oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Deze discussie is al een keer of 40 geweest mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
oke.
Welke whey hebben jullie? En welke kwark?
Ik blijf deze shit de rest van m'n leven doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef duncannn het volgende:
IF docu van maandag op de BBC voor mensen die het willen kijken/gemist hebben.
Haha te breed nog lang niet, maar inderdaad te lang. Als ik me benen strek tegen die plaat aan, en ik duw me tenen omhoog zeg maar, dan zit ik tegen het einde van de rails aan zeg maar. Bij mij gaat de stoel naar achter, en niet de plaat. Kut apparatuurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
legg press te klein? Wat bedoel je precies? Dat je te lang bent voor de legg press?![]()
of te breed?![]()
Bij mij gaat ook de stoel naar achteren, maar dan heb je óf een korte rails óf je bent wel heel lang.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Haha te breed nog lang niet, maar inderdaad te lang. Als ik me benen strek tegen die plaat aan, en ik duw me tenen omhoog zeg maar, dan zit ik tegen het einde van de rails aan zeg maar. Bij mij gaat de stoel naar achter, en niet de plaat. Kut apparatuur
Wat je zelf wilt en nog kan. Als je je er goed bij voelt, waarom niet? Zelf ben ik aan het testen hoever ik kan gaan met trainen. Ik heb gisteren en vandaag een full body workout gedaan en ga het morgenvroeg weer doen. Zo leer je je lichaam wel kennen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef pretpletter het volgende:
Iemand suggesties wat ik vanavond nog kan trainen?
Heb dinsdag benen, biceps en schouders gedaan en gisteren rug, borst en triceps gedaan. Heb zin om vanavond nog wat te trainen!
klinkt alsof je je schema op orde moet makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef pretpletter het volgende:
Heb dinsdag benen, biceps en schouders gedaan en gisteren rug, borst en triceps gedaan. Heb zin om vanavond nog wat te trainen!
Docu gaat over calorie restricted diet. In een BB topic nog welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik blijf deze shit de rest van m'n leven doen.
Beter verdeel je het over drie dagen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef pretpletter het volgende:
Verdeel het over 3 dagen inderdaad, met 2 spiergroepen per dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
klinkt alsof je je schema op orde moet maken
rug, borst, triceps op 1 dag?
Long-term trials in CR diets, ook bij primaten, kunnen idd de levensduur verlengen, maar soms tegen een prijs:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Docu gaat over calorie restricted diet. In een BB topic nog wel
IF heeft dezelfde voordelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Docu gaat over calorie restricted diet. In een BB topic nog wel
FUCK OUT THA WHEYquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:51 schreef Kerol het volgende:
Net gehoord in de sportschool: Je kan beter squatten zonder die stang maar met dumbells. Veiliger en je belast je rug niet. Bullshit?.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Haha te breed nog lang niet, maar inderdaad te lang. Als ik me benen strek tegen die plaat aan, en ik duw me tenen omhoog zeg maar, dan zit ik tegen het einde van de rails aan zeg maar. Bij mij gaat de stoel naar achter, en niet de plaat. Kut apparatuur
Toch wel goed zo te horen, zo'n paar weken offquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:06 schreef star_gazer het volgende:
<dagboek>
Eindelijk weer eens ouderwets lekker getraind. Geen pijntjes, geen blessure en gewoon keurige form in al mijn oefeningen. Netjes alles af kunnen maken; geen failure, geen hulp van spotters, enz.
Nu de beloning: STEAK.
</dagboek>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |