abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115270070

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:01:26 #2
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115270336
Ja, ik eet nu al gewoon precies op onderhoud, dus ik val niet af en kom niks aan. Ik heb momenteel geen toegang tot een gym dus het was mijn idee om zelf een squatrek + bankje + halters en gewichten etc. aan te schaffen. Ik zit nu zo rond 15% bf, ga dit denk ik eerst cutten tot 12% en daarna bulken.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
pi_115270505
Trouwens vandaag 1e voetbaltraining gehad.

Last van mijn lies en knie en mijn nieuwe teamgenoten zijn echt skinny (Ze hebben wel een veel betere conditie) Ik ben echt bang als ik stop met liften dat ik ook zo skinny wordt en vervolgens weer geblesseerd raak ;( (Het is bij voetbal niet de vraag of je geblesseerd raakt maar wanneer)

Denk dat ik het maar bij liften hou en het hoofdstuk voetbal afsluit. Toch erg weinig glorie in te behalen op je 20e

Zojuist ook weer een gigantische krampaanval in miijn kuit, wat doet dat zeer zeg, alsof iemand er een mes door je kuit heen haalt
pi_115270701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Ja, ik eet nu al gewoon precies op onderhoud, dus ik val niet af en kom niks aan. Ik heb momenteel geen toegang tot een gym dus het was mijn idee om zelf een squatrek + bankje + halters en gewichten etc. aan te schaffen. Ik zit nu zo rond 15% bf, ga dit denk ik eerst cutten tot 12% en daarna bulken.
Als je een thuisgym kan betalen dan moet je het zeker doen, is wel erg duur maar als je het geld en de ruimte hebt dan is het ideal. Techniek kan je leren van youtube filmpjes.

Eerst cutten is nogal zinloos beter bulk gelijk en cut je aan het eind
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:10:39 #5
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115270931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als je een thuisgym kan betalen dan moet je het zeker doen, is wel erg duur maar als je het geld en de ruimte hebt dan is het ideal. Techniek kan je leren van youtube filmpjes.

Ik heb een bench bank en squatrek gevonden voor samen 200 euro 2e hands. Een barbell heb ik al liggen ik zou alleen nog wat gewichten moeten kopen.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:15:21 #6
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115271193
quote:

[..]

njah als je kijkt wat je er uiteindelijk op bespaart aan gym-/reiskosten en tijdsbesparing is het wel een goede investering. als ik de ruimte had stond hier wel een powercage :)
na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:57:40 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115275523
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Zeg euh, dat van die misvormde abs vind ik ruimschoots overdreven joh. Het ziet er prima uit volgens mij.
Ik zou niet verder cutten en gewoon aan je bulk beginnen.
Wees blij met dit bf% het ziet er hartstikke goed uit. Je schouders zijn ook flink gekomen.

Niet lullen maar vreten nu :D

En je armen, waar baseer je dat op? Ik denk dat ik redelijk dezelfde bouw heb, alleen dan 15cm langer ;-) en ik dacht ook altijd dat m'n armen nooit wat gingen worden. Veel aanleg voor chest rug en schouders, maar ledenmaten zijn echt een project.
't is echt gewoon een kwestie van isoleren, en keihard en zwaar gaan, doorzetten, en een oefening vinden (21-en of bijv cable curls) waarbij je tot compleet in en door de verzuring heen kan trainen.
Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D Een belangrijke reden waarom ik snel klaag trouwens, is omdat mijn aders erg diep liggen. Hierdoor lijken mijn armen bijvoorbeeld een stuk kleiner en zachter dan ze daadwerkelijk zijn. Het geeft wel eens grappige momenten als een dok of verpleegster mijn bloed moet prikken: roeren, roeren en die ader maar niet vinden :')

Enig idee hoe je aders wat meer zichtbaar maakt behalve een lager VP? Ik heb begrepen dat roids helpen, maar dat doe ik liever niet. Ook heb ik ooit ergens gelezen dat je een hogere rep range moet doen, maar dat kan dikke broscience zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 02:11:12 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 02:52:43 #8
77130 star_gazer
pi_115276266
Mooi staaltje pussy-dom gisteren in de gym. Iemand ging 'squatten' (quarter squatten, maar dat is niet het punt), maar het pussy pad was in gebruik in de Smith machine. Tsja, da's rot als je van suiker gemaakt bent... Gelukkig is er altijd een oplossing: de beste heer pakte een exercise mat en rolde die om de bar heen :D :D

Ik wilde een foto maken, maar ik leg mijn telefoon altijd in mijn locker ;(
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 03:44:42 #9
77130 star_gazer
pi_115276695
Oeps...

Hij komt echt goed weg...
-
pi_115276713
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 03:44 schreef star_gazer het volgende:
Oeps...

Hij komt echt goed weg...
Goed dat die opzij klapt ipv dubbel, dit had slecht kunnen aflopen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115276722
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Mooi staaltje pussy-dom gisteren in de gym. Iemand ging 'squatten' (quarter squatten, maar dat is niet het punt), maar het pussy pad was in gebruik in de Smith machine. Tsja, da's rot als je van suiker gemaakt bent... Gelukkig is er altijd een oplossing: de beste heer pakte een exercise mat en rolde die om de bar heen :D :D

Ik wilde een foto maken, maar ik leg mijn telefoon altijd in mijn locker ;(
Heeft die smeerlap geen handdoek mee? :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 04:15:57 #12
77130 star_gazer
pi_115276829
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Heeft die smeerlap geen handdoek mee? :')
Nee. Het mooie is ook dat hij het voordeed voor een meisje en dat dat meisje half stond te giechelen toen hij met pijn en moeite zijn quarter squats deed :')

Maar ik snap niet waarom mensen dat pussy pad gebruiken. Het is de eerste drie, vier keer even pijnlijk voor je schouders maar daarna ben je het gewend. Plus het is veel veiliger lijkt me, want zodra je pijn krijgt, weet je dat de bar niet goed ligt.
-
pi_115276991
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nee. Het mooie is ook dat hij het voordeed voor een meisje en dat dat meisje half stond te giechelen toen hij met pijn en moeite zijn quarter squats deed :')

Maar ik snap niet waarom mensen dat pussy pad gebruiken. Het is de eerste drie, vier keer even pijnlijk voor je schouders maar daarna ben je het gewend. Plus het is veel veiliger lijkt me, want zodra je pijn krijgt, weet je dat de bar niet goed ligt.
Precies, dit, heb mijn vriend ook uit de smithmachine gehaald en de pussypad verstopt. WANT. Vandaag (gisteren) ingeschreven bij nieuwe gym. :D Forevernever meer squatten op het bench press bankje. Groot + ruim, koel, rustig, 5 squatracks/powerracks, veel apparaten ook (drie)dubbel uitgevoerd, alles nieuwste spul, veel plateloaded, veel spiegels, Oly-platform etc, dumbbells tot 75 kg (real talk), etc etc. Sauna, squash, etc, alles erbij in. _O_ 23 euro in de maand. Powerlifters, vrouwen, oude roidheads en batties op slippers, iedereen zit daar. Ontzettend zielig. Niet slim.

Nee, even zonder grappen, ideaal. :P Heb er zin in, ga ook weer serieus eten enzo, maar het wel gewoon chill houden, en lean blijven. Nu ook met een vast groepje van 5 man met serieuzere ambities dan 'beetjuh fitnissen tog ;p', komt helemaal goed. O+

Maar dat pussypad-verhaal klopt inderdaad, het is een indicatie. Zelfde met eten, ik ken iemand die maar aan de preworkout (Jack3d) is gegaan om fut te krijgen om te trainen. Zonde, want dat is juist een indicatie dat je wat meer zou moeten eten/slapen. Heb je tenminste ook wat meer aan je training. :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 06:13:54 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115277306
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D Een belangrijke reden waarom ik snel klaag trouwens, is omdat mijn aders erg diep liggen. Hierdoor lijken mijn armen bijvoorbeeld een stuk kleiner en zachter dan ze daadwerkelijk zijn. Het geeft wel eens grappige momenten als een dok of verpleegster mijn bloed moet prikken: roeren, roeren en die ader maar niet vinden :')

Enig idee hoe je aders wat meer zichtbaar maakt behalve een lager VP? Ik heb begrepen dat roids helpen, maar dat doe ik liever niet. Ook heb ik ooit ergens gelezen dat je een hogere rep range moet doen, maar dat kan dikke broscience zijn.
haha, dat hebben we allemaal hier ;-)
Dat hoort er bij en houdt je scherp ~O>
pi_115277376
Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ik heb het idee dat mijn biceps en triceps nu al gegroeid zijn. Manier om daar achter te komen? Piccie maken? Meten?

Vandaag eens bedenken wat ik vanavond ga doen, ik voel mijn biceps en triceps nog steeds na maandag :D. Denk dat het split wordt, maar dan moet ik dus ff goeie oefeningen uit zien te zoeken.

/edit: Voordat ik vertrok vanmorgen nog ff snel in de spiegel gekeken en ze moeten we gegroeid zijn, ik had eerst nooit een bult bobbeltje ( :') ) op mijn arm :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Vinniiee op 08-08-2012 08:45:25 ]
pi_115278176
quote:

[..]

Haha ik heb ongeveer hetzelfde.. ben 1,85 en nu 78kg. Ook best weinig dus, maar zie zeker verschil. wilde eerst cutten naar een lager VP, toen weer bulken, toen weer cutten, en nu weer bulken. Ik was bang te snel te dik te worden, maar juist het tegendeel, alles groeit nu best snel, zonder echt dik te worden. Behalve me kuiten, dat duurt wat langer ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 04:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies, dit, heb mijn vriend ook uit de smithmachine gehaald en de pussypad verstopt. WANT. Vandaag (gisteren) ingeschreven bij nieuwe gym. :D Forevernever meer squatten op het bench press bankje. Groot + ruim, koel, rustig, 5 squatracks/powerracks, veel apparaten ook (drie)dubbel uitgevoerd, alles nieuwste spul, veel plateloaded, veel spiegels, Oly-platform etc, dumbbells tot 75 kg (real talk), etc etc. Sauna, squash, etc, alles erbij in. _O_ 23 euro in de maand. Powerlifters, vrouwen, oude roidheads en batties op slippers, iedereen zit daar. Ontzettend zielig. Niet slim.

Nee, even zonder grappen, ideaal. :P Heb er zin in, ga ook weer serieus eten enzo, maar het wel gewoon chill houden, en lean blijven. Nu ook met een vast groepje van 5 man met serieuzere ambities dan 'beetjuh fitnissen tog ;p', komt helemaal goed. O+

Maar dat pussypad-verhaal klopt inderdaad, het is een indicatie. Zelfde met eten, ik ken iemand die maar aan de preworkout (Jack3d) is gegaan om fut te krijgen om te trainen. Zonde, want dat is juist een indicatie dat je wat meer zou moeten eten/slapen. Heb je tenminste ook wat meer aan je training. :)
Dat zijn nog eens goede gyms.. Hoe heet tie? ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 06:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ik heb het idee dat mijn biceps en triceps nu al gegroeid zijn. Manier om daar achter te komen? Piccie maken? Meten?

Vandaag eens bedenken wat ik vanavond ga doen, ik voel mijn biceps en triceps nog steeds na maandag :D. Denk dat het split wordt, maar dan moet ik dus ff goeie oefeningen uit zien te zoeken.

/edit: Voordat ik vertrok vanmorgen nog ff snel in de spiegel gekeken en ze moeten we gegroeid zijn, ik had eerst nooit een bult bobbeltje ( :') ) op mijn arm :D
Zoiezo is meten en fotos maken wel goed voor je eigen progressie. Panzer deed het ook, en daar zie je toch echt duidelijk verschil. Ik heb het zelf nooit gedaan.

Volgens mij was jij net begonnen toch? ik hoor goede verhalen over SS hier, zelf nooit geprobeerd, maar ik lees veel over beginners die het beste eerst 6-12 maanden SS doen, en daarna overstappen op een split. Er komt regelmatig hier een site voorbij met alle oefeningen, ik ben em ff kwijt, maar iemand hier zal het vast wel weten ^O^
pi_115278266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:54 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Haha ik heb ongeveer hetzelfde.. ben 1,85 en nu 78kg. Ook best weinig dus, maar zie zeker verschil. wilde eerst cutten naar een lager VP, toen weer bulken, toen weer cutten, en nu weer bulken. Ik was bang te snel te dik te worden, maar juist het tegendeel, alles groeit nu best snel, zonder echt dik te worden. Behalve me kuiten, dat duurt wat langer ;)

[..]

Dat zijn nog eens goede gyms.. Hoe heet tie? ^O^

[..]

Zoiezo is meten en fotos maken wel goed voor je eigen progressie. Panzer deed het ook, en daar zie je toch echt duidelijk verschil. Ik heb het zelf nooit gedaan.

Volgens mij was jij net begonnen toch? ik hoor goede verhalen over SS hier, zelf nooit geprobeerd, maar ik lees veel over beginners die het beste eerst 6-12 maanden SS doen, en daarna overstappen op een split. Er komt regelmatig hier een site voorbij met alle oefeningen, ik ben em ff kwijt, maar iemand hier zal het vast wel weten ^O^
Moet maar eens meetlint van mijn ma jatten dan _O-

Ik ben inderdaad net begonnen, een week of 3 ofzo. SS was vooral BP, SQ en DL volgens mij, maar ik heb een lichte blessure in mijn onderrug. Die wil ik dus niet nog verder verneuqen, ik loop er al 3 maanden mee ofzo.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:27:38 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115278731
quote:

Niet mee eens,

als beginner kun je prima n00bgains maken op een kleine deficit, en je komt gelijk van je buikje af. Bulken op een lager bf% is veel efficienter dan op een hoog bf% ivm insulinesensitiviteit. Als je terug op 10-12% bent, kun je aan een slow-bulk beginnen richting 15%. Eer je daar bent, ben je alweer 9 maanden verder.
Confidence through competence
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:32:45 #19
55709 Stereotomy
pi_115278824
Maar hoe dan ook, beginnen met trainen is beter dan tot in den eeuwigheid blijven plannen w/
pi_115280323
quote:

[..]

Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D
Gewoon bulken man. Wat heb je aan laag bf als je nog niet genoeg massa hebt.. dat ziet er echt niet mooi uit.

Eerst een goede basis verkrijgen.
pi_115282113
Eerste week vakantie zit erop, 2.5 kg erbij. Kut :D Naja zeer mooie vakantie gehad. Erg genoten, die 2.5 kg gaat er wel weer af!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115282541
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

Gewoon bulken man. Wat heb je aan laag bf als je nog niet genoeg massa hebt.. dat ziet er echt niet mooi uit.

Zo veel zal dat bulken ook niet voorstellen als je weinig spiermassa hebt.

Lijkt me niet bepaald nodig of wenselijk om er meteen dagelijks 3500-4000 kcal in te bonjouren.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115282790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hoe dan ook, beginnen met trainen is beter dan tot in den eeuwigheid blijven plannen w/
:Y :Y :Y :Y :Y ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Zo veel zal dat bulken ook niet voorstellen als je weinig spiermassa hebt.

Lijkt me niet bepaald nodig of wenselijk om er meteen dagelijks 3500-4000 kcal in te bonjouren.
4-500 kcal boven onderhoud is ruim voldoende.. ;)
pi_115283043
Ik kom er maar niet uit wat voor oefeningen in vanavond zou doen ;(
pi_115285024
Nice, 10 minuten eerder klaar met eten. Kunnen we dus meer gaan eten in de middagpauze :P
pi_115285498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Dat roep je nu al een paar posts achter elkaar. Als je al een paar maanden met een onderrug blessure rondloopt zou ik overwegen om deze eerst in het geheel te verhelpen aangezien bij veel exercises je onderrug een (grote) rol speelt. Dus wellicht met een paar weken rust zodat je daarna zonder problemen aan de grote compounds kan beginnen. Ben je al langs de huisarts/fysio geweest?

Als je echt niet kunt wachten en het is een lichte blessure dan zou ik oefeningen kiezen die de grote compound oefeningen benaderen of in ieder geval assisteren. Waar je bijvoorbeeld vanavond mee zou kunnen beginnen:
- Bodyweight Squats
- Leg press
- Bench Press
- Overhead Press
- Chin-ups (misschien om te beginnen alleen negatives, want ik heb gemerkt dat ze retezwaar zijn)
- Bent-Over-Row

En licht beginnen. Techniek is belangrijker dan het gewicht. Zeker in het begin.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115285594
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 06:51 schreef Vinniiee het volgende:

Soooowieso fototjes schieten!
Altijd leuk om later terug te zien hoe je begonnen bent.

SPOILER
Dit had ik bereikt na 1.5 jaar trainen + voeding (eerste 2 maanden aankloten - slechte voeding)
68 > 85 kg.

Je moet alleen geen wonderen verwachten en na 2 weken al foto's naast elkaar gaan leggen.
l|||-------|||l
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:50:16 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115287007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Trouwens vandaag 1e voetbaltraining gehad.

Last van mijn lies en knie en mijn nieuwe teamgenoten zijn echt skinny (Ze hebben wel een veel betere conditie) Ik ben echt bang als ik stop met liften dat ik ook zo skinny wordt en vervolgens weer geblesseerd raak ;( (Het is bij voetbal niet de vraag of je geblesseerd raakt maar wanneer)

Denk dat ik het maar bij liften hou en het hoofdstuk voetbal afsluit. Toch erg weinig glorie in te behalen op je 20e

Zojuist ook weer een gigantische krampaanval in miijn kuit, wat doet dat zeer zeg, alsof iemand er een mes door je kuit heen haalt
Zit je op meidenvoetbal ofzo? Je klinkt als een wijf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115287320
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Zit je op meidenvoetbal ofzo? Je klinkt als een wijf.
:')
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115287371
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

Dat roep je nu al een paar posts achter elkaar. Als je al een paar maanden met een onderrug blessure rondloopt zou ik overwegen om deze eerst in het geheel te verhelpen aangezien bij veel exercises je onderrug een (grote) rol speelt. Dus wellicht met een paar weken rust zodat je daarna zonder problemen aan de grote compounds kan beginnen. Ben je al langs de huisarts/fysio geweest?

Als je echt niet kunt wachten en het is een lichte blessure dan zou ik oefeningen kiezen die de grote compound oefeningen benaderen of in ieder geval assisteren. Waar je bijvoorbeeld vanavond mee zou kunnen beginnen:
- Bodyweight Squats
- Leg press
- Bench Press
- Overhead Press
- Chin-ups (misschien om te beginnen alleen negatives, want ik heb gemerkt dat ze retezwaar zijn)
- Bent-Over-Row

En licht beginnen. Techniek is belangrijker dan het gewicht. Zeker in het begin.
Ja dat weet ik, maar ik ben nieuw en heb er nog niet zoveel verstand van.
Wbt die blessure, ik loop er inmiddels een maandje of 2 mee. Ook bij de fysio geweest, die me gemasseerd heeft (8 behandelingen), maar dat helpt totdat ik weer een half uur zit. Het is minder geworden door een ergonomische stoel, maar het blijft wel. Althans, tot nu toe. Ik heb gemerkt dat aan mijn houding werken ook helpt, maar niet optimaal.

Thanks in ieder geval voor de insteek, zal nog ff wat filmpjes zoeken om het helder te krijgen en dan ga ik daar eens aan beginnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:13 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Soooowieso fototjes schieten!
Altijd leuk om later terug te zien hoe je begonnen bent.

SPOILER
Dit had ik bereikt na 1.5 jaar trainen + voeding (eerste 2 maanden aankloten - slechte voeding)
68 > 85 kg.

Je moet alleen geen wonderen verwachten en na 2 weken al foto's naast elkaar gaan leggen.
Nice! _O_ Asap maar even een piccie maken.
Uiteraard verwacht ik zo snel geen zichtbare voortgang, voelbaar misschien wel. :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:00:01 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115287419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, 10 minuten eerder klaar met eten. Kunnen we dus meer gaan eten in de middagpauze :P
Dit topic is geen dagboektopic en wat onderzoek om een workout te maken is ook niet zo heel moeilijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:21:12 #32
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115290946
Ouders die vinden dat ik teveel melk drink o|O 'bla je lichaam maakt geen calcium meer aan en het is slecht voor je botten je krijgt nierstenen :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115291111
Wat voor vlees is nog meer gezond behalve kipfilet? Komt na een maand elke dag eten echt mn strot uit
pi_115291137
kippenpootjes, kipvleugeltjes, kipsalade
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115291162
Kalkoen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115291285
Zijn eieren ook goed als vervanger? Ik eet ik al veel van maar dat vind ik echt veel lekkerder dan kipfilet en je raakt minder verzadigt
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:31:40 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115291401
Eieren zijn superfood!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:33:43 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115291480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Dit topic is geen dagboektopic
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:34:02 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115291666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn eieren ook goed als vervanger? Ik eet ik al veel van maar dat vind ik echt veel lekkerder dan kipfilet en je raakt minder verzadigt
Wat is er mis met magere kwark?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:38:06 #41
242666 BeamofLight
pi_115291697
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

}:|
Ok nog eentje dan.

Gisteren: mannetje komt binnen met bijpassend jasje. Pakt bij de linkerspiegel 2 dumbbels en gaat bij de rechter spiegel aan de slag zijn onderrug (...) trainen (mijn spiegel dus). Daarna als 2e bicepoefening legt hij werkelijk al zijn spullen op de bp-bank: jasje, fles drinken, telefoon, mp3 speler en mijnheer pakt de bp-stang voor zijn curls. Echt...
pi_115292586
quote:

[..]

Slecht nieuws brah, los van een pomp/laag bf hebben is dit puur genetisch. ;(
Of toch du vader?
pi_115292609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat voor vlees is nog meer gezond behalve kipfilet? Komt na een maand elke dag eten echt mn strot uit
Plofkip, antibioticakip, samonellahaantje
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:01:23 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115292761
Rundvlees, varkensvlees, vis

Dierlijk vet moet je niet bang voor zijn, kun je best hebben namelijk
Luck is for losers
pi_115293172
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Bendoe het volgende:
Ouders die vinden dat ik teveel melk drink o|O 'bla je lichaam maakt geen calcium meer aan en het is slecht voor je botten je krijgt nierstenen :')
Die van mij worden er alleen gek van dat ze bij de wekelijkse boodschappen 15 pakken melk kopen en die al op zijn voordat de week voorbij is :') .
pi_115293229
Ik drink nooit melk eigenlijk.
pi_115293351
Ik eet nooit poep eigenlijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:16:01 #48
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115293358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die van mij worden er alleen gek van dat ze bij de wekelijkse boodschappen 15 pakken melk kopen en die al op zijn voordat de week voorbij is :') .
"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh". :') :D

Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
pi_115293418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef 16meter het volgende:
Ik eet nooit poep eigenlijk.
Sure.
pi_115293440
En mijn papa en mama werken bij McDonalds, hihihi :$:$:$ Gaan ze helemaal zeggen van eet niet zoveel Big Macs, hahaha.

Dadelijk maar weer eens een keertje trainen, jongens. :) Hopelijk gaat het vet goed!
pi_115293475
Quarter pounders man, 32g eiwit en 505kcal.
pi_115293502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Quarter pounders man, 32g eiwit en 505kcal.
Ook niet echt veel eigenlijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:21:46 #53
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115293621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh". :') :D

Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
Beter dit. Laat ze een pot whey per maand halen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:26:16 #54
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115293883
Bigtasty, 905 kcal en 50+ eiwitten _O_
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:30:24 #55
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115294059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen gaan die van mij het ook echt minder kopen :( Dan zeg ik nou dan ga ik wel meer noten eten. 'nee die zijn heel duur en als je later op jezelf woont zul je echt niet zoveel noten kunnen betalen blabla' :') Terwijl we echt niet arm zijn ofzo, verre van zelfs.
Boks van Bendoe _O_
pi_115294411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
Rundvlees, varkensvlees, vis

Dierlijk vet moet je niet bang voor zijn, kun je best hebben namelijk
Varkensvlees niet...
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:37:04 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115294433
Want dat aten we vroeger nooit ofzo? Bacon is zo verschrikkelijk slecht....

Het gaat uiteindelijk om de Kcal in en Kcal uit

Dus wat is dan slechter 600 KCal varkensvlees (gehakt) of 750 KCal rundvlees (gehakt) want qua voedingswaardes ontlopen die elkaar niet bijster veel

100 gr varkensvlees = 208 kcal, 18,8 gr eiwit, 14 gr vet
100 gr rundvlees = 209 kcal, 19,1 gr eiwit, 14,6 gr vet

Dus waarom zou varkensvlees slecht zijn dan?

[ Bericht 33% gewijzigd door kidkash19 op 08-08-2012 16:42:51 ]
Luck is for losers
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:42:02 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115295425
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:56:45 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115295522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
Als je een leuke blessure wilt oplopen moet je vooral dat advies opvolgen :D
Luck is for losers
pi_115295532
quote:
Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg. :P
Of toch du vader?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:58:29 #62
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115295600
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg. :P
Ik heb dit nooit gedaan :@
Ga wel tot ongeveer 1cm boven de grond, geen idee waarom precies.
Ergens in het begin liet iemand het mij op die manier zien.
pi_115296729
dead-weight-lift is de eigenlijke naam... waarom zou dat toch zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:36:22 #64
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115297407
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:38:07 #65
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115297484
Boks van Bendoe _O_
pi_115297877
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?

quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: geen tieten gaarne.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 08-08-2012 17:47:53 ]
pi_115298261
deadlift zonder dode stop is geen (conventionele) deadlift + one way ticket to SNAP CITY
pi_115298272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef kidkash19 het volgende:
Want dat aten we vroeger nooit ofzo? Bacon is zo verschrikkelijk slecht....

Dus waarom zou varkensvlees slecht zijn dan?
Is wetenschappelijk bewezen
pi_115298298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Poppiholla het volgende:
Edit: geen tieten gaarne.
:')x5/3/1
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:55:26 #70
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115298473
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?
Brood.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Bron?
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:56:48 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115298539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

:')x5/3/1
Vertel dat de adverteerders maar die het niet willen waardoor google ads ons er uit gooit.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:59:23 #72
77130 star_gazer
pi_115298707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik zit op 78kg @ ~13% @ 1m74... Dat is geen bearmode, maar wel voldoende basis om niet skinny te worden als ik mijn cut onder controle heb. Voor de duidelijkheid, ik kom van 85kg@~18% en voelde me niet lekker meer op dat VP. Er is dus ruwweg 2kg vetvrije massa af, inclusief vocht. Valt best mee lijkt me.

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 18:07:03 ]
-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:02:10 #73
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115298853
Dat is niet eens in de buurt van bearmode.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:07:53 #74
77130 star_gazer
pi_115299098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:02 schreef seto het volgende:
Dat is niet eens in de buurt van bearmode.
ik overdreef expres om mijn punt te maken. Ik weet heus wel dat ik er nog lang (en breed huhuhu) niet ben, maar ik weet wel dat ik geen trek meer heb in 18% BF. ik voelde een zwijn. Min broeken gingen nauwlijks meer aan, shirts gingen strak om de pens en ik merkte dat ik langzaam en zweterig werd. Ik ga slow en net bulken. Als halve endo zal ik daar heus wel wat vet bij winnen, maar hoger dan 15% hoeft van mij voorlopig niet meer. Dat het langer gaat duren dan met een hardcore bulk, kan me aan mijn reet roesten. Dat geduld heb ik wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 18:14:14 ]
-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:08:48 #75
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115299133
SURE
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:13:16 #76
77130 star_gazer
pi_115299291
quote:
16s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef seto het volgende:
SURE
Dan toch niet
-
pi_115299309
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vertel dat de adverteerders maar die het niet willen waardoor google ads ons er uit gooit.
No worries. Technisch gezien was het slechts 1 tiet trouwens. ;)

Zijn al die bruut ontwikkelde manboobs die hier voorbij komen geen probleem dan?
pi_115299703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je schouder?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:25:10 #79
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115299841
quote:

[..]

Oh laat mij alsjeblieft dit geweldige wetenschappelijke onderzoek zien!
Luck is for losers
pi_115300209
laat je niet trollen, kidkash
pi_115300885
quote:
Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat varkensvlees slecht is voor de gezonheid. Onderstaande een aantal ziektes die de mens kan oplopen door het eten van varkensvlees, zoals:

1. verergering van suikerziekte;

2. hoge bloeddruk;

3. vernauwing van de slagaders en de invloed daarvan op het hart;

4. gewrichtsontsteking;

5. ademhalingsmoeilijkheden.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:44:30 #82
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115301376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

:') 'Wetenschappelijk onderzoek bewijst' blabla. Vervolgens een typefout maken in de eerste zin en de bron weglaten. Argumentatie is natuurlijk niet nodig bij zulke onomstotelijke feiten.

Niet dat ik een varkensvleesfan ben, eet het nauwelijks, maar dit is wel heel triest.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_115302169
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en ongezond :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:03:09 #85
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115304017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en ongezond :')
Al het eten bevordert het ene en verlaagt een andere soort kanker :')
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:17:49 #86
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115304775
quote:
Hoe wil je in hemelsnaam een goede form behouden als je de bar niet tot op de grond laat komen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_115305029
quote:
Hoeft niet per se helemaal dood op de grond te liggen, iets erboven is ook prima
pi_115305116
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren, geen enkel probleem
de spanning dr op houwe tok?

WELCOME TO SNAP CITY
pi_115305208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:

WELCOME TO SNAP CITY
Dat kan gewoon met zo'n beestachtige core als de mijne :{w
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:27:59 #90
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115305260
quote:

WELCOME TO SNAP CITY

SNAP CITY :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:31:55 #91
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115305465
quote:
Ik breek m'n rug al als ik er naar kijk :')
Boks van Bendoe _O_
pi_115305520
bodyfat van 2%?
pi_115305544
quote:
Tering, ook gewoon totaal niet mooi :')
pi_115305707
quote:
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren,
...
of een gewicht pakken dat je wel kan hebben, en gewoon gecontroleerd neer zetten.

* SeanFerdi laat 'm trouwens wel even op de grond rusten.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_115305872

IF docu van maandag op de BBC voor mensen die het willen kijken/gemist hebben.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:32:58 #96
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115308625
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:35:49 #97
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115308780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef duncannn het volgende:

Dus de twee punten, vasten en minder eiwitten... ;(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:37:52 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115308900
quote:
Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:39:00 #99
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115308956
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.
lekker zware gewichten pakken toch

Hoe wil je anders op kunnen scheppen dat je drie keer je BW hebt geruïneerd.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:01:49 #100
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115310196
Gast op twitter die zegt dat ik aan het zeiken ben dat ik een sportschool zoek waar ze een squatrek hebben "omdat dat "proshit" zou zijn die ik toch niet zou doen :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:02:58 #101
55709 Stereotomy
pi_115310258
Verleidelijk, die stuiter in een deadlift.

Zelf moet ik er altijd op letten dat ik de stack niet laat stuiteren bij de leg press, wordt de beweging een stuk makkelijker op.
pi_115310961
Wie deed er hier calf raises in de smith? Er past niks meer bij de machine op of ik moet dumbells bovenop de gewichten leggen maar dat word wel heel veel sjouwen dan :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:24:44 #103
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115311432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:

Zelf moet ik er altijd op letten dat ik de stack niet laat stuiteren bij de leg press, wordt de beweging een stuk makkelijker op.
Stuiter? Het is de bedoeling om de bar echt neer te leggen, niet stuiteren.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:25:35 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115311474
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie deed er hier calf raises in de smith? Er past niks meer bij de machine op of ik moet dumbells bovenop de gewichten leggen maar dat word wel heel veel sjouwen dan :')
Is er geen plate loaded leg press? Die kunnen meestal wat meer platen hebben.
pi_115311610
pi_115311683
calf raises kunnen ook prima in het squatrek, gewoon 120 kilo op je schouders en losgaan. Je hebt alleen niet de volle ROM, want half op een stepje staan lijkt me wat gevaarlijk.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_115312414
quote:
Dit is inderdaad de oefening die ik zocht!! _O_ ik deed het eerst in de smith.
pi_115316516
quote:
Hij heeft wel echt een bro kapsel :P
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:55:58 #109
55709 Stereotomy
pi_115317271
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Stuiter? Het is de bedoeling om de bar echt neer te leggen, niet stuiteren.
Snap ik, maar men had dus een discussie over o.a. stuiteren of niet helemaal op de grond neer te leggen. :P

Zie wel eens vaker in mijn gym mensen de gewichten laten stuiteren op de grond met de deadlift, maar ik ga zelf altijd weer even goed staan om een nieuwe deadlift te beginnen, kan ik ook niet cheaten.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:12:23 #110
55709 Stereotomy
pi_115318194

SPOILER
pi_115324359
quote:

[..]

Ow nee "verergering van suikerziekte" ze gaan er maar van uit dat je dat al hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Hij heeft wel echt een bro kapsel :P
Hij heeft wel echt een Homo kapsel :P

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 07:08:28 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 07:38:00 #113
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115324490
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef SeanFerdi het volgende:
calf raises kunnen ook prima in het squatrek, gewoon 120 kilo op je schouders en losgaan. Je hebt alleen niet de volle ROM, want half op een stepje staan lijkt me wat gevaarlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad de oefening die ik zocht!! _O_ ik deed het eerst in de smith.
Ehrmm waarom doen jullie je calves niet gewoon in een legg press? Je tenen op de onderkant v.d. plaat zetten. Volle stack +een 25kg plaat op de pin prikken, en reppen tot het zuur is.
Je kan je hielen dan zover onder de plaat laten zakken als je wilt.

Of 2 dikke dumbles pakken, met je tenen op een randje gaan staan waar je ook je arm/schouder ergens voor stabiliteit tegen aan kan laten schuren, en dan kalf raisen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 07:41:47 #114
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115324512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Snap ik, maar men had dus een discussie over o.a. stuiteren of niet helemaal op de grond neer te leggen. :P

Zie wel eens vaker in mijn gym mensen de gewichten laten stuiteren op de grond met de deadlift, maar ik ga zelf altijd weer even goed staan om een nieuwe deadlift te beginnen, kan ik ook niet cheaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2012 07:52:42 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 07:42:39 #115
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115324518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:

Zo eentje waarvan de hele gym hoort dat i bezig is. BAM BAM BAM BAM eeehha BAM :')
:+

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2012 07:49:13 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:12:46 #116
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:24:47 #117
77130 star_gazer
pi_115324851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Zolang het maar geen Nitriet wordt.
IGLO, Is Giftig, Lekker Opeten ^O^
-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:30:24 #118
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115324901
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

IGLO, Is Giftig, Lekker Opeten ^O^
Valt mee. Het is een omzetting van nitraat naar nitriet door bacteriën.
Dit gebeurt wanneer het warm is/gehouden wordt.
Invriezen en dan opwarmen is er niks aan de hand, maar je moet niet aan de gang blijven idd.
Met wel meer groenten het geval.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/nitriet.aspx

Toch wil ik wel eens weten wat het exact doet.
Ik heb een zeeaquarium waarin je ook nitraat en nitriet meet. Nitraat is niet zo heel boeiend en ook een voeding voor je koralen, als het maar niet al te hoog wordt, nitriet is in kleine hoeveelheden al dodelijk voor vissen. Als je nitriet kan meten staat je bak op scherp.

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2012 08:35:31 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:34:22 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115324953
quote:

[..]

_O- _O_
Luck is for losers
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:42:27 #120
77130 star_gazer
pi_115325044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Valt mee. Het is een omzetting van nitraat naar nitriet door bacteriën.
Dit gebeurt wanneer het warm is/gehouden wordt.
Invriezen en dan opwarmen is er niks aan de hand, maar je moet niet aan de gang blijven idd.
Met wel meer groenten het geval.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/nitriet.aspx

Toch wil ik wel eens weten wat het exact doet.
Ik heb een zeeaquarium waarin je ook nitraat en nitriet meet. Nitraat is niet zo heel boeiend en ook een voeding voor je koralen, als het maar niet al te hoog wordt, nitriet is in kleine hoeveelheden al dodelijk voor vissen. Als je nitriet kan meten staat je bak op scherp.
Daar is toch zo'n schandaal van geweest in Nederland. Een vriezer van iglo die was uitgevallen waardoor een aantal mensen was overleden aan nitrietvergiftiging...
-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 08:45:54 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115325091
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Daar is toch zo'n schandaal van geweest in Nederland. Een vriezer van iglo die was uitgevallen waardoor een aantal mensen was overleden aan nitrietvergiftiging...
Dat weet ik niet, maar het kan wel dat je dus een boooom van Bacteriën krijgt en dan nitriet. En dan misschien wel dooie

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2012 08:52:46 ]
pi_115326341
quote:

[..]

Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.

In veel landen waar studies gedaan worden op varkensvlees is varkensvlees gecorreleerd met rijkdom, rijkdom is gecorreleerd met alcohol, en voila, je hebt confounders waardoor je al bijna geen conclusies meer kan trekken.

http://healthcorrelator.b(...)ork-consumption.html
In the Bridges study sample Denmark is not the biggest consumer of pork. That honor goes to Austria, which also has low obesity levels and high life expectancy.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:08:12 #123
157922 fathank
pi_115326803
Varkensvlees O+.

Zelfgemarineerde sate van varkenshaas :9
pi_115327076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:38 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ehrmm waarom doen jullie je calves niet gewoon in een legg press? Je tenen op de onderkant v.d. plaat zetten. Volle stack +een 25kg plaat op de pin prikken, en reppen tot het zuur is.
Je kan je hielen dan zover onder de plaat laten zakken als je wilt.

Of 2 dikke dumbles pakken, met je tenen op een randje gaan staan waar je ook je arm/schouder ergens voor stabiliteit tegen aan kan laten schuren, en dan kalf raisen.
Past niet ;) Leg press is te klein haha. Dat van die dumbels doe ik ook wel eens, op het randje van de achterkant van de incline BP staan, en dan de barbell vast houden, en dan raisen met die handel :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:18:28 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115327081
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.

In veel landen waar studies gedaan worden op varkensvlees is varkensvlees gecorreleerd met rijkdom, rijkdom is gecorreleerd met alcohol, en voila, je hebt confounders waardoor je al bijna geen conclusies meer kan trekken.

In the Bridges study sample Denmark is not the biggest consumer of pork. That honor goes to Austria, which also has low obesity levels and high life expectancy.
Dat roep ik dus ook al tijden, granen zijn veel en veel schadelijker dan vlees en het vet daarvan. Al die cornflake, Brinta, graanproducten in onze levensstijl is veel te veel van het goede
Luck is for losers
pi_115327123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef BredeBradda het volgende:
Gast op twitter die zegt dat ik aan het zeiken ben dat ik een sportschool zoek waar ze een squatrek hebben "omdat dat "proshit" zou zijn die ik toch niet zou doen :')
Twitter ;(
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_115327492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat roep ik dus ook al tijden, granen zijn veel en veel schadelijker dan vlees en het vet daarvan. Al die cornflake, Brinta, graanproducten in onze levensstijl is veel te veel van het goede
Weet je misschien een gezonde en vooral goedkope vervanger van brood? Brood bij mij is al vaak 720 calorieën en dat voor 1 a 2 euro.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:43:04 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115327717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Past niet ;) Leg press is te klein haha. Dat van die dumbels doe ik ook wel eens, op het randje van de achterkant van de incline BP staan, en dan de barbell vast houden, en dan raisen met die handel :)
legg press te klein? Wat bedoel je precies? Dat je te lang bent voor de legg press? :o

of te breed? :+

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 09-08-2012 10:49:03 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:58:46 #129
242666 BeamofLight
pi_115328167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Weet je misschien een gezonde en vooral goedkope vervanger van brood? Brood bij mij is al vaak 720 calorieën en dat voor 1 a 2 euro.
Dit. Grof volkoren + 150 gram kipfilet is mijn eten voor de middag op het werk en 1000 Kcals. Wat dan?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:01:42 #130
157922 fathank
pi_115328273
quote:

[..]

euroshopper havermout. 39 cent voor een pak. goedkoper kcal's ga je niet vinden denk ik. Shakie met melk, salade erbij, evt met kipfilet.
pi_115328303
Jezus, stop eens met letten op de kcals en focus je meer op de macro nutritions.
Niet elke kcal is het zelfde.

Kies echt voedsel, kies verstandig, kies organisch en natuurlijk en stem met je euro.

donderdag 9 augustus 2012 @ 11:03:05 #132
157922 fathank
pi_115328331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:02 schreef 1517 het volgende:
Jezus, stop eens met letten op de kcals en focus je meer op de macro nutritions.
Niet elke kcal is het zelfde.

Kies echt voedsel, kies verstandig, kies organisch en natuurlijk en stem met je euro.

Je wilt zeggen dat havermout rotzooi is?
pi_115328387
Hmm. Ik vind hem te gespierd eigenlijk.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:06:07 #134
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115328423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:05 schreef MrGuma het volgende:
En als die gast geen veel te hoge bloeddruk heeft weet ik het ook niet meer.
Z'n kop knalt bijna uit elkaar.
pi_115328458
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef fathank het volgende:

[..]

euroshopper havermout. 39 cent voor een pak. goedkoper kcal's ga je niet vinden denk ik. Shakie met melk, salade erbij, evt met kipfilet.
Havermout is ook een graansoort.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:10:16 #136
157922 fathank
pi_115328542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Havermout is ook een graansoort.
Je kan ze best met mate eten hoor. Niet dat je iedere dag 500 gram havermout moet wegwerken.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:12:41 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115328626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:05 schreef MrGuma het volgende:
In een bodybuild topic zeggen dat je een bodybuilder te gespierd vind. Right... :')
pi_115328663
Het gaat er om dat die vent snapt wat echt voedsel is.

quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

In een bodybuild topic zeggen dat je een bodybuilder te gespierd vind. Right... :')
Sowieso, het Fok bodybuildingtopic :')
pi_115328720
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Definitie van bodybuilding:
Webdefinities:
Bodybuilding is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien..
nl.wikipedia.org/wiki/Bodybuilding

Een goed afgetraind lichaam vind ik al veel beter. Zoals Panzermaus en the unfuckable ofzoiets. Gewoon goed afgetraind en dat valt dan ook al onder bodybuilding :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:16:57 #140
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115328768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Definitie van bodybuilding:
Webdefinities:
Bodybuilding is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien..
nl.wikipedia.org/wiki/Bodybuilding

Een goed afgetraind lichaam vind ik al veel beter. Zoals Panzermaus en the unfuckable ofzoiets. Gewoon goed afgetraind en dat valt dan ook al onder bodybuilding :)
Misschien is het fitness-topic meer iets voor jou.
Seto is zo ene baas he
pi_115328830
quote:
3s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:16 schreef seto het volgende:

[..]

Misschien is het fitness-topic meer iets voor jou.
Nah
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:19:37 #142
157922 fathank
pi_115328863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef 1517 het volgende:
Het gaat er om dat die vent snapt wat echt voedsel is.

[..]

Ja tuurlijk, zoveel mogelijk unprocessed verse groenten etc, maar als ik daarvan moet leven (en groeien) kan ik wel een tweede baan gaan zoeken omdat allemaal te kunnen betalen.

Bovendien vind ik die vrije uitloop kippen enzo nog steeds vrij dubieus. Wie vertelt mij dat die beesten ook niet volgepropt worden met antibiotica?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:20:51 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115328901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef 1517 het volgende:

I know, er zijn er maar een paar die echt aan bodybuilding doen. Ik oa, ik wil het maximale eruit halen wat voor mij mogelijk is. De meeste gaan voor de esthetische look.

Maar hee, esthetische looks is voor meisjes, bodybuilding voor mannen. :7
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:22:18 #144
157922 fathank
pi_115328948
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

I know, er zijn er maar een paar die echt aan bodybuilding doen. Ik oa, ik wil het maximale eruit halen wat voor mij mogelijk is. De meeste gaan voor de esthetische look.

Maar hee, esthetische looks is voor meisjes, bodybuilding voor mannen. :7
Dan scoor ik de meisjes wel, dan mag jij de mannen scoren :7
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:22:27 #145
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115328953
quote:

[..]

Extra olfijolie over je eten sprenkelen, kokosmelk drinken, kokosolie gebruiken om te koken
Luck is for losers
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:22:51 #146
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115328971
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan scoor ik de meisjes wel, dan mag jij de mannen scoren :7
Zo bedoelde ik het niet. }:|
pi_115329096
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. }:|
Laat maar Snakey, laat maar gaan
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:27:19 #148
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:32:00 #149
157922 fathank
pi_115329258
Maar dat men voor de aesthetics gaat ipv een 110 kg 8%bf beest wil nog niet zeggen dat je niet aan bodybuilding doet mijn inziens.

/mooiboypost :%
pi_115329353
BB is sowieso esthetiek, als je het 'echt' wil doen moet je maar powerliften.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:39:53 #151
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:43:14 #152
157922 fathank
pi_115329561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Deze discussie is al een keer of 40 geweest mensen.
[ afbeelding ]
oke.

Welke whey hebben jullie? En welke kwark?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 11:45:31 #153
230491 Zith
pls tip
pi_115329607
Ik ga altijd 10km verderop naar de aldi want die hebben kwark met 1gram meer dan de AH hier.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:45:47 #154
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115329617
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef fathank het volgende:

[..]

oke.

Welke whey hebben jullie? En welke kwark?
Boks van Bendoe _O_
pi_115329634
Welke oefeningen moet ik straks doen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:47:08 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115329690
Welke kleur bidon hebben jullie? Ik heb een nieuwe zwarte en maak de gains van me leven

Wel genoeg geweest nu toch :7
pi_115329727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef duncannn het volgende:

Ik blijf deze shit de rest van m'n leven doen. _O_
pi_115330381
Iemand suggesties wat ik vanavond nog kan trainen?

Heb dinsdag benen, biceps en schouders gedaan en gisteren rug, borst en triceps gedaan. Heb zin om vanavond nog wat te trainen!
pi_115330405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

legg press te klein? Wat bedoel je precies? Dat je te lang bent voor de legg press? :o

of te breed? :+

Haha te breed nog lang niet, maar inderdaad te lang. Als ik me benen strek tegen die plaat aan, en ik duw me tenen omhoog zeg maar, dan zit ik tegen het einde van de rails aan zeg maar. Bij mij gaat de stoel naar achter, en niet de plaat. Kut apparatuur ;)
pi_115330551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Haha te breed nog lang niet, maar inderdaad te lang. Als ik me benen strek tegen die plaat aan, en ik duw me tenen omhoog zeg maar, dan zit ik tegen het einde van de rails aan zeg maar. Bij mij gaat de stoel naar achter, en niet de plaat. Kut apparatuur ;)
Bij mij gaat ook de stoel naar achteren, maar dan heb je óf een korte rails óf je bent wel heel lang.
pi_115330771
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef pretpletter het volgende:

Heb dinsdag benen, biceps en schouders gedaan en gisteren rug, borst en triceps gedaan. Heb zin om vanavond nog wat te trainen!
Wat je zelf wilt en nog kan. Als je je er goed bij voelt, waarom niet? Zelf ben ik aan het testen hoever ik kan gaan met trainen. Ik heb gisteren en vandaag een full body workout gedaan en ga het morgenvroeg weer doen. Zo leer je je lichaam wel kennen. :)
pi_115331119
quote:

klinkt alsof je je schema op orde moet maken

rug, borst, triceps op 1 dag?
pi_115331122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik blijf deze shit de rest van m'n leven doen. _O_
Docu gaat over calorie restricted diet. In een BB topic nog wel :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_115331257
quote:

Beter verdeel je het over drie dagen!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115331296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:

[..]

klinkt alsof je je schema op orde moet maken

rug, borst, triceps op 1 dag?
Verdeel het over 3 dagen inderdaad, met 2 spiergroepen per dag.

borst + biceps
benen + schouders
rug + triceps

ofzo.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:42:13 #167
55709 Stereotomy
pi_115331412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

Long-term trials in CR diets, ook bij primaten, kunnen idd de levensduur verlengen, maar soms tegen een prijs:

http://suppversity.blogsp(...)-analysis-lower.html

Linker aap CR dieet, rechter aap normaal dieet, ongeveer zelfde leeftijd.

Nu is er wetenschappelijk onderzoek bezig om te kijken of Alternate Day Fasting of Intermittent Fasting zonder CR meer voordelen en minder nadelen naar voren kan halen. Er zijn nog heel veel onbekende parameters, en het is allemaal nog niet zo duidelijk 100% voordeel als de mensen die baat hebben om IF aan je te 'verkopen' willen doen laten zien. :) Het is een zoektocht naar voor- en nadelen en om die in context tegen elkaar af te wegen.
pi_115331443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef McNulty het volgende:

[..]

IF heeft dezelfde voordelen.

MAKING ALL KIIIIIIIIINDS OF GAINS
pi_115331716
Net gehoord in de sportschool: Je kan beter squatten zonder die stang maar met dumbells. Veiliger en je belast je rug niet. Bullshit? :').
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115331874
Wat denk je zelf?

Dumbbell squat :')
pi_115331898
Ik dacht aan F.O.B. : Fucking Overdosis aan Bullshit :').

Ben ook gewoon verder gegaan met normaal squatten terwijl die oude vent raar keek dat ik zn advies niet oppakte. :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115331928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef 16meter het volgende:
Wat denk je zelf?

FUCK OUT THA WHEY

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:06:18 #173
77130 star_gazer
pi_115332273
<dagboek>
Eindelijk weer eens ouderwets lekker getraind. Geen pijntjes, geen blessure en gewoon keurige form in al mijn oefeningen. Netjes alles af kunnen maken; geen failure, geen hulp van spotters, enz.

Nu de beloning: STEAK.
</dagboek>
-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:07:09 #174
77130 star_gazer
pi_115332306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:51 schreef Kerol het volgende:
Net gehoord in de sportschool: Je kan beter squatten zonder die stang maar met dumbells. Veiliger en je belast je rug niet. Bullshit? :').
_O-
-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:12:29 #175
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115332508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik lange poten had.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef star_gazer het volgende:
<dagboek>
Eindelijk weer eens ouderwets lekker getraind. Geen pijntjes, geen blessure en gewoon keurige form in al mijn oefeningen. Netjes alles af kunnen maken; geen failure, geen hulp van spotters, enz.

Nu de beloning: STEAK.
</dagboek>
Toch wel goed zo te horen, zo'n paar weken off c_/
pi_115332557
Hier zijn altijd gasten die als ik deadlift zeggen dat ik meer door m'n knieën moet gaan, zodat het meer een squatbeweging wordt. Sumo deadlift dacht ik. En als ik geen mixed grip gebruik, zeggen ze dat ik de stang verkeerd vastpak.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:14:28 #177
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115332592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hier zijn altijd gasten die als ik deadlift zeggen dat ik meer door m'n knieën moet gaan, zodat het meer een squatbeweging wordt. Sumo deadlift dacht ik. En als ik geen mixed grip gebruik, zeggen ze dat ik de stang verkeerd vastpak.
Een deadlift is ook met je kont vanaf stoel hoogte zeg maar. Dus idd. een stuk door je knieeen.

Oke, die zeggen dat je de stang verkeerd vast het bij mix grip mag je uitlachen, en negeren verder :')
pi_115332624
Ik dacht altijd:

Stiff legged deadlift: rechte benen
Romanian deadlift: beetje doorbuigen
Sumo deadlift: soort squat-deadlift

Ik doe het tweede overigens altijd, een beetje doorbuigen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:16:16 #179
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115332657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht altijd:

stiff legged deadlift: rechte benen
Romanian deadlift: beetje doorbuigen
sumo deadlift: soort squat-deadlift
ja ik vergiste me met sumo ik bedoelde utieraard stiff

ja zo is het, alleen sumo is 90 graden squat, normale deadlift zit er ergens tussen in dus.

Dit is normale squat

En zie hier dus wat ik bedoelde met iets wat holle onderrug een paar dagen terug. Dat is prima en niet blessure gevoelig.
pi_115332769
Oh dan had ik het ook fout inderdaad, ik zie dat je bij normale deadlift juist verder door je benen gaat dan bij Romanian Deadlift :P .

Maarja, ik doe het altijd gewoon als op dat plaatje idd. Alleen zij vertellen mij dan dat ik dieper moet gaan. Maar dan til je gewoon vanuit je benen en die train ik wel met squats.

Ik heb toen ik begon met deadliften dit filmpje als referentie genomen:

donderdag 9 augustus 2012 @ 13:22:05 #181
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115332887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dan had ik het ook fout inderdaad, ik zie dat je bij normale deadlift juist verder door je benen gaat dan bij Romanian Deadlift :P .

Maarja, ik doe het altijd gewoon als op dat plaatje idd. Alleen zij vertellen mij dan dat ik dieper moet gaan. Maar dan til je gewoon vanuit je benen en die train ik wel met squats.

Ik heb me eigenlijk aan dit filmpje gehouden:

Zo moet het ook. En dan het liefst zo strak langs je schenen halen dat je schenen open liggen v.h. schuren v.d. bar. Schouders en schouderbladen naar achter als je start, buik en rug aanspannen en om hoog kijken uiteraard.
pi_115333305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Verdeel het over 3 dagen inderdaad, met 2 spiergroepen per dag.

borst + biceps
benen + schouders
rug + triceps

ofzo.
Ja, zou wel beter zijn hè. Maar ik vind het anders zo saai! Dan maar even licht trainen vanavond zonder verzuring en gewoon wat cardio ( :'( ) gaan doen.
pi_115333494
Ik moet maar even gaan checken wanneer ik mijn abonnement op kan zeggen, want we hebben alleen een smith machine :')

Ik zie wel eens mensen SQ en DL doen, maar dat schijnt dus niet zo optimaal te zijn.

#les 1: check eerst internet voordat je een sportschool uitzoekt.
pi_115334051
Deadlift in de smith heb ik nog nooit van gehoord.

Hier wordt hij vooral gebruikt door gasten die er decline/incline bench op doen en military press. Ik gebruik hem alleen voor zware shrugs eigenlijk. Maar doe ik liever gewoon wat lichter met losse barbell.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:06:36 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115334857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
Deadlift in de smith heb ik nog nooit van gehoord.

Hier wordt hij vooral gebruikt door gasten die er decline/incline bench op doen en military press. Ik gebruik hem alleen voor zware shrugs eigenlijk. Maar doe ik liever gewoon wat lichter met losse barbell.
Zelf gebruik ik hem voor benchpress. Maar ik moet nog even een goeie workout in elkaar zetten (vond net wel een goed schema, kan hem niet meer terugvinden :') ) Was geloof ik: SQ, BP en DL maar er zaten nog wat oefeningen tussen. Military press en nog wat.
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:06 schreef Snakey het volgende:
Tja, het kan blijkbaar.

The big question: doet ie het op de juiste manier? Anders is dat het proberen waard :)
pi_115335036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik hem voor benchpress. Maar ik moet nog even een goeie workout in elkaar zetten (vond net wel een goed schema, kan hem niet meer terugvinden :') ) Was geloof ik: SQ, BP en DL maar er zaten nog wat oefeningen tussen. Military press en nog wat.
Klinkt als stronglift 5x5.

Maar kan je BP niet beter op zo'n bankdruk bankje doen? Of met dumbbells.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:18:18 #188
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115335048
quote:

The big question: doet ie het op de juiste manier? Anders is dat het proberen waard :)
Mja, op zich wel.
pi_115335111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker voor je hamstrings.. ik voel ze altijd nog 2 dagen na het deadliften!
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet maar even gaan checken wanneer ik mijn abonnement op kan zeggen, want we hebben alleen een smith machine :')

Ik zie wel eens mensen SQ en DL doen, maar dat schijnt dus niet zo optimaal te zijn.

#les 1: check eerst internet voordat je een sportschool uitzoekt.
Deadlift heb je toch geen smith voor nodig. Gewoon de barbell van het bankdrukken gebruiken. Squaten is inderdaad wel kut, maar dat zou je dus met dumbels kunnen toen zolang je nog daar zit.
pi_115335429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klinkt als stronglift 5x5.

Maar kan je BP niet beter op zo'n bankdruk bankje doen? Of met dumbbells.
Gewoon een los bankje bedoel je ? Die meestal ook bij de dumbbells staan?
Heb eens dumbbell press geprobeerd, maar mijn armen gingen nogal ongelijk. Misschien ligt dat ook aan het ontbreken van een goeie techniek.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mja, op zich wel.
Ja, maar liever niet dus? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Lekker voor je hamstrings.. ik voel ze altijd nog 2 dagen na het deadliften!

[..]

Deadlift heb je toch geen smith voor nodig. Gewoon de barbell van het bankdrukken gebruiken. Squaten is inderdaad wel kut, maar dat zou je dus met dumbels kunnen toen zolang je nog daar zit.
Zoals ik al zei, we hebben alleen een smith machine en verder alleen dumbbells. Trouwens, wel 2 verschillende barbells. Een rechte bar en zo'n 1 met bochten erin (naam kwijt :') ). Aan gewichten kan daar max. 35kg aan geloof ik, maar zoveel BP ik toch nog niet ( :') ).
Maak wel progress want ik ging van de week van 2*8*15 + 1*8*20 naar 3*8*20. :)

Heb verschillende versies van die squat gezien. 1 met een dumbells die je met 2 handen voor je borst houd, en 1 met in iedere hand een dumbbell op schouderhoogte. Welke is beter?
pi_115335887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gewoon een los bankje bedoel je ? Die meestal ook bij de dumbbells staan?
Heb eens dumbbell press geprobeerd, maar mijn armen gingen nogal ongelijk. Misschien ligt dat ook aan het ontbreken van een goeie techniek.
Ik doe altijd los bankje met dumbbells inderdaad. Armen gaan in het begin ongelijk en het wiebelt een beetje, maar dat leer je vrij snel te corrigeren. Voordeel is ook dat het corrigeren en in evenwicht houden ook spierkracht kost, iets wat je mist in een smith.

Maar met benchpress bank bedoelde ik deze:
pi_115336064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe altijd los bankje met dumbbells inderdaad. Armen gaan in het begin ongelijk en het wiebelt een beetje, maar dat leer je vrij snel te corrigeren. Voordeel is ook dat het corrigeren en in evenwicht houden ook spierkracht kost, iets wat je mist in een smith.

Maar met benchpress bank bedoelde ik deze:
[ afbeelding ]
I know what you mean. Bij ons zijn die bankjes alleen verstelbaar.
W.b.t. dat evenwicht heb je wel gelijk in. Met de smith machine kan je ongelijk drukken en blijf je sneller ongelijk drukken, terwijl je met dumbbells eigelijk je spieren los van elkaar traint.

Kracht"hok" is bij ons beetje klein. Stonden gisteren met 8 man te trainen terwijl we maar 3 bankjes hebben en dan de smithmachine :')
pi_115336377
Oh hier hebben we 3 verstelbare bankjes alleen dat zijn gewoon echt bankjes, zonder zo'n rek voor je barbell.
pi_115336492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
Oh hier hebben we 3 verstelbare bankjes alleen dat zijn gewoon echt bankjes, zonder zo'n rek voor je barbell.
Hier dus ook. Mét rek hebben we niet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:52:32 #195
157922 fathank
pi_115336546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Een deadlift is ook met je kont vanaf stoel hoogte zeg maar. Dus idd. een stuk door je knieeen.

Oke, die zeggen dat je de stang verkeerd vast het bij mix grip mag je uitlachen, en negeren verder :')
als je de barbell van de grond wil rapen zul je wel door je knieën moeten om een fatsoenlijke form te behouden. Althans ik, en mijn UB/LB zijn gewoon in normale proporties dus ik denk dat dat wel voor bijna iedereen geldt toch?
pi_115336556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hier dus ook. Mét rek hebben we niet.
Ah op die manier. Ik dacht dat ze met rek én verstelbaar waren :P .
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:33 #197
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115336596
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef fathank het volgende:

[..]

als je de barbell van de grond wil rapen zul je wel door je knieën moeten om een fatsoenlijke form te behouden. Althans ik, en mijn UB/LB zijn gewoon in normale proporties dus ik denk dat dat wel voor bijna iedereen geldt toch?
ja tuurlijk. :)
pi_115336618
quote:

[..]

Nee, hij gebruikt een smith machine
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:54:25 #199
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115336636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

I know what you mean. Bij ons zijn die bankjes alleen verstelbaar.
W.b.t. dat evenwicht heb je wel gelijk in. Met de smith machine kan je ongelijk drukken en blijf je sneller ongelijk drukken, terwijl je met dumbbells eigelijk je spieren los van elkaar traint.

Kracht"hok" is bij ons beetje klein. Stonden gisteren met 8 man te trainen terwijl we maar 3 bankjes hebben en dan de smithmachine :')
Bij mij ook. Alles staat vol met machines, en 1 hoekje van 3 bij 6 voor BP, dumbbels en barbels. :')
Boks van Bendoe _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:54:42 #200
157922 fathank
pi_115336646
Alleen het omhoog kijken wil bij mij neit echt lukken. Check meestal m'n form in de spiegel vanaf de zijkant.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:56:13 #201
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115336712
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef fathank het volgende:
Alleen het omhoog kijken wil bij mij neit echt lukken. Check meestal m'n form in de spiegel vanaf de zijkant.
Ja dat doe ik dus ook, maar dat moet je toch zo min mogelijk proberen te doen.
Als je je nek draait, kun je er last van krijgen.

Ik heb echt een probleem met m'n coordinatie. Een soort algehele lompheid zeg maar.
Met alles eigenlijk, maar met DL-en moet ik gewoon de eerste keer ff in de spiegel kijken want ik heb dan gewoon echt geen flauw idee hoe m'n rug staat.
Ook al doe ik alles goed, er kan net zo geod een knik in zitten. Ik voel het gewoon niet.

Toch vang je een hoop af door je schouders naar achter en je sschouderbladen naar elkaar toe te brengen en omhoog te kijken. Daardoor gaat je rug vanzelf een beetje hol staan.
pi_115336719
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Bij mij ook. Alles staat vol met machines, en 1 hoekje van 3 bij 6 voor BP, dumbbels en barbels. :')
Zoiets ja. En voor het meest linker bankje zijn er geen spiegels :') niet dat ik daar in kijk, maar toch :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:58:27 #203
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115336800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zoiets ja. En voor het meest linker bankje zijn er geen spiegels :') niet dat ik daar in kijk, maar toch :P
Die zijn bij mij ook raar ingedeeld. Over 1-2 jaar een echte gym opzoeken :P
Boks van Bendoe _O_
pi_115336824
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:58 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Die zijn bij mij ook raar ingedeeld. Over 1-2 jaar een echte gym opzoeken :P
Dit dus. Volgens mij zit ik nog een jaar aan mijn contract vast. "The Real Gym" toevallig? Niet dat ie zijn naam nu waar maakt, maargoed :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:01:48 #205
157922 fathank
pi_115336925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus ook, maar dat moet je toch zo min mogelijk proberen te doen.
Als je je nek draait, kun je er last van krijgen.

Ik heb echt een probleem met m'n coordinatie. Een soort algehele lompheid zeg maar.
Met alles eigenlijk, maar met DL-en moet ik gewoon de eerste keer ff in de spiegel kijken want ik heb dan gewoon echt geen flauw idee hoe m'n rug staat.
Ook al doe ik alles goed, er kan net zo geod een knik in zitten. Ik voel het gewoon niet.

Toch vang je een hoop af door je schouders naar achter en je sschouderbladen naar elkaar toe te brengen en omhoog te kijken. Daardoor gaat je rug vanzelf een beetje hol staan.

Of een spotter die weet waar ie over praat. Helaas lopen die er bijna nooit :(
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:02:13 #206
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115336937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dit dus. Volgens mij zit ik nog een jaar aan mijn contract vast. "The Real Gym" toevallig? Niet dat ie zijn naam nu waar maakt, maargoed :')
Nope, achmea health center :')
Boks van Bendoe _O_
pi_115336966
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Waar? Apeldoorn?
pi_115337547
Wat, komen jullie allemaal uit Apeldoorn? Ik zit bij Health City, ook geen squatrek, maar we hebben er wel zelf eentje "gemaakt".

Barbell rek op deze dingen gezet, precies hoog genoeg om de bovenste barbell in je nek te leggen:

pi_115337804
Niet allemaal, ik wel. Maar voor zover ik weet bestaat er maar 1 Achmea Health Center :P *Googled*, zijn er nog best veel dus geen idee of ie uit Apeldoorn komt :')

Laatst vroeg ik nog of er iemand wilde trainen in de buurt van Apeldoorn, dus bij deze vraag ik het nog een keer (wel ecto eerste klas). Ik zou graag wat tips en tricks willen :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:27:48 #210
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115337995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar? Apeldoorn?
Omgeving Hilversum
Boks van Bendoe _O_
pi_115338920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
Niet allemaal, ik wel. Maar voor zover ik weet bestaat er maar 1 Achmea Health Center :P *Googled*, zijn er nog best veel dus geen idee of ie uit Apeldoorn komt :')

Laatst vroeg ik nog of er iemand wilde trainen in de buurt van Apeldoorn, dus bij deze vraag ik het nog een keer (wel ecto eerste klas). Ik zou graag wat tips en tricks willen :P
Waar zit jij dan? Ik ben zelf ook nog maar net iets meer dan 5 maanden bezig, dus echt tips en tricks geven kan ik niet, want je weet waarschijnlijk net zoveel als ik weet :P .
pi_115338982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waar zit jij dan? Ik ben zelf ook nog maar net iets meer dan 5 maanden bezig, dus echt tips en tricks geven kan ik niet, want je weet waarschijnlijk net zoveel als ik weet :P .
The Real Gym, molenstraat. Daar onder die nieuwe flats.

Haha dat denk ik ook niet dan, maar zag wel dat je een dag gratis kan trainen bij jou. Dus kunnen wel keer samen trainen? Moet alleen mijn schema op orde maken :')
pi_115339114
Ik zit zelf bij Josine, daar hebben ze wel vanalles mocht je een andere gym zoeken. :)
pi_115339290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Haha dat denk ik ook niet dan, maar zag wel dat je een dag gratis kan trainen bij jou. Dus kunnen wel keer samen trainen? Moet alleen mijn schema op orde maken :')
SS met chin ups en dips als je bang bent dat je armen achterblijven.
pi_115339459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oja, da's vlakbij m'n zusje, die woont in de Sophialaan. Wilde ik eerst ook naartoe gaan, maar ik woon in de maten dus dan is Health City dichterbij.

Maar kan wel opzich ja. Je kan een dag gratis trainen maar ik kan ook altijd iemand meenemen.

Josine zat eerst in de stationsstraat toch? Waar zit die nu?

Ik weet niet waar ik hierna naartoe ga, in zuid zat een gym die volgens mij wel goed is, waar ze ook kickboksen en MMA doen. Alleen die eigenaar woont bij mij in de straat en is eens met 5 kogels door z'n voordeur neergeschoten, waarschijnlijk een conflict uit die sportschool. Geeft dus wel aan wat voor volk er komt :') .

En je hebt nog sportstudio all in, aan de kruising Deventerstraat/Laan van Zevenhuizen. Daar ga ik binnenkort een keer kijken.
pi_115339492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Nic1 het volgende:
Ik zit zelf bij Josine, daar hebben ze wel vanalles mocht je een andere gym zoeken. :)
Ja maar das ook 50 euro per maand ofzo :P Das het dubbele van wat ik nu betaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Push. het volgende:

[..]

Thanks. SS = SQ, BP & DL toch? chipup = optrekken en dips met je rug naar t bankje en "opdrukken" met je tricips, right?
pi_115339637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oja, da's vlakbij m'n zusje, die woont in de Sophialaan. Wilde ik eerst ook naartoe gaan, maar ik woon in de maten dus dan is Health City dichterbij.

Maar kan wel opzich ja. Je kan een dag gratis trainen maar ik kan ook altijd iemand meenemen.

Josine zat eerst in de stationsstraat toch? Waar zit die nu?

Ik weet niet waar ik hierna naartoe ga, in zuid zat een gym die volgens mij wel goed is, waar ze ook kickboksen en MMA doen. Alleen die eigenaar woont bij mij in de straat en is eens met 5 kogels door z'n voordeur neergeschoten, waarschijnlijk een conflict uit die sportschool. Geeft dus wel aan wat voor volk er komt :') .

En je hebt nog sportstudio all in, aan de kruising Deventerstraat/Laan van Zevenhuizen. Daar ga ik binnenkort een keer kijken.
Hehe, grappig :P

Ah oke, moeten we maar ff over DM'en.

Weet ik ook nog niet. Bedoel je met zuid die gym vlakbij de oude arnhemseweg? daar traint een ex-klasgenoot van me, maar als dat die is, dan ga ik daar niet met een prettig gevoel heen _O-

Heb ook gefitnessd in FitForFree aan de Vlijtseweg, maar dat was meer cardio en lette ik niet op het kracht-gedeelte.

Josine zit trouwens nu in het gebouw naast Malkander zwembad.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:08:56 #218
77130 star_gazer
pi_115339773
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een donkergrijs verleden "getraind" in zo'n health gym. Ze hadden geen barbells, want dat was voor "patsers" :') ook mocht je niet in een hemd trainen :')
-
pi_115339813
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb ooit in een donkergrijs verleden "getraind" in zo'n health gym. Ze hadden geen barbells, want dat was voor "patsers" :') ook mocht je niet in een hemd trainen :')
Dit is volgens mij ook meer een health gym. Hemd mag wel, doen er een paar, maar ik doe het niet want dat ziet er imo niet uit als je niet gespierd bent
pi_115339837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

[..]

Thanks. SS = SQ, BP & DL toch? chipup = optrekken en dips met je rug naar t bankje en "opdrukken" met je tricips, right?
Zou als ik jou was het hele boek lezen. Je kunt het vast wel op internet vinden. 'Starting Strength by Mark Rippetoe'.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:10:16 #221
77130 star_gazer
pi_115339844
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Die zijn echt erg :D
-
pi_115339925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef Push. het volgende:

[..]

Zou als ik jou was het hele boek lezen. Je kunt het vast wel op internet vinden. 'Starting Strength by Mark Rippetoe'.
Ga ik inderdaad nog doen, maar ik ben te lame om het in het engels te lezen :').
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat klopt. Achmea medewerkers kunnen daar gratis of met een gereduceerd tarief trainen toch?
In mijn sportschool loopt er 1'tje van achmea, kun je nagaan hoe erg dat is _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:12:12 #223
77130 star_gazer
pi_115339958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja ik vergiste me met sumo ik bedoelde utieraard stiff

ja zo is het, alleen sumo is 90 graden squat, normale deadlift zit er ergens tussen in dus.

Dit is normale squat
[ afbeelding ]

En zie hier dus wat ik bedoelde met iets wat holle onderrug een paar dagen terug. Dat is prima en niet blessure gevoelig.
Dat lijkt me zelfs nodig om je spinal erectors isometrisch te trainen ipv eccentrisch.
-
pi_115340028
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ga ik inderdaad nog doen, maar ik ben te lame om het in het engels te lezen :').

[..]

Dat klopt. Achmea medewerkers kunnen daar gratis of met een gereduceerd tarief trainen toch?
In mijn sportschool loopt er 1'tje van achmea, kun je nagaan hoe erg dat is _O-
Klinkt als gemotiveerd.
pi_115340055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen die eigenaar woont bij mij in de straat en is eens met 5 kogels door z'n voordeur neergeschoten, waarschijnlijk een conflict uit die sportschool. Geeft dus wel aan wat voor volk er komt :') .

Hahaha dat soort volk heb ik ook, super relaxed man. Ze kunnen alles voor je regelen, zijn hartstikke aardig haha. Af en toe een shakie betalen helpt ook ;)
pi_115340086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Push. het volgende:

[..]

Klinkt als gemotiveerd.
Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm :)
pi_115340215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm :)
Printen, e-reader, Amazon?

http://www.amazon.com/gp/(...)=UTF8&condition=used
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:18:54 #228
77130 star_gazer
pi_115340284
Maar hoeveel eieren eten jullie dan per dag? Ik houd het voorlopig op welgeteld 1 (één). Vind alleen eiwit niet te kanen en het geel heeft imho iets teveel verzadigde vetten voor in de cut. Vind het wel een makkelijke en smakelijke boost voor micro's :)
-
pi_115340343
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Vind alleen eiwit niet te kanen en het geel heeft imho iets teveel verzadigde vetten voor in de cut.
???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.
pi_115340440
quote:
Maar ff aanschaffen denk ik ja. e-reader blijft scherm :P en printen vind ik ook niks :') Thanks voor de link :)
pi_115340585
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet. :)
Tevens zijn de medewerkers (sommige dan) niet slecht als je hulp nodig heb voor een schema (zoals jij blijkbaar).
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:29:13 #232
77130 star_gazer
pi_115340824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Autobandje het volgende:

[..]

???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak :9

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 09-08-2012 16:34:48 ]
-
pi_115340986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet. :)
Tevens zijn de medewerkers (sommige dan) niet slecht als je hulp nodig heb voor een schema (zoals jij blijkbaar).
Als ik niks kan vinden, dan gaat dat hem wel worden denk ik ja. Ben toch met school daar een aantal keer geweest en een paar van die groeplessen gedaan. Was ook iets met gewichten, geloof bodypump of zoiets. Die knaap gaf wel goeie instructies in mijn ogen, maarja wie ben ik :P
pi_115341135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Push. het volgende:

[..]

BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen. :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:43:05 #235
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115341557
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan praten _O_ De rest is huppelkutten en sukkels 1e klas.
Boks van Bendoe _O_
pi_115341672
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naam :9 Welk product was dit nog maar?!
l|||-------|||l
pi_115341726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naam :9 Welk product was dit nog maar?!
Met regelmaat de beweging maken.
pi_115341793
quote:
Bèta-alanine.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:48:16 #239
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115341808
quote:
Beta Alanine
pi_115341855
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel.
Nee. Verzadigde vetten zijn niet slecht voor je hart- en vaatstelsel, ongegronde angst :). Anders zou je niet zo enorm veel 'paradoxen' hebben, als The French Paradox, Spanish Paradox, etc etc. Is heel veel literatuur over als het je interesseert.

bv. http://www.ajcn.org/conte(...).2009.29146.abstract Conclusion:
SFA intake was inversely associated with mortality from total stroke, including intraparenchymal hemorrhage and ischemic stroke subtypes, in this Japanese cohort.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:54:43 #241
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115342143
http://www.policymic.com/(...)been-lied-to/experts

quote:
But here's something more important to consider. The link between saturated fat and heart disease doesn't exist; people who go on diets high in saturated fat lose weight; and humans and our ancestors have been eating animal fat for millions of years. Our bodies have no problem utilizing fat for energy, and even prefer it as an energy source. Given these facts, it would be rather strange to find that saturated fat hastens cognitive decline. Why would the body prefer an energy source that harms the brain?

Answer: it doesn't.
Luck is for losers
pi_115342156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.

[..]

Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen. :')
Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan praten _O_ De rest is huppelkutten en sukkels 1e klas.
"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainen :')
pi_115345854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.

[..]

"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainen :')
Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moet :')

Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
pi_115345933
Ach ja, bij mij lieten ze een man met morbide obesitas cable curls doen waarbij hij z'n ellebogen steeds helemaal omhoog liet komen.. werd niks van gezegd. :') Daarna een soort van straight arm pulldown met belachelijke form. Waarschijnlijk betaalt die man nog extra ook voor die persoonlijke 'begeleiding'.

Laat die gozer cardio + compounds doen. Isolatieoefeningen zijn totaal overbodig voor dat soort mensen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:58:06 #245
157922 fathank
pi_115346123
Mijn eerste instructeur liet mij squatten, pullups en dippen. En een bak kwark eten . Dat is het enige wat ik mij er nog van herinner.
pi_115346128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moet :')

Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Inderdaad. Ze lopen wel in een trainingspakje, maar zien er meer uit als cardio-mensen dan als kracht-mensen :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef 16meter het volgende:
Ach ja, bij mij lieten ze een man met morbide obesitas cable curls doen waarbij hij z'n ellebogen steeds helemaal omhoog liet komen.. werd niks van gezegd. :') Daarna een soort van straight arm pulldown met belachelijke form. Waarschijnlijk betaalt die man nog extra ook voor die persoonlijke 'begeleiding'.

