abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:01:25 #26
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115158750
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuke dame, die Oekraïnse
ik ga die okrainse voor je regelen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115158753
Ik had hiervoor wel post change gedaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115158762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog sneller :{
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:01:45 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158774
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Santos trouwens indrukwekkend _O_ Gewoon even losjes lopen en dan 44.7 op de klokken zetten.
Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derde :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158776
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Ja en dan gingen mensen zeuren dat mensen er niet bij stonden. :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115158777
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Idd ja, zien er leuk uit :D
nog een idd, dan is het meervoud
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115158780
*O* klap klap klap *O*

Leuk koppie ook :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158784
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Szura het volgende:
Niveautje hoor dat hinkstap dit jaar :')
Echt he :')

Gaat niet zo goed met de sprongonderdelen qua niveau ;(
pi_115158797
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:11 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158804
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.
Weet ik, maar ik wilde wel een nieuwe invullen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:15 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115158811
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Szura het volgende:
Fed-fan hou je lekker bij tennis
Hoezo, gaat toch prima? *)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:15 #37
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115158812
"Kniatsjeva". Wat? :')
Moira. is tof. :7
pi_115158814
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog sneller :{
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
pi_115158817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
Topics klaarzetten :')
pi_115158821
Rooney maakt op de BBC uitgebreid zijn excuses aan de fans en aan zijn vriendin dat hij de afgelopen jaren alleen maar heeft getraind, weinig tijd aan haar heeft besteed en desondanks de finale niet haalt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_115158828
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derde :P
Geen Amerikanen in de finale trouwens _O- Nu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS :')
pi_115158836
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
True.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:44 #43
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115158839
2 belgen in de finale. wat spannend, man mijn hart
pi_115158851
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Sneller wezen is een optie
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:48 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158852
Ze is boos.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158861
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Hij is een Nederlander, dus 4e plek. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115158873
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat OS-Topic nu omdat ik een topic opende zonder TT _O-

[ afbeelding ]
Cute!!
pi_115158877
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij is een Nederlander, dus 4e plek. :')
:D :D
pi_115158884
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Topics klaarzetten :')
Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:27 #50
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
Ja natuurlijk, maar het is meer om aan te geven hoe sneu het is om per se een nieuw topic te willen openen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')