Stuiter? Het is de bedoeling om de bar echt neer te leggen, niet stuiteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Verleidelijk, die stuiter in een deadlift.
Zelf moet ik er altijd op letten dat ik de stack niet laat stuiteren bij de leg press, wordt de beweging een stuk makkelijker op.
Is er geen plate loaded leg press? Die kunnen meestal wat meer platen hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie deed er hier calf raises in de smith? Er past niks meer bij de machine op of ik moet dumbells bovenop de gewichten leggen maar dat word wel heel veel sjouwen dan
Snap ik, maar men had dus een discussie over o.a. stuiteren of niet helemaal op de grond neer te leggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stuiter? Het is de bedoeling om de bar echt neer te leggen, niet stuiteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ow nee "verergering van suikerziekte" ze gaan er maar van uit dat je dat al hebt.quote:
Hij heeft wel echt een Homo kapselquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een bro kapsel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie deed er hier calf raises in de smith? Er past niks meer bij de machine op of ik moet dumbells bovenop de gewichten leggen maar dat word wel heel veel sjouwen dan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef SeanFerdi het volgende:
calf raises kunnen ook prima in het squatrek, gewoon 120 kilo op je schouders en losgaan. Je hebt alleen niet de volle ROM, want half op een stepje staan lijkt me wat gevaarlijk.
Ehrmm waarom doen jullie je calves niet gewoon in een legg press? Je tenen op de onderkant v.d. plaat zetten. Volle stack +een 25kg plaat op de pin prikken, en reppen tot het zuur is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de oefening die ik zocht!!ik deed het eerst in de smith.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Snap ik, maar men had dus een discussie over o.a. stuiteren of niet helemaal op de grond neer te leggen.
Zie wel eens vaker in mijn gym mensen de gewichten laten stuiteren op de grond met de deadlift, maar ik ga zelf altijd weer even goed staan om een nieuwe deadlift te beginnen, kan ik ook niet cheaten.
Zo eentje waarvan de hele gym hoort dat i bezig is. BAM BAM BAM BAM eeehha BAMquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Verleidelijk, die stuiter in een deadlift.
Zelf moet ik er altijd op letten dat ik de stack niet laat stuiteren bij de leg press, wordt de beweging een stuk makkelijker op.
IGLO, Is Giftig, Lekker Opetenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Nitriet wordt.
Valt mee. Het is een omzetting van nitraat naar nitriet door bacteriën.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
IGLO, Is Giftig, Lekker Opeten
Daar is toch zo'n schandaal van geweest in Nederland. Een vriezer van iglo die was uitgevallen waardoor een aantal mensen was overleden aan nitrietvergiftiging...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Valt mee. Het is een omzetting van nitraat naar nitriet door bacteriën.
Dit gebeurt wanneer het warm is/gehouden wordt.
Invriezen en dan opwarmen is er niks aan de hand, maar je moet niet aan de gang blijven idd.
Met wel meer groenten het geval.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/nitriet.aspx
Toch wil ik wel eens weten wat het exact doet.
Ik heb een zeeaquarium waarin je ook nitraat en nitriet meet. Nitraat is niet zo heel boeiend en ook een voeding voor je koralen, als het maar niet al te hoog wordt, nitriet is in kleine hoeveelheden al dodelijk voor vissen. Als je nitriet kan meten staat je bak op scherp.
Dat weet ik niet, maar het kan wel dat je dus een boooom van Bacteriën krijgt en dan nitriet. En dan misschien wel dooiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n schandaal van geweest in Nederland. Een vriezer van iglo die was uitgevallen waardoor een aantal mensen was overleden aan nitrietvergiftiging...
Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.quote:
Past nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ehrmm waarom doen jullie je calves niet gewoon in een legg press? Je tenen op de onderkant v.d. plaat zetten. Volle stack +een 25kg plaat op de pin prikken, en reppen tot het zuur is.
Je kan je hielen dan zover onder de plaat laten zakken als je wilt.
Of 2 dikke dumbles pakken, met je tenen op een randje gaan staan waar je ook je arm/schouder ergens voor stabiliteit tegen aan kan laten schuren, en dan kalf raisen.
Dat roep ik dus ook al tijden, granen zijn veel en veel schadelijker dan vlees en het vet daarvan. Al die cornflake, Brinta, graanproducten in onze levensstijl is veel te veel van het goedequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.
In veel landen waar studies gedaan worden op varkensvlees is varkensvlees gecorreleerd met rijkdom, rijkdom is gecorreleerd met alcohol, en voila, je hebt confounders waardoor je al bijna geen conclusies meer kan trekken.
http://healthcorrelator.b(...)ork-consumption.html
In the Bridges study sample Denmark is not the biggest consumer of pork. That honor goes to Austria, which also has low obesity levels and high life expectancy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |