Sneller dan die twee seconden dat jij het doet. Ik zit niet te jagen op het openen van een nieuw topicquote:
Kan ook gewoon een windvlaag zijn geweest, in die reeks werden drie NR's en nog wat PR's gelopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Sasman het volgende:
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Ja, die keuze is ook door een paar andere Antilliaanse atleten gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Bij mij niet.quote:
Voor jouw gevoel wel.quote:
had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder landquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen
Dat heb ik weleens meer met bepaalde sporten of onderdelen. Je hebt er altijd wel een paar tussen zitten, waarbij de top relatief smal is. In de praktijk valt het dan echter helaas vies tegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je een beetje aanleg hebt en je traint er 30 uur per week op dat je automatisch bij de wereldtop kunt horen in het hinkstapspringen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mannen:
Churandy Martina (100m en 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)
Ik zie een patroonquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |