abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122813460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Ja een reclamefilmpje voor crossfit. Leuk.
Nee, een filmpje waarbij je vrouwen ziet trainen en wat gewichtheffen met je lichaam als een vrouw doet.
pi_122813571
Met crossfit op zich is niks mis, het is tenslotte maar een verzamelnaam.
Waar wel wat mis mee is, zijn die crossfit-religieuzen die elkaar allemaal napraten en denken de waarheid in pacht te hebben, terwijl ze vaak geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Talloze filmpjes te vinden waaruit dat goed blijkt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_122813823
Waar kun je dat überhaupt gaan doen? Niet in een standaard sportschool lijkt me?
pi_122814017
Voornamelijk Amerikaanse fad die langzaam ook overwaait naar Europa.

Je betaald dan een paar honderd knaken per maand voor een 'coach'. De kwaliteit van die coaches trek ik zeer in twijfel, gezien de gevallen die ik heb teruggelezen en gezien het weight>form principe die ze neigen te hanteren. En dan ga je voornamelijk freeweight compound dingen doen.

Dan krijg je dus mensen zoals in het filmpje eerder die even in een paar dagen tijd stukje bij beetje permanente schade opbouwen door slechte houding en belasting.
My love for you is ticking clock, Berserker
pi_122814050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:44 schreef G.R.S. het volgende:
Waar kun je dat überhaupt gaan doen? Niet in een standaard sportschool lijkt me?
Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.
Vind zelf wel chill om als afwisseling te doen af en toe.
pi_122814152
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Bij de grotere sportscholen zie je steeds vaker een crossfitgedeelte erbij komen.
Vind zelf wel chill om als afwisseling te doen af en toe.
Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mij :') Veels te duur voor iets wat je ook zelf kunt doen
pi_122814219
Kijk deze prachtige crossfit 'pullups' waar de coach bij staat.

Ze durven elke keer omhoog ook nog te tellen als een pullup.
pi_122814225
Ik loop erbij alsof ik een wilde nacht heb gehad. Split schema gekregen en gister onderlichaam, vandaag bovenlichaam gedaan. Werkt voor mij denk ik beter dan zo'n crossfit gebeuren.
pi_122814246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef Aapmensch het volgende:
Kijk deze prachtige crossfit 'pullups' waar de coach bij staat.

[ afbeelding ]

Ze durven elke keer omhoog ook nog te tellen als een pullup.
godverdomme, sorry argo, zeg :')
pi_122814276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Nee geen crossfit. :{w

Hoor die crossfit 'coaches' :')

Ik zeg het niet vaak maar dat is nekschot waardig.
Echt, wtf :')
pi_122814299
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik loop erbij alsof ik een wilde nacht heb gehad. Split schema gekregen en gister onderlichaam, vandaag bovenlichaam gedaan. Werkt voor mij denk ik beter dan zo'n crossfit gebeuren.
Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doet :P

pi_122814373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Gister ook onderlichaam gedaan. Mijn billen doen nog steeds zeer van de barbell glute bridge. Echt een aanrader trouwens als je die oefening nog niet doet :P
Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:58:19 #238
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122814401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:18 schreef G.R.S. het volgende:
_O_

[ afbeelding ]

een dikke kont noemen :') Heeerlijk rond!

Heerlijk.
pi_122814405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Levolution het volgende:
Statistieken

10% van alle vrouwen die dit topic lezen, zal geïnspireerd raken en beginnen met squatten.
1% daarvan zal de discipline hebben om het ook daadwerkelijk te blijven doen tot er iets bereikt is.

Dus als 1000 vrouwen dit topic lezen, zal slechts 1 daarvan uiteindelijk goede billen krijgen.

Zoveel moeite moeten wij mannen doen voor een wereld met welgevormde billen. Het leven is hard.
Je kunt ook geboren worden met welgevormde billen
pi_122814445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Die ken ik niet! Ik heb leg curl, walking lunges (met gewicht uiteraard), squads en stiff leg dl voor m'n benen nu.
Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.
pi_122814462
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.

pi_122814551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Deze oefening is puur voor je bilspieren maar je traint je harmstrings ook automatisch. Je voelt je billen branden joh! Echt een heerlijk gevoel.
Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zo :')
pi_122814637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Moet ik een keer proberen als er geen creeps in de sportschool zijn dan, een keer overdag. 's Avonds lopen me er toch een paar figuren rond, dan voel ik me nogal bekeken. Was gister ook zo :')
Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijk :') Je tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken. :')
pi_122814688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:59 schreef Aapmensch het volgende:

[..]

Tja. Die Brazilianen vindt je ook gewoon in de sportschool terug hoor.

[ afbeelding ]
Dat is echt onzin. Squats dragen ongetwijfeld bij aan de omvang van je billen maar het is niet de enige manier om aan een mooie bilpartij te komen.

Ik ben erg blij met de mijne en daar komt geen oefening aan te pas.
pi_122814802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Oh, volgens mij hebben we ook zoiets maar een veel kleinere schaal. Ze gebruiken kettlebelts en dumbells. Je betaalt 60 euro week (2x 30 min) volgens mij :') Veels te duur voor iets wat je ook zelf kunt doen
Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.

quote:
3s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Kan ja, maar die kans is vrij klein en als je je billen niet onderhoudt gaan ze uiteindelijk vanzelf alsnog lelijk worden. Dus je bent altijd beter af door gewoon te gaan squatten.
Nergens voor nodig.
pi_122814836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld. Sommige oefeningen zoals de preacher curls zijn echt vrouwonvriendelijk :') Je tieten worden zowaar naar voren geduwd. Laatst betrapte ik een gozer die letterlijk aan het staren was. Het is lastig om tijdens een oefening je shirtje naar boven te trekken. :')
DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doen
pi_122814965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het is ook meer voor onwetenden die alles graag op een presenteerblaadje krijgen door een "coach" die z'n certificaat bij een pakje boter in de Aldi heeft gekregen.

[..]

Het is wel makkelijker dan het maken van je eigen schema. 90% van zijn 'klanten' is vrouw. Daarnaast zie ik hen, op een enkeling na, geen andere oefeningen doen. Het kan mij werkelijk niets schelen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

DL, squats en lunges zijn ook al erg, en ik ging ook nog planken gister... Ideaal al die oefeningen idd. Gister stonden ze achter me naar me te kijken, terwijl ik aan het squatten was met mijn zijkant naar de spiegel, om op mijn houding te letten. Sommige boys zie je ook ineens extra hun best doen he. Dat vind ik vooral grappig, en zeker als ze de oefeningen dan nog fout (veel te snel bijv.) doen
Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen. :') Achja, het hoort er eenmaal bij denk ik dan
pi_122815013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dat je dan nog zin hebt om te gaan. Dat is de reden dat ik er zo geen zin in heb. Als ik aan het rennen was op de loopband zag je die goorlappen ook staren naar mijn op en neergaande borsten.
pi_122815024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]

Echt he. Planken is idd ook zo'n oefening die ik graag in mijn eentje wil doen. :') Achja, het hoort er eenmaal bij denk ik dan
Zo wijd mogelijke kleding dragen en zorgen dat je geen inkijk hebt. Ook je haar niet doen en geen make-up op doen en het aantal mannen dat naar je gaat kijken zal drastisch omlaag gaan.

Wacht, waarom help ik hiermee ;(
Nergens voor nodig.
  woensdag 13 februari 2013 @ 00:20:14 #250
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_122815034
Maarliefst 2 vrouwen in mijn hele gym doen squats :'(
Het is zo zonde.. Er zijn een hoop dingen aan je uiterlijk waar je weinig aan kan doen, maar mooie billen kun je gewoon voor trainen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')