Bazenopmerkingquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
Ja iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen Amerikanen in de finale trouwensNu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independants kunnen horen?
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Godzijdank wel ja, anders was het niet gezond geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Nee joh. Duurt veel te lang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen
Warinerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja iddAls er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |