abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:09 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Geen Amerikanen in de finale trouwens _O- Nu zat dat er wel in na Merritt, maar toch........voor een land als de VS :')
Ja idd :D Als er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158945
Kazachstan legt ons er gewoon op de in de medaillespiegel. _O-
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:19 #63
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158947
Leuke beelden.
pi_115158948
mooi die 100m finale.... 3 amerikanen, 3 jamaicanen, 1 Trinidad&Tobago en 1 Nederlander :P
pi_115158950
Nederlandse sponsorbobo's weer vooraan ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158953
Goeie abs die verspringers enzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115158961
Kazachstan is wel verdomde effectief ja. Wanneer ze ver komen, winnen ze ook gewoon.
pi_115158965
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independants kunnen horen?
Ja.
- verwijderd door admin -
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:31 #69
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158967
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Wat denk jezelf?
Trotse Belg.
pi_115158971
Olga en haar teen hebben goud :P
pi_115158973
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Is die 15 meter incl. aanloopsprongen?
Godzijdank wel ja, anders was het niet gezond geweest.
pi_115158974
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nou nee, normaal is het gewoon lapo = nieuw topic openen :')
Nee joh. Duurt veel te lang.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:04:51 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158987
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja idd :D Als er één nummer was waar ze altijd op domineerden was dat het wel.
Wariner _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158994
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee joh. Duurt veel te lang.
Duurt toch vaak 1 minuut hier.
pi_115158995
Je zou toch zeggen dat als je een beetje aanleg hebt en je traint er 30 uur per week op dat je automatisch bij de wereldtop kunt horen in het hinkstapspringen :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:07 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159014
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sneller wezen is een optie
Sneller dan die twee seconden dat jij het doet. Ik zit niet te jagen op het openen van een nieuw topic :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115159015
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Sasman het volgende:
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Kan ook gewoon een windvlaag zijn geweest, in die reeks werden drie NR's en nog wat PR's gelopen.

Alle vier de gekwalificeerden uit die reeks liepen een flink stuk trager dan gisteren.
pi_115159019
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, die keuze is ook door een paar andere Antilliaanse atleten gemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_115159029
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:30 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159035
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duurt toch vaak 1 minuut hier.
Bij mij niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:45 #81
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115159049
Jonathan lichte contractuur aan hamstring.
Trotse Belg.
pi_115159050
Ik kan me die uberslanke grieten niet eens zwanger voorstellen, maarja. Ze had een dochter dus het zal wel :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:02 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159067
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duurt toch vaak 1 minuut hier.
Voor jouw gevoel wel.

OT: mooie overwinning voor Rypakova :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:04 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115159069
Geen tieten = no SoA
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115159073
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij mij niet.
Maar jij bent stressvrij.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:09 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159076
Die Brit gaat lekker bij het hoogspringen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115159078
Robbie _O_
pi_115159090
Ik wil niet nog een Brit goud zien winnen eigenlijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159096
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
pi_115159097
Dat publiek. Die Brit zal wel weer winnen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')