Laat die gozer cardio + compounds doen. Isolatieoefeningen zijn totaal overbodig voor dat soort mensen.
lol, beetje fail. Zo'n 'vechtertje' bij mijn gym die denkt dat ie ook goeie cable curls (als ik het goed, van onderaf met een stang je biceps aanspannen) kan. Hij heeft het gewicht zo zwaar dat ie met zijn lichaam de gewichten omhoog tilt. Krijg je een beetje van die doggystyle bats-bewegingen :') Overigens doet ie overal veel te zwaar, ook met hammer curls e.d. Heb heb nog nooit een BP oid zien doen, eigenlijk alleen maar curls :')

Als je bij mij een trainingsschema wilt laten maken, kost dat je geloof ik 35 euro, wil je later feedback hebben en een vervolg schema kost dat 60 euro. Voor dat geld ga ik liever moeilijk en zelf wat uitvinden _O-
pi_115346989
Je kan een miljoen schema's van het internet plukken, en er zijn ook vast genoeg mensen hier die best hun schema met je willen delen :') Wat een afzetterij.
Of toch du vader?
pi_115347085
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Je kan een miljoen schema's van het internet plukken, en er zijn ook vast genoeg mensen hier die best hun schema met je willen delen :') Wat een afzetterij.
Daarom doe ik dat ook niet. Bovendien, als ik zelf het e.e.a. uit zoek leer ik er ook nog wat van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:37:47 #249
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_115347482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Dan heb ik het schijnbaar bij het verkeerde eind, mij leek varkensvlees vetter en slechter dan ander vlees. Ik eet al jaren geen varken meer, paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens, even gegoogled en toen kwam ik op een andere bron die ik nu niet meer kan vinden dus laat maar
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:09:40 #250
55709 Stereotomy
pi_115348909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:

paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens
Sus scrofa aspartama domesticus

De tamme aspartaamvarken, bekend verschijnsel w/
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:14:54 #251
55709 Stereotomy
pi_115349154
quote:

[..]

Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak :9
Niet teveel zorgen maken over verzadigd vet. HDL-cholesterol gaat ervan omhoog en de fluffy LDL (niet-schadelijke) ook. Ik schaar me onder de groep die niet overtuigd is van de 'artery clogging :? ' properties van verzadigd vet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:24:49 #252
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115349685
LDL is toch juist 'slechte cholesterol'?
This isn't even my final form.
pi_115350208
Yep. HDL is goed, LDL is slecht. :)
pi_115350213
quote:

[..]

Feit? Achterhaalde onzin bedoel je.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:43:24 #255
55709 Stereotomy
pi_115350707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
LDL is toch juist 'slechte cholesterol'?
De kleine LDL met relatief hoge dichtheid is gerelateerd aan cardiovasculaire ziektes (pattern B). De grotere met lagere dichtheid niet (pattern A).
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:13:49 #256
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115357132
Zo, 3 weken op vakantie. Lichaamsgewicht oefeningen en wat elastieken bij me om iets te kunnen doen.
Boks van Bendoe _O_
pi_115364168
Wat kan je het beste op school/werk eten? brood met kipfilet? Kantine van mijn hogeschool verkoopt alleen maar rotzooi
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:26:16 #258
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_115365008
Krijg ik volgende maand ook mee te maken ja, zal veel bestellen worden zit dan tot savonds 11 uur op stage. Kipfilet dacht ik ook al aan ja.
pi_115365215
Hetzelfde dat je thuis eet, maar dan in een bak?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:36:33 #260
55709 Stereotomy
pi_115365372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
+1
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:19:56 #261
77130 star_gazer
pi_115366650
Okay okay, verzadigd vet is blijkbaar niet slecht voor je hart- en vaatstelsel. Dan nog steeds lijkt het me beter voor je algehele gezondheid om je vetten te halen uit bronnen met vooral onverzadigd vet? Of gaat dit nu ook weer overboord?
-
pi_115366690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Okay okay, verzadigd vet is blijkbaar niet slecht voor je hart- en vaatstelsel. Dan nog steeds lijkt het me beter voor je algehele gezondheid om je vetten te halen uit bronnen met vooral onverzadigd vet? Of gaat dit nu ook weer overboord?
Vetten zijn goed voor je, het is niet voor niets dat je ze zo lekker vindt (voor suiker gaat dit niet op, omdat het zo zeldzaam was in de natuur, vet niet). Omega-6 meervoudig onverzadigd zijn wel de minst goede vetten (en zou ik ook niet teveel van nemen, omdat ze zo makkelijk oxideren).

[ Bericht 1% gewijzigd door Autobandje op 10-08-2012 01:28:28 ]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:53:41 #263
77130 star_gazer
pi_115367449
-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:54:32 #264
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115367467
quote:
Want je wil zo'n benen? Beuh. :r
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_115368442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
pi_115368658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
kan makkelijk
pi_115368743
quote:
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_115368863
quote:
Insert grapje over cycle en "cycle".
pi_115368866
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog :') :')
Wat weet jij nou pannekoek?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:40:40 #270
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115369745
quote:

[..]

Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.

Niet dat het verder comfortabel leeft zo, maar trappers krijgt i nog wel rond hoor.
pi_115369823
quote:

[..]

Ik loop al bij de GGZ. Van de rest hier weet ik het niet.
pi_115369827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.

OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:30:17 #273
77130 star_gazer
pi_115370111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1

Vraag me af of Jack en Jones ook broeken heeft voor deze man :')
-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:15:14 #274
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115370629
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vraag me af of Jack en Jones ook broeken heeft voor deze man :')
Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.
This isn't even my final form.
pi_115370640
Vind je?
pi_115371056
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:42:11 #277
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115371108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
+1
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:50:57 #278
157922 fathank
pi_115371300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wat is daar zo moeilijk aan? 2 liter pak melk in de koelbox, havermout erbij. Shakebeker mee en schudden maar. Bakje rijst met kip erbij, plastic bestek mee en gaan.

quote:

[..]

:'). Dat zijn de benen van één van de snelste jongens van het baanwielrennen. 70 km/h op een fietsje, dan krijg je de trappers niet rond?

quote:
Het is inderdaad een illusie dat topsporters clean zijn. Kijk eens de documentaire over de 100m sprint op de OS 1988. Was bij Andere Tijden sport geloof ik
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:13:42 #279
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115375149
Ik heb vandaag multi vitamines besteld en dacht, laat ik eens kijken bij XXL én B&F.

B&F 60 caps 18,95
XXL 90 caps 19,95

Zelfde product. Das best een fiks verschil. Toch eens wat vaker prijsvergelijken.
pi_115376028
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vandaag multi vitamines besteld en dacht, laat ik eens kijken bij XXL én B&F.

B&F 60 caps 18,95
XXL 90 caps 19,95

Zelfde product. Das best een fiks verschil. Toch eens wat vaker prijsvergelijken.
Dat is zeker een verschil!

Ik weet niet hoeveel verschil er tussen die pillen zit, maar ik had 2 potjes van elk 60 caps voor 10,- Dit was bij de tuinen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:47:48 #281
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115376311
quote:
Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_115376850
quote:
Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.
Of toch du vader?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:04:11 #283
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115376853
Ik ga volgende week voor het eerst eens een deload week proberen omdat ik al een tijdje niet verder kom met e.e.a. en me behoorlijk kut voel af en toe.
Iemand nog exotische ideeen daar over? Of gewoon 50% van alle 1RM gewichten nemen en dan reps van 5 i.p.v. 8 maken de hele week?
Volgens mij gaat dit bloedsaai worden, en ik hoop dat ik het uithoud. :N
pi_115376956
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef VASND het volgende:

[..]

Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..
designer steroids
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:11:07 #285
230491 Zith
pls tip
pi_115377085
quote:
Over fietsers en hoe de pro's trainen.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:11:32 #286
157922 fathank
pi_115377103
Of gewoon een weekje wegblijven uit de gym. Ga iets doen wat er normaal een beetje bij in schiet.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:14:47 #287
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115377213
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Over fietsers en hoe de pro's trainen.

haha.
Ben ik nou de enige die bij een les van die vent alleen maar
" Ja meneer, oke meneer, bedankt meneer" zou durven zeggen? :+

Nou stond i zelfs al met een soort sabel in z'n handen. Ik denk om je achrillespees ff aan te slaan als je op je tenen staat te squatten :+

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 10-08-2012 13:39:20 ]
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:25:30 #288
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115377616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef fathank het volgende:
Of gewoon een weekje wegblijven uit de gym. Ga iets doen wat er normaal een beetje bij in schiet.
ja dat is het beste advies, weet het, maar ik ben gewoon neurotisch en verslaafd denk ik.
'k ga ff wat lichte cardio d'r bij doen als ik tijd over heb.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:00:44 #289
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115379079
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha.
Ben ik nou de enige die bij een les van die vent alleen maar
" Ja meneer, oke meneer, bedankt meneer" zou durven zeggen? :+

Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:06:02 #290
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115379315
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.
ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje. :P
Hij komt alleen altijd over als een soort drill instructor die uit allemacht inwendig tot 10 staat te tellen en z'n woede in staat te houden, en ontploft als je het fout doet. c_/
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:07:06 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115379357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje. :P
Hij komt alleen altijd over als een soort drill instructor die uit allemacht inwendig tot 10 staat te tellen en z'n woede in staat te houden, en ontploft als je het fout doet.
Hij komt wel over als een boze drill sergeant inderdaad. :)
pi_115379740
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.
Vaak trainen ze op overtraining. Bonds doktoren kunnen bij het IWF een verzoek indienen om steroïden toe te mogen passen op atleten op medische gronden ( om overtraining en de gevolgen daar van te voorkomen).
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:31:36 #293
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_115380299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.
Is nog lastig om te vinden hoor:p bij me MMA shorts heb ik al maat 40 nodig, die verkopen ze geeneens in de normale nederlandse sportwinkels/gyms/internetsites :')
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:41:43 #294
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115382587
Ben nu in de stad, net op zoek naar broeken. Ik heb echt een hekel aan skinnyjeans. Normaal had ik maat 32 nu tijdens de cut is het 31 geworden, dus ik pakte een normale broek maat 31, past precies en maat 32 skinnyflikkershit past niet. Had niet door dat het een skinny was. Fuck dat shit niggas
pi_115382830
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef SunTzu het volgende:
Ben nu in de stad, net op zoek naar broeken. Ik heb echt een hekel aan skinnyjeans. Normaal had ik maat 32 nu tijdens de cut is het 31 geworden, dus ik pakte een normale broek maat 31, past precies en maat 32 skinnyflikkershit past niet. Had niet door dat het een skinny was. Fuck dat shit niggas
Lief dagboek...
pi_115382896
Helleu,

Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)

Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.

Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.

Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:55:38 #297
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115383231
potdandeurie! 2,5 dag ziek geweest, vandaag weer met mooie plannen de gym in, werd niet veel :)
Dan maar zaterdag en zondag optimaal vlammen!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:06:10 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115383441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef bd-casemod het volgende:
Helleu,

Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)

Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.

Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.

Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.

Je groeit wel flink van winny, maar zodra je stopt ga je grotendeels gewoon weer terug naar wat het was. Dit gaat je uiteindelijk dus per saldo niks opleveren.
pi_115383545
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.

Je groeit wel flink van winny, maar zodra je stopt ga je grotendeels gewoon weer terug naar wat het was. Dit gaat je uiteindelijk dus per saldo niks opleveren.
Ligt aan je voeding, Zodra je gewoon je voedingspatroon aanhoud en het kwa trainingstechnisch goed bijhoud. icm nolvadex nakuur, kun je het verlies erg binnen de perken houden!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:10:39 #301
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115383618
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Ligt aan je voeding, Zodra je gewoon je voedingspatroon aanhoud en het kwa trainingstechnisch goed bijhoud. icm nolvadex nakuur, kun je het verlies erg binnen de perken houden!
Mja, dan nog. Je had beter nog een paar jaar naturel door kunnen trainen.

Maar hee, tis jouw party.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')