+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
Wat is daar zo moeilijk aan? 2 liter pak melk in de koelbox, havermout erbij. Shakebeker mee en schudden maar. Bakje rijst met kip erbij, plastic bestek mee en gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik eet thuis havermout. Maar dan moet ik anderhalve liter melk en een pak havermout meenemen en dat daar gaan mengen. Niet zo handig.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zulke benen krijg je de trappers echt niet meer rond, trouwens, meeste mensen in dit topic zijn echt rijp voor de psycholoog![]()
Het is inderdaad een illusie dat topsporters clean zijn. Kijk eens de documentaire over de 100m sprint op de OS 1988. Was bij Andere Tijden sport geloof ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Als dat Naturel behaald is ben ik de kerstman... Olympische sporters eerlijk en oprecht, my ass. Gewoon heule goede dokter om alle tests te cheaten.
Dat is zeker een verschil!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vandaag multi vitamines besteld en dacht, laat ik eens kijken bij XXL én B&F.
B&F 60 caps 18,95
XXL 90 caps 19,95
Zelfde product. Das best een fiks verschil. Toch eens wat vaker prijsvergelijken.
Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
designer steroidsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk dat is? Metabolieten snel uit je bloed/urine krijgen icm random steekproefcontroles, ik weet het niet hoor. Eerder dat ze iets gebruiken wat nog niet getest wordt..
Over fietsers en hoe de pro's trainen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal gaan fietsen jongens
haha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Over fietsers en hoe de pro's trainen.
ja dat is het beste advies, weet het, maar ik ben gewoon neurotisch en verslaafd denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef fathank het volgende:
Of gewoon een weekje wegblijven uit de gym. Ga iets doen wat er normaal een beetje bij in schiet.
Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
Ben ik nou de enige die bij een les van die vent alleen maar
" Ja meneer, oke meneer, bedankt meneer" zou durven zeggen?![]()
ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, ik heb wel eens email contact met hem gehad. Erg aardige vent hoor.
Hij komt wel over als een boze drill sergeant inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja tuurlijk. Ik maakte maar een geintje.![]()
Hij komt alleen altijd over als een soort drill instructor die uit allemacht inwendig tot 10 staat te tellen en z'n woede in staat te houden, en ontploft als je het fout doet.
Vaak trainen ze op overtraining. Bonds doktoren kunnen bij het IWF een verzoek indienen om steroïden toe te mogen passen op atleten op medische gronden ( om overtraining en de gevolgen daar van te voorkomen).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwste, technologisch hoogstaande, ondetecteerbare anabole middelen.
Is nog lastig om te vinden hoor:p bij me MMA shorts heb ik al maat 40 nodig, die verkopen ze geeneens in de normale nederlandse sportwinkels/gyms/internetsitesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet nodig, met zulke benen zou ik zelfs in de winter alleen maar shorts dragen.
Lief dagboek...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:41 schreef SunTzu het volgende:
Ben nu in de stad, net op zoek naar broeken. Ik heb echt een hekel aan skinnyjeans. Normaal had ik maat 32 nu tijdens de cut is het 31 geworden, dus ik pakte een normale broek maat 31, past precies en maat 32 skinnyflikkershit past niet. Had niet door dat het een skinny was. Fuck dat shit niggas
Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef bd-casemod het volgende:
Helleu,
Ik ben ook al een tijdje aan het trainen, ondertussen anderhalf jaar.
Heb naturel 10kg behaald, had natuurlijk veel meer kunnen zijn maar ik ben ogewoon elk weekend nog uit geweest en daar ook het nodige alcohol gedronken (de meesten weten dat die funest voor je gains is)
Ik ben 3 weken geleden met een winstrol only kuur van 6 weken met 2 weken nolvadex nakuur.
Zit inmiddels in de 3de week en ben ondertussen 3kg zwaarder, merkbare krachtoename en spierpijn is ook veel minder. Traint ook veel lekkerder weg.
Ben ook benieuwd wat er van overblijft na de kuur.
Iemand hier nog meer ervaringen met winny ?
Ligt aan je voeding, Zodra je gewoon je voedingspatroon aanhoud en het kwa trainingstechnisch goed bijhoud. icm nolvadex nakuur, kun je het verlies erg binnen de perken houden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erg zonde dat je nu al aan de winny bent gegaan trouwens. Je had er naturel nog veel meer uit kunnen halen. Nu ga je aan je plafond zitten waar je nooit meer (naturel) aan kan komen.
Je groeit wel flink van winny, maar zodra je stopt ga je grotendeels gewoon weer terug naar wat het was. Dit gaat je uiteindelijk dus per saldo niks opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |