Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
wat vreemdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dikquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.
Wacht, waarom help ik hiermee
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een kwestie van negeren. Gewoon oortjes indoen en trainen. Je gaat naar de sportschool om strakker te worden en perverts die niets te doen hebben dan staren zijn er nou eenmaal helaas.
Goorlap.quote:
Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, dankjewel. Ik houd niet zo van wijde shirts anders lijk ik zo dik
Je kunt het ook als een compliment zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat negeren mag ik mijzelf aanleren dan..
[..]
Goorlap.
Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Niemand kijkt graag naar zeekoeien.
Gewoon jezelf zo lelijk mogelijk maken
Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil wel naar mezelf kunnen kijken zonder in huilen uit te barsten ja![]()
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.
Wacht, waarom help ik hiermee
dan maar lijdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt dan wel weer als je transformatie van dikkertje naar godin voldaan is. Tot die tijd moet je maar lijden.
doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktDus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks
Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe je haar zo boven in een knotje, dat ziet er vaak zo achterlijk uit dat mensen je niet zullen aanstaren.
alhoewel...
als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godsamme man. Doe eens wat aan je lust.
Adres?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als jij bij mij in de gym op de loopband komt rennen dan komt dat helemaal goed.
Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Make up naar de sportschool? Hoogstens de make up die ik al op had, en als ik verder nog niet de deur uit ben geweest alleen mascara, want anders voel ik mij naaktDus dat van make up kunnen we schrappen. Haren niet gedan... Tsja, ik neem aan dat G.R.S ook geen kort kapsel heeft, en ik ook niet. Dus dan moet het sowieso in een staart, anders is het geen doen. Wijde kleding is wel een goede tip. Dat heb ik nu inderdaad niet. Thanks
kom maar naar het gooi dan stuur ik je de goeie kant opquote:
Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waardquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je training? Al enige progressie?
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja begint eindelijk te komen, nu 3 maanden bezig en gemiddeld 3x per week geweest. Begin nu wel resultaat te zien, ik ben ook aan het zoeken met beter eten, ik deed nooit ontbijten, nu maak ik een shake met kwark, water, havermout en fruit en verder at ik eigenlijk al wel oke, ik begin ook aan te komen nu (ik moest aankomen, heb wel een normaal vetpercentage maar gewicht is op 't randje) dus ik ben wel tevreden. Het gaat wel langzaam als vrouw zijnde... Maar het is het waard![]()
En bij jou? Hoe lang ben jij nu bezig?
Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).
Het duurt helaas lang maar het is het inderdaad wel waard.
Is ook moeilijk om te zien bij jezelf hequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik ben nu ongeveer 2 maanden serieus bezig met KT. Ik ben al half jaar lid maar heb toen niet echt serieus getraind. Na twee maanden heb ik nu meer kracht en mijn billen zijn een klein beetje ronder geworden(minimaal maar ik zag wel wat verschil) . Verder ben ik sinds januari 2 kilo afgevallen (nog 3 te gaan).
Het duurt helaas lang maar het is het inderdaad wel waard.
Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe vaak per week squat je? Ik heb een jaar lang 3x in de week gesquat, en m'n kont is gewoon te dik geworden. Dat was niet helemaal de bedoeling.
Al gaat het volgens mij bij mannen wel wat sneller.
Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op dit moment 1x per week. Ik wil het eigenlijk 2x per week doen maar ik weet niet of dat zo verstandig is.
Klopt, maar m'n billen zagen er wat beter uit in de jeans. Ik moet sowieso eens foto's gaan maken ter vergelijking. Vetpercentage wil ik alleen meten via sport medisch centrum omdat die van de sportschool shit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Is ook moeilijk om te zien bij jezelf heMet afvallen is het wel makkelijk meetbaar, maar als je spieren opbouwt zul je niet heel veel in gewicht afvallen denk ik, wel in vetpercentage.
Hard werken wordt beloond! Ben benieuwd hoe het er in de zomer voor staat
Dus toch? Nou, dan ga ik mijn schema een klein beetje aanpassen danquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk 3x in de week squatten, hoor. Zeker in het begin als het gewicht laag ligt en je tussen elke sessie een dagje vrij neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |