dam die kerel heb grote tricepsquote:
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dam die kerel heb grote triceps
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.
#nohomo
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://allisonnyc.blogspot.nl/
die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
dam die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
Dat stond er helaas niet bij...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe lang deed zij daar over? Die bovenste? Die kont
Toch knap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat stond er helaas niet bij...
Ja, respect. Er gaat aardig wat tijd overheen en al die keren dat ze in de spiegel heeft gekeken zonder verschil te zien hebben haar in ieder geval niet tegen gehoudenquote:
Que?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!quote:
Die armen vind ik wel een beetje (heel erg) te hoor. Verder ziet ze er goed uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!
Je UI, wat het is.quote:
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Genoeg beeldmateriaal ter ondersteuning hier: squatten moet verplicht worden vanaf een bepaalde leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |