Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind ze wat te gespierd voor mijn smaak, die armen.
Zij is veel te gespierd, vind ik.quote:
Ga je schamen. En diep ook!quote:
Zou kunnen inderdaad. Sowieso vind ik het bij een vrouw al snel niet meer aantrekkelijk worden als je echt spieren gaat zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is sprake van hele slimme belichting in die foto. Denk die schaduwen weg en dat is wat je zou zien irl. Qua massa valt het echt reuze mee.
SQUATquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef Ladyy het volgende:
Hallo, ik ben dan dus een vrouw die inderdaad ook graag dikke mooie billen wil hebben. alleen rust de vloek op mij dat ik erg dun ben en dus nogal plat ben van achter. Aankomen lukt niet, dus wilde ik ze wat voller proberen te krijgen door middel van krachttraining.. iemand misschien advies?
hommoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef MarMar het volgende:
Ik vind die dikke kont in de OP nu niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te maken.
Nee geen crossfit.quote:
Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nee geen crossfit.![]()
Hoor die crossfit 'coaches'
Ik zeg het niet vaak maar dat is nekschot waardig.
Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kijk het filmpje voordat je gaat haten sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |