abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115158777
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Idd ja, zien er leuk uit :D
nog een idd, dan is het meervoud
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115158780
*O* klap klap klap *O*

Leuk koppie ook :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158784
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Szura het volgende:
Niveautje hoor dat hinkstap dit jaar :')
Echt he :')

Gaat niet zo goed met de sprongonderdelen qua niveau ;(
pi_115158797
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:11 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158804
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zelfde TT is sneller dan geen TT hoor.
Weet ik, maar ik wilde wel een nieuwe invullen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:15 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115158811
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Szura het volgende:
Fed-fan hou je lekker bij tennis
Hoezo, gaat toch prima? *)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:15 #37
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115158812
"Kniatsjeva". Wat? :')
Moira. is tof. :7
pi_115158814
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee hoor. Als hij dat had gewild, had hij heus wel een TT gemaakt en dan was hij nog sneller :{
a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
pi_115158817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
Topics klaarzetten :')
pi_115158821
Rooney maakt op de BBC uitgebreid zijn excuses aan de fans en aan zijn vriendin dat hij de afgelopen jaren alleen maar heeft getraind, weinig tijd aan haar heeft besteed en desondanks de finale niet haalt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_115158828
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Geweldige atleet inderdaad. Die mag mooi tweede worden achter Kirani en Borlee derde :P
Geen Amerikanen in de finale trouwens _O- Nu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS :')
pi_115158836
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
True.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:44 #43
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_115158839
2 belgen in de finale. wat spannend, man mijn hart
pi_115158851
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee hij wilde m perse openen, dat kon alleen sneller dan mij (lapo) door geen tt in te vullen :')
Sneller wezen is een optie
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:48 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158852
Ze is boos.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158861
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

a422 heeft dan ook een gouden medaille in de categorie topics openen.
Hij is een Nederlander, dus 4e plek. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115158873
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat OS-Topic nu omdat ik een topic opende zonder TT _O-

[ afbeelding ]
Cute!!
pi_115158877
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij is een Nederlander, dus 4e plek. :')
:D :D
pi_115158884
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Topics klaarzetten :')
Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:27 #50
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158888
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Alsof je het nieuwe topic niet alvast klaar kan zetten. :') Hij koos gewoon voor geen TT.
Ja natuurlijk, maar het is meer om aan te geven hoe sneu het is om per se een nieuw topic te willen openen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158889
6e goud voor Kazachstan dus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:28 #52
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115158890
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sneller wezen is een optie
Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen :')
吴 曼 迪
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:31 #53
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115158894
6-0-0 _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:40 #54
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115158907
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:40 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158908
Niet eens 15 meter :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158910
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit keer niet gedaan. Wist toch dat het hier traag loopt qua topics openen
Bazenopmerking _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158916
Weer goud voor Kazachstan _O-
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:03:46 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158917
Jammer dat de Colombiaanse niet won.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158930
Kut man hoezo geen TT
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:06 #60
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115158934
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')