Fixedquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Doping.
Alle Britse atletiekers doen dat dit jaar.
justin gatlinquote:
Had Federer vandaag moeten doen.quote:
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?quote:
Verkeerd getimed, die zouden deze week iedereen naar huis zwemmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?
Staat op naam van...?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Ze hadden de Muur nooit moeten afbreken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Van Commenee heeft goed ingeslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten
Trotse oma zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oma van Langen weer.....blehhh
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ze laten die fotofinish niet lang genoeg zien.
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Nee, met een camera die op de finishlijn staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
Kochquote:
Kent u die?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Oral Turinabolquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Ja ,precies. Maar hoezo erkennen we tegenwoordig al die records nog steeds? Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.
over 4 jaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |