klopt man, voeding slaap trainingschema. het is een 24/7 levensstijlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zullen weinig dames zijn die met zo'n man willen leven. En dan heb ik het niet perse over z'n uiterlijk...
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de mannen die op topniveau bodybuilden doen het niet meer voor de dames man
Dan is het goed. Ik denk trouwens dat hij wel een punt heeft, maar dat hij iedereen die naar de sportschool gaat over 1 kam scheert. Echter in het vorige deel werd iedereen die niet naar de sportschool gaat net zo goed over 1 kam geschoren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
niet direct onzekerheid inderdaad, maar we maken heel veel keuzes gebaseerd op wat anderen van ons denken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee klopt, die neigen meer naar een schizoide persoonlijkheidstoornis. Misschien te vaak geminacht door hun vader toen ze nog kind waren, zodat ze zichzelf nooit goed genoeg vinden.
Achja. Anyway. Ik laat me wel een beetje extreem uit over bodybuilders, terwijl er niets mis is met topfit zijn... maar er schuilen wel grote gevaren in die sport !
hahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis de visuele ondersteuning in deel 2, het blijft een lastig verhaal namelijk.
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat ik nog steeds al die kleerkasten hun ass kick, want die massa spieren maakt ze 2 x zo langzaam in real life gevechten. Maarja, dat maakt hun niet uit, want oppervlakkig uiterlijk is het enige wat in hun wereld telt.
train ze manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Alborz het volgende:
Ben overigens naar de gym, ga er van uit dat jullie serieus OT kunnen blijven discussieren
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je praat over onzekerheid en vervolgens zeg je dat je bodybuilders wel even kickt om te bewijzen hoe stoer je bent.
Wij trainen niet om mensen in elkaar te slaan, dat zou pas onzeker zijn.
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
jij doet net of iedere bodybuilder een of andere doorgeslagen anabolen slikkende aggresieve onzekere mongool is. waarom man?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gewoon een normale conclusie, getrokken aan de hand van praktische ervaringen in het op straat in gevecht raken met een bodybuilder (zijn initiatief overigens, kennelijk kon hij zich meer beheersen na al die testo-innames).
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maakt me niks uit dat er af en toe zo'n tokkie tussen zit. Jij extrapoleert het naar alle bodybuilders.
Het laatste is niet waar. Zelfs als we een keer zouden cyclen, lopen we er nog niet gelijk bij als Ronnie Coleman.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer niet mijn bedoeling.
Dus laat ik bij deze even van de mogelijkheid gebruik maken om me te verontschuldigen aan alle "normale" fitness mensen die hun uiterlijk niet naar het extreme doortrekken en gewoon topfit willen zijn. Jullie zijn niet het subject van mijn trolluitlatingen.
But beware! De grens tussen normale fitness dudes en extreme idiots is wazig en onduidelijk!
hihi das nie so slim want als je skwat creer je alleen maar meer agtergrond ;pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
Squatten hoop ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar zijn alle dames gebleven btw ???
nee man, die van mij is zo groot dat ik een heel sterk en groot lichaam nodig heb omdat ik anders bijna omval man.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef 16meter het volgende:
dat bodybuilden is allene maar hun kleine pikkie te compensere hehe
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef tarantism het volgende:
typisch hoe een topic over vrouwen hier dan weer over enorme geoliede gespierde mannen in ministringetjes gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |