dam die kerel heb grote tricepsquote:
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dam die kerel heb grote triceps
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaarne hoofdletters gebruiken als je het over God hebt, dus "Die Kerel".
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik sport zodat ik op mijn eigen pics kan fappen.
#nohomo
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://allisonnyc.blogspot.nl/
die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
dam die bovenstequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie van slank naar fit
Nog een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het verschil tussen "slank" en "in shape" te benadrukken.
Dat stond er helaas niet bij...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe lang deed zij daar over? Die bovenste? Die kont
Toch knap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat stond er helaas niet bij...
Ja, respect. Er gaat aardig wat tijd overheen en al die keren dat ze in de spiegel heeft gekeken zonder verschil te zien hebben haar in ieder geval niet tegen gehoudenquote:
Que?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heel erg offtopic maar wat is jou plaatje?
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!quote:
Die armen vind ik wel een beetje (heel erg) te hoor. Verder ziet ze er goed uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En die ass en die benen en en en .. bij haar is alles DAMN!
Je UI, wat het is.quote:
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Genoeg beeldmateriaal ter ondersteuning hier: squatten moet verplicht worden vanaf een bepaalde leeftijd
Je hebt m'n stem!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Na 6 maanden krachttraining.
deze is nog beter O_O wat een enorme vooruitgangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
En nog eentje
http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_myth
En dit moeten de vrouwen ook maar eens lezen.
Ik stem Frank.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mocht ik nog de politiek ingaan zal ik hier, met foto's uit dit en dat andere topic een Kamerkwestie van maken zodra ik benoemd ben als Kamerlid.
Would husband/10quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Na 6 maanden krachttraining.
Ga eens in SPT kijken, daar heb je een BB topic en een fitness topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Voor zover ik weet zijn Robophatt en IrCute, 2 dames die van aanpakken weten, iemand die nog meer fitnessvrouwen op Fok kent? Heb meer persoonlijke info en ervaringen over womens fitness nodig om een topic te openen.
Nja, ik wil er gewoon een openen met de kennis en passie die ik heb. Ik hoop daarmee andere mensen te passioneren en te helpen met hun fysiek. Veel vrouwen willen volgens mij wel, maar weten niet hoe en kijken enorm tegen de sportschool aan. Ik denk dat vrouwen behoorlijk gestimuleerd kunnen worden met goede schema's, persoonlijke ervaringen en motivatie. Dit met zo min mogelijk bro science en harde feiten. Zit er al een lange tijd aan te denken en ik vind het leuk om te doen, misschien ga ik nog een dealtje met bodyenfitshop.nl regelen voor (lichte) sponsoring.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de vrouwen zelf is om te bepalen of het zinvol is een krachtrainings/fitness topic voor vrouwen te openen.
Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Krijg je echt zo'n bil van squatten? DamnWil ik ook! Werkt dat echt alleen maar bij squatten met gewichten? Ik zit niet bij een sportschool, ik doe marshall arts...
Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Alborz het volgende:
[..]
Helaas moet je progressief opbouwen met gewichten om zulke billen te krijgen. Het is deels ook genetisch bepaald he. Je moet naar de vorm van je billen kijken en ze dan groter en ronder inschatten, het is niet zo dat je gaat 'shapeshiften' door te squatten.
Wauwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik ben erg slank gebouwd en zit vaak tegen ondergewicht aan, maar ik heb wel een bil. Genetisch zit het in orde, ik moet spieren gaan opbouwen om goed op gewicht te komen zonder dat het alleen vet is. Dilemma... Misschien dat ik trainmore eens ga proberen. Ik wil ook niet stoppen met de vechtsport die ik nu doe, maar het wordt een beetje prijzig anders. Trainmore is dan wel een goede, is nog geen 100 meter lopen en als ik 3x per week ga inclusief personal coach en zonnebank, kost het me maar ¤26 per maand om te fitnessen. Damn, mijn lichaam kan zo veel beter worden dan het nu is. Nu wil ik ook echt meteen beginnen...
Mijn vriendin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
M'n ping is 127.0.0.1
Goed veel deadliften en BOR's doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Alborz het volgende:
[..]
Knap hoe zij daar grip heeft op het dijbeen.
Respect voor die vrouw.quote:
I know, maar alsnog. Ik DL en BOR best veel maar ik denk niet dat ik een man op kan tillen aan zijn dijbeen, hoe sterk mijn grip ook is, of hij moet heel flabby zijn daar..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed veel deadliften en BOR's doen.
[ afbeelding ]
Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
Even tussendoor, ik denk dat vrouwen veel meer into het crossfit gebeuren zullen zijn. Aangezien dat niet echt de focus heeft op massa/kracht, maar op allround fitness. Dat zal vrouwen m.i. veel meer aanspreken dan puur krachttraining. Me thinks. Als je ziet hoeveel vrouwen hier te vinden zijn:
https://www.facebook.com/crossfit/photos_stream
En het is een gateway drug, AllisonNYC bijvoorbeeld is van CF overgestapt naar olympisch gewichtheffen.
Dude, die zitten OVERAL. Culemborg, Monnikendam, in Amsterdam zitten er een stuk of 8 volgens mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:37 schreef Alborz het volgende:
[..]
Zijn er crossfitzalen in Nederland? Hoor er nooit wat over in ieder geval.
Die results zijn echt ziek trouwens, die midsectionOok wel goede genetics hoor.
mond ligt op mijn schoot O_Oquote:
Look past that, even kijken naar de gains en wat de uitwerking van KT is. Niet dat jij het niet zou weten, maar dit vind ik eigenlijk best wel een mooi voorbeeld van wat het bij vrouwen doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jammer van die tatouage en die boobjob.
Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een afspraak? Zorg dat 1) een squatrack en/of power rack hebben 2) free weights hebben 3) de rest maakt niet uit, zolang je maar met een barbell en dumbbells kan werken.
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik heb zondag een afspraak bij de sportschool. Waarschijnlijk ga ik 1 november ook beginnen met krachttraining, wat een resultaten zeg!! Kan niet wachten!
Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stel
ze maar aan alborz, ik leer ook een hoop van hem
Top! Geef duidelijk aan wat je doel is, dan moet het goedkomen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, voor een dagpas en rondleiding e.d. Ik denk dat ze al die dingen wel hebben, ik neem er ook een personal coach bij om een trainingsschema mee te maken, ik ga niet zomaar wat aanklooien.
Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
probeer ook goed op je voeding te letten, als je daar vragen over hebt stel
ze maar aan alborz, ik leer ook een hoop van hem
bereken je calorie behoefte, en beslis of je af wil vallen of aankomen. bij aankomen 250 kcal boven je onderhoud eten en afvallen 250 eronder. probeer ongeveer 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht tot je te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
probeer ongeveer voor iedere kilo lichaamsgewicht een gram vet in te nemen en haal deze uit gezonde producten.
dat zijn een beetje de basics er zijn miljoenen topics over goede voeding war kt betreft over het internet verspreid, dus gewoon goed zoeken
klopt, mag wel wat bij dan. voeding is in het begin ff experimenteren en kijken wat goed voor jou werkt. de eerste 5-6 kilo gaat er aan vliegen ( bij mij 4.5 kilo massa in 5 weken) daarna zal het tempo wat afnemen. als je behoefte hebt aan snacken neem dan vezelrijke producten tot je, deze verzadigen je zodat je niet snel honger krijgt. havermout brinta of musli doen het goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag al gedm't met hem. Op zich eet ik wel gezond, maar aangezien ik in het centrum woon heb ik er nogal een handje van om 's avonds nog even hotwings of een big tasty te halen. Vet hoef ik ook nog niet te verliezen, maar ik moet niet teveel ongezonde vetten gaan eten. Ik weet gelukkig al best wel wat over gezonde voeding, ik moet vooral meer eiwitten binnen krijgen als ik ga beginnen.
Ik moet in elk geval aankomen. Ik ben nu ergens tussen de 53 en 55 kilo met ongeveer 1,75 dus daar mag echt nog wel 10 kilo bij.
zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Alborz het volgende:
[..]
Bedankt voor de compliment. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat een lichaam van een vrouw net iets anders werkt dan een man. Vrouwen hebben niet genoeg testosteron om grote hoeveelheden eiwitten om te zetten in bouwstoffen. Een vrouw kan dus gerust 1/3e van de eiwithoeveelheid van een man tot zich nemen. Je mag natuurlijk wel meer tot je nemen, maar dan zal waarschijnlijk meer dan de helft door je nieren uitgescheiden worden. Best zonde dus. Maar inderdaad niet vrezen voor wat extra kcal. Een goede KT sessie verbruik je al 300-400kcal, doe je daarna nog een kwartier cardio dan mag je daar 200-300kcal bij optellen. Ik raad je dus aan om kcals te tellen @ NietJouwVrouw
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zo das nogal een flink verschil wat betreft het opnemen van eiwitten, ach ja weer wat geleerd, dankje man![]()
Gezonde aspiratiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
Zou TS mn persoonlijke trainer laten zijn
sowieso niet zo'n lekker idee als beginner lijkt mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier
zijn triceps op die 2e pic lijken echt enormquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef Alborz het volgende:
Wie wil mij personal trainen zodat ik op Frank Zane/Mike Mentzer ga lijken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een god, 100% adonis
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
te nemen, en haal dit uit schone voeding zoals kalkoenfilet magere kwark noten groentes en vis( tonijn is een goede ).
Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuningquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |