Ja iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen Amerikanen in de finale trouwensNu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independants kunnen horen?
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Godzijdank wel ja, anders was het niet gezond geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Nee joh. Duurt veel te lang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen
Warinerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja iddAls er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Sneller dan die twee seconden dat jij het doet. Ik zit niet te jagen op het openen van een nieuw topicquote:
Kan ook gewoon een windvlaag zijn geweest, in die reeks werden drie NR's en nog wat PR's gelopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Sasman het volgende:
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Ja, die keuze is ook door een paar andere Antilliaanse atleten gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Bij mij niet.quote:
Voor jouw gevoel wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |