abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115270070

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:01:26 #2
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115270336
Ja, ik eet nu al gewoon precies op onderhoud, dus ik val niet af en kom niks aan. Ik heb momenteel geen toegang tot een gym dus het was mijn idee om zelf een squatrek + bankje + halters en gewichten etc. aan te schaffen. Ik zit nu zo rond 15% bf, ga dit denk ik eerst cutten tot 12% en daarna bulken.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
pi_115270505
Trouwens vandaag 1e voetbaltraining gehad.

Last van mijn lies en knie en mijn nieuwe teamgenoten zijn echt skinny (Ze hebben wel een veel betere conditie) Ik ben echt bang als ik stop met liften dat ik ook zo skinny wordt en vervolgens weer geblesseerd raak ;( (Het is bij voetbal niet de vraag of je geblesseerd raakt maar wanneer)

Denk dat ik het maar bij liften hou en het hoofdstuk voetbal afsluit. Toch erg weinig glorie in te behalen op je 20e

Zojuist ook weer een gigantische krampaanval in miijn kuit, wat doet dat zeer zeg, alsof iemand er een mes door je kuit heen haalt
pi_115270701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Ja, ik eet nu al gewoon precies op onderhoud, dus ik val niet af en kom niks aan. Ik heb momenteel geen toegang tot een gym dus het was mijn idee om zelf een squatrek + bankje + halters en gewichten etc. aan te schaffen. Ik zit nu zo rond 15% bf, ga dit denk ik eerst cutten tot 12% en daarna bulken.
Als je een thuisgym kan betalen dan moet je het zeker doen, is wel erg duur maar als je het geld en de ruimte hebt dan is het ideal. Techniek kan je leren van youtube filmpjes.

Eerst cutten is nogal zinloos beter bulk gelijk en cut je aan het eind
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:10:39 #5
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115270931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als je een thuisgym kan betalen dan moet je het zeker doen, is wel erg duur maar als je het geld en de ruimte hebt dan is het ideal. Techniek kan je leren van youtube filmpjes.

Ik heb een bench bank en squatrek gevonden voor samen 200 euro 2e hands. Een barbell heb ik al liggen ik zou alleen nog wat gewichten moeten kopen.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:15:21 #6
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115271193
quote:

[..]

njah als je kijkt wat je er uiteindelijk op bespaart aan gym-/reiskosten en tijdsbesparing is het wel een goede investering. als ik de ruimte had stond hier wel een powercage :)
na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:57:40 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115275523
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Zeg euh, dat van die misvormde abs vind ik ruimschoots overdreven joh. Het ziet er prima uit volgens mij.
Ik zou niet verder cutten en gewoon aan je bulk beginnen.
Wees blij met dit bf% het ziet er hartstikke goed uit. Je schouders zijn ook flink gekomen.

Niet lullen maar vreten nu :D

En je armen, waar baseer je dat op? Ik denk dat ik redelijk dezelfde bouw heb, alleen dan 15cm langer ;-) en ik dacht ook altijd dat m'n armen nooit wat gingen worden. Veel aanleg voor chest rug en schouders, maar ledenmaten zijn echt een project.
't is echt gewoon een kwestie van isoleren, en keihard en zwaar gaan, doorzetten, en een oefening vinden (21-en of bijv cable curls) waarbij je tot compleet in en door de verzuring heen kan trainen.
Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D Een belangrijke reden waarom ik snel klaag trouwens, is omdat mijn aders erg diep liggen. Hierdoor lijken mijn armen bijvoorbeeld een stuk kleiner en zachter dan ze daadwerkelijk zijn. Het geeft wel eens grappige momenten als een dok of verpleegster mijn bloed moet prikken: roeren, roeren en die ader maar niet vinden :')

Enig idee hoe je aders wat meer zichtbaar maakt behalve een lager VP? Ik heb begrepen dat roids helpen, maar dat doe ik liever niet. Ook heb ik ooit ergens gelezen dat je een hogere rep range moet doen, maar dat kan dikke broscience zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 02:11:12 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 02:52:43 #8
77130 star_gazer
pi_115276266
Mooi staaltje pussy-dom gisteren in de gym. Iemand ging 'squatten' (quarter squatten, maar dat is niet het punt), maar het pussy pad was in gebruik in de Smith machine. Tsja, da's rot als je van suiker gemaakt bent... Gelukkig is er altijd een oplossing: de beste heer pakte een exercise mat en rolde die om de bar heen :D :D

Ik wilde een foto maken, maar ik leg mijn telefoon altijd in mijn locker ;(
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 03:44:42 #9
77130 star_gazer
pi_115276695
Oeps...

Hij komt echt goed weg...
-
pi_115276713
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 03:44 schreef star_gazer het volgende:
Oeps...

Hij komt echt goed weg...
Goed dat die opzij klapt ipv dubbel, dit had slecht kunnen aflopen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115276722
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Mooi staaltje pussy-dom gisteren in de gym. Iemand ging 'squatten' (quarter squatten, maar dat is niet het punt), maar het pussy pad was in gebruik in de Smith machine. Tsja, da's rot als je van suiker gemaakt bent... Gelukkig is er altijd een oplossing: de beste heer pakte een exercise mat en rolde die om de bar heen :D :D

Ik wilde een foto maken, maar ik leg mijn telefoon altijd in mijn locker ;(
Heeft die smeerlap geen handdoek mee? :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 04:15:57 #12
77130 star_gazer
pi_115276829
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Heeft die smeerlap geen handdoek mee? :')
Nee. Het mooie is ook dat hij het voordeed voor een meisje en dat dat meisje half stond te giechelen toen hij met pijn en moeite zijn quarter squats deed :')

Maar ik snap niet waarom mensen dat pussy pad gebruiken. Het is de eerste drie, vier keer even pijnlijk voor je schouders maar daarna ben je het gewend. Plus het is veel veiliger lijkt me, want zodra je pijn krijgt, weet je dat de bar niet goed ligt.
-
pi_115276991
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nee. Het mooie is ook dat hij het voordeed voor een meisje en dat dat meisje half stond te giechelen toen hij met pijn en moeite zijn quarter squats deed :')

Maar ik snap niet waarom mensen dat pussy pad gebruiken. Het is de eerste drie, vier keer even pijnlijk voor je schouders maar daarna ben je het gewend. Plus het is veel veiliger lijkt me, want zodra je pijn krijgt, weet je dat de bar niet goed ligt.
Precies, dit, heb mijn vriend ook uit de smithmachine gehaald en de pussypad verstopt. WANT. Vandaag (gisteren) ingeschreven bij nieuwe gym. :D Forevernever meer squatten op het bench press bankje. Groot + ruim, koel, rustig, 5 squatracks/powerracks, veel apparaten ook (drie)dubbel uitgevoerd, alles nieuwste spul, veel plateloaded, veel spiegels, Oly-platform etc, dumbbells tot 75 kg (real talk), etc etc. Sauna, squash, etc, alles erbij in. _O_ 23 euro in de maand. Powerlifters, vrouwen, oude roidheads en batties op slippers, iedereen zit daar. Ontzettend zielig. Niet slim.

Nee, even zonder grappen, ideaal. :P Heb er zin in, ga ook weer serieus eten enzo, maar het wel gewoon chill houden, en lean blijven. Nu ook met een vast groepje van 5 man met serieuzere ambities dan 'beetjuh fitnissen tog ;p', komt helemaal goed. O+

Maar dat pussypad-verhaal klopt inderdaad, het is een indicatie. Zelfde met eten, ik ken iemand die maar aan de preworkout (Jack3d) is gegaan om fut te krijgen om te trainen. Zonde, want dat is juist een indicatie dat je wat meer zou moeten eten/slapen. Heb je tenminste ook wat meer aan je training. :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 06:13:54 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115277306
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D Een belangrijke reden waarom ik snel klaag trouwens, is omdat mijn aders erg diep liggen. Hierdoor lijken mijn armen bijvoorbeeld een stuk kleiner en zachter dan ze daadwerkelijk zijn. Het geeft wel eens grappige momenten als een dok of verpleegster mijn bloed moet prikken: roeren, roeren en die ader maar niet vinden :')

Enig idee hoe je aders wat meer zichtbaar maakt behalve een lager VP? Ik heb begrepen dat roids helpen, maar dat doe ik liever niet. Ook heb ik ooit ergens gelezen dat je een hogere rep range moet doen, maar dat kan dikke broscience zijn.
haha, dat hebben we allemaal hier ;-)
Dat hoort er bij en houdt je scherp ~O>
pi_115277376
Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ik heb het idee dat mijn biceps en triceps nu al gegroeid zijn. Manier om daar achter te komen? Piccie maken? Meten?

Vandaag eens bedenken wat ik vanavond ga doen, ik voel mijn biceps en triceps nog steeds na maandag :D. Denk dat het split wordt, maar dan moet ik dus ff goeie oefeningen uit zien te zoeken.

/edit: Voordat ik vertrok vanmorgen nog ff snel in de spiegel gekeken en ze moeten we gegroeid zijn, ik had eerst nooit een bult bobbeltje ( :') ) op mijn arm :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Vinniiee op 08-08-2012 08:45:25 ]
pi_115278176
quote:

[..]

Haha ik heb ongeveer hetzelfde.. ben 1,85 en nu 78kg. Ook best weinig dus, maar zie zeker verschil. wilde eerst cutten naar een lager VP, toen weer bulken, toen weer cutten, en nu weer bulken. Ik was bang te snel te dik te worden, maar juist het tegendeel, alles groeit nu best snel, zonder echt dik te worden. Behalve me kuiten, dat duurt wat langer ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 04:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies, dit, heb mijn vriend ook uit de smithmachine gehaald en de pussypad verstopt. WANT. Vandaag (gisteren) ingeschreven bij nieuwe gym. :D Forevernever meer squatten op het bench press bankje. Groot + ruim, koel, rustig, 5 squatracks/powerracks, veel apparaten ook (drie)dubbel uitgevoerd, alles nieuwste spul, veel plateloaded, veel spiegels, Oly-platform etc, dumbbells tot 75 kg (real talk), etc etc. Sauna, squash, etc, alles erbij in. _O_ 23 euro in de maand. Powerlifters, vrouwen, oude roidheads en batties op slippers, iedereen zit daar. Ontzettend zielig. Niet slim.

Nee, even zonder grappen, ideaal. :P Heb er zin in, ga ook weer serieus eten enzo, maar het wel gewoon chill houden, en lean blijven. Nu ook met een vast groepje van 5 man met serieuzere ambities dan 'beetjuh fitnissen tog ;p', komt helemaal goed. O+

Maar dat pussypad-verhaal klopt inderdaad, het is een indicatie. Zelfde met eten, ik ken iemand die maar aan de preworkout (Jack3d) is gegaan om fut te krijgen om te trainen. Zonde, want dat is juist een indicatie dat je wat meer zou moeten eten/slapen. Heb je tenminste ook wat meer aan je training. :)
Dat zijn nog eens goede gyms.. Hoe heet tie? ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 06:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van, maar ik heb het idee dat mijn biceps en triceps nu al gegroeid zijn. Manier om daar achter te komen? Piccie maken? Meten?

Vandaag eens bedenken wat ik vanavond ga doen, ik voel mijn biceps en triceps nog steeds na maandag :D. Denk dat het split wordt, maar dan moet ik dus ff goeie oefeningen uit zien te zoeken.

/edit: Voordat ik vertrok vanmorgen nog ff snel in de spiegel gekeken en ze moeten we gegroeid zijn, ik had eerst nooit een bult bobbeltje ( :') ) op mijn arm :D
Zoiezo is meten en fotos maken wel goed voor je eigen progressie. Panzer deed het ook, en daar zie je toch echt duidelijk verschil. Ik heb het zelf nooit gedaan.

Volgens mij was jij net begonnen toch? ik hoor goede verhalen over SS hier, zelf nooit geprobeerd, maar ik lees veel over beginners die het beste eerst 6-12 maanden SS doen, en daarna overstappen op een split. Er komt regelmatig hier een site voorbij met alle oefeningen, ik ben em ff kwijt, maar iemand hier zal het vast wel weten ^O^
pi_115278266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:54 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Haha ik heb ongeveer hetzelfde.. ben 1,85 en nu 78kg. Ook best weinig dus, maar zie zeker verschil. wilde eerst cutten naar een lager VP, toen weer bulken, toen weer cutten, en nu weer bulken. Ik was bang te snel te dik te worden, maar juist het tegendeel, alles groeit nu best snel, zonder echt dik te worden. Behalve me kuiten, dat duurt wat langer ;)

[..]

Dat zijn nog eens goede gyms.. Hoe heet tie? ^O^

[..]

Zoiezo is meten en fotos maken wel goed voor je eigen progressie. Panzer deed het ook, en daar zie je toch echt duidelijk verschil. Ik heb het zelf nooit gedaan.

Volgens mij was jij net begonnen toch? ik hoor goede verhalen over SS hier, zelf nooit geprobeerd, maar ik lees veel over beginners die het beste eerst 6-12 maanden SS doen, en daarna overstappen op een split. Er komt regelmatig hier een site voorbij met alle oefeningen, ik ben em ff kwijt, maar iemand hier zal het vast wel weten ^O^
Moet maar eens meetlint van mijn ma jatten dan _O-

Ik ben inderdaad net begonnen, een week of 3 ofzo. SS was vooral BP, SQ en DL volgens mij, maar ik heb een lichte blessure in mijn onderrug. Die wil ik dus niet nog verder verneuqen, ik loop er al 3 maanden mee ofzo.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:27:38 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115278731
quote:

Niet mee eens,

als beginner kun je prima n00bgains maken op een kleine deficit, en je komt gelijk van je buikje af. Bulken op een lager bf% is veel efficienter dan op een hoog bf% ivm insulinesensitiviteit. Als je terug op 10-12% bent, kun je aan een slow-bulk beginnen richting 15%. Eer je daar bent, ben je alweer 9 maanden verder.
Confidence through competence
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:32:45 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115278824
Maar hoe dan ook, beginnen met trainen is beter dan tot in den eeuwigheid blijven plannen w/
Confidence through competence
pi_115280323
quote:

[..]

Thanks. Ben een beetje body dismorph; nooit tevreden eigenlijk :') Wil echt graag naar de 10% BF, omdat ik daar nog nooit op heb gezeten en ik wil weten hoe alles eruit ziet :D
Gewoon bulken man. Wat heb je aan laag bf als je nog niet genoeg massa hebt.. dat ziet er echt niet mooi uit.

Eerst een goede basis verkrijgen.
pi_115282113
Eerste week vakantie zit erop, 2.5 kg erbij. Kut :D Naja zeer mooie vakantie gehad. Erg genoten, die 2.5 kg gaat er wel weer af!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115282541
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

Gewoon bulken man. Wat heb je aan laag bf als je nog niet genoeg massa hebt.. dat ziet er echt niet mooi uit.

Zo veel zal dat bulken ook niet voorstellen als je weinig spiermassa hebt.

Lijkt me niet bepaald nodig of wenselijk om er meteen dagelijks 3500-4000 kcal in te bonjouren.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115282790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hoe dan ook, beginnen met trainen is beter dan tot in den eeuwigheid blijven plannen w/
:Y :Y :Y :Y :Y ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Zo veel zal dat bulken ook niet voorstellen als je weinig spiermassa hebt.

Lijkt me niet bepaald nodig of wenselijk om er meteen dagelijks 3500-4000 kcal in te bonjouren.
4-500 kcal boven onderhoud is ruim voldoende.. ;)
pi_115283043
Ik kom er maar niet uit wat voor oefeningen in vanavond zou doen ;(
pi_115285024
Nice, 10 minuten eerder klaar met eten. Kunnen we dus meer gaan eten in de middagpauze :P
pi_115285498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Dat roep je nu al een paar posts achter elkaar. Als je al een paar maanden met een onderrug blessure rondloopt zou ik overwegen om deze eerst in het geheel te verhelpen aangezien bij veel exercises je onderrug een (grote) rol speelt. Dus wellicht met een paar weken rust zodat je daarna zonder problemen aan de grote compounds kan beginnen. Ben je al langs de huisarts/fysio geweest?

Als je echt niet kunt wachten en het is een lichte blessure dan zou ik oefeningen kiezen die de grote compound oefeningen benaderen of in ieder geval assisteren. Waar je bijvoorbeeld vanavond mee zou kunnen beginnen:
- Bodyweight Squats
- Leg press
- Bench Press
- Overhead Press
- Chin-ups (misschien om te beginnen alleen negatives, want ik heb gemerkt dat ze retezwaar zijn)
- Bent-Over-Row

En licht beginnen. Techniek is belangrijker dan het gewicht. Zeker in het begin.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115285594
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 06:51 schreef Vinniiee het volgende:

Soooowieso fototjes schieten!
Altijd leuk om later terug te zien hoe je begonnen bent.

SPOILER
Dit had ik bereikt na 1.5 jaar trainen + voeding (eerste 2 maanden aankloten - slechte voeding)
68 > 85 kg.

Je moet alleen geen wonderen verwachten en na 2 weken al foto's naast elkaar gaan leggen.
l|||-------|||l
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:50:16 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115287007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Trouwens vandaag 1e voetbaltraining gehad.

Last van mijn lies en knie en mijn nieuwe teamgenoten zijn echt skinny (Ze hebben wel een veel betere conditie) Ik ben echt bang als ik stop met liften dat ik ook zo skinny wordt en vervolgens weer geblesseerd raak ;( (Het is bij voetbal niet de vraag of je geblesseerd raakt maar wanneer)

Denk dat ik het maar bij liften hou en het hoofdstuk voetbal afsluit. Toch erg weinig glorie in te behalen op je 20e

Zojuist ook weer een gigantische krampaanval in miijn kuit, wat doet dat zeer zeg, alsof iemand er een mes door je kuit heen haalt
Zit je op meidenvoetbal ofzo? Je klinkt als een wijf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115287320
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Zit je op meidenvoetbal ofzo? Je klinkt als een wijf.
:')
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115287371
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

Dat roep je nu al een paar posts achter elkaar. Als je al een paar maanden met een onderrug blessure rondloopt zou ik overwegen om deze eerst in het geheel te verhelpen aangezien bij veel exercises je onderrug een (grote) rol speelt. Dus wellicht met een paar weken rust zodat je daarna zonder problemen aan de grote compounds kan beginnen. Ben je al langs de huisarts/fysio geweest?

Als je echt niet kunt wachten en het is een lichte blessure dan zou ik oefeningen kiezen die de grote compound oefeningen benaderen of in ieder geval assisteren. Waar je bijvoorbeeld vanavond mee zou kunnen beginnen:
- Bodyweight Squats
- Leg press
- Bench Press
- Overhead Press
- Chin-ups (misschien om te beginnen alleen negatives, want ik heb gemerkt dat ze retezwaar zijn)
- Bent-Over-Row

En licht beginnen. Techniek is belangrijker dan het gewicht. Zeker in het begin.
Ja dat weet ik, maar ik ben nieuw en heb er nog niet zoveel verstand van.
Wbt die blessure, ik loop er inmiddels een maandje of 2 mee. Ook bij de fysio geweest, die me gemasseerd heeft (8 behandelingen), maar dat helpt totdat ik weer een half uur zit. Het is minder geworden door een ergonomische stoel, maar het blijft wel. Althans, tot nu toe. Ik heb gemerkt dat aan mijn houding werken ook helpt, maar niet optimaal.

Thanks in ieder geval voor de insteek, zal nog ff wat filmpjes zoeken om het helder te krijgen en dan ga ik daar eens aan beginnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:13 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Soooowieso fototjes schieten!
Altijd leuk om later terug te zien hoe je begonnen bent.

SPOILER
Dit had ik bereikt na 1.5 jaar trainen + voeding (eerste 2 maanden aankloten - slechte voeding)
68 > 85 kg.

Je moet alleen geen wonderen verwachten en na 2 weken al foto's naast elkaar gaan leggen.
Nice! _O_ Asap maar even een piccie maken.
Uiteraard verwacht ik zo snel geen zichtbare voortgang, voelbaar misschien wel. :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:00:01 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115287419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, 10 minuten eerder klaar met eten. Kunnen we dus meer gaan eten in de middagpauze :P
Dit topic is geen dagboektopic en wat onderzoek om een workout te maken is ook niet zo heel moeilijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:21:12 #32
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115290946
Ouders die vinden dat ik teveel melk drink o|O 'bla je lichaam maakt geen calcium meer aan en het is slecht voor je botten je krijgt nierstenen :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115291111
Wat voor vlees is nog meer gezond behalve kipfilet? Komt na een maand elke dag eten echt mn strot uit
pi_115291137
kippenpootjes, kipvleugeltjes, kipsalade
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115291162
Kalkoen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_115291285
Zijn eieren ook goed als vervanger? Ik eet ik al veel van maar dat vind ik echt veel lekkerder dan kipfilet en je raakt minder verzadigt
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:31:40 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115291401
Eieren zijn superfood!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:33:43 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115291480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Dit topic is geen dagboektopic
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:34:02 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115291666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn eieren ook goed als vervanger? Ik eet ik al veel van maar dat vind ik echt veel lekkerder dan kipfilet en je raakt minder verzadigt
Wat is er mis met magere kwark?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:38:06 #41
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115291697
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

}:|
Ok nog eentje dan.

Gisteren: mannetje komt binnen met bijpassend jasje. Pakt bij de linkerspiegel 2 dumbbels en gaat bij de rechter spiegel aan de slag zijn onderrug (...) trainen (mijn spiegel dus). Daarna als 2e bicepoefening legt hij werkelijk al zijn spullen op de bp-bank: jasje, fles drinken, telefoon, mp3 speler en mijnheer pakt de bp-stang voor zijn curls. Echt...
pi_115292586
quote:

[..]

Slecht nieuws brah, los van een pomp/laag bf hebben is dit puur genetisch. ;(
Of toch du vader?
pi_115292609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat voor vlees is nog meer gezond behalve kipfilet? Komt na een maand elke dag eten echt mn strot uit
Plofkip, antibioticakip, samonellahaantje
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:01:23 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115292761
Rundvlees, varkensvlees, vis

Dierlijk vet moet je niet bang voor zijn, kun je best hebben namelijk
Luck is for losers
pi_115293172
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Bendoe het volgende:
Ouders die vinden dat ik teveel melk drink o|O 'bla je lichaam maakt geen calcium meer aan en het is slecht voor je botten je krijgt nierstenen :')
Die van mij worden er alleen gek van dat ze bij de wekelijkse boodschappen 15 pakken melk kopen en die al op zijn voordat de week voorbij is :') .
pi_115293229
Ik drink nooit melk eigenlijk.
pi_115293351
Ik eet nooit poep eigenlijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:16:01 #48
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_115293358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die van mij worden er alleen gek van dat ze bij de wekelijkse boodschappen 15 pakken melk kopen en die al op zijn voordat de week voorbij is :') .
"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh". :') :D

Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
pi_115293418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef 16meter het volgende:
Ik eet nooit poep eigenlijk.
Sure.
pi_115293440
En mijn papa en mama werken bij McDonalds, hihihi :$:$:$ Gaan ze helemaal zeggen van eet niet zoveel Big Macs, hahaha.

Dadelijk maar weer eens een keertje trainen, jongens. :) Hopelijk gaat het vet goed!
pi_115293475
Quarter pounders man, 32g eiwit en 505kcal.
pi_115293502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Quarter pounders man, 32g eiwit en 505kcal.
Ook niet echt veel eigenlijk.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:21:46 #53
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115293621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

"Buhbuhbuh, ik sjouw me helemaal het lazerus met al die melk en kwark, kan je niet twee extra shakes namen, scheelt mij een hernia buhbuhbuh". :') :D

Vanavond voor het eerst in bijna een maand weer een workoutje doen. Benieuwd hoe slecht 't gaat.
Beter dit. Laat ze een pot whey per maand halen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:26:16 #54
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115293883
Bigtasty, 905 kcal en 50+ eiwitten _O_
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:30:24 #55
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115294059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alleen gaan die van mij het ook echt minder kopen :( Dan zeg ik nou dan ga ik wel meer noten eten. 'nee die zijn heel duur en als je later op jezelf woont zul je echt niet zoveel noten kunnen betalen blabla' :') Terwijl we echt niet arm zijn ofzo, verre van zelfs.
Boks van Bendoe _O_
pi_115294411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
Rundvlees, varkensvlees, vis

Dierlijk vet moet je niet bang voor zijn, kun je best hebben namelijk
Varkensvlees niet...
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:37:04 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115294433
Want dat aten we vroeger nooit ofzo? Bacon is zo verschrikkelijk slecht....

Het gaat uiteindelijk om de Kcal in en Kcal uit

Dus wat is dan slechter 600 KCal varkensvlees (gehakt) of 750 KCal rundvlees (gehakt) want qua voedingswaardes ontlopen die elkaar niet bijster veel

100 gr varkensvlees = 208 kcal, 18,8 gr eiwit, 14 gr vet
100 gr rundvlees = 209 kcal, 19,1 gr eiwit, 14,6 gr vet

Dus waarom zou varkensvlees slecht zijn dan?

[ Bericht 33% gewijzigd door kidkash19 op 08-08-2012 16:42:51 ]
Luck is for losers
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:42:02 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115295425
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:56:45 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115295522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Neraice het volgende:
Volgens instructeurs bij de sportschool hoeft een deadlift niet helemaal tot de grond tussen reps door. Bullshit toch?
Als je een leuke blessure wilt oplopen moet je vooral dat advies opvolgen :D
Luck is for losers
pi_115295532
quote:
Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg. :P
Of toch du vader?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:58:29 #62
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115295600
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Wat je wilt. Bij een 'echte' deadlift rust de bar na elke rep weer volledig op de grond. Je tilt hem vanaf dood gewicht. De naam geeft het al een beetje weg. :P
Ik heb dit nooit gedaan :@
Ga wel tot ongeveer 1cm boven de grond, geen idee waarom precies.
Ergens in het begin liet iemand het mij op die manier zien.
pi_115296729
dead-weight-lift is de eigenlijke naam... waarom zou dat toch zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:36:22 #64
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115297407
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:38:07 #65
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115297484
Boks van Bendoe _O_
pi_115297877
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?

quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: geen tieten gaarne.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 08-08-2012 17:47:53 ]
pi_115298261
deadlift zonder dode stop is geen (conventionele) deadlift + one way ticket to SNAP CITY
pi_115298272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef kidkash19 het volgende:
Want dat aten we vroeger nooit ofzo? Bacon is zo verschrikkelijk slecht....

Dus waarom zou varkensvlees slecht zijn dan?
Is wetenschappelijk bewezen
pi_115298298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Poppiholla het volgende:
Edit: geen tieten gaarne.
:')x5/3/1
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:55:26 #70
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115298473
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

Wat is deze? Een bonk bacon tussen 2 plakjes cake?
Brood.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Bron?
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:56:48 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115298539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Poppiholla het volgende:

[..]

:')x5/3/1
Vertel dat de adverteerders maar die het niet willen waardoor google ads ons er uit gooit.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:59:23 #72
77130 star_gazer
pi_115298707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik zit op 78kg @ ~13% @ 1m74... Dat is geen bearmode, maar wel voldoende basis om niet skinny te worden als ik mijn cut onder controle heb. Voor de duidelijkheid, ik kom van 85kg@~18% en voelde me niet lekker meer op dat VP. Er is dus ruwweg 2kg vetvrije massa af, inclusief vocht. Valt best mee lijkt me.

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 18:07:03 ]
-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:02:10 #73
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115298853
Dat is niet eens in de buurt van bearmode.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:07:53 #74
77130 star_gazer
pi_115299098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:02 schreef seto het volgende:
Dat is niet eens in de buurt van bearmode.
ik overdreef expres om mijn punt te maken. Ik weet heus wel dat ik er nog lang (en breed huhuhu) niet ben, maar ik weet wel dat ik geen trek meer heb in 18% BF. ik voelde een zwijn. Min broeken gingen nauwlijks meer aan, shirts gingen strak om de pens en ik merkte dat ik langzaam en zweterig werd. Ik ga slow en net bulken. Als halve endo zal ik daar heus wel wat vet bij winnen, maar hoger dan 15% hoeft van mij voorlopig niet meer. Dat het langer gaat duren dan met een hardcore bulk, kan me aan mijn reet roesten. Dat geduld heb ik wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door star_gazer op 08-08-2012 18:14:14 ]
-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:08:48 #75
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115299133
SURE
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:13:16 #76
77130 star_gazer
pi_115299291
quote:
16s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef seto het volgende:
SURE
Dan toch niet
-
pi_115299309
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vertel dat de adverteerders maar die het niet willen waardoor google ads ons er uit gooit.
No worries. Technisch gezien was het slechts 1 tiet trouwens. ;)

Zijn al die bruut ontwikkelde manboobs die hier voorbij komen geen probleem dan?
pi_115299703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je schouder?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:25:10 #79
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115299841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Oh laat mij alsjeblieft dit geweldige wetenschappelijke onderzoek zien!
Luck is for losers
pi_115300209
laat je niet trollen, kidkash
pi_115300885
quote:
Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat varkensvlees slecht is voor de gezonheid. Onderstaande een aantal ziektes die de mens kan oplopen door het eten van varkensvlees, zoals:

1. verergering van suikerziekte;

2. hoge bloeddruk;

3. vernauwing van de slagaders en de invloed daarvan op het hart;

4. gewrichtsontsteking;

5. ademhalingsmoeilijkheden.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:44:30 #82
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115301376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

:') 'Wetenschappelijk onderzoek bewijst' blabla. Vervolgens een typefout maken in de eerste zin en de bron weglaten. Argumentatie is natuurlijk niet nodig bij zulke onomstotelijke feiten.

Niet dat ik een varkensvleesfan ben, eet het nauwelijks, maar dit is wel heel triest.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_115302169
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en ongezond :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:03:09 #85
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115304017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en ongezond :')
Al het eten bevordert het ene en verlaagt een andere soort kanker :')
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:17:49 #86
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115304775
quote:
Hoe wil je in hemelsnaam een goede form behouden als je de bar niet tot op de grond laat komen?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_115305029
quote:
Hoeft niet per se helemaal dood op de grond te liggen, iets erboven is ook prima
pi_115305116
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren, geen enkel probleem
de spanning dr op houwe tok?

WELCOME TO SNAP CITY
pi_115305208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef 16meter het volgende:

WELCOME TO SNAP CITY
Dat kan gewoon met zo'n beestachtige core als de mijne :{w
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:27:59 #90
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115305260
quote:

WELCOME TO SNAP CITY

SNAP CITY :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:31:55 #91
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115305465
quote:
Ik breek m'n rug al als ik er naar kijk :')
Boks van Bendoe _O_
pi_115305520
bodyfat van 2%?
pi_115305544
quote:
Tering, ook gewoon totaal niet mooi :')
pi_115305707
quote:
ja gewoon 150kg ofzo lekker op je spine laten stuiteren,
...
of een gewicht pakken dat je wel kan hebben, en gewoon gecontroleerd neer zetten.

* SeanFerdi laat 'm trouwens wel even op de grond rusten.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_115305872

IF docu van maandag op de BBC voor mensen die het willen kijken/gemist hebben.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:32:58 #96
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115308625
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:35:49 #97
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115308780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:40 schreef duncannn het volgende:

IF docu van maandag op de BBC voor mensen die het willen kijken/gemist hebben.
Dus de twee punten, vasten en minder eiwitten... ;(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:37:52 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115308900
quote:
Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:39:00 #99
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115308956
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom proberen mensen in godsnaam een gewicht te pakken wat ze niet aankunnen? Sommigen hebben echt geen idee van de (levenslange) schade die je kan oplopen met zoiets.
lekker zware gewichten pakken toch

Hoe wil je anders op kunnen scheppen dat je drie keer je BW hebt geruïneerd.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:01:49 #100
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_115310196
Gast op twitter die zegt dat ik aan het zeiken ben dat ik een sportschool zoek waar ze een squatrek hebben "omdat dat "proshit" zou zijn die ik toch niet zou doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')