Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het schermquote:
Printen, e-reader, Amazon?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm
???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef star_gazer het volgende:
Vind alleen eiwit niet te kanen en het geel heeft imho iets teveel verzadigde vetten voor in de cut.
Maar ff aanschaffen denk ik ja. e-reader blijft schermquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Printen, e-reader, Amazon?
http://www.amazon.com/gp/(...)=UTF8&condition=used
Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar das ook 50 euro per maand ofzoDas het dubbele van wat ik nu betaal.
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Autobandje het volgende:
[..]
???? Kcal, niet kijken naar of het verzadigd is of wat ook.
Als ik niks kan vinden, dan gaat dat hem wel worden denk ik ja. Ben toch met school daar een aantal keer geweest en een paar van die groeplessen gedaan. Was ook iets met gewichten, geloof bodypump of zoiets. Die knaap gaf wel goeie instructies in mijn ogen, maarja wie ben ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad prijzig, maar goed je wilt goed kunnen trainen of niet.
Tevens zijn de medewerkers (sommige dan) niet slecht als je hulp nodig heb voor een schema (zoals jij blijkbaar).
BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Push. het volgende:
[..]
SS met chin ups en dips als je bang bent dat je armen achterblijven.
Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasm. I know. Moet eigenlijk het boek zelf hebben ja, ik lees liever uit een boek dan van het scherm
Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan pratenquote:
Met regelmaat de beweging maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naamWelk product was dit nog maar?!
Bèta-alanine.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Er werd hier laatst gediscussieerd over een product wat verzuring in de spieren uitstelde ofzo.. Beetje moeilijke naamWelk product was dit nog maar?!
Beta Alaninequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Silvanovisch het volgende:
Nee. Verzadigde vetten zijn niet slecht voor je hart- en vaatstelsel, ongegronde angstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel.
quote:But here's something more important to consider. The link between saturated fat and heart disease doesn't exist; people who go on diets high in saturated fat lose weight; and humans and our ancestors have been eating animal fat for millions of years. Our bodies have no problem utilizing fat for energy, and even prefer it as an energy source. Given these facts, it would be rather strange to find that saturated fat hastens cognitive decline. Why would the body prefer an energy source that harms the brain?
Answer: it doesn't.
Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
BAM. Mijn schema in 1 zin. 5 oefeningen, no bullshit.
[..]
Je moet dat boek echt ff *aanschaffen* (en lezen). Alle belangrijke oefeningen worden minutieus uitgelegd voor de beginnende aspirant-Arnold. Het hoofdstuk met zaken die je waarschijnlijk toch fout gaat doen is ook grappig. Sta je daar met een barbell in je nek (lees: scapula) te squatten en bijna hard op te denken waar je op moet letten. En het dan nog verkeerd doen.
"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik train zometeen weer lekker met personal trainer, goeie vent. Op zijn 18e woog hij 55 kg, en is in 3 jaar naar 82 kg gegaan @ 6% bij 1:80. Alleen is hij nogal vaak geblesseerd, pols, schouder, sleutelbeen gebroken. Zit nu dus weer op 82. Heb ik tenminste iemand waarmee ik erover kan pratenDe rest is huppelkutten en sukkels 1e klas.
Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, even naar zoeken. Misschien staat er wel wat op MP, ff zoeken vanavond.
[..]
"Instructeurs" bij mijn gym zie ik nooit trainen, en ze zien er ook niet uit of ze trainen
Inderdaad. Ze lopen wel in een trainingspakje, maar zien er meer uit als cardio-mensen dan als kracht-mensenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik heb eens een paar keer met een vriend van me in 'zijn' gym getraind, en de instructeurs daar hadden de buiken van een opper-meso en de armen van een opper-ecto...en die gaan dan iedereen vertellen hoe het moet![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
lol, beetje fail. Zo'n 'vechtertje' bij mijn gym die denkt dat ie ook goeie cable curls (als ik het goed, van onderaf met een stang je biceps aanspannen) kan. Hij heeft het gewicht zo zwaar dat ie met zijn lichaam de gewichten omhoog tilt. Krijg je een beetje van die doggystyle bats-bewegingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef 16meter het volgende:
Ach ja, bij mij lieten ze een man met morbide obesitas cable curls doen waarbij hij z'n ellebogen steeds helemaal omhoog liet komen.. werd niks van gezegd.Daarna een soort van straight arm pulldown met belachelijke form. Waarschijnlijk betaalt die man nog extra ook voor die persoonlijke 'begeleiding'.
Laat die gozer cardio + compounds doen. Isolatieoefeningen zijn totaal overbodig voor dat soort mensen.
Daarom doe ik dat ook niet. Bovendien, als ik zelf het e.e.a. uit zoek leer ik er ook nog wat van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Je kan een miljoen schema's van het internet plukken, en er zijn ook vast genoeg mensen hier die best hun schema met je willen delenWat een afzetterij.
Dan heb ik het schijnbaar bij het verkeerde eind, mij leek varkensvlees vetter en slechter dan ander vlees. Ik eet al jaren geen varken meer, paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens, even gegoogled en toen kwam ik op een andere bron die ik nu niet meer kan vinden dus laat maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over granen dan over varkensvlees. Dat verzadigde vetten slecht voor je zijn begint inmiddels toch wat achterhaald te worden.
In veel landen waar studies gedaan worden op varkensvlees is varkensvlees gecorreleerd met rijkdom, rijkdom is gecorreleerd met alcohol, en voila, je hebt confounders waardoor je al bijna geen conclusies meer kan trekken.
http://healthcorrelator.b(...)ork-consumption.html
In the Bridges study sample Denmark is not the biggest consumer of pork. That honor goes to Austria, which also has low obesity levels and high life expectancy.
Sus scrofa aspartama domesticusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
paar maanden geleden per ongeluk gegeten, gelijk pijn in me pens
Niet teveel zorgen maken over verzadigd vet. HDL-cholesterol gaat ervan omhoog en de fluffy LDL (niet-schadelijke) ook. Ik schaar me onder de groep die niet overtuigd is van de 'artery cloggingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak
Feit? Achterhaalde onzin bedoel je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak
De kleine LDL met relatief hoge dichtheid is gerelateerd aan cardiovasculaire ziektes (pattern B). De grotere met lagere dichtheid niet (pattern A).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
LDL is toch juist 'slechte cholesterol'?
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
Hetzelfde dat je thuis eet, maar dan in een bak?
Vetten zijn goed voor je, het is niet voor niets dat je ze zo lekker vindt (voor suiker gaat dit niet op, omdat het zo zeldzaam was in de natuur, vet niet). Omega-6 meervoudig onverzadigd zijn wel de minst goede vetten (en zou ik ook niet teveel van nemen, omdat ze zo makkelijk oxideren).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Okay okay, verzadigd vet is blijkbaar niet slecht voor je hart- en vaatstelsel. Dan nog steeds lijkt het me beter voor je algehele gezondheid om je vetten te halen uit bronnen met vooral onverzadigd vet? Of gaat dit nu ook weer overboord?
Want je wil zo'n benen? Beuh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal gaan fietsen jongens
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
Hetzelfde dat je thuis eet, maar dan in een bak?
kan makkelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Insert grapje over cycle en "cycle".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat weet jij nou pannekoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog![]()
Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog![]()
Ik loop al bij de GGZ. Van de rest hier weet ik het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1
Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vraag me af of Jack en Jones ook broeken heeft voor deze man
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
Wat is daar zo moeilijk aan? 2 liter pak melk in de koelbox, havermout erbij. Shakebeker mee en schudden maar. Bakje rijst met kip erbij, plastic bestek mee en gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is inderdaad een illusie dat topsporters clean zijn. Kijk eens de documentaire over de 100m sprint op de OS 1988. Was bij Andere Tijden sport geloof ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
Dat is zeker een verschil!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vandaag multi vitamines besteld en dacht, laat ik eens kijken bij XXL én B&F.
B&F 60 caps 18,95
XXL 90 caps 19,95
Zelfde product. Das best een fiks verschil. Toch eens wat vaker prijsvergelijken.
Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
designer steroidsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..
Over fietsers en hoe de pro's trainen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
haha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Over fietsers en hoe de pro's trainen.
ja dat is het beste advies, weet het, maar ik ben gewoon neurotisch en verslaafd denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef fathank het volgende:
Of gewoon een weekje wegblijven uit de gym. Ga iets doen wat er normaal een beetje bij in schiet.
Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
Ben ik nou de enige die bij een les van die vent alleen maar
" Ja meneer, oke meneer, bedankt meneer" zou durven zeggen?![]()
ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.
Hij komt wel over als een boze drill sergeant inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje.![]()
Hij komt alleen altijd over als een soort drill instructor die uit allemacht inwendig tot 10 staat te tellen en z'n woede in staat te houden, en ontploft als je het fout doet.
Vaak trainen ze op overtraining. Bonds doktoren kunnen bij het IWF een verzoek indienen om steroïden toe te mogen passen op atleten op medische gronden ( om overtraining en de gevolgen daar van te voorkomen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.
Is nog lastig om te vinden hoor:p bij me MMA shorts heb ik al maat 40 nodig, die verkopen ze geeneens in de normale nederlandse sportwinkels/gyms/internetsitesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.
Lief dagboek...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef SunTzu het volgende:
Ben nu in de stad, net op zoek naar broeken. Ik heb echt een hekel aan skinnyjeans. Normaal had ik maat 32 nu tijdens de cut is het 31 geworden, dus ik pakte een normale broek maat 31, past precies en maat 32 skinnyflikkershit past niet. Had niet door dat het een skinny was. Fuck dat shit niggas
Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef bd-casemod het volgende:
Helleu,
Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)
Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.
Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.
Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
Ligt aan je voeding, Zodra je gewoon je voedingspatroon aanhoud en het kwa trainingstechnisch goed bijhoud. icm nolvadex nakuur, kun je het verlies erg binnen de perken houden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.
Je groeit wel flink van winny, maar zodra je stopt ga je grotendeels gewoon weer terug naar wat het was. Dit gaat je uiteindelijk dus per saldo niks opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |