuleerd kunnen worden met goede schema's, persoonlijke ervaringen en motivatie. Dit met zo min mogelijk bro science en harde feiten. Zit er al een lange tijd aan te denken en ik vind het leuk om te doen, misschien ga ik nog een dealtje met bodyenfitshop.nl regelen voor (lichte) sponsoring.

Sicke bench overigens.
pi_118134045
Krijg je echt zo'n bil van squatten? Damn :D Wil ik ook! Werkt dat echt alleen maar bij squatten met gewichten? Ik zit niet bij een sportschool, ik doe marshall arts...
pi_118134418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Krijg je echt zo'n bil van squatten? Damn :D Wil ik ook! Werkt dat echt alleen maar bij squatten met gewichten? Ik zit niet bij een sportschool, ik doe marshall arts...
Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.
pi_118134852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Alborz het volgende:

[..]

Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.
Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...
pi_118134961
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...
Wauw :). Ik ben blij met posts zoals deze. Voor meer spiermassa moet je niet bang zijn om veel te eten he. Waar woon je? (DM ff)
pi_118134971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

maar ik heb wel een bil.
Klote voor je.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:14:08 #117
253447 Ethanolic
pi_118135353
quote:
Mijn vriendin.
Deathlift or Die.
pi_118135415
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Mijn vriendin.
Jealous :'(
pi_118135822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Klote voor je.
:') Ik ben er juist blij mee.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:50:08 #120
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118136963
pi_118137047
quote:
geil wijf

wats je ping
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:54:15 #122
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118137105

M'n ping is 127.0.0.1
pi_118137191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]

M'n ping is 127.0.0.1
Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:57:09 #124
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118137232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Alborz het volgende:

[..]

Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.
Goed veel deadliften en BOR's doen.

pi_118137313
quote:
Respect voor die vrouw.
Mensen die denken dat krachttraining alleen zinvol voor jonge mensen is...
pi_118137461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Goed veel deadliften en BOR's doen.

[ afbeelding ]
I know, maar alsnog. Ik DL en BOR best veel maar ik denk niet dat ik een man op kan tillen aan zijn dijbeen, hoe sterk mijn grip ook is, of hij moet heel flabby zijn daar..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:23:09 #127
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118141670
Even tussendoor, ik denk dat vrouwen veel meer into het crossfit gebeuren zullen zijn. Aangezien dat niet echt de focus heeft op massa/kracht, maar op allround fitness. Dat zal vrouwen m.i. veel meer aanspreken dan puur krachttraining. Me thinks. Als je ziet hoeveel vrouwen hier te vinden zijn:

https://www.facebook.com/crossfit/photos_stream

En het is een gateway drug, AllisonNYC bijvoorbeeld is van CF overgestapt naar olympisch gewichtheffen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:29:25 #128
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118149328
pi_118149853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
Even tussendoor, ik denk dat vrouwen veel meer into het crossfit gebeuren zullen zijn. Aangezien dat niet echt de focus heeft op massa/kracht, maar op allround fitness. Dat zal vrouwen m.i. veel meer aanspreken dan puur krachttraining. Me thinks. Als je ziet hoeveel vrouwen hier te vinden zijn:

https://www.facebook.com/crossfit/photos_stream

En het is een gateway drug, AllisonNYC bijvoorbeeld is van CF overgestapt naar olympisch gewichtheffen.
Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.

Die results zijn echt ziek trouwens, die midsection :7 Ook wel goede genetics hoor.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:41:43 #130
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118150086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:37 schreef Alborz het volgende:

[..]

Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.

Die results zijn echt ziek trouwens, die midsection :7 Ook wel goede genetics hoor.
Dude, die zitten OVERAL. Culemborg, Monnikendam, in Amsterdam zitten er een stuk of 8 volgens mij.

Ze hebben ook een nationale competitieachtig ding: Lowlands Throwdown. Vriendin van me heeft daaraan meegedaan.
pi_118150227
quote:
Jammer van die tatouage en die boobjob.
pi_118150302
quote:
mond ligt op mijn schoot O_O
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:46:59 #133
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118150345
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Jammer van die tatouage en die boobjob.
Look past that, even kijken naar de gains en wat de uitwerking van KT is. Niet dat jij het niet zou weten, maar dit vind ik eigenlijk best wel een mooi voorbeeld van wat het bij vrouwen doet.
pi_118150438
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:50:03 #135
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118150515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.
pi_118152037
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.
Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.
pi_118152045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stel
ze maar aan alborz, ik leer ook een hoop van hem ^O^

bereken je calorie behoefte, en beslis of je af wil vallen of aankomen. bij aankomen 250 kcal boven je onderhoud eten en afvallen 250 eronder. probeer ongeveer 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht tot je te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
probeer ongeveer voor iedere kilo lichaamsgewicht een gram vet in te nemen en haal deze uit gezonde producten.

dat zijn een beetje de basics er zijn miljoenen topics over goede voeding war kt betreft over het internet verspreid, dus gewoon goed zoeken :)

[ Bericht 15% gewijzigd door pannenkoekeneter op 18-10-2012 23:27:54 ]
pi_118152392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.

Ik moet in elk geval aankomen. Ik ben nu ergens tussen de 53 en 55 kilo met ongeveer 1,75 dus daar mag echt nog wel 10 kilo bij.
pi_118152480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.
Top! Geef duidelijk aan wat je doel is, dan moet het goedkomen!
pi_118152598
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

bereken je calorie behoefte, en beslis of je af wil vallen of aankomen. bij aankomen 250 kcal boven je onderhoud eten en afvallen 250 eronder. probeer ongeveer 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht tot je te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
probeer ongeveer voor iedere kilo lichaamsgewicht een gram vet in te nemen en haal deze uit gezonde producten.

dat zijn een beetje de basics er zijn miljoenen topics over goede voeding war kt betreft over het internet verspreid, dus gewoon goed zoeken :)
Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouw
pi_118152636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.

Ik moet in elk geval aankomen. Ik ben nu ergens tussen de 53 en 55 kilo met ongeveer 1,75 dus daar mag echt nog wel 10 kilo bij.

klopt, mag wel wat bij dan. voeding is in het begin ff experimenteren en kijken wat goed voor jou werkt. de eerste 5-6 kilo gaat er aan vliegen ( bij mij 4.5 kilo massa in 5 weken) daarna zal het tempo wat afnemen. als je behoefte hebt aan snacken neem dan vezelrijke producten tot je, deze verzadigen je zodat je niet snel honger krijgt. havermout brinta of musli doen het goed.

zit zelf 100 meter bij een mcdonalds vandaan op school dus ken die verleiding om lekker te snacken heel
goed

negeer dat van die kilo's massa die eraan vliegen maar even jij bent een vrouw
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:31:59 #142
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118152653
Zou TS mn persoonlijke trainer laten zijn ;)
Heaven is a place on earth with you
pi_118152697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Alborz het volgende:

[..]

Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouw
zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje man _O_ ^O^
pi_118152774
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje man _O_ ^O^
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier :D
pi_118152828
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zou TS mn persoonlijke trainer laten zijn ;)
Gezonde aspiratie :).
pi_118152962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:

[..]

Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier :D
sowieso niet zo'n lekker idee als beginner lijkt me
pi_118153171
Wie wil mij personal trainen zodat ik op Frank Zane/Mike Mentzer ga lijken? :'(

Wat een god, 100% adonis _O_
pi_118153243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef Alborz het volgende:
Wie wil mij personal trainen zodat ik op Frank Zane/Mike Mentzer ga lijken? :'(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een god, 100% adonis _O_
zijn triceps op die 2e pic lijken echt enorm
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:44:58 #149
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153244
quote:
te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.
pi_118153320
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuning ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:47:40 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef Alborz het volgende:
Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuning ;)
Fappen doe je maar op iemand anders.
pi_118153388
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

_O-
pi_118153422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

op de foto's uit deel 1 van dit topic haha
pi_118153430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat ik 'fap' :o
pi_118153490
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118153519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
ja
http://mens-en-gezondheid(...)tis-verminderen.html
lekker simpel verhaaltje
pi_118153579
quote:
Ik denk dat de combinatie van een goede voeding, toegenomen spiermassa en iets lagere vetpercentage wel voor een drastische vermindering kan zorgen. Maar kan hier helaas niet al te detailleerd in meegaan, heb er niet zo veel verstand van. Misschien weet Slacker het beter dan ik.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:52:39 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Alborz het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat ik 'fap' :o
Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.
pi_118153623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.
Wauw, wat ben jij een pittige tante zeg!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:59 #160
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153774
quote:
Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.
pi_118153992
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
pi_118154102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.
dit.
o nog even een kleine toevoeging, je moet niet verwachten dat je door minder te eten en alleen je benen te trainen alleen je benen slanker worden. vet word niet plaatselijk verbrand maar je lichaam verbrand vet op plaatsen waar het lichaam dat wil. daarom moeten mannen ook de mythe van zich af zetten dat ze "buikvet" er af kunnen trainen met crunches, je zal in je gehele vetpercentage omlaag moeten voor
abs..
pi_118154191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.

heb vaker dingen gelezen dat plaatselijke vet verbanding bijna tot niet mogelijk is
pi_118154225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:

[..]

Liever niet, nee. Straks krijg ik nog baardgroei en een zware stem :')

Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
pi_118154250
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.

heb vaker dingen gelezen dat plaatselijke vet verbanding bijna tot niet mogelijk is
Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;D
pi_118154294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nek
kin etc van nature al veel minder vet is opgeslagen. je grootste vetreserve word bij vetverbranding pas als laatst aangesproken ( je buik dus)
pi_118154389
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.

Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
pi_118154468
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nek
kin etc van nature al veel minder vet is opgeslagen. je grootste vetreserve word bij vetverbranding pas als laatst aangesproken ( je buik dus)
Er komen inderdaad verscheidene factoren kijken bij vetopslag inderdaad.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:13:45 #169
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118154479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:

[..]

Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.

Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
Vrouwenborsten krijg je ervan :N
pi_118154492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef Alborz het volgende:

[..]

Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;D
tja, het is mij nog steeds te omslachtig. ik vind dat als je mooi wilt zijn je er hard voor moet knokken en niet door een of
ander veel te strak kledingstuk misschien een vijftiende van een goed kt resultaat te behalen
gelukkig zijn we het daarin over eens, kan echt niet geloven hoe veel mensen denken dat je een pracht lichaam krijgt van die telsell troep. :'(
pi_118154519
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Vrouwenborsten krijg je ervan :N
Ik weet niet of dit een troll is of niet, maar als je als man een extreem hoge oestrogeenspiegel hebt dan kan je inderdaad vrouwelijke attributen gaan ontwikkelen. Juck :X
pi_118154580
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:

[..]

:9 Dat eet ik sowieso al vaak. Maar wel met kaassaus, of door andere gerechten heen. Spinazie moet ik wel vaker eten eigenlijk, of het mixen met een banaan en peer als groene smoothie. Bijna alle smoothies met banaan zijn lekker.
pi_118154586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

ik zou proberen om
echt een goed voedingsschema voor jezelf te maken, het is dan veel makkelijker om bij te houden wat je eet
pi_118154752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

:9 Dat eet ik sowieso al vaak. Maar wel met kaassaus, of door andere gerechten heen. Spinazie moet ik wel vaker eten eigenlijk, of het mixen met een banaan en peer als groene smoothie. Bijna alle smoothies met banaan zijn lekker.
Goed van je. Vergeet niet dat gestoomde broccoli het gunstigst is. Rauwe en gekookte broccoli laat zijn kostbare mineralen niet zo goed los en als je het kookt dan raken de meeste zoek, stomen dus. En voor de rest wat dhr. Pannenkoek zegt: probeer een gevarieëerde voedingsschema te maken, je mag heus wel eens een dagje valsspelen (fastfood oid). Maar begin je maar eerst te richten op de oefeningen die je binnenkort gaat doen. Zoek artikelen op, video's, verdiep je. Dat laatste zorgt er ook voor dat je gemotiveerd blijft.

Veel mensen vinden het namelijk niet zo moeilijk om te beginnen met sporten. Wat ze wel moeilijk vinden is om over plateaus heen te komen of na een geringe tijd door te gaan met sporten als ze niet meer zo veel resultaat zien. Motivatie is dus heel belangrijk, zoek soortgenoten op, blijf gedisciplineerd.

Vandaar dat ik ook een aparte topic wil. Tijd zal het brengen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:21:07 #175
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118154755
Alborz, ik ben niet al te vreemd met sporten, maar om de een of andere reden ben ik nooit van mijn laag buikvet af kunnen komen. Laat staan dat bijkomen zeer moeilijk voor mij is.

Deel je wijsheid aub
pi_118154828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Alborz, ik ben niet al te vreemd met sporten, maar om de een of andere reden ben ik nooit van mijn laag buikvet af kunnen komen. Laat staan dat bijkomen zeer moeilijk voor mij is.

Deel je wijsheid aub
Kan je een omschrijving van je lichaam geven? Lengte, vetpercentage, spierhoeveelheid, sporten die je doet?
pi_118154927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Lollertrolle het volgende:

Deel je wijsheid aub
alborz en ik hadden al gezegd dat buikvet de grootste vetopslag
van het lichaam is. het
is hierdoor dus ook de moeilijkste plek om er vanaf te komen en omdat plaatselijke vetverbranding niet echt bestaat zou ik als ik jou was volledig in vetpercentage omlaag gaan.
buikvet gaat nou eenmaal als laatst weg, wou ook dat het anders was :(
zit zelf op 14% bodyfat, je ziet het niet veel maar op mijn buik zie je het toch aardig goed ...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:27:14 #178
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118155013
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:22 schreef Alborz het volgende:

[..]

Kan je een omschrijving van je lichaam geven? Lengte, vetpercentage, spierhoeveelheid, sporten die je doet?
1m80cm, vetpercentage geen flauw idee (Leptozoom), vroeger veel duurloop gedaan -> gratenpakhuis geworden (61 kilo) toen gaan fitnessen om spierweefsel bij te krijgen, goed eten (kip, rijst, eiwitpoeder, fruit etc), goed schema, om de dag krachttraining met 15 mins cardio bij aanvang van een trainingsavond, bijgekomen tot 71 kilo. En toen hield het op, geen kilo meer aangekomen sinds die grens van 71 (doel was 75 kilo maar helaas).

Buikvet nooit kwijt kunnen raken en dat stoort :(
pi_118155047
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:27 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

1m80cm, vetpercentage geen flauw idee (Leptozoom), vroeger veel duurloop gedaan -> gratenpakhuis geworden (61 kilo) toen gaan fitnessen om spierweefsel bij te krijgen, goed eten (kip, rijst, eiwitpoeder, fruit etc), goed schema, om de dag krachttraining met 15 mins cardio bij aanvang van een trainingsavond, bijgekomen tot 71 kilo. En toen hield het op, geen kilo meer aangekomen sinds die grens van 71 (doel was 75 kilo maar helaas).

Buikvet nooit kwijt kunnen raken en dat stoort :(
Sport je nu nog steeds? Anders heb ik namelijk slecht nieuws voor je ;).
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:29:43 #180
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118155093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef Alborz het volgende:

[..]

Sport je nu nog steeds? Anders heb ik namelijk slecht nieuws voor je ;).
Ben 5 weken naar Japan gegaan, dag discipline.

Nu ben ik aan het wachten tot een nieuwe fitness zaak bij mij om de hoek opengaat (scheelt 25 minuten reistijd naar mijn vorige).
pi_118155304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:29 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ben 5 weken naar Japan gegaan, dag discipline.

Nu ben ik aan het wachten tot een nieuwe fitness zaak bij mij om de hoek opengaat (scheelt 25 minuten reistijd naar mijn vorige).
Aangezien je al gevorderd bent in het trainen ga ik er van uit dat je weet hoe je een voedingsschema moet fixen en je er vervolgens aan moet houden. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk weer beginnen met krachttraining en je doel van 75kg halen, al vind ik dat zelf wat magertjes. Ben zelf 1.78 en weeg bijna 85kg. Maargoed, je gaat dus tot de 75kg bulken, heb je dat bereikt dan ga je van een 40/40/20% voedingsschema naar een 60/25/15 voedingsschema. 60 procent van je voeding uit eiwitten, 25 procent koolhydraten en 15 procent vet, dat laatste is helaas essentieel anders ga je enorm snel spiermassa verliezen.

Eiwitten zijn naast hun veelzijdige spierherstellende functie ook enorm moeilijk te verteren en om te zetten in voeddingsstoffen, je lichaam gebruikt dus enorm veel energie voor eiwitsynthese. Daarom word er een verhoogde eiwitdieëet aanbevolen voor mensen die gaan cutten, tevens behoud je daardoor je spiermassa ook beter. Probeer tijdens de cut ook 100-200kcal onder je verbruik te eten en HIIT cardio te doen (high intensity interval training, zoek maar op!). Probeer geen snelle suikers te consumeren: Suikerhoudende dranken, snoep, suiker in het algemeen. Geen fastfood (vanzelfsprekend). Goede vetten toevoegen aan je dieëet.

Focus je ook op het verspreiden van je maaltijden over de hele dag. Eet inplaats van 2-3x een stuk of 6-7 keer op een dag. Verdiep je in snelle en langzame eiwitten. Langzaam: Eieren, kwark, eiwitten in haver/tarwe/rijst/aardappelen. Snelle: Vlees, vis, gevogelte, whey, nootjes, pindakaas et cetera.

En discipline. Na verloop van tijd zal je lichaamsvetpercentage genoeg dalen zodat je een mooie midsectie krijgt ;).

Veel succes jongen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:36:40 #182
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118155308
Om toch even te adden aan het vrouwentopic
(en te excuseren voro de offtopic chat van mij)

vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:39:06 #183
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118155392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef Alborz het volgende:

[..]

Aangezien je al gevorderd bent in het trainen ga ik er van uit dat je weet hoe je een voedingsschema moet fixen en je er vervolgens aan moet houden. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk weer beginnen met krachttraining en je doel van 75kg halen, al vind ik dat zelf wat magertjes. Ben zelf 1.78 en weeg bijna 85kg. Maargoed, je gaat dus tot de 75kg bulken, heb je dat bereikt dan ga je van een 40/40/20% voedingsschema naar een 60/25/15 voedingsschema. 60 procent van je voeding uit eiwitten, 25 procent koolhydraten en 15 procent vet, dat laatste is helaas essentieel anders ga je enorm snel spiermassa verliezen.

Eiwitten zijn naast hun veelzijdige spierherstellende functie ook enorm moeilijk te verteren en om te zetten in voeddingsstoffen, je lichaam gebruikt dus enorm veel energie voor eiwitsynthese. Daarom word er een verhoogde eiwitdieëet aanbevolen voor mensen die gaan cutten, tevens behoud je daardoor je spiermassa ook beter. Probeer tijdens de cut ook 100-200kcal onder je verbruik te eten en HIIT cardio te doen (high intensity interval training, zoek maar op!). Probeer geen snelle suikers te consumeren: Suikerhoudende dranken, snoep, suiker in het algemeen. Geen fastfood (vanzelfsprekend). Goede vetten toevoegen aan je dieëet.

Focus je ook op het verspreiden van je maaltijden over de hele dag. Eet inplaats van 2-3x een stuk of 6-7 keer op een dag. Verdiep je in snelle en langzame eiwitten. Langzaam: Eieren, kwark, eiwitten in haver/tarwe/rijst/aardappelen. Snelle: Vlees, vis, gevogelte, whey, nootjes, pindakaas et cetera.

En discipline. Na verloop van tijd zal je lichaamsvetpercentage genoeg dalen zodat je een mooie midsectie krijgt ;).

Veel succes jongen.
Mijn dank is groot ^O^

Copy pasta in een tekstdocument voor wanneer die fitness zaak open is
pi_118155459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:39 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Mijn dank is groot ^O^

Copy pasta in een tekstdocument voor wanneer die fitness zaak open is
Vergeet niet dat er op Fok! een toegewezen bodybuilders topic is: [Bodybuilding] (#273) If the bar ain't bending, you're just pretending

Mannen met vragen kunnen daar prima terecht. Kom je er echt niet uit, stuur mij een PM, help je graag verder.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:46:29 #185
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118155586
TS, pics van je body als bewijs dat je weet waar je het over hebt aub.
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:48:01 #186
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118155626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
TS, pics van je body als bewijs dat je weet waar je het over hebt aub.
Boefje
pi_118155672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Alborz het volgende:

[..]

Goed van je. Vergeet niet dat gestoomde broccoli het gunstigst is. Rauwe en gekookte broccoli laat zijn kostbare mineralen niet zo goed los en als je het kookt dan raken de meeste zoek, stomen dus. En voor de rest wat dhr. Pannenkoek zegt: probeer een gevarieëerde voedingsschema te maken, je mag heus wel eens een dagje valsspelen (fastfood oid). Maar begin je maar eerst te richten op de oefeningen die je binnenkort gaat doen. Zoek artikelen op, video's, verdiep je. Dat laatste zorgt er ook voor dat je gemotiveerd blijft.

Veel mensen vinden het namelijk niet zo moeilijk om te beginnen met sporten. Wat ze wel moeilijk vinden is om over plateaus heen te komen of na een geringe tijd door te gaan met sporten als ze niet meer zo veel resultaat zien. Motivatie is dus heel belangrijk, zoek soortgenoten op, blijf gedisciplineerd.

Vandaar dat ik ook een aparte topic wil. Tijd zal het brengen.
Dat zit wel goed, ik heb in elk geval al 2 vrouwen in mijn omgeving die ook veel sporten en krachttraining doen. Eentje zit ook bij de sportschool waar ik ga kijken. In elk geval bedankt voor de tips!
pi_118155965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Dat zit wel goed, ik heb in elk geval al 2 vrouwen in mijn omgeving die ook veel sporten en krachttraining doen. Eentje zit ook bij de sportschool waar ik ga kijken. In elk geval bedankt voor de tips!
Cool :).
pi_118156133
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef wise het volgende:
Valt best wel mee :+
pi_118156533
Topic niet gelezen, I'm here for the pics.

full stops and exclamation marks
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:29:05 #191
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118156689
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef krioro het volgende:

[ afbeelding ]
Die gaat me dan weer net te ver.
pi_118156694
quote:

[ afbeelding ]
Motivatiefoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118156711
quote:

[ afbeelding ]
Ik bewonder het enorm, maar het windt me niet op helaas :). Prachtige foto overigens, goede belichting & pose.
pi_118156799
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:

[..]

Motivatiefoto's:
SPOILER
Dat had ik dan weer wel (half) gezien, maar dank.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Die gaat me dan weer net te ver.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef Alborz het volgende:

[..]

Ik bewonder het enorm, maar het windt me niet op helaas :).
Die zag ik al aankomen ja. Smaken verschillen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:36:42 #195
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118156911
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat had ik dan weer wel (half) gezien, maar dank.

[..]

[..]

Die zag ik al aankomen ja. Smaken verschillen.
Heb er geen probleem mee als je der knap vindt. Smaken verschillen, ga ervoor zou ik zeggen. ^O^
pi_118159054
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er op Fok! een toegewezen bodybuilders topic is: [Bodybuilding] (#273) If the bar ain't bending, you're just pretending

Mannen met vragen kunnen daar prima terecht. Kom je er echt niet uit, stuur mij een PM, help je graag verder.
Waarom zouden vrouwen niet in het BB topic terecht kunnen?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:55:39 #197
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118159356
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 07:03 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Waarom zouden vrouwen niet in het BB topic terecht kunnen?
Iedereen is welkom, zolang ze squaten *;

In het kader van pics or it didn't happen:

En geniet verder op deze ochtend:
https://www.facebook.com/FitnessBikini/photos_stream
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:01:45 #198
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118159395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 07:55 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Iedereen is welkom, zolang ze squaten *;

In het kader van pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]

En geniet verder op deze ochtend:
https://www.facebook.com/FitnessBikini/photos_stream
Dat is een beetje té. Vooral die armen.
pi_118159940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is een beetje té. Vooral die armen.
Niks mis met die armen... als ze ze gewoon langs dr lichaam heeft zijn het hele normale armen. (nu ook overigens)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:54:57 #200
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118159970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Niks mis met die armen... als ze ze gewoon langs dr lichaam heeft zijn het hele normale armen. (nu ook overigens)
Ik vind ze wat te gespierd voor mijn smaak, die armen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:42:02 #201
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118160920
Ranzig topic
Mijn nieuwe ondertitel
pi_118163172
Hier nog een mooie transformatie:

pi_118163832
Op 23% zou ik dr ook doen :9~
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:28:41 #204
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118164253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik vind ze wat te gespierd voor mijn smaak, die armen.
Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:33:08 #205
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118173431
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:43:43 #206
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_118173992
quote:
Zij is veel te gespierd, vind ik.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:47:48 #207
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118174182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Ranzig topic
Ga je schamen. En diep ook!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.
Zou kunnen inderdaad. Sowieso vind ik het bij een vrouw al snel niet meer aantrekkelijk worden als je echt spieren gaat zien.
Mooi slank en strak maar zichtbare spieren - bij de buik mag overigens wel een beetje - vind ik echt al heel snel lelijk worden.
pi_118174782
Als het op de buik zichtbaar is, wordt het al gauw zichtbaar op de rest van het lichaam.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:44:59 #209
351780 Piye
King of Kush
pi_118176490
Ik vind dat er best veel vrouwen in dit topic gepost worden die echt te gespierd zijn. Ik vind het eigenlijk niet echt vrouwelijk dat echte afgetrainde, ook niet als ze er wel een mooie ronde kont door krijgen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:35:12 #210
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118178587
quote:
Die meid is aan de roids.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_118216814
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Die meid is aan de roids.
:').
pi_118216819
pi_122812398
Hallo, ik ben dan dus een vrouw die inderdaad ook graag dikke mooie billen wil hebben. alleen rust de vloek op mij dat ik erg dun ben en dus nogal plat ben van achter. Aankomen lukt niet, dus wilde ik ze wat voller proberen te krijgen door middel van krachttraining.. iemand misschien advies?
pi_122812500
Ik vind die dikke kont in de OP nu niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te maken.
pi_122812542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef Ladyy het volgende:
Hallo, ik ben dan dus een vrouw die inderdaad ook graag dikke mooie billen wil hebben. alleen rust de vloek op mij dat ik erg dun ben en dus nogal plat ben van achter. Aankomen lukt niet, dus wilde ik ze wat voller proberen te krijgen door middel van krachttraining.. iemand misschien advies?
SQUAT
pi_122812553
_O_

een dikke kont noemen :') Heeerlijk rond!

[ Bericht 31% gewijzigd door G.R.S. op 12-02-2013 23:25:13 ]
pi_122812599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef MarMar het volgende:
Ik vind die dikke kont in de OP nu niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te maken.
hommo
pi_122812754
MAAR VAN GEWICHTHEFFEN WORDT JE ZOOO GESPIERD ALS VROUW HOOR, DAT IS VIES.

:')

Mensen die er niets vanaf weten die dat gaan roepen zijn :') waardig.

My love for you is ticking clock, Berserker
pi_122812787
Dit topic _O_ had 'm nog niet gezien, bedankt voor de kick.
Wellicht dat er weer een paar vrouwen hierdoor het licht zien.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_122812906
pi_122812962

O+
pi_122813218
quote:
Nee geen crossfit. :{w

Hoor die crossfit 'coaches' :')

Ik zeg het niet vaak maar dat is nekschot waardig.
pi_122813344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.
pi_122813385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef IrCute het volgende:

[..]

Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.
Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.
pi_122813460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.
Nee, een filmpje waarbij je vrouwen ziet trainen en wat gewichtheffen met je lichaam als een vrouw doet.
pi_122813571
Met crossfit op zich is niks mis, het is tenslotte maar een verzamelnaam.
Waar wel wat mis mee is, zijn die crossfit-religieuzen die elkaar allemaal napraten en denken de waarheid in pacht te hebben, terwijl ze vaak geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Talloze filmpjes te vinden waaruit dat goed blijkt.
Nergens voor nodig.
pi_122813823
Waar kun je dat überhaupt gaan doen? Niet in een standaard sportschool lijkt me?
pi_122814017
Voornamelijk Amerikaanse fad die langzaam ook overwaait naar Europa.

Je betaald dan een paar honderd knaken per maand voor een 'coach'. De kwaliteit van die coaches trek ik zeer in twijfel, gezien de gevallen die ik heb teruggelezen en gezien het weight>form principe die ze neigen te hanteren. En dan ga je voornamelijk freeweight compound dingen doen.

Dan krijg je dus mensen zoals in het filmpje eerder die even in een paar dagen tijd stukje bij beetje permanente schade opbouwen door slechte houding en belasting.
pi_122814050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
Waar kun je dat überhaupt gaan doen? Niet in een standaard sportschool lijkt me?
Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.
Vind zelf wel chill om als afwisseling te doen af en toe.
pi_122814152
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.
Vind zelf wel chill om als afwisseling te doen af en toe.
Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mij :') Veels te duur voor iets wat je ook zelf kunt doen
pi_122814219
Kijk deze prachtige crossfit 'pullups' waar de coach bij staat.

Ze durven elke keer omhoog ook nog te tellen als een pullup.
pi_122814225
Ik loop erbij alsof ik een wilde nacht heb gehad. Split schema gekregen en gister onderlichaam, vandaag bovenlichaam gedaan. Werkt voor mij denk ik beter dan zo'n crossfit gebeuren.
pi_122814246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Aapmensch het volgende:
Kijk deze prachtige crossfit 'pullups' waar de coach bij staat.

[ afbeelding ]

Ze durven elke keer omhoog ook nog te tellen als een pullup.
godverdomme, sorry argo, zeg :')
pi_122814276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Echt, wtf :')
pi_122814299
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik loop erbij alsof ik een wilde nacht heb gehad. Split schema gekregen en gister onderlichaam, vandaag bovenlichaam gedaan. Werkt voor mij denk ik beter dan zo'n crossfit gebeuren.
Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doet :P

pi_122814373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doet :P
Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:58:19 #238
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122814401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef G.R.S. het volgende:
_O_

[ afbeelding ]

een dikke kont noemen :') Heeerlijk rond!

Heerlijk.
pi_122814405
quote:
Statistieken

Je kunt ook geboren worden met welgevormde billen
pi_122814445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.
Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.
pi_122814462
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.

pi_122814551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.
Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zo :')
pi_122814637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zo :')
Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijk :') Je tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken. :')
pi_122814688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.

[ afbeelding ]
Dat is echt onzin. Squats dragen ongetwijfeld bij aan de omvang van je billen maar het is niet de enige manier om aan een mooie bilpartij te komen.

Ik ben erg blij met de mijne en daar komt geen oefening aan te pas.
pi_122814802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mij :') Veels te duur voor iets wat je ook zelf kunt doen
Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.

quote:

[..]

Kan ja, maar die kans is vrij klein en als je je billen niet onderhoudt gaan ze uiteindelijk vanzelf alsnog lelijk worden. Dus je bent altijd beter af door gewoon te gaan squatten.
Nergens voor nodig.
pi_122814836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijk :') Je tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken. :')
DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doen
pi_122814965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.

[..]

Het is wel makkelijker dan het maken van je eigen schema. 90% van zijn 'klanten' is vrouw. Daarnaast zie ik hen, op een enkeling na, geen andere oefeningen doen. Het kan mij werkelijk niets schelen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doen
Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen. :') Achja, het hoort er eenmaal bij denk ik dan
pi_122815013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
pi_122815024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]

Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen. :') Achja, het hoort er eenmaal bij denk ik dan
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.

Wacht, waarom help ik hiermee ;(
Nergens voor nodig.
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:20:14 #250
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_122815034
Maarliefst 2 vrouwen in mijn hele gym doen squats :'(
Het is zo zonde.. Er zijn een hoop dingen aan je uiterlijk waar je weinig aan kan doen, maar mooie billen kun je gewoon voor trainen
pi_122815057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.
pi_122815072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]
Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
wat vreemd :9~
Nergens voor nodig.
pi_122815085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.

Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dik :P
pi_122815132
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:21 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.
:) Dat negeren mag ik mijzelf aanleren dan..

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

wat vreemd :9~
Goorlap.
pi_122815151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:22 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dik :P
Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.
Gewoon jezelf zo lelijk mogelijk maken :7
Nergens voor nodig.
pi_122815185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Dat negeren mag ik mijzelf aanleren dan..

[..]

Goorlap.
Je kunt het ook als een compliment zien :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.
Gewoon jezelf zo lelijk mogelijk maken :7
Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten ja :') :D
pi_122815219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten ja :') :D
Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.
Nergens voor nodig.
pi_122815224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naakt ;( Dus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks ^O^
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:29:53 #259
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_122815267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Sabinee het volgende:
...
O+ O+ O+
pi_122815297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.
dan maar lijden
pi_122815328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naakt ;( Dus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks ^O^
doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.
alhoewel... :')
Nergens voor nodig.
pi_122815410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.
alhoewel... :')
Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.
pi_122815487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.
als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.
Nergens voor nodig.
pi_122815523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.
Adres?
pi_122815569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door G.R.S. op 13-02-2013 00:48:05 ]
pi_122815602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Adres?
kom maar naar het gooi dan stuur ik je de goeie kant op ^O^
Nergens voor nodig.
pi_122815759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:39 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie? :)
Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waard ^O^

En bij jou? Hoe lang ben jij nu bezig?
pi_122815794
Gewoon curlen, ja toch? _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_122815918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waard ^O^

En bij jou? Hoe lang ben jij nu bezig?
Goed bezig! O+

Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).

Het duurt helaas lang maar het is het inderdaad wel waard.
pi_122816082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Goed bezig! O+

Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).

Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling. :')
Al gaat het volgens mij bij mannen wel wat sneller.
Nergens voor nodig.
pi_122816119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Goed bezig! O+

Is ook moeilijk om te zien bij jezelf he :') Met afvallen is het wel makkelijk meetbaar, maar als je spieren opbouwt zul je niet heel veel in gewicht afvallen denk ik, wel in vetpercentage.
Hard werken wordt beloond! Ben benieuwd hoe het er in de zomer voor staat 8-)
pi_122816128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling. :')
Al gaat het volgens mij bij mannen wel wat sneller.
Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.
pi_122816153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.
Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.
Nergens voor nodig.
pi_122816177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Is ook moeilijk om te zien bij jezelf he :') Met afvallen is het wel makkelijk meetbaar, maar als je spieren opbouwt zul je niet heel veel in gewicht afvallen denk ik, wel in vetpercentage.
Hard werken wordt beloond! Ben benieuwd hoe het er in de zomer voor staat 8-)
Klopt, maar m'n billen zagen er wat beter uit in de jeans. Ik moet sowieso eens foto's gaan maken ter vergelijking. Vetpercentage wil ik alleen meten via sport medisch centrum omdat die van de sportschool shit is :') Laatst zogenaamd van 24% naar 26,6% gegaan terwijl mijn gewicht niet omhoog is gegaan. :')
pi_122816200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.
Dus toch? Nou, dan ga ik mijn schema een klein beetje aanpassen dan :9
pi_122816207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Klopt, maar m'n billen zagen er wat beter uit in de jeans. Ik moet sowieso eens foto's gaan maken ter vergelijking. Vetpercentage wil ik alleen meten via sport medisch centrum omdat die van de sportschool shit is :') Laatst zogenaamd van 24% naar 26,6% gegaan terwijl mijn gewicht niet omhoog is gegaan. :')
Ja, die weegschaatjes zijn meer een soort ongeveer dingen. Kan net zo goed vocht zijn wat 'ie voor vet aan zag...
pi_122816245
quote:

[..]

14.gif13.gif
pi_122816248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:06 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Zou ik ook zeker doen als je kont je voornaamste reden is dat je daar staat.
Ik deed het alleen maar omdat squatten een goede basis is voor veel andere barbell-oefeningen. De rest was een ongewenst bijeffect.

Zou me ook niet teveel blindstaren op die vetpercentages, zolang het er in de spiegel maar gewoon goed uitziet voor jezelf.
Nergens voor nodig.
  woensdag 13 februari 2013 @ 07:47:22 #279
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_122817918
Overhypte meuk... :{w

Gewoon veel traplopen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:03:24 #280
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122818029
En nu TS z'n puistenkop nog fixen en het is al helemaal mooi
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:02:51 #281
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122818709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:06 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

waar haal je al dat zelfdiscipline vandaan? ... Als ik 5 minuten beweegd hebt dan heb ik al het gevoel dat ik genoeg heb gedaan voor de hele week/maand.
Doei!
pi_122818858
quote:
:r

Links is een stuk mooier.... Kwestie van smaak geloof ik, maar ik vind die spieren echt goor staan bij vrouwen :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:13:27 #283
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122818883
Ik snap die hele obsessie van mensen met lichamen en nummertjes en percentages niet.

Sinds wanneer is dat opeens zo?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122818958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap die hele obsessie van mensen met lichamen en nummertjes en percentages niet.

Ik vind het echt lelijk... Wat is er mis met mooie ronde lichaampjes?
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:18:02 #285
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122818959
quote:
after de boobjob ja :')
Doei!
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:18:42 #286
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122818970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik vind het echt lelijk... Wat is er mis met mooie ronde lichaampjes?
Een lichaam is een lichaam.

No fat chicks though

Ik snap gewoon die cijfer en nummertjes en percentage obsessie niet.

En die stats en zo :')

Vroeger had je dat nog heul niet
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122818986
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:18 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Een lichaam is een lichaam.

No fat chicks though

Ik snap gewoon die cijfer en nummertjes en percentage obsessie niet.

En die stats en zo :')

Vroeger had je dat nog heul niet
En dan die mensen die mensen die niet zo trainen als minderwaardig zien ;(
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:20:29 #288
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122819001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En dan die mensen die mensen die niet zo trainen als minderwaardig zien ;(
Die zijn zelf minderwaardig, als je zo gefocussed bent op je uiterlijk heb je ook verder niks te bieden
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:20:35 #289
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:13 schreef sinepedraap het volgende:

dit idd maar sowieso.. Als je als vrouw te fysiek sport val je sowieso als eerste af op plaatsen waar je uberhaupt niet af wil vallen.
Doei!
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:21:33 #290
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122819022
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef Meloewa het volgende:

[..]

dit idd maar sowieso.. Als je als vrouw te fysiek sport val je sowieso als eerste af op plaatsen waar je uberhaupt niet af wil vallen.
Jups :P

Vroeger sportte vrouwen nog gewoon als ze dik werden en de mooie meisjes voelde zich er te goed voor en zaten in een hoekje te roken ;(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122819026
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Borsten ;(
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:27:43 #292
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Borsten ;(
idd :') beter een eetpartijtje houden dan je tieten eraf sporten... En jaaa al die vrouwen die zo fysiek sporten en geen tiet meer hebben pakken vaker ook een boobjob , hebben ze strak lichaam, kont en tieten dat terwijl uber platte buik!!
Doei!
  Forum Admin woensdag 13 februari 2013 @ 09:29:31 #293
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_122819181
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

idd :') beter een eetpartijtje houden dan je tieten eraf sporten... En jaaa al die vrouwen die zo fysiek sporten en geen tiet meer hebben pakken vaker ook een boobjob , hebben ze strak lichaam, kont en tieten dat terwijl uber platte buik!!
Lekker :9~ Wanneer heb jij dat?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:36:43 #294
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:29 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Lekker :9~ Wanneer heb jij dat?
nooit... ;( ik word natuurlijk oud
Doei!
  Forum Admin woensdag 13 februari 2013 @ 09:37:12 #295
54263 crew  Pharkus
pi_122819318
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:36 schreef Meloewa het volgende:

[..]

nooit... ;( ik word natuurlijk oud
Zonde hoor
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:39:11 #296
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819356
quote:
11s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:37 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zonde hoor
zou best iets aan me laten doen hoor,( denk ik) maar die beschrijving die ik net gaf vind ik meer voor pornosterren in de maak niet voor dagelijke meisjes :D
Doei!
  Forum Admin woensdag 13 februari 2013 @ 09:40:13 #297
54263 crew  Pharkus
pi_122819379
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:39 schreef Meloewa het volgende:

[..]

zou best iets aan me laten doen hoor,( denk ik) maar die beschrijving die ik net gaf vind ik meer voor pornosterren in de maak niet voor dagelijke meisjes :D
:D ik dacht dat jij de combinatie was van een dagelijks meisje met stiekum het lichaam van een pornoster in de dop
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:40:15 #298
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122819381
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:39 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik denk dat als vrouwen eenmaal beginnen met die correcties ze alles willen laten doen en maar door blijven gaan tot ze helemaal custom zijn en eruit zien als een pop
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:45:41 #299
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

:D ik dacht dat jij de combinatie was van een dagelijks meisje met stiekum het lichaam van een pornoster in de dop
mijn lichaam is wel oke met hakken enz. Maar als ik die uit heb voel ik me ook een klein kind van 1,60m
Doei!
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:48:57 #300
351780 Piye
King of Kush
pi_122819588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:40 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk dat als vrouwen eenmaal beginnen met die correcties ze alles willen laten doen en maar door blijven gaan tot ze helemaal custom zijn en eruit zien als een pop
Inderdaad, als je eenmaal die stap hebt gezet is het ook veel makkelijker om te denken "o eigenlijk vind ik dit ook niet helemaal perfect, dat kan ik ook wel laten aanpassen".
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:49:22 #301
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122819595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:48 schreef Piye het volgende:

[..]

Inderdaad, als je eenmaal die stap hebt gezet is het ook veel makkelijker om te denken "o eigenlijk vind ik dit ook niet helemaal perfect, dat kan ik ook wel laten aanpassen".
Precies, en dan is het einde zoek voor onze lievun meloewatjuh
Mijn nieuwe ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')