Rooney is een stuk beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is er sneu voor bonevacia? speelt gewoon als middenvelder voor ajax
Geen tt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is er sneu voor bonevacia? speelt gewoon als middenvelder voor ajax
Eerste 30 post gaan dan over hoe slecht het is.quote:
11 uur volgens de NOSquote:
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullenquote:
Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen
ik ga die okrainse voor je regelenquote:
Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog snellerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen
Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derdequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Santos trouwens indrukwekkendGewoon even losjes lopen en dan 44.7 op de klokken zetten.
Ja en dan gingen mensen zeuren dat mensen er niet bij stonden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
nog een idd, dan is het meervoudquote:
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde wel een nieuwe invullen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.
Hoezo, gaat toch prima?quote:
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog sneller
Topics klaarzettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.Hij koos gewoon voor geen TT.
Geen Amerikanen in de finale trouwensquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derde
True.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Sneller wezen is een optiequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, dus 4e plek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Cute!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat OS-Topic nu omdat ik een topic opende zonder TT
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander, dus 4e plek.
Ja natuurlijk, maar het is meer om aan te geven hoe sneu het is om per se een nieuw topic te willen openenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten.Hij koos gewoon voor geen TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |