Sportief gezien denk ik ook, qua traingsvoorzieningen en begeleiding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen
Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon ruim over mij heen springen. Ik snap het niet
Ik had gedaan.quote:
Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martinaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jullie top 3 voor 100 meter bij de mannen?
Mijne:
1. Bolt
2. Blake
3. Gay
Die ken ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
Ik zit gewoon te wachten totdat Ukhov ook eens een groot toernooi ladderzat begint met springen
ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'quote:
Keek ze tijdens het springen ook naar links?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Met de huidige technieken moet er toch wel doping te vinden zijn bij die Oost-Duitse?
Dat zou zelfs nog kunnen als ze de hoogte wel halen, als het een atleet is die zijn been wat laat hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgt
1 bolt 2 blake 3 die doping gozerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martina
Ben jij ook leuk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'
Zitten ook die domme krachtsporten bij he, gewichtheffen worstelen en dat soort sportenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kazachstan legt ons er gewoon op de in de medaillespiegel.
Epke doet dat welquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Odds 100m
Bolt 1/4
Blake 3/1
Bailey 14/1
Gatlin 16/1
Gay 25/1
Powell 50/1
Martina 100/1
Thompson 100/1
[..]
had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder land
Kan Cielo dit ook al?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Die halve driekwart Cyborgquote:
Colombia dus 0 -8 - 0quote:
Inderdaad... die leeft waarschijnlijk nu ergens met een snor en lul van 18 cm in een obscuur dorpje in de buurt van Leipzig...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?
quote:
Of bij Martquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Gekke vader heb je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ohuroriu of zo iets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:
Achter wie gaat Richards dit jaar 2e worden?
Dat is jammer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, ik heb geen haar op mijn hoofd
Of bij mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
welke dope gozerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Lance Armstrongquote:
Fixedquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Doping.
Alle Britse atletiekers doen dat dit jaar.
justin gatlinquote:
Had Federer vandaag moeten doen.quote:
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?quote:
Verkeerd getimed, die zouden deze week iedereen naar huis zwemmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom leende ze het niet aan de zwemmers?
Staat op naam van...?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Ze hadden de Muur nooit moeten afbreken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje wel.
En dat doping-WR wordt de komende 25 jaar echt nog niet verbetert.
Van Commenee heeft goed ingeslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt met de medaille minder met die Britten
Trotse oma zoquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oma van Langen weer.....blehhh
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ze laten die fotofinish niet lang genoeg zien.
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Nee, met een camera die op de finishlijn staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
Kochquote:
Kent u die?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Oral Turinabolquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een kwart eeuw geleden werd er dus al TWEE hele seconden sneller gelopen. Door eoa DDR-product waar de anabolen uit de oren EN de neus tegelijk spoten. Maar de tijd staat nog.
Ja ,precies. Maar hoezo erkennen we tegenwoordig al die records nog steeds? Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet voor niets dat in de jaren 80 atletiekvrouwen eruit zagen als mannen.
over 4 jaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Michael Phelps in actie?
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die foto's zijn duidelijk. En die camera staat uiteraard stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |