abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:47:40 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef Alborz het volgende:
Post anders eens een foto van jou Slacker. Ik vind jou altijd overkomen als een superheldin, fotos nodig ter ondersteuning ;)
Fappen doe je maar op iemand anders.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118153388
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als je chips in bleek wast is het ook schoon genoeg voor consumptie.
_O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_118153422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

op de foto's uit deel 1 van dit topic haha
pi_118153430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat ik 'fap' :o
pi_118153490
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118153519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik heb best wel cellulitis op m'n benen, zou krachttraining dat kunnen wegnemen dan wel ernstig kunnen reduceren?
ja
http://mens-en-gezondheid(...)tis-verminderen.html
lekker simpel verhaaltje
pi_118153579
quote:
Ik denk dat de combinatie van een goede voeding, toegenomen spiermassa en iets lagere vetpercentage wel voor een drastische vermindering kan zorgen. Maar kan hier helaas niet al te detailleerd in meegaan, heb er niet zo veel verstand van. Misschien weet Slacker het beter dan ik.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:52:39 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Alborz het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat ik 'fap' :o
Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118153623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Vroegtijdig klaarkomen is geen feature dude.
Wauw, wat ben jij een pittige tante zeg!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:56:59 #160
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118153774
quote:
Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.
pi_118153992
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
pi_118154102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Haal het idee uit je hoofd dat je vet van $lichaamdeel kan wegtrainen op commando. Je dient als je van je vetreserves af wilt een energietekort te hebben. Dus minder eten (kcal) dan je verbruikt (kcal). Vervolgens ga je langzaam aan over de gehele linie je vetjes (verkleinwoorden zijn leuk ni?) verliezen. O.a. op je benen, je buik, je borsten, je gezicht, je organen etc.
dit.
o nog even een kleine toevoeging, je moet niet verwachten dat je door minder te eten en alleen je benen te trainen alleen je benen slanker worden. vet word niet plaatselijk verbrand maar je lichaam verbrand vet op plaatsen waar het lichaam dat wil. daarom moeten mannen ook de mythe van zich af zetten dat ze "buikvet" er af kunnen trainen met crunches, je zal in je gehele vetpercentage omlaag moeten voor
abs..
pi_118154191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
Je kan wel iets meer invloed hebben op de plekken waar je vet kwijt raakt door de bloedcirculatie te bevorderen. Want als je de lichaamstemperatuur van je buik vergelijkt met die van je nek dan merk je dat je buik in vergelijking veel kouder is dan je nek. Als intensief gaat sporten en na verloop vet gaat verbranden dan verlies je het snelste vet op de warmste plekken op je lijf (respectievelijk de gedeeltes waar bloed het meeste doorheen stroomt). Plekken zoals je gezicht, kin, nek en je ledematen zullen als eerste 'dunner worden'. Je kan vetverbranding lichtelijk stimuleren door strakke kledij te dragen over je buik als je cardio aan het doen bent. Maar sowieso is de buik de laatste lichaamsdeel dat vet vasthoudt.
het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.

heb vaker dingen gelezen dat plaatselijke vet verbanding bijna tot niet mogelijk is
pi_118154225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Alborz het volgende:

[..]

Natuurlijk mag zij vrijwillig 1g testosteron per 4 dagen bijschieten in d'r bil om dat wel voor elkaar te krijgen, maargoed dat is iets wat ik niet promoot hier :D
Liever niet, nee. Straks krijg ik nog baardgroei en een zware stem :')

Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
pi_118154250
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

het verschil word er echt niet veel groter op hoor, buik is bij mannen bij vrouwen is het vaak de heupen.

heb vaker dingen gelezen dat plaatselijke vet verbanding bijna tot niet mogelijk is
Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;D
pi_118154294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nek
kin etc van nature al veel minder vet is opgeslagen. je grootste vetreserve word bij vetverbranding pas als laatst aangesproken ( je buik dus)
pi_118154389
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Op calorieën letten heb ik echt nog nooit in m'n leven gedaan, het tellen dus al helemaal niet... Brinta eet ik wel, alhoewel ik niet teveel melk wil binnen krijgen. Misschien dat ik het eens met sojamelk moet proberen. Qua vlees zit ik wel goed denk ik, ik eet vooral kip, rund en vis. Ik zal eens op de calorieën gaan letten om te kijken wat ik nu binnen krijg en hoe ik dat kan verbeteren.
Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.

Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
pi_118154468
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik denk dat je daar het ook sneller verbrand om dat bij je nek
kin etc van nature al veel minder vet is opgeslagen. je grootste vetreserve word bij vetverbranding pas als laatst aangesproken ( je buik dus)
Er komen inderdaad verscheidene factoren kijken bij vetopslag inderdaad.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:13:45 #169
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118154479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:

[..]

Klinkt goed. Alleen zou ik brinta omwisselen voor havermout, is misschien minder lekker, maar zitten veel minder snelle koolhydraten in havermout en veel meer complexe koolhydraten (geven je over een lange strek veel energie, ipv snel). Ook zou ik geen soja gebruiken, ik heb namelijk gelezen dat Soja meer oestrogeen promoot in een mannenlichaam (iets wat bodybuilders willen voorkomen, want oestrogeen is samen met insuline de grootste vijand van testosteron/groeihormoon). Of dit ook effect heeft op vrouwen weet ik niet zeker, maar die kleine hoeveelheden testosteron die je al hebt wil je graag behouden en koesteren.

Je kan ook groentes als broccoli eten die een gunstige effect hebben op testosteronniveau's.
Vrouwenborsten krijg je ervan :N
pi_118154492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef Alborz het volgende:

[..]

Klopt, het is ook marginaal en dus eigenlijk verwerpelijk. Maar strakke dingen om je torso/billen hebben dus weldegelijk effect op het afslanken van die plekken. Wat je dus op tell-sell enzulks ziet is niet 100% gimmick, zulke kledij zorgen voor een bevorderde bloedsomloop. Nja, je moet het maar willen ;D
tja, het is mij nog steeds te omslachtig. ik vind dat als je mooi wilt zijn je er hard voor moet knokken en niet door een of
ander veel te strak kledingstuk misschien een vijftiende van een goed kt resultaat te behalen
gelukkig zijn we het daarin over eens, kan echt niet geloven hoe veel mensen denken dat je een pracht lichaam krijgt van die telsell troep. :'(
pi_118154519
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Vrouwenborsten krijg je ervan :N
Ik weet niet of dit een troll is of niet, maar als je als man een extreem hoge oestrogeenspiegel hebt dan kan je inderdaad vrouwelijke attributen gaan ontwikkelen. Juck :X
pi_118154580
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef Alborz het volgende:

[..]

:9 Dat eet ik sowieso al vaak. Maar wel met kaassaus, of door andere gerechten heen. Spinazie moet ik wel vaker eten eigenlijk, of het mixen met een banaan en peer als groene smoothie. Bijna alle smoothies met banaan zijn lekker.
pi_118154586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

ik zou proberen om
echt een goed voedingsschema voor jezelf te maken, het is dan veel makkelijker om bij te houden wat je eet
pi_118154752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

:9 Dat eet ik sowieso al vaak. Maar wel met kaassaus, of door andere gerechten heen. Spinazie moet ik wel vaker eten eigenlijk, of het mixen met een banaan en peer als groene smoothie. Bijna alle smoothies met banaan zijn lekker.
Goed van je. Vergeet niet dat gestoomde broccoli het gunstigst is. Rauwe en gekookte broccoli laat zijn kostbare mineralen niet zo goed los en als je het kookt dan raken de meeste zoek, stomen dus. En voor de rest wat dhr. Pannenkoek zegt: probeer een gevarieëerde voedingsschema te maken, je mag heus wel eens een dagje valsspelen (fastfood oid). Maar begin je maar eerst te richten op de oefeningen die je binnenkort gaat doen. Zoek artikelen op, video's, verdiep je. Dat laatste zorgt er ook voor dat je gemotiveerd blijft.

Veel mensen vinden het namelijk niet zo moeilijk om te beginnen met sporten. Wat ze wel moeilijk vinden is om over plateaus heen te komen of na een geringe tijd door te gaan met sporten als ze niet meer zo veel resultaat zien. Motivatie is dus heel belangrijk, zoek soortgenoten op, blijf gedisciplineerd.

Vandaar dat ik ook een aparte topic wil. Tijd zal het brengen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:21:07 #175
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_118154755
Alborz, ik ben niet al te vreemd met sporten, maar om de een of andere reden ben ik nooit van mijn laag buikvet af kunnen komen. Laat staan dat bijkomen zeer moeilijk voor mij is.

Deel je wijsheid aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')