abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:07 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159014
quote:
16s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sneller wezen is een optie
Sneller dan die twee seconden dat jij het doet. Ik zit niet te jagen op het openen van een nieuw topic :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115159015
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Sasman het volgende:
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Kan ook gewoon een windvlaag zijn geweest, in die reeks werden drie NR's en nog wat PR's gelopen.

Alle vier de gekwalificeerden uit die reeks liepen een flink stuk trager dan gisteren.
pi_115159019
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, die keuze is ook door een paar andere Antilliaanse atleten gemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_115159029
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Had Martina bij de Independent kunnen horen?
Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:30 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159035
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duurt toch vaak 1 minuut hier.
Bij mij niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:05:45 #81
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115159049
Jonathan lichte contractuur aan hamstring.
Trotse Belg.
pi_115159050
Ik kan me die uberslanke grieten niet eens zwanger voorstellen, maarja. Ze had een dochter dus het zal wel :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:02 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159067
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duurt toch vaak 1 minuut hier.
Voor jouw gevoel wel.

OT: mooie overwinning voor Rypakova :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:04 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115159069
Geen tieten = no SoA
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115159073
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij mij niet.
Maar jij bent stressvrij.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:09 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159076
Die Brit gaat lekker bij het hoogspringen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115159078
Robbie _O_
pi_115159090
Ik wil niet nog een Brit goud zien winnen eigenlijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159096
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
pi_115159097
Dat publiek. Die Brit zal wel weer winnen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:45 #91
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115159106
Odds 100m
Bolt 1/4
Blake 3/1
Bailey 14/1
Gatlin 16/1
Gay 25/1
Powell 50/1
Martina 100/1
Thompson 100/1

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen :P
had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder land :D
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:46 #92
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_115159107
Waarom moet ik zo veel moeite doen om achter de kwalificatiehoogte voor het hoogspringen te komen. Bij een EK of zo staat het gewoon op de site.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:52 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159111
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je een beetje aanleg hebt en je traint er 30 uur per week op dat je automatisch bij de wereldtop kunt horen in het hinkstapspringen :@
Dat heb ik weleens meer met bepaalde sporten of onderdelen. Je hebt er altijd wel een paar tussen zitten, waarbij de top relatief smal is. In de praktijk valt het dan echter helaas vies tegen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:52 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159112
Die Rus ziet er ook uit hé.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:07:01 #95
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115159123
Gewoon ruim over mij heen springen. Ik snap het niet :{
pi_115159153
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mannen:
Churandy Martina (100m en 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)
^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:07:48 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159163
Wereldrecord van Koch :') :') :r :') :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:07:50 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115159167
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duurt toch vaak 1 minuut hier.
Oh ja dat is dan wel langzamer dan ik gewend ben ja.
吴 曼 迪
pi_115159169
Wat is jullie top 3 voor 100 meter bij de mannen?

Mijne:
1. Bolt
2. Blake
3. Gay
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:07:52 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159171
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Ik zie een patroon 8-)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115159176
Ik heb het idee dat er een luchtje zit aan dat wereldrecord
pi_115159181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ja, maar commercieel lijkt het mij handiger om voor een land uit te komen :P
Sportief gezien denk ik ook, qua traingsvoorzieningen en begeleiding.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_115159182
Met de huidige technieken moet er toch wel doping te vinden zijn bij die Oost-Duitse?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115159188
Ik zit gewoon te wachten totdat Ukhov ook eens een groot toernooi ladderzat begint met springen :+
pi_115159191
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon ruim over mij heen springen. Ik snap het niet :{
Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159193
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

^O^
Ik had gedaan. :D
Ik dacht eerst dat je tt bedoelde.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115159195
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jullie top 3 voor 100 meter bij de mannen?

Mijne:
1. Bolt
2. Blake
3. Gay
Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martina
pi_115159202
Dikke fik daar in 't stadion :o
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:08:21 #109
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159206
sanya richards ross _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115159213
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheArt het volgende:
Ik zit gewoon te wachten totdat Ukhov ook eens een groot toernooi ladderzat begint met springen :+
Die ken ik niet ;(
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:08:34 #111
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115159223
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuke dame, die Oekraïnse
ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:08:37 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159224
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Leatherface het volgende:
Whahaha, ook bij het hinkstapspringen dames Kazachstan 1 Colombia. 2
Keek ze tijdens het springen ook naar links?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115159228
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Met de huidige technieken moet er toch wel doping te vinden zijn bij die Oost-Duitse?
Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115159233
Amerikaanse wijf. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115159235
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zie een patroon 8-)
Ik ook. 8-)
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:08:58 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159244
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zul je net zien dat als je de proef op de som wil nemen je een schoen in je muil krijgt :')
Dat zou zelfs nog kunnen als ze de hoogte wel halen, als het een atleet is die zijn been wat laat hangen. :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:02 #117
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159253
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk 1 Bolt 2 Gay 3 Blake 8 martina
1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:10 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115159257
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

ja, maar jij vindt alles met een kut en haar op het hoofd 'lekker' of 'leuk'
Ben jij ook leuk?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:14 #119
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_115159259
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kazachstan legt ons er gewoon op de in de medaillespiegel. _O-
Zitten ook die domme krachtsporten bij he, gewichtheffen worstelen en dat soort sporten
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:18 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159262
Richards weer falen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115159268
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Odds 100m
Bolt 1/4
Blake 3/1
Bailey 14/1
Gatlin 16/1
Gay 25/1
Powell 50/1
Martina 100/1
Thompson 100/1

[..]

had het wel mooi gevonden zo'n sterke atleet zonder land :D
Epke doet dat wel
pi_115159270
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die ken ik niet ;(
pi_115159278
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Amerikaanse wijf. :')
DeeDee :')

En geen tieten :')
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:33 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159279
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
Kan Cielo dit ook al?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:34 #125
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115159280
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ben jij ook leuk?
nee, ik heb geen haar op mijn hoofd
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115159286
Jammer van die lichte blessure van Jonathan :(
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:44 #127
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_115159289
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Amerikaanse wijf. :')
Die halve driekwart Cyborg :')

En ook nog DeeDee heten _O-

"What does THIS button do?" :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:09:48 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159294
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik ook. 8-)
Colombia dus 0 -8 - 0
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115159297
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoe wilde je 27jaar later dat nog aantreffen?
Inderdaad... die leeft waarschijnlijk nu ergens met een snor en lul van 18 cm in een obscuur dorpje in de buurt van Leipzig... :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159301
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:10:19 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159316
Achter wie gaat Richards dit jaar 2e worden?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:10:22 #132
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159320
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kan Cielo dit ook al?
:D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115159323
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Of bij Mart ;)
pi_115159328
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Gekke vader heb je.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115159330
Die mouwen :').
sig verwijderd door FA
pi_115159340
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Redefine het volgende:
Achter wie gaat Richards dit jaar 2e worden?
Ohuroriu of zo iets.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:10:41 #137
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115159341
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

nee, ik heb geen haar op mijn hoofd
Dat is jammer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:10:46 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159350
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die negerinnen mogen vanavond wel ff bij papa in bed slspen hoor. Jammie!
Of bij mij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:05 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159363
Ross zit moeilijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:05 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159365
Die Russin :o
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115159386
Wat een doos die Russin.
- verwijderd door admin -
pi_115159390
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

1 bolt 2 blake 3 die doping gozer
welke dope gozer
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:36 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159403
Goed genoeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115159405
Eindelijk.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:39 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159408
Richards toch
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115159412
Richards eindelijk geen faal.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:49 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159418
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

welke dope gozer
Lance Armstrong
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:53 #148
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159419
haha bbc baalt :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115159422
Gezichtsverf :r
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:11:56 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115159424
Eindelijk dan de zo verdiende titel voor Richards *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')