abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115158889
6e goud voor Kazachstan dus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:28 #52
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115158890
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sneller wezen is een optie
Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen :')
吴 曼 迪
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:31 #53
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115158894
6-0-0 _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:40 #54
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115158907
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:40 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158908
Niet eens 15 meter :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158910
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
Bazenopmerking _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158916
Weer goud voor Kazachstan _O-
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:46 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158917
Jammer dat de Colombiaanse niet won.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158930
Kut man hoezo geen TT
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:06 #60
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115158934
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:09 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Geen Amerikanen in de finale trouwens _O- Nu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS :')
Ja idd :D Als er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158945
Kazachstan legt ons er gewoon op de in de medaillespiegel. _O-
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:19 #63
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158947
Leuke beelden.
pi_115158948
mooi die 100m finale.... 3 amerikanen, 3 jamaicanen, 1 Trinidad&Tobago en 1 Nederlander :P
pi_115158950
Nederlandse sponsorbobo's weer vooraan ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158953
Goeie abs die verspringers enzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115158961
Kazachstan is wel verdomde effectief ja. Wanneer ze ver komen, winnen ze ook gewoon.
pi_115158965
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independants kunnen horen?
Ja.
- verwijderd door admin -
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:31 #69
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158967
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Wat denk jezelf?
Trotse Belg.
pi_115158971
Olga en haar teen hebben goud :P
pi_115158973
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Godzijdank wel ja, anders was het niet gezond geweest.
pi_115158974
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen :')
Nee joh. Duurt veel te lang.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:51 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158987
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja idd :D Als er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Wariner _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158994
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee joh. Duurt veel te lang.
Duurt toch vaak 1 minuut hier.
pi_115158995
Je zou toch zeggen dat als je een beetje aanleg hebt en je traint er 30 uur per week op dat je automatisch bij de wereldtop kunt horen in het hinkstapspringen :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')