abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115159596
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.

En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Staat op naam van...?
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:14:48 #177
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115159598
Goed panel ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:14:52 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_115159603
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_115159607
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.

En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Ze hadden de Muur nooit moeten afbreken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:14:55 #180
40566 Ericr
Livewrong
pi_115159610
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten :')
Van Commenee heeft goed ingeslagen.
pi_115159614
Oma van Langen weer.....blehhh
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:15:09 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_115159628
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Staat op naam van...?
Marita Koch, 47,60
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_115159635
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oma van Langen weer.....blehhh
Trotse oma zo :P
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:15:21 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159642
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:15:23 #185
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115159644
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ze laten die fotofinish niet lang genoeg zien.
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt? :?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:15:41 #186
40566 Ericr
Livewrong
pi_115159667
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Staat op naam van...?
Deze bazin :

  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:02 #187
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115159697
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt? :?
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:02 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159699
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:03 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159700
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115159701
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:14 #191
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_115159710
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt? :?
Nee, met een camera die op de finishlijn staat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:20 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_115159717
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Staat op naam van...?
Koch
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_115159723
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Kent u die?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:29 #194
40566 Ericr
Livewrong
pi_115159728
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Oral Turinabol _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:41 #195
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_115159745
Hoeveel medailles heeft de UK nu al bij atletiek?
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:45 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_115159749
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.
Ja ,precies. Maar hoezo erkennen we tegenwoordig al die records nog steeds? Dat slaat nergens op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:48 #197
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159751
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
over 4 jaar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115159756
Becel. :r
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:16:59 #199
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115159762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:17:08 #200
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_115159768
al gepost,
check stream 13 van de NOS :D
Feyenoord!!! * Barįa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')