Niet teveel zorgen maken over verzadigd vet. HDL-cholesterol gaat ervan omhoog en de fluffy LDL (niet-schadelijke) ook. Ik schaar me onder de groep die niet overtuigd is van de 'artery cloggingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak
Feit? Achterhaalde onzin bedoel je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bullshit. Je hebt ook een binnenkant. Verzadigde vetten mogen dan misschien je testosteron spiegel boosten, maar dat betekent niet dat je er maar lekker los op mag gaan. Feit is en blijft dat het niet best is voor je hart- en vaatstelsel. Ik heb maar een beperkte hoeveelheid calorieën voor vet per dag tot mijn beschikking en dan heb ik toch liever goede vetten (nootjes, vis). Ik eet mijn ei vooral voor de micro-nutrienten en de (kleine) eiwit-boost. En de smaak
De kleine LDL met relatief hoge dichtheid is gerelateerd aan cardiovasculaire ziektes (pattern B). De grotere met lagere dichtheid niet (pattern A).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
LDL is toch juist 'slechte cholesterol'?
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
Hetzelfde dat je thuis eet, maar dan in een bak?
Vetten zijn goed voor je, het is niet voor niets dat je ze zo lekker vindt (voor suiker gaat dit niet op, omdat het zo zeldzaam was in de natuur, vet niet). Omega-6 meervoudig onverzadigd zijn wel de minst goede vetten (en zou ik ook niet teveel van nemen, omdat ze zo makkelijk oxideren).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Okay okay, verzadigd vet is blijkbaar niet slecht voor je hart- en vaatstelsel. Dan nog steeds lijkt het me beter voor je algehele gezondheid om je vetten te halen uit bronnen met vooral onverzadigd vet? Of gaat dit nu ook weer overboord?
Want je wil zo'n benen? Beuh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal gaan fietsen jongens
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef Push. het volgende:
Hetzelfde dat je thuis eet, maar dan in een bak?
kan makkelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Insert grapje over cycle en "cycle".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat weet jij nou pannekoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog![]()
Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog![]()
Ik loop al bij de GGZ. Van de rest hier weet ik het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit zijn de benen van Forstemann. Baanwielrenner/sprinter.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OH MYN GOD DEZE MAN HEEFT VIER BENENEN!!!1
Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vraag me af of Jack en Jones ook broeken heeft voor deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |