quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef BredeBradda het volgende:
Gast op twitter die zegt dat ik aan het zeiken ben dat ik een sportschool zoek waar ze een squatrek hebben "omdat dat "proshit" zou zijn die ik toch niet zou doen
Weet je misschien een gezonde en vooral goedkope vervanger van brood? Brood bij mij is al vaak 720 calorieën en dat voor 1 a 2 euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat roep ik dus ook al tijden, granen zijn veel en veel schadelijker dan vlees en het vet daarvan. Al die cornflake, Brinta, graanproducten in onze levensstijl is veel te veel van het goede
legg press te klein? Wat bedoel je precies? Dat je te lang bent voor de legg press?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Past nietLeg press is te klein haha. Dat van die dumbels doe ik ook wel eens, op het randje van de achterkant van de incline BP staan, en dan de barbell vast houden, en dan raisen met die handel
Dit. Grof volkoren + 150 gram kipfilet is mijn eten voor de middag op het werk en 1000 Kcals. Wat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Weet je misschien een gezonde en vooral goedkope vervanger van brood? Brood bij mij is al vaak 720 calorieën en dat voor 1 a 2 euro.
euroshopper havermout. 39 cent voor een pak. goedkoper kcal's ga je niet vinden denk ik. Shakie met melk, salade erbij, evt met kipfilet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Weet je misschien een gezonde en vooral goedkope vervanger van brood? Brood bij mij is al vaak 720 calorieën en dat voor 1 a 2 euro.
Je wilt zeggen dat havermout rotzooi is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:02 schreef 1517 het volgende:
Jezus, stop eens met letten op de kcals en focus je meer op de macro nutritions.
Niet elke kcal is het zelfde.
Kies echt voedsel, kies verstandig, kies organisch en natuurlijk en stem met je euro.
En als die gast geen veel te hoge bloeddruk heeft weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:05 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Ik vind hem te gespierd eigenlijk.
Havermout is ook een graansoort.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
euroshopper havermout. 39 cent voor een pak. goedkoper kcal's ga je niet vinden denk ik. Shakie met melk, salade erbij, evt met kipfilet.
Je kan ze best met mate eten hoor. Niet dat je iedere dag 500 gram havermout moet wegwerken.quote:
In een bodybuild topic zeggen dat je een bodybuilder te gespierd vind. Right...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:05 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Ik vind hem te gespierd eigenlijk.
Sowieso, het Fok bodybuildingtopicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
In een bodybuild topic zeggen dat je een bodybuilder te gespierd vind. Right...
Definitie van bodybuilding:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
In een bodybuild topic zeggen dat je een bodybuilder te gespierd vind. Right...
Misschien is het fitness-topic meer iets voor jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Definitie van bodybuilding:
Webdefinities:
Bodybuilding is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien..
nl.wikipedia.org/wiki/Bodybuilding
Een goed afgetraind lichaam vind ik al veel beter. Zoals Panzermaus en the unfuckable ofzoiets. Gewoon goed afgetraind en dat valt dan ook al onder bodybuilding
Nahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:16 schreef seto het volgende:
[..]
Misschien is het fitness-topic meer iets voor jou.
Ja tuurlijk, zoveel mogelijk unprocessed verse groenten etc, maar als ik daarvan moet leven (en groeien) kan ik wel een tweede baan gaan zoeken omdat allemaal te kunnen betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef 1517 het volgende:
Het gaat er om dat die vent snapt wat echt voedsel is.
[..]
Sowieso, het Fok bodybuildingtopic
I know, er zijn er maar een paar die echt aan bodybuilding doen. Ik oa, ik wil het maximale eruit halen wat voor mij mogelijk is. De meeste gaan voor de esthetische look.quote:
Dan scoor ik de meisjes wel, dan mag jij de mannen scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
I know, er zijn er maar een paar die echt aan bodybuilding doen. Ik oa, ik wil het maximale eruit halen wat voor mij mogelijk is. De meeste gaan voor de esthetische look.
Maar hee, esthetische looks is voor meisjes, bodybuilding voor mannen.
Extra olfijolie over je eten sprenkelen, kokosmelk drinken, kokosolie gebruiken om te kokenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan scoor ik de meisjes wel, dan mag jij de mannen scoren
Laat maar Snakey, laat maar gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |