Ook niet echt veel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Quarter pounders man, 32g eiwit en 505kcal.
Beter dit. Laat ze een pot whey per maand halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh".![]()
Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
Alleen gaan die van mij het ook echt minder kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die van mij worden er alleen gek van dat ze bij de wekelijkse boodschappen 15 pakken melk kopen en die al op zijn voordat de week voorbij is.
Varkensvlees niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
Rundvlees, varkensvlees, vis
Dierlijk vet moet je niet bang voor zijn, kun je best hebben namelijk
Als je een leuke blessure wilt oplopen moet je vooral dat advies opvolgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
Ik heb dit nooit gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg.
Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?quote:
Edit: geen tieten gaarne.quote:
Is wetenschappelijk bewezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef kidkash19 het volgende:
Want dat aten we vroeger nooit ofzo? Bacon is zo verschrikkelijk slecht....
Dus waarom zou varkensvlees slecht zijn dan?
quote:
Brood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?
Bron?quote:
Ik zit op 78kg @ ~13% @ 1m74... Dat is geen bearmode, maar wel voldoende basis om niet skinny te worden als ik mijn cut onder controle heb. Voor de duidelijkheid, ik kom van 85kg@~18% en voelde me niet lekker meer op dat VP. Er is dus ruwweg 2kg vetvrije massa af, inclusief vocht. Valt best mee lijkt me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gewoon bulken man. Wat heb je aan laag bf als je nog niet genoeg massa hebt.. dat ziet er echt niet mooi uit.
Eerst een goede basis verkrijgen.
ik overdreef expres om mijn punt te maken. Ik weet heus wel dat ik er nog lang (en breed huhuhu) niet ben, maar ik weet wel dat ik geen trek meer heb in 18% BF. ik voelde een zwijn. Min broeken gingen nauwlijks meer aan, shirts gingen strak om de pens en ik merkte dat ik langzaam en zweterig werd. Ik ga slow en net bulken. Als halve endo zal ik daar heus wel wat vet bij winnen, maar hoger dan 15% hoeft van mij voorlopig niet meer. Dat het langer gaat duren dan met een hardcore bulk, kan me aan mijn reet roesten. Dat geduld heb ik wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:02 schreef seto het volgende:
Dat is niet eens in de buurt van bearmode.
Dan toch nietquote:
No worries. Technisch gezien was het slechts 1 tiet trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vertel dat de adverteerders maar die het niet willen waardoor google ads ons er uit gooit.
Hoe gaat het met je schouder?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh".![]()
Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
Oh laat mij alsjeblieft dit geweldige wetenschappelijke onderzoek zien!quote:
quote:Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat varkensvlees slecht is voor de gezonheid. Onderstaande een aantal ziektes die de mens kan oplopen door het eten van varkensvlees, zoals:
1. verergering van suikerziekte;
2. hoge bloeddruk;
3. vernauwing van de slagaders en de invloed daarvan op het hart;
4. gewrichtsontsteking;
5. ademhalingsmoeilijkheden.
quote:
Al het eten bevordert het ene en verlaagt een andere soort kankerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en ongezond
Hoe wil je in hemelsnaam een goede form behouden als je de bar niet tot op de grond laat komen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Hoeft niet per se helemaal dood op de grond te liggen, iets erboven is ook primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Dat kan gewoon met zo'n beestachtige core als de mijnequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren, geen enkel probleem
de spanning dr op houwe tok?
WELCOME TO SNAP CITY
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren, geen enkel probleem
de spanning dr op houwe tok?
WELCOME TO SNAP CITY
Ik breek m'n rug al als ik er naar kijkquote:
Tering, ook gewoon totaal niet mooiquote:
of een gewicht pakken dat je wel kan hebben, en gewoon gecontroleerd neer zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren,
...
Dus de twee punten, vasten en minder eiwitten...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef duncannn het volgende:
IF docu van maandag op de BBC voor mensen die het willen kijken/gemist hebben.
Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.quote:
lekker zware gewichten pakken tochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |