Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het schermquote:
Printen, e-reader, Amazon?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm
???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Vind alleen eiwit niet te kanen en het geel heeft imho iets teveel verzadigde vetten voor in de cut.
Maar ff aanschaffen denk ik ja. e-reader blijft schermquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Printen, e-reader, Amazon?
http://www.amazon.com/gp/(...)=UTF8&condition=used
Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar das ook 50 euro per maand ofzoDas het dubbele van wat ik nu betaal.
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Autobandje het volgende:
[..]
???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.
Als ik niks kan vinden, dan gaat dat hem wel worden denk ik ja. Ben toch met school daar een aantal keer geweest en een paar van die groeplessen gedaan. Was ook iets met gewichten, geloof bodypump of zoiets. Die knaap gaf wel goeie instructies in mijn ogen, maarja wie ben ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet.
Tevens zijn de medewerkers (sommige dan) niet slecht als je hulp nodig heb voor een schema (zoals jij blijkbaar).
BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Push. het volgende:
[..]
SS met chin ups en dips als je bang bent dat je armen achterblijven.
Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm
Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan pratenquote:
Met regelmaat de beweging maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naamWelk product was dit nog maar?!
Bèta-alanine.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naamWelk product was dit nog maar?!
Beta Alaninequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Nee. Verzadigde vetten zijn niet slecht voor je hart- en vaatstelsel, ongegronde angstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel.
quote:But here's something more important to consider. The link between saturated fat and heart disease doesn't exist; people who go on diets high in saturated fat lose weight; and humans and our ancestors have been eating animal fat for millions of years. Our bodies have no problem utilizing fat for energy, and even prefer it as an energy source. Given these facts, it would be rather strange to find that saturated fat hastens cognitive decline. Why would the body prefer an energy source that harms the brain?
Answer: it doesn't.
Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.
[..]
Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen.
"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan pratenDe rest is huppelkutten en sukkels 1e klas.
Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.
[..]
"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainen
Inderdaad. Ze lopen wel in een trainingspakje, maar zien er meer uit als cardio-mensen dan als kracht-mensenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moet![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
lol, beetje fail. Zo'n 'vechtertje' bij mijn gym die denkt dat ie ook goeie cable curls (als ik het goed, van onderaf met een stang je biceps aanspannen) kan. Hij heeft het gewicht zo zwaar dat ie met zijn lichaam de gewichten omhoog tilt. Krijg je een beetje van die doggystyle bats-bewegingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef 16meter het volgende:
Ach ja, bij mij lieten ze een man met morbide obesitas cable curls doen waarbij hij z'n ellebogen steeds helemaal omhoog liet komen.. werd niks van gezegd.Daarna een soort van straight arm pulldown met belachelijke form. Waarschijnlijk betaalt die man nog extra ook voor die persoonlijke 'begeleiding'.
Laat die gozer cardio + compounds doen. Isolatieoefeningen zijn totaal overbodig voor dat soort mensen.
Daarom doe ik dat ook niet. Bovendien, als ik zelf het e.e.a. uit zoek leer ik er ook nog wat van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Je kan een miljoen schema's van het internet plukken, en er zijn ook vast genoeg mensen hier die best hun schema met je willen delenWat een afzetterij.
Dan heb ik het schijnbaar bij het verkeerde eind, mij leek varkensvlees vetter en slechter dan ander vlees. Ik eet al jaren geen varken meer, paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens, even gegoogled en toen kwam ik op een andere bron die ik nu niet meer kan vinden dus laat maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.
In veel landen waar studies gedaan worden op varkensvlees is varkensvlees gecorreleerd met rijkdom, rijkdom is gecorreleerd met alcohol, en voila, je hebt confounders waardoor je al bijna geen conclusies meer kan trekken.
http://healthcorrelator.b(...)ork-consumption.html
In the Bridges study sample Denmark is not the biggest consumer of pork. That honor goes to Austria, which also has low obesity levels and high life expectancy.
Sus scrofa aspartama domesticusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |