Rooney is een stuk beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is er sneu voor bonevacia? speelt gewoon als middenvelder voor ajax
Geen tt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is er sneu voor bonevacia? speelt gewoon als middenvelder voor ajax
Eerste 30 post gaan dan over hoe slecht het is.quote:
11 uur volgens de NOSquote:
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullenquote:
Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen
ik ga die okrainse voor je regelenquote:
Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog snellerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen
Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derdequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Santos trouwens indrukwekkendGewoon even losjes lopen en dan 44.7 op de klokken zetten.
Ja en dan gingen mensen zeuren dat mensen er niet bij stonden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
nog een idd, dan is het meervoudquote:
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde wel een nieuwe invullen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.
Hoezo, gaat toch prima?quote:
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog sneller
Topics klaarzettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.Hij koos gewoon voor geen TT.
Geen Amerikanen in de finale trouwensquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derde
True.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Sneller wezen is een optiequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, dus 4e plek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Cute!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat OS-Topic nu omdat ik een topic opende zonder TT
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, dus 4e plek.
Ja natuurlijk, maar het is meer om aan te geven hoe sneu het is om per se een nieuw topic te willen openenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.Hij koos gewoon voor geen TT.
Bazenopmerkingquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
Ja iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen Amerikanen in de finale trouwensNu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independants kunnen horen?
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Godzijdank wel ja, anders was het niet gezond geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Nee joh. Duurt veel te lang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen
Warinerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja iddAls er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Sneller dan die twee seconden dat jij het doet. Ik zit niet te jagen op het openen van een nieuw topicquote:
Kan ook gewoon een windvlaag zijn geweest, in die reeks werden drie NR's en nog wat PR's gelopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Sasman het volgende:
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Ja, die keuze is ook door een paar andere Antilliaanse atleten gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Bij mij niet.quote:
Voor jouw gevoel wel.quote:
had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder landquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen
Dat heb ik weleens meer met bepaalde sporten of onderdelen. Je hebt er altijd wel een paar tussen zitten, waarbij de top relatief smal is. In de praktijk valt het dan echter helaas vies tegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je een beetje aanleg hebt en je traint er 30 uur per week op dat je automatisch bij de wereldtop kunt horen in het hinkstapspringen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mannen:
Churandy Martina (100m en 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)
Ik zie een patroonquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Sportief gezien denk ik ook, qua traingsvoorzieningen en begeleiding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen
Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon ruim over mij heen springen. Ik snap het niet
Ik had gedaan.quote:
Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martinaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jullie top 3 voor 100 meter bij de mannen?
Mijne:
1. Bolt
2. Blake
3. Gay
Die ken ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
Ik zit gewoon te wachten totdat Ukhov ook eens een groot toernooi ladderzat begint met springen
ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'quote:
Keek ze tijdens het springen ook naar links?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Met de huidige technieken moet er toch wel doping te vinden zijn bij die Oost-Duitse?
Dat zou zelfs nog kunnen als ze de hoogte wel halen, als het een atleet is die zijn been wat laat hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgt
1 bolt 2 blake 3 die doping gozerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martina
Ben jij ook leuk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'
Zitten ook die domme krachtsporten bij he, gewichtheffen worstelen en dat soort sportenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kazachstan legt ons er gewoon op de in de medaillespiegel.
Epke doet dat welquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Odds 100m
Bolt 1/4
Blake 3/1
Bailey 14/1
Gatlin 16/1
Gay 25/1
Powell 50/1
Martina 100/1
Thompson 100/1
[..]
had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder land
Kan Cielo dit ook al?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Die halve driekwart Cyborgquote:
Colombia dus 0 -8 - 0quote:
Inderdaad... die leeft waarschijnlijk nu ergens met een snor en lul van 18 cm in een obscuur dorpje in de buurt van Leipzig...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?
quote:
Of bij Martquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Gekke vader heb je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ohuroriu of zo iets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:
Achter wie gaat Richards dit jaar 2e worden?
Dat is jammer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, ik heb geen haar op mijn hoofd
Of bij mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
welke dope gozerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Lance Armstrongquote:
Fixedquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Doping.
Alle Britse atletiekers doen dat dit jaar.
justin gatlinquote:
Had Federer vandaag moeten doen.quote:
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?quote:
Verkeerd getimed, die zouden deze week iedereen naar huis zwemmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?
Staat op naam van...?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Ze hadden de Muur nooit moeten afbreken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Van Commenee heeft goed ingeslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten
Trotse oma zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oma van Langen weer.....blehhh
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ze laten die fotofinish niet lang genoeg zien.
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Nee, met een camera die op de finishlijn staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kochquote:
Kent u die?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Oral Turinabolquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Ja ,precies. Maar hoezo erkennen we tegenwoordig al die records nog steeds? Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.
over 4 jaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.
Dat rechte stukquote:
Ja, bijna 2 seconden erboven vanavond.quote:
We hebben de meiden nog niet naakt gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Winnaar met het meeste haar ook bekend.
Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je zal toen een atleet uit een ander land dan de DDR zijn geweestquote:
Als die Fosbury Flop niet was uitgevonden stond het WR nog altijd op 1m50quote:
Ah, daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?
Het antwoord is simpel: omdat dát de ondergrond is. Zo'n fotofinish plakt gewoon héél smalle foto's van de finishlijn aan elkaar. Zo zie je iedereen precies op het moment dat de finishlijn geraakt wordt. Iemand die verder naar rechts staat, is eerder aangekomen.
Er is geen schaamhaar meer sinds 2000.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben de meiden nog niet naakt gezien.
Zie mijn eerdere antwoord. Doordat het veel foto's van de finishlijn betreft die aan elkaar zijn geplakt, blurren stilstaande dingen juist!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Zeker op de stream bij de NOS.quote:
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet
betere genenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Omdat ze 3 benen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef groenen het volgende:
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.
Reggae?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
800m hordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
quote:Steeple is ontstaan in Engeland, rond 1850 in Exeter College, Oxford, naar aanleiding van de gelijknamige race die voor paarden bestond. Halifax Wyat, student aan Exeter College beweerde dat hij op een steeple-parcours van 2 mijl sneller was dan een paard, wat hij op een wedstrijd in Binsey ook waarmaakte.
Zeg het is geen zwemmen met allerlei afstanden en rare slagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Die Nederlandse doper was best goed andersquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.
Niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan?
Die ligt er altijd alquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te glurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Da's om blaren te veroorzaken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waterbak is ook echt overbodig he
4 strafpuntenquote:
Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh hey ben je nu hier te vinden.
Denk dat ze gewoon de 100m tonen op de schermen in de andere stadions. Misschien wel even stilleggen als het mogelijk is. Kost nog geen 10 seconden..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.
Voetbalpotje in 08 was wel leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te gluren
Ligt er naastquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:
Van die leuke sopgeluidjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt nasty dat je natte schoenen hebt en dan nog een eind moet sjouwen...
In plaats van Saudi's die goede paarden halen, zijn het hier Qatar en Bahrein die goede arbeiders halenquote:
quote:
Prikkeldraad en in volle bepakking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Stukkie tijgerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Hindernisbaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Springen door een brandende hoepel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Dan hebben de Afrikaanse lopers iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het nut van de waterbak? Werkt die vertragend?
Zijn die vastgeschroeft?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.
Met een flatscreen tv onder je armquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
3000 meter Steeple Chasequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Oidipous het volgende:
Hoe heet het onderdeel wat momenteel aan de gang is? Ik was even afwezig maar zie ze over water en hordes springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |